Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2005, 15:37
mixtape
mixtape is offline
Dat hangt meer af van de persoon dan van de tatt/piercing.

Ja okay, soms is bijv. de tattoo zelf ordi (zoals een roosje op een tiet of een voetbal club vlag of iets dergelijks), maar de mensen die dat nemen zijn zelf al ordinair.
Oud 21-01-2005, 15:38
AILLILA
AILLILA is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 21-01-2005 @ 16:16 :
Ik vind het totaal niet ordinair. Heb zelf 6 tattoos en 3 piercings, en nog heel wat tattoos on the way.

Vind het overigens alleen mooi als het veel en grote tattoos zijn, liefst met schaduwtinten. Dus een heel gigantisch rugstuk met mooi geschaduwde bloemen en veel zachte tinten zal ik in 99% van de gevallen mooier vinden dan een mieterig bloempje, vlindertje, dolfijntje or what so ever.

Mijn man heeft een tattooshop dus die zit ook lekker onder, en samen gniffelen we altijd om die zielige meisjes en jochies die alleen een heuse stoere tribal komen laten zetten omdat het cool is. Wat dus niet zo is.
maar goed. jij bent dan ook echt ongelooflijk cool!
(in tegenstelling tot die zielige meisjes en jochies... )
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 15:52
Verwijderd
Ik heb mijn maori niet laten zetten omdat het cool is, ik heb hem laten zetten omdat ik het mooi vond en sowieso een tattoo wou hebben...Ik wou het gewoon meemaken en weet bijna cker dat dit niet de enige blijft....
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 15:53
Pierreke
Pierreke is offline
Het ligt er ook aan waar je bent opgegroeid en hoe je bent opgevoed, welk milieu je vandaan komt. Ik denk niet dat ik thuis met iemand met een neuspiercing hoef aan te komen...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Appert schreef op 21-01-2005 @ 09:38 :
maar om mensen dan niet aan te nemen voor werk of discotheken vind ik dan te ver gaan... je gaat mensen toch ook niet discrimineren op grond van geloof?? geloof is net als een tattoo of piercing je eigen keuze... en mensen met tattoeages of piercings doen dat voor hunzelf en kunnen evengoed wel heel normale mensen zijn.... dus of ej een goed beeld krijgt weet ik niet.
+

tsjaa zo kan je het bekijken, maar wat kies je nou liever als bedrijf iemand die kwaliteiten heeft en geen piercings of tattoo die zichtbaar zijn of iemand met kwaliteit die wil piercings of tattoos heeft, als bedrijf moet je kijken naar je klanten en wanneer jij klanten hebt die dat afkeuren dan moet je daar rekening mee houden. zo simpel is het. en wat betreft discotheken die mag je meestal ook niet binnen als je sportschoenen aan hebt, het is misschien discriminerend maar de ervaring leert dat mensen met een bepaald uiterlijk ook een bepaald gedrag vertonen.

het is niet zo dat ik het ermee eens ben, heb zelf ook 2 piercings en tattoos maar zo is de realiteit en aangezien nog steeds de meerderheid het niks vind heb jij je aan te passen aan de meerderheid. dat verwacht je ook van buitenlanders en dergelijke.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 16:07
Verwijderd
oke ik snap het wel maar het gaat erom of mensen het wel als 'ordinair' mogen zeggen of gewoon als anders of apart...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 16:16
Synonym
Synonym is offline
Oh, dat ligt er helemaal aan, wat voor een uitstraling jezelf hebt. Als je van jezelf al zo'n ordi uitstraling hebt, tja... Begin dan alsjeblieft niet aan piercings en tattoos, want dan benadruk je het ordinaire alleen maar.

Ik vind zelf tattoos en piercings ontzettend gaaf (heb wel piercings, geen tattoos).

