![]() |
||
Citaat:
Honden hebben geen sleutelbeen en dus komt bij het trap aflopen al het gewicht op de voorpoten terrecht omdat het sleutelbeen dat niet opvangt, ze kunnen er ED (elleboogdysplasie) van krijgen. Met trap af zo lang mogelijk wachten en dan kijken hoe het gaat, loopt hij rustig of denderd hij de trap af?
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Daarom wordt het ook tot een jaar (tenzij echt niet anders kan, een dog is niet echt leuk de trap af dragen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vind ik prima, maakt mij niet uit, maar zeg alsjeblieft niet dat het onzin is dat het slecht is. Ik zou eerst zorgen dat je goed geïnformeerd bent en dáárna pas dergelijke dingen te gaan roepen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en waarom je niet mag springen is zeker op jonge leeftijd dan krijgt de hond een te harde klap op de voor poten en kunnen ze breken want ze zijn dan nog niet volgroeid. dat is ook de reden om niet te springen met een jongen hond. Dus het is geen onzin wat ik praat, maar jullie zouden jullie een beetje beter in de materie moeten verdiepen.... Laatst gewijzigd op 29-01-2005 om 18:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je verantwoord fokt dan laat je de ouderdieren testen op HD en ED, wat er voor zorgt dus dat het er in principe niet in zit. (nergens in de lijn als je goed bezig bent) En bovendien, is dat een argument dan om je hond maar trappen op te laten lopen? "ze krijgen het toch wel als het er toevallig in zit" Dat gegeven even lekker in de hand werken, want ja, als je dat zo doet dan is er inderdaad kans dat ze het toch wel krijgt. Mocht je denken dat ik er niets van weet dan vergis je je, we hebben zelf labradors gefokt en ik help zeer regelmatig mee bij mijn eigen dierenarts. (Waar overigens laatst een bennersenne was die bij een gerenomeerde fokker vandaan komt, een HD en ED vrije lijn en tóch HD heeft. En wat had zijn baasje fout gedaan? Ja, ze had de lieve Boeddha als pup bij haar op de kamer laten slapen en zelf de trap op laten lopen" Ik ben van mening dat je het risico gewoon niet moet nemen. Klaar. Dat jij dat anders ziet, moet jij weten, maar ik vind het niet verstandig. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb er zeker wat aan heb ff paar punten opgeschreven ![]() ![]() heel lief van je ![]() heb je een foto van je hondje?? ik ga volgende week kijken dan zijn ze 3 weken en mag er een uitkiezen ![]()
|
Hey Inge ...
Hier een site waar je de eerste weken/maanden bij z'n nieuwe baasjes van een Boxerpup kan volgen. www.bustertheboxer.tk
||
Citaat:
Maar leuk dat hebt gaan kijken, zo schattig die kleine pupjes ![]()
||
Citaat:
Wij hadden onze beagle toen ze net 1 dag 7 weken was en ze heeft toch wel veel gemist, dat merkte je aan alles..
||
Citaat:
Ja het ziijn echt gave honden .... eerst heel schattig en als ze volwassen zijn erg stoer ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
www.bustertheboxer.tk
Site met heel veel foto's van onze Boxerpup. Ook veel foto's over de eerste week dat hij bij ons was!
||
![]() |
Citaat:
Pups die heel actief zijn wil dus niet zeggen dat ze ook het gezonds zijn. Het heeft met hun karakter te maken. En als jij net komt als de pups gegeten en gespeeld hebben dan is het logisch dat er veel pups gaan slapen. HOe gaat het trouwens met de pup? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
[stelling] Pit bulls don't kill people, people kill people Verwijderd | 47 | 12-12-2007 18:33 | |
Flora & Fauna |
Mechelse herder laten jonge Upke | 15 | 26-07-2007 09:24 | |
Flora & Fauna |
Seksueel contact met dieren Verwijderd | 67 | 21-04-2005 20:28 | |
De Kantine |
het grote *geloof jij in De kantine* topic Verwijderd | 37 | 07-01-2005 22:07 | |
Flora & Fauna |
hoeveel over tijd mag een hond zijn? Verwijderd | 4 | 17-05-2003 12:19 |