Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
1. Heeft God volgens jou de wereld gemaakt?
nee 2. Geloof jij in Jezus als zoon van God? nee 3. Geloof jij in de wederkomst van Jezus? nee 4. Heeft God invloed op jouw manier van leven? nee 5. Bestaat er volgens jou een hemel en een hel? nee 6. Denk je dat de duivel bestaat? nee 7. Is de bijbel een belangrijk boek voor jou? nee 8. Ga je vaak naar de kerk? nooit 9. Denk je dat het einde van de wereld bijna zal komen? nee 10. Weet je waar het feest pinksteren over gaat? nee |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
nee 2. Geloof jij in Jezus als zoon van God? nee 3. Geloof jij in de wederkomst van Jezus? nee, alleen 'jezussen' die zeggen dat ze het zijn... die bestaan nu ook al. 4. Heeft God invloed op jouw manier van leven? nee 5. Bestaat er volgens jou een hemel en een hel? nee 6. Denk je dat de duivel bestaat? nee, de duivel is een creatie van het christendom om mens een angst aan te jagen en daarmee proberen de mensen alleen het juiste pad te laten begaan. 7. Is de bijbel een belangrijk boek voor jou? nee, kheb het nog nooit gelezen 8. Ga je vaak naar de kerk? vroeger ging ik wel, ouders die zijn nogal katholiek, ik ga nu niet meer. 9. Denk je dat het einde van de wereld bijna zal komen? als we zo met vervuilen doorgaan wel ja ![]() 10. Weet je waar het feest pinksteren over gaat? ja tuurlijk.
|
Nee 2. Geloof jij in Jezus als zoon van God? Nee 3. Geloof jij in de wederkomst van Jezus? Nee 4. Heeft God invloed op jouw manier van leven? Nee 5. Bestaat er volgens jou een hemel en een hel? Nee 6. Denk je dat de duivel bestaat? Nee 7. Is de bijbel een belangrijk boek voor jou? Nee 8. Ga je vaak naar de kerk? Nee, nooit 9. Denk je dat het einde van de wereld bijna zal komen? Nee 10. Weet je waar het feest pinksteren over gaat? Nee
|
![]() |
jep 2. Geloof jij in Jezus als zoon van God? Nee 3. Geloof jij in de wederkomst van Jezus? Nee 4. Heeft God invloed op jouw manier van leven? ligt eraan hoe je het bedoelt? 5. Bestaat er volgens jou een hemel en een hel? nee 6. Denk je dat de duivel bestaat? Nee 7. Is de bijbel een belangrijk boek voor jou? Nee 8. Ga je vaak naar de kerk? 7 keer per bijna 17 jaar, exact 9. Denk je dat het einde van de wereld bijna zal komen? soms 10. Weet je waar het feest pinksteren over gaat? ja --> katholieke basisschool |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1. Heeft God volgens jou de wereld gemaakt? ja
2. Geloof jij in Jezus als zoon van God? ja 3. Geloof jij in de wederkomst van Jezus? ja 4. Heeft God invloed op jouw manier van leven? ja!! 5. Bestaat er volgens jou een hemel en een hel? ja!! 6. Denk je dat de duivel bestaat? ja 7. Is de bijbel een belangrijk boek voor jou? ja 8. Ga je vaak naar de kerk? 1 a 2 keer p/w 9. Denk je dat het einde van de wereld bijna zal komen? geen idee 10. Weet je waar het feest pinksteren over gaat? ook nog
|
1. Heeft God volgens jou de wereld gemaakt? nee 2. Geloof jij in Jezus als zoon van God? "wij zijn allen Gods kinderen" staat er toch in de bijbel? 3. Geloof jij in de wederkomst van Jezus? nee 4. Heeft God invloed op jouw manier van leven? neuh 5. Bestaat er volgens jou een hemel en een hel? nee 6. Denk je dat de duivel bestaat? nee 7. Is de bijbel een belangrijk boek voor jou? ja, daar is ons wetboek op gebaseerd. 8. Ga je vaak naar de kerk? nee 9. Denk je dat het einde van de wereld bijna zal komen? nee 10. Weet je waar het feest pinksteren over gaat? verlichting van de appostelen door de heilige geest, denk ik
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
[Monica hier, beetje teveel gedoe op een slome kabelverbinding om van naam te wisselen]
1. Heeft God volgens jou de wereld gemaakt? Ja, alhoewel ik het verhaal van de oerknal ook aannemelijk vind. 2. Geloof jij in Jezus als zoon van God? Ja 3. Geloof jij in de wederkomst van Jezus? Ja, ik heb alleen niet het geloof erin dat hij in mijn leven terug zal komen. Ooit, dat geloof ik, maar wanneer dat weet ik niet. 4. Heeft God invloed op jouw manier van leven? Ja 5. Bestaat er volgens jou een hemel en een hel? Ja. Maar naar mijn gevoel is het 'drukker' in de hemel. Ik heb zo'n idee dat God snel vergeeft als je daarom vraagt. 6. Denk je dat de duivel bestaat? Ja 7. Is de bijbel een belangrijk boek voor jou? Ik vind de bijbel wel belangrijk, maar momenteel ben ik niet bijbelvast. 8. Ga je vaak naar de kerk? Ik ga regelmatig, ja 9. Denk je dat het einde van de wereld bijna zal komen? Nee 10. Weet je waar het feest pinksteren over gaat? Ja, een discipel waarbij vuur op zijn hoofd brand, maar het echte verhaal ben ik even kwijt. |
