![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
wow in nederland denken jullie dus echt in hokjes hé ![]() ik ben helemaal geen alto,ik ben gewoon koen (cliché he)... wat bestaat er nog allemaal buiten alto's ? wil ik wel es weten ![]() ontopic: ja ik zie haar morgen,es kijken hoe alles verloopt en mss vraag ik het dan de volgende keer,nu is het nog iets te vroeg denk ik... thanx ! |
![]() |
||
Citaat:
Sex and money make the world go round. ![]() Als zij met je wil sexen doe het dan maar. En ze moet idd niet meteen op haar rug - er zijn genoeg andere standjes mogelijk ... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
dus je zegt van jezelf dat je op die leeftijd nog niet echt van iemand kan houden ? (want ik ben binnen 10 dagen 17 jaar) ik denk dus echt wel dat je op die leeftijd al heel erg van iemand kan houden ! swat, ik ben vanmiddag met haar weggeweest en het was heel leuk, en idd,je kan al heel erg genieten van elkaar gewoon te knuffelen en in elkaars armen te liggen,niets leukers. er is ook wel wat meer gebeurt dan geknuffel & gezoen,en ik vroeg of ze er klaar voor was,en ze zei ja... en ze genoot er ook van,dat kon je zien (toen ik haar vingerde),maar toen ze me aan het aftrekken was,zei ze toch dat ze er mss niet klaar voor was,en toen zijn we gestopt... maar we hebben er tenminste over kunnen praten,ik heb sorry gezegd,en achteraf gezien had ik beter toch nog wat gewacht... |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dus laat mij maar doen, nog een prettige dag verder, doei (en kom niet meer terug) ![]() Laatst gewijzigd op 07-01-2005 om 18:58. |
![]() |
||
Citaat:
en we stellen het goed samen,ze durft haar mening geven enzo,we praten erover,dus wat is het probleem ? ik heb idd het topic gestart omdat ik met een vraag zat,maar nu is het goed verlopen,dus hoef je me niet meer zo aan te pakken,denk ik... au revoir |
![]() |
||
Citaat:
Jij bent gewoon vervelend ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet er nu gedaan worden? Joey22 | 22 | 02-10-2005 11:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings En Gezondheidstopic #46 D-sire | 500 | 21-04-2005 12:05 | |
Seksualiteit |
Grootste leeftijdsverschil Verwijderd | 261 | 18-10-2004 23:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
profeties die zogenaamd over jezus gaan maar ik stel er ?tekens bij. Isa | 67 | 01-08-2004 09:43 | |
Liefde & Relatie |
Na hoelang mochten jullie op 1 kamer slapen? Verwijderd | 51 | 30-12-2002 12:49 | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel vriendjes/vriendinnetjes? icegirl.com | 54 | 11-09-2002 19:32 |