![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hij is conservatief en hij heeft Saddam verjaagd. Dat vind ik reden genoeg om hem te steunen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Komt dat niet door binnenlands wanbeleid? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat durf jij "niet zo slecht" te noemen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en hij verneukt de hele wereld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hans Blix had gelijk, maar daar werd niet naar geluisterd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens, jij was toch dat populaire meisje op dit forum waar iedereen over praat? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Niet dat ik pro-bush ben ofzo, maar als je tegen ben, kom dan met fatsoenlijke argumenten. En praat niet andere mensen na, dat die oorlog over olie is begonnen ofzo, totdat je fatsoenlijke redenen hebt dat aan t enemen.... (slaat niet op die quote hierboven)
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat olie argument lijkt me inderdaad nogal kortzichtig, ik denk dat men Irak heeft aangevallen omdat Bush ervan overtuigd was dat het omverwerpen van Saddam een goede daad was en hij bang was dat Saddam inderdaad WMD's in z'n bezit had. Op zich vind ik het niet eens zo'n probleem dat men heeft besloten een dictator hardhandig te verwijderen, maar de wijze waarop de Amerikanen de oorlog er doorheen hebben gedrukt en het totale gebrek aan planning van de wederopbouw van Irak is zeker kwalijk.
|
Verwijderd
|
whahahahahaha!!!
![]() Incident tussen Belgisch protocol en Amerikaanse veiligheid Bron: Belga 9/2/2005 13:46 BRUSSEL 09/02 (BELGA) = Woensdagmorgen heeft zich bij de aankomst van de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Condoleezza Rice in Brussel een kort incident voorgedaan tussen het Belgische protocol en de Amerikaanse veiligheid . Dat stelden journalisten van de beeldpers vast. De Belgische fotografen en cameramensen die aanwezig waren bij de verwelkoming van Rice door minister van Buitenlandse Zaken Karel De Gucht hadden geklaagd dat ze niet voldoende dichtbij mochten komen bij het vliegtuig van het hoofd van de Amerikaanse diplomatie. Het protocol en de Belgische veiligheid gaven daarop aan de pers de toestemming om dichter te komen... tot grote ontevredenheid van de Amerikaanse veiligheid. Het incident werd gevolgd door de volgende korte woordenwisseling: "This is my plane" ("dit is mijn vliegtuig"), dixit een Amerikaanse verantwoordelijke. Waarop een verantwoordelijke van het Belgische protocol antwoordde: "This is my airport, this is my country" ("dit is mijn luchthaven, dit is mijn land") , aldus een fotograaf van persagentschap Belga. De fotografen en de cameramensen slaagden er uiteindelijk, ondanks alles, in om een dertigtal meter dichter te geraken. (GEL) Belga () FILMPJE:Veiligheidsdiensten maakten ruzie http://www.vrtnieuws.net |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar waar ik me nog meer aan erger is de arrogatie die de VS ons land wil opleggen in deze.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik ben zeker dat er nog zulke 'incidentjes' zullen ontstaan (de VS; maar vooral België kennende -> zie organisatie mega-proces Dutroux ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik stem voor |
![]() |
||
Citaat:
||