Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2005, 14:59
Eend
Eend is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 14-01-2005 @ 14:58 :
Omdat ik nu eenmaal achter de computer aan het werk moet zijn, en dit moet echt even af. Maar daarna ga ik naar buiten, goed idee.

En dan niet boos kijken he, bij die lekke band, als het toch mooi weer was
O, oké, nou, maar ik had twee linkerschoenen meegekregen van de winkelman En toen moest ik dus weer terug naar de stad en toen ging mijn band lek
Oud 14-01-2005, 15:05
Eend
Eend is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 14-01-2005 @ 15:02 :
Stomme winkelman dan. Máár je hebt nu wel nieuwe schoenen dus .

*doet poging positief te denken *
Hahahahahahaha Ja, ik heb wel nieuwe schoenen en een nieuwe broek en nieuwe sokken en een nieuw shirt en euhmz... Dat was het dan
Oud 14-01-2005, 15:22
Storm
Storm is offline
Ik ben weer (of nog steeds?) moe... Veel nieuwe dingen en weer veel lopen en doen ed en dan ook nog vreselijk slecht slapen werkt niet in combinatie met elkaar (alleen overigens ook niet, maar goed). Nu is het gelukkig weekend. Alleen ook druk: vanmiddag/-avond nog even naar de stad, daarna een verjaardag, morgen naar mijn schoonouders en 's avonds ook een verjaardag... En maandag en dinsdag naar school, dinsdag ook nog overleg over m'n stage, moet ik ff goed voorbereiden, dat ik ze voor kan zijn als ze domme vragen stellen.
Oud 14-01-2005, 15:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 14-01-2005 @ 15:10 :
Nou zie je wel. Toch wat positiefs

Ontopic: Argh, ik moet echt even van de computer af zo. Ik word gek van dat samenvatten en ik verdiep me veel te veel in de mensen van het forum nu, da's niet goed, want ik lees alleen maar negatieve dingen
Maar verder gaat het goed
Trek je internetkabel uit als je je internet niet nodig hebt voor je huiswerk. Dan ga je niet zo makkelijk weer even forummen
Oud 14-01-2005, 15:26
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Gister mn onbetrouwbare vriend gedumpt na een aantal maanden lange relatie, hij hield er naast mij meerdere contacten op na via gay.nl (geen wonder dat ik zn codes niet kreeg) en via andere communicatiekanalen en in real.....gewoon letterlijk bewezen met chatlogs van anderen + veel ander betrouwbare informatie!

Al die maanden gaf ik al mn liefde en was ik eerlijk, oprecht, en open........ik was echter wantrouwig en kreeg ook de schuld dat het aan mij lag dat het niet goed ging tussen ons 2....ik wantrouwde hem, en dat was onterecht maar vermoedens werden beetje bij beetje bewijzen en feiten tot vandaag de harde waarheid!

Ik ben trots hem gedumpt te hebben en ik hem een stap voor ben met de waarheid die ik boven tafel kreeg toen ik zelf maar op onderzoek uit ging...en ik niet de bons krijg met leugens en ik me schuldig voel! ik wens hem een ellendig leven toe in de hel!!!! Het trieste is echter dat ie alles hehalve emotie toonde en geen gevoelens (want die heeft ie niet)....maar probeerde zn trots te behouden! Zn leven is voor een groot deel gebaseerd op leugens......van veraf en zonder kennis is hij prachtig, maar van binnen vertoond hij allemaal rottingen en smerige scheuren!

Hij reageerde alleen met "ok"....."voel je je nu gelukkig?"........"ik moet nu echt ophangen hoor"....."kan dit misschien later?".....of hij zei helemaal nix....op mijn vragen naar bevestigingen en moest toegeven gaf hij al helemaal geen antwoord of hij zei "als jij denkt dat het waar is dan moet je het maar geloven"..........Ik schold hem VERROT......en toen zei die "ja alles is waar, ben je nu klaar?"

