Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(in tegenstelling tot die zielige meisjes en jochies... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
tsjaa zo kan je het bekijken, maar wat kies je nou liever als bedrijf iemand die kwaliteiten heeft en geen piercings of tattoo die zichtbaar zijn of iemand met kwaliteit die wil piercings of tattoos heeft, als bedrijf moet je kijken naar je klanten en wanneer jij klanten hebt die dat afkeuren dan moet je daar rekening mee houden. zo simpel is het. en wat betreft discotheken die mag je meestal ook niet binnen als je sportschoenen aan hebt, het is misschien discriminerend maar de ervaring leert dat mensen met een bepaald uiterlijk ook een bepaald gedrag vertonen. het is niet zo dat ik het ermee eens ben, heb zelf ook 2 piercings en tattoos maar zo is de realiteit en aangezien nog steeds de meerderheid het niks vind heb jij je aan te passen aan de meerderheid. dat verwacht je ook van buitenlanders en dergelijke. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
er stond ook 'ofzo' |
![]() |
||
Citaat:
Deed dat zeer toen je het liet doen of daarna? Ik wil dat misschien ook, maar weet het nog niet zeker ![]() ot: ik vind tattoo's en piercings niet ordinair, behalven bij mensen die al ordinair van zichzelf zijn.
||
![]() |
Citaat:
Zelf heb ik er ook 1, gewoon een kick om er 1 te hebben, hij is klein en onzichtbaar en best ordinair ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij was ook maar 7,50 door dat schiet-prut. Als je 'm laat piercen is 'ie in de 30/40 euro. Heh. Als 'ie gepierced wordt gaan ze gewoon met een naald in je oor raggen, duurt het een minuut of vijf voor 'ie er in zit, blabla. En ik wil je d'r niet van af praten maar van horen zeggen - het schijnt de meest pijnlijke piercing te zijn. ![]() Maarrr, waarschijnlijk omdat ik 'm dus liet schieten, deed het amper pijn en heb ik er eigenlijk ook alleen de eerste dag last van gehad. Punt is dat ik 'm bij de V&D had gezet, en dat ze daar tegenwoordig geen piercingshops hebben zitten omdat het "niet in het beeld van de V&D past". Heel gay. Dus mja, afwachten tot de techniek breder bekend is of specifiek op zoek gaan naar een shop die niet pierced maar schiet. ![]() @eXeau: Tribals zijn alleen vet als het vette tribals zijn en dat zijn er amper. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens vind ik wenkbrauwpiercings en gouden piercings over het algemeen vaak ook erg afstotelijk, evenals jongens met een oorbel. Komt helaas nogal vaak voor op de dorpen hier. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarrrr, oorgaatjes bij jongens zijn leuk. Meerdere. (a) Maar dan wel met (een) simpel(e) zilveren ringetje(s). Geen diamantjes of goud ofzo. En gouden piercings? Gatver. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat: