Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2005, 15:49
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
cyc schreef op 22-01-2005 @ 12:50 :
Ik heb via:
http://www.belbios.nl/iffr2005/
kunnen reserveren afgelopen nacht.

Maar omdat er telkens achter het merendeel van de films stonden dat het 'niet gelukt' was, ben ik vandaag maar constant gaan bellen.
Ook geprobeerd, kreeg een mail dat niks gelukt was, heb gebeld, toen heb ik toch nog alles kunnen reserveren.
Maar makkelijk is anders.

Zaterdag 29/01:
Primer
Survive Style 5+

Maandag 31/01:
How Arnold Won the West
Mysterious Skin

Donderdag 03/02:
Beautiful Boxer
Yasmin
Izo

EDIT:
Citaat:
legatus schreef op 23-01-2005 @ 20:41 :
Argh, voor PRIMER op 29/1 geen kaarten meer
Hm, dan heb ik geluk gehad.

Oh ja, wilde nog naar The Edukators de 29ste, maar dat was uitverkocht. Dinsdag heb ik geen tijd.

Laatst gewijzigd op 23-01-2005 om 21:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2005, 19:41
legatus
legatus is offline
Argh, voor PRIMER op 29/1 geen kaarten meer en ook voor A HOLE IN MY HEART op 3/1. KILLER zal waarschijnlijk geheel vervallen. Ze staan nog steeds geblokkeerd.
Oud 24-01-2005, 06:59
lovetear
lovetear is offline
Ik las ergens(weet niet meer waar) dat Killer vervangen werd door Team America, misschien heeft dat er wat mee te maken?
Oud 24-01-2005, 14:28
legatus
legatus is offline
Mijn programma is sterk veranderd. Bijna alle films die ik wou gaan zien hebben al een Nederlandse distributeur en worden dit jaar uitgebracht. Ik richt me dus meer op de films die geen distributeur hebben.

27-01-2005 20:00 HOTEL
29-01-2005 12:30 LES REVENANTS
29-01-2005 15:30 PUSHER 2
03-01-2005 10:15 INNOCENCE
03-01-2005 15:00 CLEAN
03-01-2005 17:30 CALVAIRE

Ik ga de 29ste kijken of er reserveringen voor PRIMER niet zijn opgehaald. Daarbij is het afwachten wat er precies met KILLER gaat gebeuren. TEAM AMERICA zie ik wel als hij regulier gaat draaien in de bioscoop.
Oud 24-01-2005, 14:28
Verwijderd
Wie kan mij vertellen of de advertentie in de Volkskrant over de volkskrantdag al in de krant heeft gestaan?? Ik heb hem namelijk nog niet gezien en ik wil kaarten bestellen!!!!
Iemand deze advertentie al gezien en zo ja welke dag??
Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 14:40
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
MONK schreef op 24-01-2005 @ 15:28 :
Wie kan mij vertellen of de advertentie in de Volkskrant over de volkskrantdag al in de krant heeft gestaan?? Ik heb hem namelijk nog niet gezien en ik wil kaarten bestellen!!!!
Bedankt!
Volgens mij is de Volskrantdag allang uitverkocht.
Oud 24-01-2005, 14:49
legatus
legatus is offline
Citaat:
MONK schreef op 24-01-2005 @ 15:28 :
Bedankt!
Lezers van de Volkskrant: vanaf 7 december verschijnen in deze krant een aantal advertenties over de Volkskrantdag op zondag 6 februari 2005. Het is niet bekend op welke dagen de advertenties geplaatst worden. De Volkskrantdag kent een verrassend programma van vijf internationale films, samengesteld uit een selectie publieksfavorieten. Een bijzondere manier om de Volkskrantdag mee te maken biedt het Volkskrantarrangement in het vijf sterren-hotel The Westin op 5 en 6 februari 2005. Kaarten zijn uitsluitend te bestellen via de bon in de Volkskrantdag-advertenties.
Oud 24-01-2005, 15:11
Verwijderd
Prutsers, reserveringen zijn toch niet goed doorgekomen dankzij de telefoniste. Dan maar kijken op de dag zelf voor Howls Moving Castle......
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 15:44
Verwijderd
AARG, en kom er ook net achter dat de cassiere een kaartje heeft gegeven op de verkeerde datum, nadat ik specifiek de juiste had genoemd
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 16:25
Verwijderd
Het is dat Rotterdam te ver weg is en in februari mijn colleges weer beginnen, anders was ik wel gegaan.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 21:21
lovetear
lovetear is offline
Citaat:
legatus schreef op 24-01-2005 @ 15:28 :
Mijn programma is sterk veranderd. Bijna alle films die ik wou gaan zien hebben al een Nederlandse distributeur en worden dit jaar uitgebracht. Ik richt me dus meer op de films die geen distributeur hebben.

