![]() |
||
Citaat:
![]() En homo's zorgen er echt niet voor dat het menselijk ras uitsterft, het komt over alsof je dat denkt. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]mathfreak schreef op 21-01-2005 @ 22:36 :
[B]Dit gaat alleen maar op als sexualiteit uitsluitend voortplanting als doel zou hebben, iets wat bij de mens echter niet het geval is. Het grappige is dat wij ook dieren zijn en dus voortplanting als doel hebben, alleen de beste genen mogen overblijven om het ras sterker te maken en meer kans op overleven te geven... wij denken dat we andere doelen hebben of geven onszelf andere doelen maar voortplanting si dnek ik de meest logische... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
[QUOTE]Appert schreef op 22-01-2005 @ 11:58 :
[B] Citaat:
En ook een beetje onnodig, er zijn zo ontzettend veel mensen, we sterven heus niet zomaar uit of zo ![]()
||
[QUOTE]Appert schreef op 22-01-2005 @ 11:58 :
[B] Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat Hitler deed is natuurlijk fout, als iemand anders is hoef je hem nog niet het leven te otnemen |
![]() |
||
Citaat:
![]() En Sylph: Wij weten niet te weinig waarschijnlijk, alleen we zijn te dom om het allemaal goed te bevatten... Althans zo zie ik het ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee god schiep de mens ook niet. En de basis (begin) van de moderne beschaafde wereld is toch in Atlantis begonnen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens heeft de rassentheorie ook niet veel met het nazisme te maken, correct me if i'm wrong, maar zover ik weet ging het nazisme ervan uit de alle rassen waren geschapen in een bepaalde hïerarchische volgorde, waarvan het arische ras de hoogste zou zijn. Aangezien zij het hoogst waren, zouden zij dan ook over alle andere rassen moeten heersen. De relatie evolutietheorie - rassentheorie is net zo'n onzin als het idee dat Nietzsche een nazi filosoof was. |
![]() |
|||
Citaat:
Nog bedankt voor je toelichting met betrekking op wat je precies bedoelde met "het ras sterker maken." @haplo: Je beschrijving van de rassentheorie volgens de nazi's is inderdaad correct, evenals je opmerking dat het onjuist is om Nietzsche als een nazi-filosoof te beschouwen.
Laatst gewijzigd op 23-01-2005 om 18:10. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien vinden sommige dieren het gewoon lekker om seks te hebben met een dier van hetzelfde geslacht. @Mathfreak: Ik dacht al dat ik het bij het goede eind had, maar het is wel fijn dat je het even kun verifiëren. |
![]() |
||
Citaat:
Semi-wetenschap...bewijzen zou ik het absoluut niet durven noemen. Hooguit "neigen naar"... |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ peaceflower je hebt dus geen afwijking maar je bent een regelmechanisme ![]() |
![]() |
||
Citaat:
in de natuur gebeurt nooit iets zomaar |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het is idd wel opmerkelijk dat dat verschil er is. Er is ook een grote waarschijnlijkheid dat homoseksualiteit voor een gedeelte erfelijk is.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Tijdelijke oplossing tegen mensoverschot. Het hetero worden komt wel weer over jaaaren, als de mensheid weer wat uitgedund is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat het erfelijk is... Is dat eigenlijk niet een beetje raar? Aangezien homoseksuele mensen waarschijnlijk minder kinderen krijgen (en ja, ik weet dat het wel kan met zaaddonoren en weet ik wat, maar die had je vroeger toch niet?)...
||
Citaat:
Ja waarschijnlijk zal het wel een afwijking zijn, dat is hetzelfde als wanneer iemand blind wordt geboren; daar kiest iemand niet voor. Moeten we het daarom veranderen? Niet per se, respecteren daarentegen wel, imo.
||
Citaat:
Anyway, ik vind een zoektocht naar het hetero-gen nogal respectloos. Ik vind het hetzelfde als christenbewegingen die homo's 'thuis willen laten komen' alleen dan verkapt. Eerst maar een marktonderzoek ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|