Citaat:
*Rupsje* schreef op 05-01-2005 @ 13:47 :
Ik heb het hele topic maar eens gelezen en ik denk dat je hem niks moet vertellen omdat je volgens mij niet verder met hem wilt. Je geeft duidelijk aan dat je een soort 'redder' moet hebben die jou er doorheen sleept. Deze jongen lijkt dat niet te zijn als ik zo naar jouw reacties kijk (misschien vergis ik me wel hoor). Misschien moet je wachten op een jongen waar je echt verliefd op bent en als je echt met hem verder wilt kan je je verhaal dan vertellen? Als het wederzijds is heb je wel kans dat hij het niet als een probleem ziet. Als je maar (je zegt het zelf ook al ) eerlijk blijft!
|
Ja ik denk dat je ergens wel gelijk hebt, maar ik weet nog niet of dit mijn redder of niet zal worden want zo goed ken ik hem nog niet en hij mij niet.
Ik wil hem wel beter leren kennen, maar het feit dat ik dit als achtergrond heb plus het feit dat hij duidelijk laat merken dat hij verliefd op me is dat maakt me aan het twijfelen.
Zoals ik ook al ergens heb gezegd, ik kan simpelweg niet zomaar verliefd worden op iemand, dat gaat bij mij in een andere volgorde, eerst heel goed kennen en dan word ik pas verliefd.