Hij gaf geen KICK.......totaal geen gevoel, emoties, medeleven wat dan ook hij deed er alles aan om zich niet kwetsbaar op te stellen en trots uit te stralen....Maar het is een vieze nul!!!

Ik heb veel verdriet maar mn vrienden zullen mij er doorheen trekken en die stonden al meteen voor me klaar vanavond....Ik verdien tien keer beter ! En ben ontzettend blij dat het niet aan mij heeft gelegen maar ik altijd al gelijk had m.b.t. die vertrouwenskwestie! Toch vertrouwen op je intuitie dus is mijn tip...
Oud 14-01-2005, 16:29
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Tsjee, en jij eerst maar denken dat het gewoon aan zijn karakter lag, dat hij gewoon niet zo open was en zo.. Hm, als hij je echt op die manier heeft bedrogen, dan denk ik dat je er wel goed aan hebt gedaan hem te dumpen. Sterkte nog

Ik heb verder niets te luchten, voel me gewoon raar
Oud 14-01-2005, 16:32
Verwijderd
Ik kon het niet, wilde het niet..

Alles ging fout, normaal kan ik als de beste fileparkeren, vandaag stond ik midden op de weg.. Straatje keren gaat goed, nu kwam ik niet uit.

En tuurlijk, de buren maken ruzie. Die sluiten hun kinderen op enzo, dat is wat wij uit hun ruzies opmaken, maar je hebt geen bewijzen. Wil zo graag kindertelefoon bellen, maar durf niet goed. Stel dat er niets is, stel dat ze MIJ er op aan gaan kijken dat die kinderen uit huis geplaatst worden...
Oud 14-01-2005, 16:55
rare kwast
rare kwast is offline
zie hier 's werelds meest waardeloze vriendin
Oud 14-01-2005, 17:07
Gothic
Gothic is offline
ik heb een 8,5 voor m'n werkstuk ...
Oud 14-01-2005, 17:47
Chaucus
Chaucus is offline
Mjah, k wil ook wel mn hart luchten, maar kan op t moment gewoon even geen woorden vinden...wat een dag.....

En mama ratelt maar gezellig door....daar staat mn hoofd gewoon even niet naar.....
Oud 14-01-2005, 18:00
cyntha
cyntha is offline
Ik ben dom geweest.. Heb iets heel stoms tegen hem gezegd en nu is hij boos. Stomme ik.
Oud 14-01-2005, 18:50
Dolores
Dolores is offline
Wat een dag..
Oud 14-01-2005, 19:25
Eend
Eend is offline
70!!!!!!!

Zo dat is er uit
Oud 14-01-2005, 20:03
DvoorA
DvoorA is offline
sommige mensen hebben geen hart. Ze kennen je en weten hoe ze je het meest pijn kunnen doen. Ze horen en zien je tranen, ze weten dat je lijdt, maar het kan ze geen ene fuck schelen en ze gaan maar door met je kwetsen, totdat je breekt en elke porie in je lichaam zegt: stop, genoeg!!!! Ze zeggen dingen waardoor je je alleen maar lichaam voelt, alsof je alleen maar goed bent voor de seks. Ze maken misbruik van je, omdat ze weten dat je toch niet weggaat, omdat ze weten dat je veel van ze houdt.

Ik ga vanavond lekker naar buiten, wind in mn haren, sterren kijken, beetje nadenken, vrienden en vriendinnen opbellen, taking good care of myself...en hopen dat alles nog goed komt
Oud 14-01-2005, 20:18
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 14-01-2005 @ 19:25 :
70!!!!!!!

