Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2005, 21:23
meisje
meisje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-01-2005 @ 22:21 :
Dat soort fouten maak ik geregeld. Meestal verbeter ik ze echter voordat iemand anders mijn post leest.
Haha
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2005, 21:36
PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Citaat:
Twanos schreef op 23-01-2005 @ 21:21 :
ik zeg net dat protesteren geen nut heeft.. tenminste niet kleinschalig.

maarre pierderegenworm jij bent een voorstander van bush: waarom? Wat voor goeds heeft hij bereikt? en staat dat in verhouding met wat hij allemaal verneukt heeft?
Het is niet zo dat ik echt een fan van hem ben, maar al dat gezeik over hem, vind ik nergens opslaan.
Hij is conservatief en hij heeft Saddam verjaagd. Dat vind ik reden genoeg om hem te steunen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 21:40
Verwijderd
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 23-01-2005 @ 22:36 :
Het is niet zo dat ik echt een fan van hem ben, maar al dat gezeik over hem, vind ik nergens opslaan.
Hij is conservatief en hij heeft Saddam verjaagd. Dat vind ik reden genoeg om hem te steunen.
Klinkt nogal kort door de bocht om eerlijk te zijn
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 21:48
PierdeRegenworm
Is jouw mening .
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 21:50
Verwijderd
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 23-01-2005 @ 22:48 :
Is jouw mening .
Vind je het dan niet vreemd dat hoewel de VS het hoogste BNP per inwoner heeft, het achtste staat op de human development index en zeventiende op de human poverty index van de VN? (die ik zojuist heb opgezocht )

Komt dat niet door binnenlands wanbeleid?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 21:51
meisje
meisje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-01-2005 @ 22:50 :
Vind je het dan niet vreemd dat hoewel de VS het hoogste BNP per inwoner heeft, het achtste staat op de human development index en zeventiende op de human poverty index van de VN? (die ik zojuist heb opgezocht )

NEE! Want Bush is Conseratief en heeft Saddam verdreven! Hoera! Hoera!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 21:54
Verwijderd
Ik vind het ook vreemd dat ze naar eigen goedvinden overal ter wereld zich met zaken bemoeien, wapens leveren, verkiezingen beinvloeden en regime changes doen. In het eigen land hun eigen volk laten creperen terwijl dat nergens voor nodig is. Dat ze de mensen rechten in eigen land en ook daarbuiten constant schenden. Dat ze een spionage cultuur hebben.

In feite is de VS een dictatuur waar je om de 4 jaar de dictator kan afzetten, niet meer en niet minder. Maar wat erger is, ze geven niet om mensen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 21:55
PierdeRegenworm
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-01-2005 @ 22:50 :

8e en 17e is helemaal niet zo slecht. En waarom zou ik me drukken maken over zijn beleid in eigen land? Voor mij is het belangrijker hoe zijn buitenlandbeleid is. En daar heb ik weinig op aan te merken.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 21:58
Verwijderd
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 23-01-2005 @ 22:55 :
8e en 17e is helemaal niet zo slecht. En waarom zou ik me drukken maken over zijn beleid in eigen land? Voor mij is het belangrijker hoe zijn buitenlandbeleid is. En daar heb ik weinig op aan te merken.
Het BNP per inwoner is in de VS zo'n 36000 USD en in Nederland zo'n 26000 USD. Nederland heeft op de HDI een vijfde plaats en op de HPI een derde plaats.

Dat durf jij "niet zo slecht" te noemen?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 21:59
Twanos
Twanos is offline
bush is neoconservatief.. dat is het grootste tuig ter wereld.

zeg nou niet.. nee dat zijn moslimextremisten. Want die zijn gemaakt door neoconservatisten.

Saddam Houssein verdreven WOEPIE!! dat schiet veel op. Eerst werd de bevolking door saddam afgeslacht, nu door hun voormalig buurman die geen buurman meer is omdat zijn huis opgeblazen is tijdens de oorlog en nu besloten heeft dat ie zichzelf maar op gaat blazen als daad van verzet

Geweldig buitenlands beleid. Zorg dat je de volledige Islamitsche wereld tegen je krijgt. Steun het corrupte Israël en verkoop wapens aan ieder land dat het maar wil hebben.

Geweldig buitenlands beleid. Lieg de hele wereld voor door te zeggen dat er massavernietigingswapens zijn in Irak en trek andere landen mee in een zinloze oorlog

Geweldig buitenlands beleid. Ga lopen zeiken op Noord Korea omdat ze atoomwapens willen creeëren en heb zelf het grootste arsenaal aan atoomwapens in huis van de hele wereld, hoezo hypocriet?

Geweldig buitenlands beleid. Concentreer je alleen maar op het terrorisme (die jezelf gecreeërd hebt) en geef al geld daar aan uit. Intussen schenk je niks aan ontwikkelingshulp e.d. want dan kunnen Amerikaanse bedrijven niet meer in lagelonenlanden de pot uithalen.

