Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2005, 03:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mistery1 schreef op 05-01-2005 @ 00:24 :
Ja dat punt daar zit ik ook het meeste mee, dat ik ondertussen met 2 anderen sex heb gehad... ik doe dit ook om onbewust de 'goede' jongens weer van me af te stoten.
Een seksverleden zal me een worst wezen, liever een ervaren iemand dan een saaie muts. Een actief seksheden daarentegen is compleet wat anders. Als je met mekaar zoent, loopt dat al dan niet op iets uit. Als jij dan met iemand naar bed gaat, is dat voor mij dus duidelijk een signaal dat 't niks wordt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2005, 08:10
U*NiQ
U*NiQ is offline
Citaat:
Mistery1 schreef op 04-01-2005 @ 21:06 :

Het gaat er om wat ik moet vertellen, hoe ik het moet vertellen en wanneer ik het moet vertellen.....
Waarom zou je het uberhaupt vertellen?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 09:25
Multilot
Multilot is offline
Als jij toch geen gevoelens voor iemand hebt tijdens de sex, kun je net zogoed even gaan shoppen bij christine le duc en het zelf doen. Misschien leer je je verslaving dan af en kun je oprecht zeggen dat je je leven wilt beteren
Oud 05-01-2005, 10:27
someone17
someone17 is offline
Ik zou een tijdje geen relatie nemen. En helemaal geen seks meer voor een tijd. Zoals ik het nu hoor krijg ik wel een beetje sletterige indruk van je. Als ik een jongen was zou ik dat absoluut niet moeten. Gewoon een jaar geen seks en geen jongens. Over een jaartje weer verder kijken en dan kun je jezelf weer serieus voordoen. Dan kun je tegen jongens zeggen dat je vroeger gek was, maar nu serieus naar een lieve jongen op zoek bent....
Oud 05-01-2005, 11:16
Warsocket
Warsocket is offline
reactie van jongen:

als je tegen hem zegt met die het laatste al gezoend
en dan met 2 sex hebben ok

magoed dan vertel je dat niet en doe je er nu al moeilijk over
kortom, bij mij kom je dan over zo van ik kan me niet inhouden

en omdat ik graag een trouwe vriendin zpou hebben zou ik dat neit als iets positiefs ervaren (om het voor mijn doen eens tactisch uit te drukken)
Oud 05-01-2005, 12:22
Mistery1
Mistery1 is offline
Warsocket... Ik begrijp je verhaal niet helemaal..
Het heeft in ieder geval niets met trouwheid te maken.