Zo dat is er uit

tot morgen Eendje
Oud 14-01-2005, 20:27
rare kwast
rare kwast is offline
voel je je al zwaar kut...maken ze er zo een leuke opmerking over
ik weet het echt niet meer...vannacht tot half 6 wakker gelegen, moest er om half 7 uit en wat doe ik...ik verslaap me.
bus al weg dus was niet op tijd om met mn beste vriendin mee te gaan naar maatschappelijk werk
ik haat mezelf echt...
ik kan me dat echt niet vergeven...vreselijk
hopen dat ik vannacht wat beter slaap..maar vrees het niet

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh

zo lucht op
Oud 14-01-2005, 20:50
Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef op 14-01-2005 @ 20:18 :

tot morgen Eendje
Oud 14-01-2005, 21:33
Verwijderd
vandaag voor het eerst sinds lange tijd gedacht: ik trek het niet meer..
Oud 14-01-2005, 22:05
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb al 4 dagen geen reactie gehad op mn smsjes
Oud 14-01-2005, 22:15
PseudoDawn
PseudoDawn is offline
Oké deze titel spreekt me aan...

Kan iemand mij helpen?

Ik ben een bewaarmiep, om het maar even simpel te zeggen. Ik bewaar alles dat ik in handen krijg (soms zelfs snoeppapiertjes omdat ik die op een bepaald moment gekregen heb). Nu vroeg een vriend van mij, homo met zijn nieuwe vlam erbij, of ik hem de map door wilde sturen waar ik alles van hem in bewaarde.
Ik, dom genoeg, keek niet eerst wat er in die map zat, en stuurde hem klakkeloos door. Er bleken een paar foto's van hem (beetje genant maar goed) in te zitten, een paar van zijn nieuwe vriend (hij stuurde die steeds door), maar er zaten heel veel foto's in van zijn ex-vriend en zelfs een jongen waar hij heel lang geleden (volgens hem, maar is iets van 4 maanden hoogstens) iets mee gehad heeft. Soms gewoon foto's waar ze elkaar lief vasthadden, maar ook foto's waarop ze kusten (doorstuurwerk en screencaps).
Nu is zijn nieuwe vlam niet zomaar onzeker, maar bij ieder klein dingetje raakt hij alle vertrouwen in iemand kwijt. En nu dus die hele map... De cam stond aan: twee gezichten betrokken bij het openen van die map en ze waren na een heel kort 'hajje' weg.

Is het nu echt zo'n grote fout geweest? Ik heb meteen alle oude dingen weggegooid, helemaal, voor altijd, maar bedacht me en heb ook een heleboel nieuwe shit weggegooid. Allemaal helemaal weg, dingen waaraan voor mij emotionele herinneringen kleven... Omdat hij zo gekwetst is. Maar hij wil niets meer met me te maken hebben, volgens mij. Ik heb niets meer van hem gehoord, normaal stuurt hij me na een uurtje wel een SMS'je o.i.d. dat het niet erg was o.d. Nu stuurde ik hem een SMS'je, al een tijd geleden, met de vraag 'please laat wat van je horen'. Ik weet dat zijn telefoon aanstaat, die staat altijd aan... Maar nog steeds niets...
Ik ben bang dat ik hem kwijt ben. En hier voel ik me ontzettend schuldig over, omdat ik die map dus niet gecontroleerd heb...
Oud 14-01-2005, 22:16
Eend
Eend is offline
Ik denk dat het eerder een flater van je vriend is geweest, dan van jou. Hij wilde die map en jij stuurde hem. Jij hebt je taken voltooid, hij heeft blijkbara nog wat uit te leggen
Oud 14-01-2005, 22:18
PseudoDawn
PseudoDawn is offline
Citaat:
Eend schreef op 14-01-2005 @ 22:16 :
Ik denk dat het eerder een flater van je vriend is geweest, dan van jou. Hij wilde die map en jij stuurde hem. Jij hebt je taken voltooid, hij heeft blijkbara nog wat uit te leggen
Beide jongens zijn heel gevoelig. Ik ben bang dat hij me dit nooit vergeeft...
Oud 14-01-2005, 22:21
Eend
Eend is offline
Hmmz
Oud 14-01-2005, 22:21
PseudoDawn
PseudoDawn is offline
Citaat:
Eend schreef op 14-01-2005 @ 22:21 :
Hmmz
Het klinkt misschien heel stom... Maar ik ben al zoveel mensen kwijtgeraakt door stomme acties. Ik wil niet nog twee mensen kwijtraken waar ik om geef...
Oud 14-01-2005, 22:29
rare kwast
rare kwast is offline
pfieuw..hij smst gelukkig eindelijk terug *was echt bang dat ie zelfmoord had gepleegd *

maar gelukkig heeft ie terug gesmst
Oud 14-01-2005, 23:07
Verwijderd
Ik heb geen woorden meer, ik heb ze nooit gehad.. Iig vandaag niet.
Oud 15-01-2005, 02:49
Verwijderd
Niet Emiel, niet hij. En zeker niet zo.
Oud 15-01-2005, 09:37
Verwijderd
heb ik eindelijk een kamer weet ik niet of ik wel weg wil! en ik heb dinsdag tentamen terwijl ik geen zin meer heb om te leren
Oud 15-01-2005, 09:57
Earendil
Earendil is offline
En alles is vaag,
nog steeds,
al sinds gisterochtend, toen ik het hoorde.
Troep in m'n hoofd.
Ik loop erbij als een zombie,
maar gelukkig zijn mensen dat gewend, hebben ze het toch niet door.
Oud 15-01-2005, 11:24
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
En dat je dan 's nachts om kwart voor vier wakker wordt met een gevoel in je benen alsof de hele boel daar aan het afsterven is. Eerst alleen je gewrichten, bewegen doet pijn, stil blijven liggen is nog erger en dat de pijn zich dan verspreid door je hele benen en je buik, een doffe pijn die slapen onmogelijk maakt. Moet je weer een pijnstiller gaan zoeken, die natuurlijk op je ouders' kamer liggen zodat die ook een verstoorde nachtrust hebben, bahbahbah

En dan de volgende ochtend nergens meer last van hebben en het gevoel hebben dat je je gigantisch hebt aangesteld
Oud 15-01-2005, 11:34
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 15-01-2005 @ 11:24 :
En dat je dan 's nachts om kwart voor vier wakker wordt met een gevoel in je benen alsof de hele boel daar aan het afsterven is. Eerst alleen je gewrichten, bewegen doet pijn, stil blijven liggen is nog erger en dat de pijn zich dan verspreid door je hele benen en je buik, een doffe pijn die slapen onmogelijk maakt. Moet je weer een pijnstiller gaan zoeken, die natuurlijk op je ouders' kamer liggen zodat die ook een verstoorde nachtrust hebben, bahbahbah

En dan de volgende ochtend nergens meer last van hebben en het gevoel hebben dat je je gigantisch hebt aangesteld
dat had ik ook
Oud 15-01-2005, 11:42
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 15-01-2005 @ 11:34 :
dat had ik ook
Echt? Ik dacht dat ik de enige was die ooit zoiets voelde..
Oud 15-01-2005, 12:07
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 15-01-2005 @ 11:42 :
Echt? Ik dacht dat ik de enige was die ooit zoiets voelde..
ja zo een idee had ik ook...
Oud 15-01-2005, 14:44
Quiana
Quiana is offline
Nieuwe LJH en nog steeds niet in gepost, goh.

Er valt ook niet zo veel meer te luchten nu, denk ik. Wat er is,
is er uit, en veranderen heeft het tot nu toe niet veel meer
gedaan.

En volgende week wordt druk. Maar da's wel goed denk
ik.
Oud 15-01-2005, 14:52
Jones
Citaat:
Loontjuh schreef op 14-01-2005 @ 21:33 :
*knuffel*
Oud 15-01-2005, 16:47
Freestyler*
Freestyler* is offline
blegh
ik wil me volproppen met chips en chocolade en zielige films kijken
maar daar heb ik het veel te druk voor
Oud 15-01-2005, 17:43
away
away is offline
Mijn buik doet raarrr.
Het komt vast daar van. Doos.
Oud 15-01-2005, 17:56
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 14-01-2005 @ 21:33 :
Ik ken het. *Hug*

Anyway, vandaag naar de stad geweest met 'n vriend van me. Komen we terug, lopen we naar de auto en wie komt daar aanfietsen...? De ex! Te laat, ze had me al gezien! Begonnen zij en die vriend te buurten, ik stond wat beamend te knikken zo nu en dan. Gelukkig kwamen er toen twee andere bekende van me langs. Heb ik daar even mee staan te kleppen. Toen m'n maat duidelijk gemaakt dat ik weg wilde. Bleek niet zo makkelijk te gaan; hij kapt niet zo snel 'n gesprek af als ik. Eindelijk konden we gaan. Waarom moest ik haar nou weer tegen komen?? Ik wil d'r juist zo weinig mogelijk zien! Vertelt die vriend van me dat ze steeds heel veel naar mij en over mij vraagt. Waarom in Godsnaam??
Oud 15-01-2005, 19:28
Nona
Nona is offline
*jank* Godverdomme, dit kan toch niet... Waarom??? Iedereen gaat zomaar opeens dood... Godverdegodver...
Oud 15-01-2005, 19:33
Miracle
Miracle is offline
K-k-k-koud. Ik weet dat een truitje met open schouders en natte haren geen goede combinatie is, maar nu mag ik het wel weer warm krijgen.
Ben (nog) niet moe, hopelijk hou ik het een beetje vol. Het was zó druk op het werk.
Mededeling: ik ga morgen heeel hard aan school werken, als je me op het forum ziet mag je boos worden.
Oud 15-01-2005, 20:28
Verwijderd
en het gaat nog steeds goed
Oud 15-01-2005, 21:04
Stefanie
Stefanie is offline
Nieuwe baan Gekozen uit 50 andere sollicitanten
Oud 15-01-2005, 21:42
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 15-01-2005 @ 21:28 :
Wat goed!

Ik zag ergens tegenop maar het was eigenlijk heel leuk. Er zijn toch best leuke mensen op deze wereld
En ik heb iets dappers gedaan. Nu maar hopen dat het werkt
Ik was ook heel verbaasd, maar mn nieuwe baas zei: de eerste indruk is altijd het belangrijkst en bij jou was die prima
Oud 15-01-2005, 22:06
Ruudje
Ruudje is offline
een·zaam (bn.)
1 zonder gezelschap of ver van anderen verwijderd => geďsoleerd, teruggetrokken, verweesd
2 (van plaatsen) verlaten
Oud 15-01-2005, 23:34
Quiana
Quiana is offline
Jeuk, jeuk, jeuk.

Ik kan nu wel een Atarax slikken en dus minder last hebben (en
dus ook kans op beter slapen), maar daarmee ben ik morgen
dus wel weer véél vermoeider en ws ook neerslachtiger.

Handig? Niet echt; ik bén al behoorlijk moe van mezelf. Maar
weinig/slecht slapen is misschien wel nog onhandiger..
Oud 15-01-2005, 23:37
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
mijn ex doet opeens zo aardig weer en ik weet niet wat ik ermee aan moet
Oud 16-01-2005, 00:05
Verwijderd
Theaterdip..

Want ja, dat was het weer...
Oud 16-01-2005, 01:16
rare kwast
rare kwast is offline
ik mis het geluk in mn leven..
zit je op een verjaardag, heel erg gezellig en toch mis ik iets..
Oud 16-01-2005, 02:38
rare kwast
rare kwast is offline
vol in een goed gesprek... maak me nu alleen nog meer zorgen
Oud 16-01-2005, 03:12
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Het leven is mooi en heeft zo z'n mindere kanten.

Regels voor berichten