Geweldig buitenlands beleid Speel rechter van de wereld en beschuldig landen van oorlogsmisdaden en mensenrechtenschendingen terwijl jezelf een verdrag weigert te ondertekenen die ervoor kan zorgen dat Amerikaanse soldaten die oorlogsmisdaden hebben gepleegd kunnen worden veroordeeld door het internationaal strafhof.

Geweldig buitenlands beleid onderteken als enige niet het verdrag van Kyoto

Geweldig buitenlands beleid sluit "vermeende" al qaida strijders op in gauntanama (hoe je dat ook schrijft) bay voor jaren op zonder enige procesvorm.

Veroordeel een cipier voor het mishandelen van Iraakse gevangenen terwijl hij orders kreeg van hogerhand. Zodat de echte schuldigen vrijuit gaan

niks op aan te merken inderdaad..
(dit topic is slecht voor me hart...)

Laatst gewijzigd op 23-01-2005 om 22:14.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 22:22
Verwijderd
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 23-01-2005 @ 22:55 :
en president moet zich opzich meer zorgen maken over zn eigen land als het buitenland...

en hij verneukt de hele wereld
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 22:53
Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 23-01-2005 @ 22:36 :
oh please... Dat hij duizenden mensen heeft geslachtofferd voor zijn 'War on Terror' die eigenlijk niets meer is dan 'War for Oil' dat neem je er dan maar gewoon bij?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 12:49
O'malley
O'malley is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 23-01-2005 @ 16:07 :
Ik loop natuurlijk voorop, dat moge duidelijk zijn
Let me pull the trigger, please?
Oud 24-01-2005, 13:07
PierdeRegenworm
Citaat:
Anaïs schreef op 23-01-2005 @ 23:53 :
oh please... Dat hij duizenden mensen heeft geslachtofferd voor zijn 'War on Terror' die eigenlijk niets meer is dan 'War for Oil' dat neem je er dan maar gewoon bij?
Kom op zeg, Bush is geen haar beter (of slechter) dan elke andere regeringsleider, maar daar hoor ik geen kritiek over. Het is gewoon in, om Bush naar beneden te halen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 14:56
Verwijderd
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 24-01-2005 @ 14:07 :
Kom op zeg, Bush is geen haar beter (of slechter) dan elke andere regeringsleider, maar daar hoor ik geen kritiek over. Het is gewoon in, om Bush naar beneden te halen.
hij is dan ook een zwakzinnige domme idioot.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 15:27
Twanos
Twanos is offline
kerel kijk eens naar de feiten!!
Oud 24-01-2005, 15:56
Verwijderd
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 24-01-2005 @ 14:07 :
Maar die regeringsleiders storten hun land ook niet zonder brede steun in een oorlog die gebaseerd is op de onvindbare Weapons of Mass Destruction.

Hans Blix had gelijk, maar daar werd niet naar geluisterd.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 20:27
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 23-01-2005 @ 12:46 :
Ja ik heb ook actie plannen op stapel liggen
wij ook
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 20:30
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
What the hell is HDI?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 20:43
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 30-01-2005 @ 21:30 :
What the hell is HDI?
Hemel Dienaar Immigrant

Trouwens, jij was toch dat populaire meisje op dit forum waar iedereen over praat?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 20:49
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 30-01-2005 @ 21:30 :
What the hell is HDI?
De topic lezen kan moeilijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 20:55
MB
MB is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 24-01-2005 @ 16:56 :
Maar die regeringsleiders storten hun land ook niet zonder brede steun in een oorlog die gebaseerd is op de onvindbare Weapons of Mass Destruction.

Hans Blix had gelijk, maar daar werd niet naar geluisterd.
Je weet helemaal niet of er massavernietigingswapens waren in Irak, die kunnen overal liggen. Daarom vind ik dat ook het allergrootste non-argument om te roepen dat dat gelogen was. Saddam had wss zelf bevel over die wapens en misschien liggen die wel ergens bij een of andere dooie boer onder de boerderij, weet jij veel. Jezus, er zijn miljarden plekken waar je dat kunt verbergen, dus dat die niet gevonden zijn zegt helemaal niks over het bestaan ervan.

Niet dat ik pro-bush ben ofzo, maar als je tegen ben, kom dan met fatsoenlijke argumenten. En praat niet andere mensen na, dat die oorlog over olie is begonnen ofzo, totdat je fatsoenlijke redenen hebt dat aan t enemen.... (slaat niet op die quote hierboven)
Oud 30-01-2005, 20:57
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 30-01-2005 @ 21:43 :
Hemel Dienaar Immigrant

Trouwens, jij was toch dat populaire meisje op dit forum waar iedereen over praat?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 21:25
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 30-01-2005 @ 21:55 :
Je weet helemaal niet of er massavernietigingswapens waren in Irak, die kunnen overal liggen. Daarom vind ik dat ook het allergrootste non-argument om te roepen dat dat gelogen was. Saddam had wss zelf bevel over die wapens en misschien liggen die wel ergens bij een of andere dooie boer onder de boerderij, weet jij veel. Jezus, er zijn miljarden plekken waar je dat kunt verbergen, dus dat die niet gevonden zijn zegt helemaal niks over het bestaan ervan.