"Hardcore"tattoos zijn zo vet . Ik vind daarentegen een tribal op je onderrug not done (vooral in combinatie met vetrollen). Madonnapiercings zijn ook zo niet mooi. En en en navelpiercings als je een hele lelijke buik hebt. Afijn. Dat is ordinair.
Oud 21-01-2005, 17:06
Fog
Fog is offline
ligt er aan waar/hoe en bij wie
Oud 21-01-2005, 17:39
Verwijderd
Hangt er van af wat voor piercings en tattoo's. Navelpiercings zijn veel sneller ghey dan een industrial, bijvoorbeeld. En een tribal is sneller.. Hmja, een tribal is gewoon ordinair

Ik heb zelf een traguspiercing en een tongpiercing. En ik wil d'r eigenlijk meer, maar omdat ik me er van bewust ben dat gezichtspiercings me verder niet staan ga ik maar overstappen op tattoo's. (a)

Overigens vind ik dat een tattoo uitzoeken uit zo'n gay-ass boekje in de shop voor mietjes is. Het moet wel wat inhouden. Dus ik ben al begonnen met wat ontwerpjes. En ik denk ook dat ik ooit ergens I <3 Paranoide laat zetten, hehehe
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:44
Verwijderd
Hehe ik vind zowel navelpiercings als tribals erg cool
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:49
Verwijderd
Zouden jou ook erg leuk staan exo
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:50
Verwijderd
Een tribal heb ik al... een navelpiercing heb ik overwogen maar toch maar niet gedaan.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:51
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik vind dit heel verschillend. Als je iemand hebt die van boven tot onder, onder de tattoos en piercings zit, vind ik dit nogal ziekelijk en aso overkomen.

Soms heb je ook van die meisjes die veel te hogen naveltruitjes aantrekken en dan zo'n diamant ding in hun buik hebben geboord. Als hun hele attitude op sletterigheid valt,vind ik dit ordi.

Als je echter heel bescheiden een kleine tattoo hebt, die een beetje smaakvol overkomt en/of een piercing hebt (niet teveel dus) en vooral als deze je staat!!! vind ik dat erg leuk. Zeker als dit je persoonlijkheid wat duidelijker laat overkomen. Gezeik over dat je gelijk aso bent als je een staafje door je wenkbrauw hebt vind ik zwaar boul shit. Ik vind echter mensen waarbij het absoluut niet staat nogal dommig overkomen...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 18:27
saturday
saturday is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 21-01-2005 @ 15:19 :
madison
medusa is in je bovenlip

okee,
er stond ook 'ofzo'
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 21:17
innogen
innogen is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 21-01-2005 @ 18:39 :
Hangt er van af wat voor piercings en tattoo's. Navelpiercings zijn veel sneller ghey dan een industrial, bijvoorbeeld. En een tribal is sneller.. Hmja, een tribal is gewoon ordinair

Ik heb zelf een traguspiercing en een tongpiercing. En ik wil d'r eigenlijk meer, maar omdat ik me er van bewust ben dat gezichtspiercings me verder niet staan ga ik maar overstappen op tattoo's. (a)

Overigens vind ik dat een tattoo uitzoeken uit zo'n gay-ass boekje in de shop voor mietjes is. Het moet wel wat inhouden. Dus ik ben al begonnen met wat ontwerpjes. En ik denk ook dat ik ooit ergens I <3 Paranoide laat zetten, hehehe
Een traguspiercing is zo in dat stukje aan de binnenkant van je oor toch?
Deed dat zeer toen je het liet doen of daarna?
Ik wil dat misschien ook, maar weet het nog niet zeker

ot: ik vind tattoo's en piercings niet ordinair, behalven bij mensen die al ordinair van zichzelf zijn.
Oud 21-01-2005, 21:26
Vice
Vice is offline
Toen ik 12 was , wilde ik een navelpiercing en het had ook best gemogen van m'n moeder, maar heb het toch maar niet gedaan. Zal me waarschijnlijk ook niet staan en ben wel tevrede met m'n wenkbrauwpiercing.
Oud 21-01-2005, 21:39
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 21-01-2005 @ 11:58 :
Tribal tatoeages ed. vind ik, naast lelijk, ook ordinair.
Ik ook.... een teamgenootje van me heeft ook een tribal op d'r kont laten zetten, ik vind het heel lelijk

Zelf heb ik er ook 1, gewoon een kick om er 1 te hebben, hij is klein en onzichtbaar en best ordinair
Oud 21-01-2005, 22:18
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 21-01-2005 @ 22:17 :
Een traguspiercing is zo in dat stukje aan de binnenkant van je oor toch?
Deed dat zeer toen je het liet doen of daarna?
Ik wil dat misschien ook, maar weet het nog niet zeker

ot: ik vind tattoo's en piercings niet ordinair, behalven bij mensen die al ordinair van zichzelf zijn.
In dat flapje, ja. En ik liet 'm schieten. Zo van, een of andere nieuwe techniek, wordt niet tot amper gebruikt in piercingshops omdat het.. duur is ofzo? Ik weet niet, maar ik kreeg er een heel verhaal over te horen. Iets met dat je 'm moest piercen omdat die gaspistooltjes die men voor oorgaatjes gebruikt gevaarlijk zouden zijn, maar dat er nu dus speciaal voor tragus-ongein een ander soort pistooltje is.