27-01-2005 20:00 HOTEL
29-01-2005 12:30 LES REVENANTS
29-01-2005 15:30 PUSHER 2
03-01-2005 10:15 INNOCENCE
03-01-2005 15:00 CLEAN
03-01-2005 17:30 CALVAIRE

Ik ga de 29ste kijken of er reserveringen voor PRIMER niet zijn opgehaald. Daarbij is het afwachten wat er precies met KILLER gaat gebeuren. TEAM AMERICA zie ik wel als hij regulier gaat draaien in de bioscoop.
Op de site van iffr staan nu wel 2 uitzendingen van team america in het programma, maar ik weet niet of die op de tijd en plaats van Killer zijn gekomen, dat zou je dan na moeten kunnen kijken.

Ik zat net trouwens in the mood for love te kijken, en het viel me ineens op dat mr. Chow in kamer 2046 woonde . Vraag me af of het verder nog in verband staat met kar-wai's nieuwe film, aangezien ook de naam van de hoofdrolspeler hetzelfde is.
Oud 24-01-2005, 21:26
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
lovetear schreef op 24-01-2005 @ 22:21 :

Ik zat net trouwens in the mood for love te kijken, en het viel me ineens op dat mr. Chow in kamer 2046 woonde . Vraag me af of het verder nog in verband staat met kar-wai's nieuwe film, aangezien ook de naam van de hoofdrolspeler hetzelfde is.
Jazeker. 2046 is zelfs de officiele sequel op In the mood for love.
Oud 24-01-2005, 21:35
Verwijderd
In the mood for love heeft enkele indirecte verwijzingen naar Days of Being Wild. 2046 heeft vrij directe verwijzingen naar zowel In The Mood For Love en Days of Being Wild. Alle films staan goed op zich zelf. Dat denk ik dan van Days of Being Wild gezien hij op metacritic bovenaan stond voor 2004; is een van de 2 films van WKW die ik nog moet zien.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 00:48
Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
N00dles schreef op 24-01-2005 @ 17:25 :
Het is dat Rotterdam te ver weg is en in februari mijn colleges weer beginnen, anders was ik wel gegaan.
Op zich wil ik ook wel, misschien kunnen we een dag met zn allen vanuit Almere? Colleges zijn geen excuus uiteraard.
Oud 25-01-2005, 15:54
Briseïs
Briseïs is offline
Mja, ik ga toch niet meer. De vriendin met wie ik zou gaan heeft geen tijd en ik ga niet in mn eentje.

Oud 25-01-2005, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Nanaki schreef op 25-01-2005 @ 01:48 :
Op zich wil ik ook wel, misschien kunnen we een dag met zn allen vanuit Almere? Colleges zijn geen excuus uiteraard.
Das natuurlijk wel een idee.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 20:35
RaoulDuke
RaoulDuke is offline
Mijn programma:

Donderdag 27
17:45 Animated
20:00 Hotel
22:45 Les Revenants

Zondag 30
15:00 Thirst
20:30 Panorama Ephemera

Maandag 31
20:00 Ivan the Idiot
22:30 Spying Cam

Donderdag 3
20:00 Green Elephant
23:00 Izo

Vrijdag 4
15:00 The Green Hat
17:45 20 Fingers
20:45 Undertow

Zaterdag 5
18:00 The Rainmaker
20:45 Innocence
22:45 Three... Extremes.