Niet dat ik pro-bush ben ofzo, maar als je tegen ben, kom dan met fatsoenlijke argumenten. En praat niet andere mensen na, dat die oorlog over olie is begonnen ofzo, totdat je fatsoenlijke redenen hebt dat aan t enemen.... (slaat niet op die quote hierboven)
Men heeft de zoektocht naar WMD's nu officieel gestaakt. Het lijkt me onderhand wel duidelijk dat Saddam geen beschikking had over dat soort wapens. Ik weet niet of er door de regering Bush doelbewust gelogen is over het bestaan van die wapens of dat men zo graag wou dat die wapens er waren dat men vage aanwijzingen voor bewijs aanzag.

Dat olie argument lijkt me inderdaad nogal kortzichtig, ik denk dat men Irak heeft aangevallen omdat Bush ervan overtuigd was dat het omverwerpen van Saddam een goede daad was en hij bang was dat Saddam inderdaad WMD's in z'n bezit had.

Op zich vind ik het niet eens zo'n probleem dat men heeft besloten een dictator hardhandig te verwijderen, maar de wijze waarop de Amerikanen de oorlog er doorheen hebben gedrukt en het totale gebrek aan planning van de wederopbouw van Irak is zeker kwalijk.
Oud 09-02-2005, 14:09
Verwijderd
whahahahahaha!!!

Incident tussen Belgisch protocol en Amerikaanse veiligheid
Bron: Belga

9/2/2005 13:46

BRUSSEL 09/02 (BELGA) = Woensdagmorgen heeft zich bij de aankomst van de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Condoleezza Rice in Brussel een kort incident voorgedaan tussen het Belgische protocol en de Amerikaanse veiligheid . Dat stelden journalisten van de beeldpers vast. De Belgische fotografen en cameramensen die aanwezig waren bij de verwelkoming van Rice door minister van Buitenlandse Zaken Karel De Gucht hadden geklaagd dat ze niet voldoende dichtbij mochten komen bij het vliegtuig van het hoofd van de Amerikaanse diplomatie. Het protocol en de Belgische veiligheid gaven daarop aan de pers de toestemming om dichter te komen... tot grote ontevredenheid van de Amerikaanse veiligheid. Het incident werd gevolgd door de volgende korte woordenwisseling: "This is my plane" ("dit is mijn vliegtuig"), dixit een Amerikaanse verantwoordelijke. Waarop een verantwoordelijke van het Belgische protocol antwoordde: "This is my airport, this is my country" ("dit is mijn luchthaven, dit is mijn land") , aldus een fotograaf van persagentschap Belga. De fotografen en de cameramensen slaagden er uiteindelijk, ondanks alles, in om een dertigtal meter dichter te geraken. (GEL)

Belga ()

FILMPJE:Veiligheidsdiensten maakten ruzie
http://www.vrtnieuws.net
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 14:20
Love & Peace
Love & Peace is offline
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 14:26
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Beetje kinderachtig.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 09-02-2005 @ 15:26 :
Beetje kinderachtig.
idd, vind ik ook.

maar waar ik me nog meer aan erger is de arrogatie die de VS ons land wil opleggen in deze..
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 00:50
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 09-02-2005 @ 15:20 :
en dan moet Bush nog komen!
ik ben zeker dat er nog zulke 'incidentjes' zullen ontstaan (de VS; maar vooral België kennende -> zie organisatie mega-proces Dutroux )
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 01:23
Verwijderd
rofl
dat rice mens heeft btw echt een kutkop zeg
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 05:21
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-01-2005 @ 14:05 :
'Voor Moeder Aarde' komt demonstreren? Nee, sorry. Daar wil ik niet mee in verband gebracht worden.
Bush heerscht.. Hij + Amerika zal zich alleen maar gesterkt voelen door 50.000 protesterende rukkers . een X-percentage heeft op Bush gestemd om de Europeanen te fucken K geef ze nog gelijk ook
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 05:23
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
O'malley schreef op 24-01-2005 @ 13:49 :
Let me pull the trigger, please?
Waarna jij met je familie + vrienden + alle mensen die je actie goedkeuren publiekelijk gestenigd word

Ik stem voor
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 08:13
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 10-02-2005 @ 06:21 :
Bush heerscht.. Hij + Amerika zal zich alleen maar gesterkt voelen door 50.000 protesterende rukkers . een X-percentage heeft op Bush gestemd om de Europeanen te fucken K geef ze nog gelijk ook
Waarom is het zinnig om andere mensen op te fucken, en in hoeverre is dat goed voor de democratie om dat als stemmotief te hebben?
Oud 10-02-2005, 09:57
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 10-02-2005 @ 06:21 :
Kom zeg Gornet, we zijn geen kinderen meer.
Oud 10-02-2005, 11:49
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 10-02-2005 @ 06:23 :
Waarna jij met je familie + vrienden + alle mensen die je actie goedkeuren publiekelijk gestenigd word

Ik stem voor
ik ga met je mee
Reageren

Regels voor berichten