Hij was ook maar 7,50 door dat schiet-prut. Als je 'm laat piercen is 'ie in de 30/40 euro. Heh.

Als 'ie gepierced wordt gaan ze gewoon met een naald in je oor raggen, duurt het een minuut of vijf voor 'ie er in zit, blabla. En ik wil je d'r niet van af praten maar van horen zeggen - het schijnt de meest pijnlijke piercing te zijn.
Maarrr, waarschijnlijk omdat ik 'm dus liet schieten, deed het amper pijn en heb ik er eigenlijk ook alleen de eerste dag last van gehad.

Punt is dat ik 'm bij de V&D had gezet, en dat ze daar tegenwoordig geen piercingshops hebben zitten omdat het "niet in het beeld van de V&D past". Heel gay. Dus mja, afwachten tot de techniek breder bekend is of specifiek op zoek gaan naar een shop die niet pierced maar schiet.

@eXeau: Tribals zijn alleen vet als het vette tribals zijn en dat zijn er amper.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 22:19
Verwijderd
Ik gok trouwens dat als ik eenmaal aan tattoo's begin, dat ik op 'n gegeven moment helemaal volgetekend ben. Die dingen schijnen verslavend te zijn, en als je sowieso wel fond of needles bent, en ook nog 'ns freelance aan tattoo's ontwerpen doet, hmm. (a)
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 22:19
doorninhetoog
doorninhetoog is offline
ik wil het haar van geert laten tattoueren op me buik
Oud 21-01-2005, 22:21
Verwijderd
verschilt per persoon,per piercing en per tattoeage etc
zelf heb ik 2 piercings,doch vind ik mezelf geen aso,ooit wil ik mezelf ook nog eens gaan versieren met een subtiele tattoe,en ik weet zeker dat ik er neit aso-er door word..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 22:28
Verwijderd
Bandnamen als tattoo zijn overigens gruwelijk ghey.

Ik ken iemand die 4x het logo van HIM wil laten tattoeren. Die heartogram. Een onder 'r navel, een aan de linkerkant, een aan de rechtkant en een onderaan 'r rug.

En ze heeft ook van die nare cyber-wenkbrauwen laten tattoeren. Ahaha.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 21-01-2005 @ 23:28 :
En ze heeft ook van die nare cyber-wenkbrauwen laten tattoeren. Ahaha.
Dat is zo vreselijk lelijk, net zoals liplijntjes. Teiltje!
Overigens vind ik wenkbrauwpiercings en gouden piercings over het algemeen vaak ook erg afstotelijk, evenals jongens met een oorbel. Komt helaas nogal vaak voor op de dorpen hier.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 22:43
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 21-01-2005 @ 23:30 :
Dat is zo vreselijk lelijk, net zoals liplijntjes. Teiltje!
Overigens vind ik wenkbrauwpiercings en gouden piercings over het algemeen vaak ook erg afstotelijk, evenals jongens met een oorbel. Komt helaas nogal vaak voor op de dorpen hier.
Ja, idd. Daarbij is het over een jaartje niet meer hip in de cyberscene en tekent iedereen dikke borstels, bij wijze van. Waar moet zij dan heen, met die lintwormen op 'r hoofd? En als ze er genoeg van heeft en besluit volwassen te worden? Zie je het al voor je, iemand met twee paar wenkbrauwen?

Maarrrr, oorgaatjes bij jongens zijn leuk. Meerdere. (a) Maar dan wel met (een) simpel(e) zilveren ringetje(s). Geen diamantjes of goud ofzo.

En gouden piercings? Gatver.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 21-01-2005 @ 23:43 :
Maarrrr, oorgaatjes bij jongens zijn leuk. Meerdere. (a) Maar dan wel met (een) simpel(e) zilveren ringetje(s). Geen diamantjes of goud ofzo.
Ik bedoelde ook het volk uit Visstick city hier dat met een ringetje in hun oor loopt en dan een gouden hangertje van een bootje eraan.. walgelijkheid. Ze hebben ook allemaal 3 stipjes op hun hand die staan voor hoop geloof en liefde.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 01:00
Verwijderd
Citaat:
Appert schreef op 21-01-2005 @ 14:29 :
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Kort samengevat wil ik zeggen dat ik het niet eens ben met je argumenten en een werkgever in mijn ogen zelf mag bepalen wie hij wel aanneemt en wie niet op grond van wat voor reden dan ook en je dat mee moet nemen in je overweging als je misschien denkt een piercing te willen nemen.
Citaat:
Tom Violence schreef op 21-01-2005 @ 15:23 :
idd, mensen met een geloof zijn achterlijk en kunnen geen bewuste keuzes maken pfffffff
Ik weet niet of dit serieus, ironisch of sarcastisch bedoeld is, in ieder geval ben ik het niet met je eens. Als van één van de laatste twee sprake is, wil ik benadrukken dat ik van mening ben dat het al dan niet aanhangen van een geloof meer te maken heeft met indoctrinatie van de directe omgeving dan met een bewuste keuze en ik gelovigen zeker niet achterlijk vind omdat ze geloven.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 04:09
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 21-01-2005 @ 23:43 :
Zie je het al voor je, iemand met twee paar wenkbrauwen?
Ze kan altijd een heeele dikke unibrow erop tekenen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 05:09
Verwijderd
Citaat:
Rogue schreef op 22-01-2005 @ 05:09 :
Ze kan altijd een heeele dikke unibrow erop tekenen.
Of pleisters er overheen plakken en doen alsof ze daar een.. schimmelinfectie heeft?

Of er nog een paar bij laten tattoeren en zeggen dat het kunst is?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 10:44
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
AILLILA schreef op 21-01-2005 @ 16:38 :
maar goed. jij bent dan ook echt ongelooflijk cool!
(in tegenstelling tot die zielige meisjes en jochies... )
Laat me raden.. Jij bent zo'n zielig grietje met een waanzinnig stoer vlindertje in haar lies?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 10:49
Verwijderd
Ik weet niet of dit serieus, ironisch of sarcastisch bedoeld is, in ieder geval ben ik het niet met je eens. Als van één van de laatste twee sprake is, wil ik benadrukken dat ik van mening ben dat het al dan niet aanhangen van een geloof meer te maken heeft met indoctrinatie van de directe omgeving dan met een bewuste keuze en ik gelovigen zeker niet achterlijk vind omdat ze geloven. [/B][/QUOTE]

Maar dat is het leuke aan ieder mens, ze kunnen op een bepaalde leeftijd zelf bepalen wat ze willen dus niemand zit vast aan zijn geloof...dus is het je eigen keuze...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 10:50
Fog
Fog is offline
ik heb 2 piercings en een tat, vroeger toen ik 13 was was ik ordinair met een wenkbrauwpiercing

ik vind tats niet ordinair als er over nagedacht is, als het geen opwelling is en als hij niet lelijk en vies is. ik wil heel graag meer tats maar ik wacht ermee omdat ik het niet mooi vind als hele jonge mensen al helemaal onder zitten, vind dat vaak overkomen alsof er niet over nagedacht is....
Oud 22-01-2005, 12:12
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
eXo schreef op 21-01-2005 @ 12:52 :
Het woord ordinair zegt me niet zoveel eigenlijk..
same here
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 14:14
merijn
merijn is offline
Verschrikkelijk ordinair vind ik het, al die tattoos en piercings. Hoe kunnen mensen dat nou doen? Het moet maar niet gekker worden met de jeugd van tegenwoordig.....

volgende week mijn nieuwe labret
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 14:17
Verwijderd
Ze kunnen later wel zeggen dat ze dingen geprobeerd en meegemaakt hebben en dat ze geleefd hebben....maarja zo denk ik erover...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 14:22
nps
nps is offline
ik ken een meisje dat een tijgertje op haar tiet wil laten tatoeren, dat het net lijkt of ie uit haar bh kruipt
dat vind ik vrij ordinair
Oud 22-01-2005, 14:29
Verwijderd
Absoluut niet, maar het KAN wel, hangt er gewoon van af hoe het toepast is.