Zo, 15 films, wordt leuk

Ertussendoor op 2 en 3 februari heb ik m'n tentamens
Oud 26-01-2005, 21:13
Verwijderd
vrijdag 4 feb 20.00 uur Surprise film
22.30 uur Bride of Silence

zaterdag 12.45 uur The Face you deserve
20.30 uur In my father's den

ik heb geen idee wat ik moet verwachten, heb de recensies nog niet gelezen, ik denk dat ik het allemaal maar surprisefilms laat worden
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 21:25
lovetear
lovetear is offline
Vind het wel heel jammer dat nobody knows is uitverkocht, die had ik echt graag willen zien. Weet iemand of, en zoja: wanneer hij in de nederlandse bioscopen zal draaien?
Oud 26-01-2005, 21:41
legatus
legatus is offline
Citaat:
lovetear schreef op 26-01-2005 @ 22:25 :
Vind het wel heel jammer dat nobody knows is uitverkocht, die had ik echt graag willen zien. Weet iemand of, en zoja: wanneer hij in de nederlandse bioscopen zal draaien?
Vanaf 24 februari te zien in het Filmmuseum (Amsterdam), Lantaren/Venster (Rotterdam) en Filmhuis Den Haag. Daarna elders in het land.

Volgens de website van Bright Angel Film Distribution, de Nederlandse distributeur.
Oud 27-01-2005, 13:12
lovetear
lovetear is offline
Citaat:
legatus schreef op 26-01-2005 @ 22:41 :
Vanaf 24 februari te zien in het Filmmuseum (Amsterdam), Lantaren/Venster (Rotterdam) en Filmhuis Den Haag. Daarna elders in het land.

Volgens de website van Bright Angel Film Distribution, de Nederlandse distributeur.
Oh, 1 maandje kan ik misschien nog wel wachten .
Oud 29-01-2005, 04:24
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Three extremes, Izo, Surviving style 5+.
Worden me films voor dit jaar.
Alle 3 van die lekker over the top films. altijd leuk, zeker met 2 films van takashi miike.
Oud 29-01-2005, 16:32
lovetear
lovetear is offline
Bij Survive style 5+ heb ik me goed vermaakt, hij was iets te lang, maar op momenten echt supergrappig .

Les revenants was iets trager dan ik gehoopt had, maar toch de moeite waard.

Yasmin is de beste film die ik tot nu toe gezien heb op het festival, confronterend, rauw, gewoon sterk . Enige nadeel was dat het platte engels niet altijd even goed te verstaan was.
Oud 29-01-2005, 17:58
Dinalfos
Dinalfos is offline
Three Extremes is wel een leuke film, maar verwacht niet te veel van Takashi Miike's bijdrage. Die zuigt namelijk. De andere twee verhaaltjes zijn wel goed, met name die van Chan-Wook Park.
Oud 29-01-2005, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 29-01-2005 @ 18:58 :
Three Extremes is wel een leuke film, maar verwacht niet te veel van Takashi Miike's bijdrage. Die zuigt namelijk. De andere twee verhaaltjes zijn wel goed, met name die van Chan-Wook Park.
Andersom.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 18:43
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
cyc schreef op 29-01-2005 @ 19:30 :
Andersom.
Nope
Oud 29-01-2005, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 29-01-2005 @ 19:43 :
Nope
Chan-Wook Park leunde te veel op gimmicks. Het is een soort van crowdpleaser met standaard Park-elementen (van Sympathy en Oldboy in ieder geval, de rest van zijn films nog niet gezien). Dat hij veel 'leent' van David Fincher wordt hier alleen nog maar des te meer duidelijk.

Het stuk van Miike was bijna verrassend ingetogen, iets wat niet meer is gezien sinds Audition. Daar bovenop was het visueel beeldschoon, ik vond de cinematografie zelfs beter dan in Dumplings, met als DoP Christopher Doyle waar ik normaal gezien idolaat van ben.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 19:35
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
cyc schreef op 29-01-2005 @ 19:55 :
Chan-Wook Park leunde te veel op gimmicks. Het is een soort van crowdpleaser met standaard Park-elementen (van Sympathy en Oldboy in ieder geval, de rest van zijn films nog niet gezien). Dat hij veel 'leent' van David Fincher wordt hier alleen nog maar des te meer duidelijk.