![]() |
||
Citaat:
|
nee; ik vind de evolutietheorie zo overtuigend dat ik daar, zelfs als ik het zou willen, nix tegen in weet te brengen 2. Geloof jij in Jezus als zoon van God? nee 3. Geloof jij in de wederkomst van Jezus? nee, wel van iemand die denkt dat ie jezus is... dat zou me echt nix verbazen ![]() 4. Heeft God invloed op jouw manier van leven? ik geloof neit in god, maar het geloof heeft wel invloed op mijn leven, dus als je het zo bekijkt wel 5. Bestaat er volgens jou een hemel en een hel? nee 6. Denk je dat de duivel bestaat? and god created satan to blame for his mistakes... nee dus 7. Is de bijbel een belangrijk boek voor jou? ja 8. Ga je vaak naar de kerk? nee; 1 of 2x per jaar. maar misschien dat als ik een leuke kerk vind ik vaker ga... 9. Denk je dat het einde van de wereld bijna zal komen? nee... niet voor mijn tijd iig 10. Weet je waar het feest pinksteren over gaat? natuurlijk |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() B. Je hebt iets ervan verkeerd begrepen: van elk deeltjestype bestaat een tegenhanger. dus je hebt elektronen (lading: -1) en identieke positronen (behalve de lading: 1). Maar het is niet zo dater voor elk elektron in het heelal een positron bestaat. Materie is er véél en véél meer in ons heelal. Sorry dat ik commentaar ga geven op zo'n ouwe post maarja, het leek me een hele grote misvatting en toen kon ik het niet meer laten ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Nee 2. Geloof jij in Jezus als zoon van God? Nee 3. Geloof jij in de wederkomst van Jezus? Nee 4. Heeft God invloed op jouw manier van leven? Nee 5. Bestaat er volgens jou een hemel en een hel? Nee 6. Denk je dat de duivel bestaat? Nee 7. Is de bijbel een belangrijk boek voor jou? Anders 8. Ga je vaak naar de kerk? Nee 9. Denk je dat het einde van de wereld bijna zal komen? Nee 10. Weet je waar het feest pinksteren over gaat? Ja
|
Verwijderd
|
Nee (AAMOF de wereld heeft god gemaakt ![]() 2. Geloof jij in Jezus als zoon van God? Nee 3. Geloof jij in de wederkomst van Jezus? Nee 4. Heeft God invloed op jouw manier van leven? Nee* 5. Bestaat er volgens jou een hemel en een hel? Nee 6. Denk je dat de duivel bestaat? Nee 7. Is de bijbel een belangrijk boek voor jou? Nee* 8. Ga je vaak naar de kerk? Nee 9. Denk je dat het einde van de wereld bijna zal komen? Ja** 10. Weet je waar het feest pinksteren over gaat? Nee *gaat zich schamen* (een maand geleden wist ik t nog ![]() * omdat 'god' invloed heeft op het leven van mensen om mij heen heeft hij/zij/HET dat dus indirect ook op mij. maar het is niet mijn keuze mijn leven te laten beïnvloeden door een god. Dito voor de bijbel. Maar ik blijf erbij dat goden zijn verzonnen door mensen als verklaring voor het onverklaarbare. (net als de ziel ('geest'). hersenen zijn denkvlees) ** Ten eerste, ik zie het woord 'wereld' hier als de planeet aarde. En er bestaat altijd een kans dat ie vergaat. En wat is bijna? binnen 6 miljard jaar, gegarandeerd ![]() kritisch.. # en als je nou moslim bent? geloof je volgens jou dan wel of niet in god? Ik ben overtuig(en)d atheïst ![]() Succes! ~JOOST ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
[QUOTE]E.v.a schreef:
[B] 1. Heeft God volgens jou de wereld gemaakt? Nee 2. Geloof jij in Jezus als zoon van God? Nee 3. Geloof jij in de wederkomst van Jezus? Nee 4. Heeft God invloed op jouw manier van leven? Nee 5. Bestaat er volgens jou een hemel en een hel? Nee 6. Denk je dat de duivel bestaat? Nee 7. Is de bijbel een belangrijk boek voor jou? Nee 8. Ga je vaak naar de kerk? Nee 9. Denk je dat het einde van de wereld bijna zal komen? Nee 10. Weet je waar het feest pinksteren over gaat? Jah
||
Citaat:
ik geloof niet dat god de wereld heeft gemaakt, dat was de vraag en mijn antwoord daarop. leven op aarde is ontstaan door de evolutie en niet door een of andere god. tenminste, ik vind de evolutie theorie overtuigender. that's it. maak het niet moeilijker..... ![]() (bied bij voorbaat haar excuses maar aan aangezien ik in een kut bui ben en dat toch op iemand af moest reageren. dit betekent overigens niet dat je niet nog steeds irritant bent...) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
(alleen voor jongens) Ik hb een paar vragen dezejongenn | 29 | 28-05-2009 23:16 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[wi] Een paar vraagjes :) I love stars | 13 | 25-01-2008 14:06 | |
Muziek |
een paar vragen over trompet McMotion | 13 | 03-03-2005 13:01 | |
De Kantine |
Een paar vragen over wat jij vind over onze maatschappij! MoO | 54 | 29-01-2004 18:05 | |
De Kantine |
een paar vragen aan jou Fl@ppie! | 66 | 28-11-2002 09:18 |