![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
1.*Wijst op random midden-oosten land.* Geloven met een loop tegen je hoofd. 2. Argumentatie?Hoezo? Geloof is achterhaald, en hoort niet thuis in de huidige politiek. Puur mijn mening.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het moet gewoon! We kunnen er niets aan doen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Moslims hadden tot nu toe geen inspraak. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
O nee, volgens jou vast niet. Jammer dan, maar het moet er toch van komen. Als je jezelf democratisch noemt, behoor je politieke partijen niet in de weg te staan. Ook Wilders en Winter kunnen en mogen we niet stoppen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je bent wel heel fel.. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Is in iedergeval niet mijn bedoeling, sorry ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En over dat moslims zo een wederwoord zullen kunnen geven, kijk maar naar Abou Jahjah, hij lulde letterlijk iédereen vierkant uit, en nog wist de media hem en zijn gedachtes kwaad in het daglicht te stellen. En wie luistert er naar die partij? Alleen slimme mensen die een discussie niet schuwen. Maar die stemmen geen Wilders. Het zijn de laag opgeleiden ( 80% van Nederland heeft Mavo of lager), zij nemen alles van wat ze in de Telegraaf lezen voor waar aan. Die groep moet bereikt worden. En een Islamitische partij zal dat niet gaan helpen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kijk, jij bent verstandig! Als je dat maar onthoud! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() of nog erger een Islamitische regering ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Daar zitten we nou echt niet op te wachten, gelijk heb je m'n jong! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Behalve dat hele gedoe met Allah dan he. Want daar ben ik uit principe op tegen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat laatste heb je wel duidelijk gemaakt ja. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar on-topic: Ik wens die Moslimpartij veel succes. De AEL heeft zich ook nog steeds niet bewezen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar irriteer me met name aan de scheefheid van het debat. we zeiken massaal over hoofddoekjes etc maar over de sgp word zelden gesproken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We zijn met z'n allen zo enthousiast dat we niet meer uit onze woorden komen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
daarom is een Islamitische partij nodig. Onwetendheid over de Islam tegen gaan. Maar dat is slechts mijn mening. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vaderlandse trots? Wat moet ik me daarbij voorstellen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat zal hun partijproggramma zijn: * Verplicht schaapsvlees eten * Varkensvlees uit de winkels * Verplicht theedoek op je hoofd * Verplicht baard laten groeien * Radicale moslims toegestaan * Homohuwlijk verbieden * Iedereen koran lezen * Iemand vermoorden/mishandelen mag, want dat is de wil van allah * Iedereen verplicht integreregen in Islamitsche cultuur (dus buitenlandse laten leren) ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En daarmee ben ik het niet eens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Een op de drie moslims wil weg uit Nederland om Wilders Verwijderd | 442 | 14-09-2009 06:52 |