Het stuk van Miike was bijna verrassend ingetogen, iets wat niet meer is gezien sinds Audition. Daar bovenop was het visueel beeldschoon, ik vond de cinematografie zelfs beter dan in Dumplings, met als DoP Christopher Doyle waar ik normaal gezien idolaat van ben.
Ja, ik vond ook dat Park's bijdrage niet echt origineel is en leunt op meerdere stijlen(niet alleen die van David Fincher), maar het resultaat was over de gehele linie toch innemender en intenser dan Miike's stuk Box, vond ik. Het zag er bij Box allemaal wel treffend uit, maar kon mij inhoudelijk niet boeien.
Oud 29-01-2005, 22:31
legatus
legatus is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 29-01-2005 @ 20:35 :
Ja, ik vond ook dat Park's bijdrage niet echt origineel is en leunt op meerdere stijlen(niet alleen die van David Fincher), maar het resultaat was over de gehele linie toch innemender en intenser dan Miike's stuk Box, vond ik. Het zag er bij Box allemaal wel treffend uit, maar kon mij inhoudelijk niet boeien.
Verbazingwekkend is trouwens dat er een speelfilmversie van Dumplings is. De korte versie had al te weinig stof om te boeien.
Oud 30-01-2005, 00:37
RaoulDuke
RaoulDuke is offline
Citaat:
lovetear schreef op 29-01-2005 @ 17:32 :
Les revenants was iets trager dan ik gehoopt had, maar toch de moeite waard.
Hij was qua sfeer best aardig, en de ideeën gepuid in de film waren erg interessant. Zonde alleen dat alles zo beperkt bleef, dat er nog te weinig werd uitgelegd, dat sommige dingen soms belachelijk waren en dat het toch nog te simplistisch gebracht werd.
Ach, ik heb wel geïnteresseerd zitten kijken, maar ik baalde alleen dat een verhaal met zoveel potentie uiteindelijk toch ietwat tegenviel. Twee van de hoofdrolspeelsters, Géraldine Pailhas (de vrouw die haar man terukrijgt) en Victor Garrivier (de burgermeester die z'n vrouw terugkrijgt), vond ik vooral goed acteren. De rest iets minder.
Oud 30-01-2005, 09:34
legatus
legatus is offline
Citaat:
RaoulDuke schreef op 30-01-2005 @ 01:37 :
Hij was qua sfeer best aardig, en de ideeën gepuid in de film waren erg interessant.
Die politieke parallel die Campillo voor ogen had werkt echter niet. Vluchtelingen kiezen om te vluchten, terwijl de overledenen 'zomaar' weer tot leven komen. Verder een zwak drama dat zijdelings aandacht besteed aan de maatschappelijke gevolgen. Spannend werd het nergens.
Oud 30-01-2005, 12:10
RaoulDuke
RaoulDuke is offline
Citaat:
legatus schreef op 30-01-2005 @ 10:34 :
Die politieke parallel die Campillo voor ogen had werkt echter niet. Vluchtelingen kiezen om te vluchten, terwijl de overledenen 'zomaar' weer tot leven komen. Verder een zwak drama dat zijdelings aandacht besteed aan de maatschappelijke gevolgen. Spannend werd het nergens.
Kan het met alleens een zijn, alleen nam ik het dan wat minder nauw. Ik ben filosofisch ingesteld en neem alles wat daar een aanleiding toe kan zijn gaarne in m'n systeem op. De nogal beperkte en zwakke verwijzingen storen me niet zo erg. Een film met veel potentie die het niet waarmaakt. Ik vond trouwens de sfeer nergens echt spannend (lijkt me ook niet de bedoeling), maar meer vol drama en nutteloosheid. Iedereen ging er zichtbaar kapot van. De scène dat die vrouw voor het eerst haar man aanraakt is wel indrukwekkend.
Ook haar, tegen beter weten in, blijven geloven in een herstel van haar man en de poging van de burgemeester om haar het te doen inzien dat het niet kan, vind ik interessant.
Die kerel die haar in de gaten houdt (en een oogje op haar heeft?) vind ik mateloos irritant. Die donkerel kerel vond ik ook niet echt goed spelen, al was z'n vrouw wel aardig. Maar ook daar gold> er had meer in kunnen zitten. Het drama werd net telkens niet hevig genoeg om een 'gespannen' sfeer neer te zetten.
Jammer.
Oud 30-01-2005, 12:43
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
ik ga ook!!
moet voor school vooral, maar lijkt me erg cool!!
xx
Oud 30-01-2005, 13:17
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Ik ben maar naar The Master Spearman geweest, terwijl ik naar Survival Style 5+ wou gaan..
Maja wanneer zie je oude samurai films op het grote doek..
Ik vond het trouwens een bijzonder toffe film, niet teveel actie, maar meer dialoog en op het einde raakt de film diep en hard..
Oud 30-01-2005, 13:21
legatus
legatus is offline
Citaat:
RaoulDuke schreef op 30-01-2005 @ 13:10 :
De scène dat die vrouw voor het eerst haar man aanraakt is wel indrukwekkend.
Evenals de sprong van Sylvian van het balkon. Vooral de gezichtsuitdrukkingen van de ouders. De pijn was voelbaar.
Oud 30-01-2005, 15:17
Verwijderd
Gisteren naar vier films geweest.
A Time Far Past begon het mee, was een mooi verhaal maar iets te langdradig en slechte kwaliteit film ik ergerde me enorm aan de mega grote ondertitel (helaas moest ik die nog lezen ook want mijn vietnamees is niet zo goed)
Sanctuary hierna gezien en dit was echt een baggerfilm, ik moest moeite doen om te blijven kijken en niet in slaap te vallen. Wat een onzinnig verhaal zeg..
Primer was zeker een leuke film vooral na de vorige 2 oosterse films. Verhaal was wel aardig en leuk dat het met een heel laag budget is gemaakt. (de minifilm vooraf van picasso kleipoppetjes was ook zeker leuk)
Hawaii, Oslo als afsluiter was echt heel erg goed, het is wel een beetje ripoff van Magnolia maarja het verhaal blijft gewoon sterk en mooi geacteerd.

al met al zeker een leuke dag gehad. Al wil ik nog heel graag The Edukators zien maarja dat komt ooit nog wel..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 15:56
Verwijderd
Ik wil Primer en The Edukators ook nog zien, Emiel, hoe doe ik dat?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 16:49
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 30-01-2005 @ 16:56 :
als de voorstelling al is uitverkocht gaan de niet opgehaalde kaartjes een uur voor aanvang in de verkoop bij de bioscoop waar de voorstelling speelt.
zo ben ik ook aan Hawai, Oslo gekomen. let er wel op dat het soms druk kan zijn als iedereen die kaartjes wil hebben. Dan kan je beter 5 kwartier van te voren al bij de kassa gaan wachten.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 18:17
Verwijderd
Citaat:
MONK schreef op 30-01-2005 @ 17:49 :
als de voorstelling al is uitverkocht gaan de niet opgehaalde kaartjes een uur voor aanvang in de verkoop bij de bioscoop waar de voorstelling speelt.
zo ben ik ook aan Hawai, Oslo gekomen. let er wel op dat het soms druk kan zijn als iedereen die kaartjes wil hebben. Dan kan je beter 5 kwartier van te voren al bij de kassa gaan wachten.
Naar het festival gaan is geen optie, ik bedoelde qua distributeur en welke data.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 18:28
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=42

"-Je wilt naar een film maar je weet niet waar hij draait, of je wilt een Nederlandstalige recensie vinden:
www.filmladder.nl
www.bios.nl
www.filminformatie.com "
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 18:29
Verwijderd
Citaat:
cyc schreef op 30-01-2005 @ 19:28 :
http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=42

"-Je wilt naar een film maar je weet niet waar hij draait, of je wilt een Nederlandstalige recensie vinden:
www.filmladder.nl
www.bios.nl
www.filminformatie.com "
Merci.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 19:08
legatus
legatus is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 30-01-2005 @ 16:56 :
Filmfreaks brengt Primer later dit jaar uit in Nederland en The Edukators gaat a.s. donderdag (3 februari) al draaien in de Nederlandse filmhuizen.
Oud 30-01-2005, 19:12
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef op 30-01-2005 @ 20:08 :
Filmfreaks brengt Primer later dit jaar uit in Nederland en The Edukators gaat a.s. donderdag (3 februari) al draaien in de Nederlandse filmhuizen.
Kijk, dat wilde ik weten. En de rest?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 00:21
Verwijderd
Alle films die ik gezien heb en wat ik heb gescheurd:

Vrijdag 28/01:
Beautiful Washing Machine - 3
Clean - 1
Egoshooter - 5
Sanctuary - 4

Zaterdag 29/01:
Les revenants - 4
La niña santa - 1
The World - 3
Tarnation - 5

Zondag 30/01:
Paradise Girls - 4
Tropical Malady - 3
2046 - 3
Three... Extremes - 4

Maandag 31/01:
Goddess - 4
Los muertos - 4
The Green Hat - 4
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 11:09
legatus
legatus is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 30-01-2005 @ 20:12 :
Kijk, dat wilde ik weten. En de rest?
OFF SCREEN - 3 februari
2046 - 3 februari
WILDSIDE - 10 februari
CASSHERN - 10 februari (Asiamania)
0605 - 10 februari
SIDEWAYS - 17 februari
PARADISE GIRLS - 3 maart
BIN-JIP - 10 maart
BROTHERS - 17 maart
ENDURING LOVE - 24 maart (5 februari een vertoning om middernacht in Pathé Helmond)
WE DON'T LIVE HERE ANYMORE - 31 maart

De rest krijg je later, aangezien ik niet de hele lijst bij de hand heb.
Oud 03-02-2005, 12:26
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef op 01-02-2005 @ 12:09 :
OFF SCREEN - 3 februari
2046 - 3 februari
WILDSIDE - 10 februari
CASSHERN - 10 februari (Asiamania)
0605 - 10 februari
SIDEWAYS - 17 februari
PARADISE GIRLS - 3 maart
BIN-JIP - 10 maart
BROTHERS - 17 maart
ENDURING LOVE - 24 maart (5 februari een vertoning om middernacht in Pathé Helmond)
WE DON'T LIVE HERE ANYMORE - 31 maart

De rest krijg je later, aangezien ik niet de hele lijst bij de hand heb.
Weet je 9 Songs en The Edukators ook?

edit: Stuur me die lijst maar een keer via msn.

Laatst gewijzigd op 03-02-2005 om 12:29.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 15:54
Virulent
Virulent is offline
Iemand interesse in een kaartje voor Goddess, zaterdag a.s. om 12:30, Pathé 1 (uitverkochte voorstelling)?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Virulent schreef op 03-02-2005 @ 16:54 :
Iemand interesse in een kaartje voor Goddess, zaterdag a.s. om 12:30, Pathé 1 (uitverkochte voorstelling)?
Ik niet, heb hem al gezien, maar ik help je een beetje door te zeggen dat het echt een goede film is. In de FilmKrant stond een raar stuk over de film, ik vond hem echt goed.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 17:27
Virulent
Virulent is offline
Heh, bedankt. Het kaartje is inmiddels vergeven.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 01:45
RaoulDuke
RaoulDuke is offline
Alle films die ik gezien heb en wat ik heb gescheurd (voor het gemak geef ik ook een virtuele scheur bij de films/programma's waar je niet bij kon stemmen):

Donderdag 27/01:
Animated - 5 (kon je niet voor stemmen)
Hotel - 3
Les Revenants - 4 (al had een 3 misschien beter geweest)

Zondag 30/01:
Thirst - 4
Panorama Ephemera - 4

Maandag 31/01:
Ivan the Idiot - 3 (kon je niet voor stemmen)
Spying Cam - 3

Donderdag 03/02:
Green Elephant - 4 (kon je niet voor stemmen)
Izo - 4

Nog te zien:

Vrijdag 04/02:
The Green Hat
20 Fingers
Undertow

Zaterdag 05/02:
The Rainmaker
Innocence
Three...Extremes
Reageren

Regels voor berichten