O ja en een jaar geen relaties en geen sex.. haha dat ben ik sowieso niet van plan, maar dan moet je misschien eerst alles lezen wat ik vertel.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 12:44
Verwijderd
Maar je bent geen slet.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 12:47
*Rupsje*
Ik heb het hele topic maar eens gelezen en ik denk dat je hem niks moet vertellen omdat je volgens mij niet verder met hem wilt. Je geeft duidelijk aan dat je een soort 'redder' moet hebben die jou er doorheen sleept. Deze jongen lijkt dat niet te zijn als ik zo naar jouw reacties kijk (misschien vergis ik me wel hoor). Misschien moet je wachten op een jongen waar je echt verliefd op bent en als je echt met hem verder wilt kan je je verhaal dan vertellen? Als het wederzijds is heb je wel kans dat hij het niet als een probleem ziet. Als je maar (je zegt het zelf ook al ) eerlijk blijft!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 12:51
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-01-2005 @ 13:44 :
Maar je bent geen slet.
Nee een slet vind ik een meisje die met elke willekeurige jongen neukt, dat is bij mij niet het geval.
Eigenlijk heb ik maar 1 echte ONS gehad en zelfs dat is met iemand die ik nog wel spreek.
Ik vind niet dat als je aan sexrelaties doet meteen een slet bent, zoals ik al zei, ik doe het niet zomaar met iedereen. Het is wel zo dat ik al veel ge-experimenteerd heb en dus veel en vaak gedaan heb. Dat vind ik nog steeds geen definitie van het begrip 'slet'.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 12:53
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
*Rupsje* schreef op 05-01-2005 @ 13:47 :
Ik heb het hele topic maar eens gelezen en ik denk dat je hem niks moet vertellen omdat je volgens mij niet verder met hem wilt. Je geeft duidelijk aan dat je een soort 'redder' moet hebben die jou er doorheen sleept. Deze jongen lijkt dat niet te zijn als ik zo naar jouw reacties kijk (misschien vergis ik me wel hoor). Misschien moet je wachten op een jongen waar je echt verliefd op bent en als je echt met hem verder wilt kan je je verhaal dan vertellen? Als het wederzijds is heb je wel kans dat hij het niet als een probleem ziet. Als je maar (je zegt het zelf ook al ) eerlijk blijft!
Ja ik denk dat je ergens wel gelijk hebt, maar ik weet nog niet of dit mijn redder of niet zal worden want zo goed ken ik hem nog niet en hij mij niet.
Ik wil hem wel beter leren kennen, maar het feit dat ik dit als achtergrond heb plus het feit dat hij duidelijk laat merken dat hij verliefd op me is dat maakt me aan het twijfelen.
Zoals ik ook al ergens heb gezegd, ik kan simpelweg niet zomaar verliefd worden op iemand, dat gaat bij mij in een andere volgorde, eerst heel goed kennen en dan word ik pas verliefd.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Mistery1 schreef op 05-01-2005 @ 13:51 :
Nee een slet vind ik een meisje die met elke willekeurige jongen neukt, dat is bij mij niet het geval.
Eigenlijk heb ik maar 1 echte ONS gehad en zelfs dat is met iemand die ik nog wel spreek.
Ik vind niet dat als je aan sexrelaties doet meteen een slet bent, zoals ik al zei, ik doe het niet zomaar met iedereen. Het is wel zo dat ik al veel ge-experimenteerd heb en dus veel en vaak gedaan heb. Dat vind ik nog steeds geen definitie van het begrip 'slet'.
Dat bedoel ik... mensen roepen dat veel te gemakkelijk.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 14:10
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-01-2005 @ 13:54 :
Dat bedoel ik... mensen roepen dat veel te gemakkelijk.
Vinden de meeste sletten die niet zo genoemt willen worden, gaap
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 14:40
someone17
someone17 is offline
ik vind je een beetje zielig als je zo reageert. als je op je 17e niet zonder seks kan ben je goed bezig
Oud 05-01-2005, 15:19
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
roekoek schreef op 05-01-2005 @ 15:40 :
ik vind je een beetje zielig als je zo reageert. als je op je 17e niet zonder seks kan ben je goed bezig
Zonder sex kunnen is wat anders dan niet inzien waarom je dat zou doen. Er zitten voor mij te weinig nadelen aan verder. Het is niet slecht voor mijn gezondheid (zolang ik het veilig doe) en ik doe er niemand verdriet mee.
Dus nee inderdaad, ik kan er niet zonder, maar dat staat los van het hele verhaal, sommige mensen hebben gewoon meer behoefte dan anderen.
Verder ging deze topic hier ook helemaal niet om, maar goed ik heb inderdaad zelf sommige dingen geprobeert uit te leggen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 15:58
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Als ik die gozer was zou ik het niet zo erg vinden, het enige waar ik me zorgen over zou kunnen maken of ik wel aan de anderen zou kunnen tippen.
Oud 05-01-2005, 16:49
ExVaal
ExVaal is offline
Ik zou me een-van-velen voelen, en dat stel ik niet op prijs.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 16:58
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
sorry dat ik zo bot ben, maar ik zou je niet meer willen als je kennelijk zonder er over na te denken met iedereen t bed in duikt; straks moet ik eerst met je trouwen voordat je denkt dat je een relatie hebt. daarnaast denk ik niet dat ik het ooit eens met jou zou kunnen worden op dit vlak; je hele houding zou niet bij mij passen.
Oud 05-01-2005, 17:14
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 05-01-2005 @ 17:58 :
sorry dat ik zo bot ben, maar ik zou je niet meer willen als je kennelijk zonder er over na te denken met iedereen t bed in duikt; straks moet ik eerst met je trouwen voordat je denkt dat je een relatie hebt. daarnaast denk ik niet dat ik het ooit eens met jou zou kunnen worden op dit vlak; je hele houding zou niet bij mij passen.
Ik snap wel hoe je er over denkt, maar hoe bedoel je over die relatie? Ik had niets met deze jongen toen ik met hem zoende, het was zowel van hem als van mij een spontane actie. Hij gaat er zelf ook niet van uit dat we iets hebben en dat ik nu al helemaal voor hem ga... Pas later is hij echt verliefd op mij geworden door de telefoongesprekken enzo.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 18:29
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik vind je ook geen slet hoor je lijkt me eerder iemand die het nogal moeilijk met zichzelf heeft. Ik zou er in ieder geval niet zo'n punt van maken en een beetje verzwijgen is niet erg. Het lijkt me dan wel slim om je gehele aandacht op hem te richten, en eventueel later misschien wat vertellen over je verleden, maar je hoeft toch niet alles te zeggen?
Je bent hem niks verschuldigd vind ik.

En Mennuz, ik vind jou echt walgelijk.
Oud 05-01-2005, 19:13
Multilot
Multilot is offline
En volgens mij is het hele verhaal in deze topic gigantisch opgeblazen
Oud 05-01-2005, 19:26
Verwijderd
Ik zou toch waarschijnlijk serieus het gevoel krijgen dat ze het toch nooit serieus kan menen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 20:11
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
mmm je zegt eigelijk dat in de tijd dat die jongen je leuk vond je dus gewoon keihard met 2 andere naar bed bent gegaan.

Mijn vraag is nou eigelijk aan jou, ben je wel genoeg verliefd op hem om zijn liefde te beantwoorden? Als je harteloos met iemand naar bed kan gaan terwijl je weet dat iemand je onwijs leuk vind moet het waarschijnlijk niet zo heel erg veel voor je betekenen.

Het zou mij in iedergeval dwars zitten. "een relatie" hebben is. in mijn ogen, een aanduiding hoe jullie je tegen over elkaar voelen, niet een contract van "Oh ik heb nog 3 minuten geen relatie, nu kan ik nog even snel erop los neuken!"

Als ik jou was zou ik het hem niet vertellen tenzij je geweten je dwars zit (wat ik betwijfel), maar wanneer hij naar je sexleven vraagt zou ik wel eerlijk zijn. Hij moet je immers nemen zoals je bent, nietwaar?
Oud 05-01-2005, 20:53
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Ik zou je niet moeten....

Al kunnen we wel 'vrienden' kunnen worden, maar een relatie zou er nooit in zitten. Als je het tegen me zou verzwijgen en ik er pas achter zou komen vlak voor of vlak nadat we echt iets krijgen, dan zou ik heel kwaad worden.... denk dat dan zelfs vriendschap er niet meer in zit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten