![]() |
||
Citaat:
Verder is het natuurlijk goed dat je er niet over door blijft zeuren, dat helpt idd. niet, maar als hij eens iets afzegt, omdat zijn ouders dat niet willen, dan moet je het niet zomaar aan je voorbij laten gaan. Ik weet niet hoe vaak jullie bij elkaar slapen, maar doe dit anders ook wat vaker, bijvoorbeeld weekendjes bij elkaar: dan wennen zijn ouders er misschien wel meer aan. Maar ik zou, als zijn ouders het in de zomervakantie weer doen er misschien zelf ook wel wat van zeggen: en dan niet op een verwijtende toon ofsow, maar gewoon eens vragen. Ik bedoel.. als je al bijna 2 jaar wat hebt, dan heb je toch wel enige inspraak denk ik. Hoe zit het eigenlijk met gewone vakanties? Gaat hij met zijn ouders mee? En mag jij mee, of hij met jou? Heb zelf nu meer dan 15 maanden, vriendin is 16, maar bij ons gaat dat toch wel anders... (wij gaan een weekje van de zomer (dan ben ik 18 en zij nog 16) en misschien in mei ook al een paar daagjes. Verder slapen we ook best vaak bij elkaar en gaan we met elkaar mee op vakantie e.d. (we wonen overigens nog geen 10 minuten fietsen van elkaar)). Iig. sterkte, lijkt me bijzonder balend ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Damn... ik had allang stevige ruzie met mijn ouders gehad. Hoe overbezorgd kan je zijn. Want veiligheid is met jouw ouders in de buurt sowieso nooit een excuus. Is hij wel eens met vrienden op vakantie geweest, of op kamp? Kan moeilijk beoordelen wat ik zou doen, omdat ik al zoveel dingen op mezelf heb gedaan (3 jaar geleden in mijn eentje naar een goede vriend in Philadelphia en terug e.d.) en omdat ik ook gewoon mee mag op vakantie en zij ook met mij (bijvoorbeeld 1 weekje van de 2). Maar het lijkt me serieus nodig dat er eens met die ouders gepraat wordt. Dit is namelijk niet helemaal normaal hoor bij een zoon van 20. Verder zou ik toch nog wat vaker bij elkaar proberen te slapen, dat kan namelijk best vaker: alleen al voor het idee. Daarbij is het ook gewoon heel leuk ![]() En jij brengt hem thuis,..? Wie is hier nu het meisje...? Als ik mijn vriendin niet thuis breng, dan heb ik trammelant met mijn ouders hoor, dames horen niet alleen door de nacht te fietsen of rijden, die worden begeleid. Ik hoop niet dat zijn ouders het niet goed vinden als hij alleen naar huis komt, want dan is het onderhand op het zieke af.
Laatst gewijzigd op 19-01-2005 om 18:15. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Is zij te jong? Tinuzz1996 | 14 | 29-02-2012 21:36 | |
Seksualiteit |
Te Jong of niet ? An0ni3m | 105 | 30-12-2004 22:14 | |
Seksualiteit |
Te jong? Ann-Sophie | 84 | 11-05-2004 01:33 | |
Seksualiteit |
ben ik te jong?? bloemenmeid | 32 | 24-04-2002 16:09 | |
Verhalen & Gedichten |
te jong voor mezelf ( geen gedicht, eerder soort verhaal) sunflouwer | 1 | 23-04-2002 08:58 | |
Verhalen & Gedichten |
te jong Da Girl | 2 | 05-09-2001 16:49 |