![]() |
||
Citaat:
het heeft er bij mij mee te maken wat ik moet doen. dinsdag en donderdag zijn lange dagen (op school) en ook na school... moet veel doen en heb weinig slaap gehad ervoor en erna. Het is gewoon heel hectisch. Vandaar donkerblauw... het is niet meer overzichtelijk, bijna alsof je in het duister tast, maar nog net niet. Ben wel kapot als ik thuis kom na zo'n dag. Maar blauw vind ik wel een mooie kleur, en dat klopt ook wel met deze dagen. Ze zijn druk en zeer vermoeiend, maar veel dingen die ik moet doen vind ik wel leuk over het algemeen. (in de zin van interessant, het is voor school namelijk) maandag is bij mij bruin. moet wel naar school, maar heb savonds ff rust, bovendien net energie opgedaan in het weekend. woensdag is roze. Ik heb hier meer tijd voor leuke dingen. ben smiddags al thuis en kan zelf bepalen wanneer ik wat doe. vrijdag is wit. Het is een dag die alle kanten op kan ![]() zaterdag is groen. varieerend van knalgroen tot donkergroen. zaterdag verschilt ook met wat ik moet / ga doen enzo. als ik iets ontstpannends ga doen zie ik hem als mintgroen. zondag is geel, maar dat komt meer door de naam 'ZONdag' ![]() xxx fantome
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dat woord zocht ik ook in mijn post. xxx fantome
||
Citaat:
||
Citaat:
je hebt toch een gevoel bij een bepaalde dag? maandag is iets anders dan zondag? daarnaast heb je toch ook een gevoel bij een kleur? dat je bijv. vind dat roods iets warms heeft ofzo. ziedaar, combineer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Kleuren van monitor doen het niet meer. Verwijderd | 3 | 05-03-2007 19:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ervaar de kleuren van de herfst door de ogen van een ander. giftig kevertje | 20 | 13-11-2004 16:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Biografie van Karel van Straeten. ell'nn | 26 | 23-08-2004 16:40 | |
Verhalen & Gedichten |
'De vlinders van de Prins' Een Tweeling | 7 | 22-03-2004 15:41 | |
Verhalen & Gedichten |
oranje gekleurde dagen heldine | 5 | 12-01-2004 17:27 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 |