Zelf wil ik nog steeds een navelpiercing, maar dat moet wel samen gaan met een platte buik en dat heb ik niet, en wil daar ook niet superveel tijd in stoppen.

Tattoo's? Meestal heel kampy tribal oid, niets voor mij. Overigens wil ik ook wel een radio538 tattoo net zoals Aukje van Ginneken, voor wat leuks
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 14:30
Verwijderd
dat kan, maar het is jou lichaam toch niet? heb jij er last van dat zij een tattoo op ahar borst heeft?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 14:32
nps
nps is offline
Citaat:
Appert schreef op 22-01-2005 @ 15:30 :
dat kan, maar het is jou lichaam toch niet? heb jij er last van dat zij een tattoo op ahar borst heeft?
okee, ik zal me nooit meer een mening vormen over andermanslichaamsversieringen
Oud 22-01-2005, 14:37
Verwijderd
Citaat:
nps schreef op 22-01-2005 @ 15:32 :
okee, ik zal me nooit meer een mening vormen over andermanslichaamsversieringen
nee maar zo wast niet bedoeld maar, ik vind alleen mensen letten teveel op elkaar, nu ook al met wat mensen dragen om die Lonsdale en Karl Kani, ik vind het allemaal een beetje te ver gaan laat elkaar lekker gaan krijg je ook geen gezeur...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 15:46
MissTake
MissTake is offline
Ik vind dat veeel tattoos en/of piercings helemaal niet ordinair hoeft te zijn... het moet je idd wel staan!
en ieder zijn ding, ik ben dan niet van de tribals of chinese tekens enz...maar degene die die heeft zal daar (meestal) ook zijn redenen voor hebben gehad...gewoon lekker accepteren allemaal

het is voor mij gewoon DE manier om mijzelf te versieren op een maneir hoe ik het mooi vindt, en dat kan veel zeggen over een persoon
en ik ben nog lang niet klaar
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 15:48
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 22-01-2005 @ 13:12 :
same here
Ws betekent dat dat wij zelf ordinair zijn
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 18:16
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik vind het niet ordinar, tenzij je een piercing op een bepaalde plek laat zetten. Ik heb zelf een navelpiercing en binnenkort tongpiercing .
Oud 22-01-2005, 18:17
Verwijderd
Was te verwachten
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 21:08
Piercingske
Piercingske is offline
Hier doe ik nog eens niet de moeite om te antwoorden op dit topic
Oud 22-01-2005, 21:34
Hagel
Hagel is offline
Bij ordinaire mensen staat het ordinair
Oud 22-01-2005, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Piercingske schreef op 22-01-2005 @ 22:08 :
Hier doe ik nog eens niet de moeite om te antwoorden op dit topic
Nou doe je het toch!
Ben je mooi in de aap aaagelogeerd
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 21:52
Verwijderd
monolo zegt: ik ben hitsig want ik heb piercings en jullie mogen raden waar!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 23:04
LitaGirl
LitaGirl is offline
ik heb zelf 2 tattoo's die ik allebei kan bedekken
maar zoals al eerder is gezegd, sommige tattoos en piercings kunnen ordinair zijn, maar er zijn ook tattoos en piercings die niet ordinair zijn, het is hoe je het draagt en wat je uitstraling erbij is...bij mij op mijn werk is er een meisje die heeft piercings in der tong kin en schuin boven de mond..dat vind ik zelf wel ordinair netzoals sommige mensen met tattoos over hun hele lijf
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 09:27
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Rogue schreef op 22-01-2005 @ 22:38 :
Nou doe je het toch!
Ben je mooi in de aap aaagelogeerd
Neen hoor, was mijn bedoeling
Oud 23-01-2005, 09:36
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Ik heb gehoord dat ordinair eigenlijk 'gewoon' betekent (Engels ordinairy oid.?) och, het waarschijnlijk zo ingegroeid in de Nederlandse taal ofzo.. En ontopic: Wat hier al vaak gezegd is; ligt eraan bij wie, waar en wat voor tattoo of piercing..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten