Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2005, 14:04
*.Cloud
*.Cloud is offline
Citaat:
Dopplereffekt schreef op 29-01-2005 @ 19:47 :
verslaving zit in je persoonlijkheid Harry?
Mja ik wil er liever niet achter komen dat dat klopt dus behoud ik me maar ervan
Oud 31-01-2005, 09:58
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
cha0s schreef op 30-01-2005 @ 00:58 :
that boy needs therapy. nee, serieus even... ik kan 't verkeerd hebben, maar kwam je op dit forum niet al eerder met 't verhaal dat je wilde/ging stoppen omdat 't nodig was? een tijd geleden? misschien is 't dan gewoon wel slim om de habit ff te kicken ja, als 't je zo opfuckt. maar humor relativeert en je moet niet overal zo zwaar aan trekken. bedoel, als ik 't kwaad bedoeld had, had ik wel hele andere dingen kunnen schrijven.
Klopt. Habbit dat is het goede woord. Het is een gewoonte geworden. Het begon allemaal heel leuk en heel grappig maar het werd steeds meer en meer. In eerste instantie zat ik er eigenlijk niet zo mee en vond ik het wel best. Toen ging het kut met me en tsja hoe slecht het ook is toch nog meer smoken. Totdat het een keer fout ging. Toen ben ik een tijdje flink geminderd en ging het allemaal een stuk beter. Toen kwam ik Lilith tegen. Nog steeds wel smoken ondanks dat zij het er ECHT niet mee eens was mja dat verhaal moge bekend zijn . Dat ging toen uit en daar zat ik best mee. Dus tsja weer meer smoken. Vrij snel was ik er weer overheen maar dat vele smoken zat er nog steeds in en nu is het bijna normaal dat we elke dag goed stoned zijn. De laatste tijd zit ik daar echt mee en daar kan je best gek van worden. En dat gaat me ff te ver. Vandaar de keuze om nu ECHT een tijdje te stoppen en alles ff op een rijtje te zetten.

Natuurlijk kan ik tegen een grapje en kritiek enzo en op zich was ie ook best grappig. Maar ik zit er echt mee en hoopte hier steun te vinden ofzo. En als er dan iemand flauwe grappen gaat maken dan valt dat verkeerd en ga ik daar over zeiken terwijl het (zoals zoveel gezeik) eigenlijk helemaal nergens over gaat .

Citaat:
Zero-Zero schreef op 27-01-2005 @ 23:08 :
waarom zou je niet serieus reageren? waar zou het hele forum dan over gaan..
it might be useful for some-1
Citaat:
Zero-Zero schreef op 30-01-2005 @ 02:56 :
dude sorry hoor, maar je zit op een forum. wat verw8 je anders?!
zal ik niet teveel waarde aan hechten. en als je problemen hebt met je wietgebruik, doe er dan wat aan.
jah ik ben ook wel verslaafd en kan eigenlijk ook geen dag zonder een joint maar ik heb nix te klagen eigenlijk.
make your choice

Hmmz hier klopt iets niet .
Oud 31-01-2005, 12:34
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
missch klopt er iets niet in jouw hoofd...
Oud 31-01-2005, 13:27
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
wammus schreef op 31-01-2005 @ 10:58 :
Vandaar de keuze om nu ECHT een tijdje te stoppen en alles ff op een rijtje te zetten.
Ja, ik zou zeggen, doen. en met doen bedoel ik ook echt doen. want daar ligt de issue denk ik, als je al dagelijks (veel) smookt en stoned bent is 't al meer dan recreatief gebruik opzich, dan is 't een routine aan 't worden, ongeveer zoals het kopje koffie na het wakker worden. dat kan - in jouw geval zeker, want je trekt 't niet - nooit de bedoeling zijn.

Citaat:
Natuurlijk kan ik tegen een grapje en kritiek enzo en op zich was ie ook best grappig. Maar ik zit er echt mee en hoopte hier steun te vinden ofzo. En als er dan iemand flauwe grappen gaat maken dan valt dat verkeerd en ga ik daar over zeiken terwijl het (zoals zoveel gezeik) eigenlijk helemaal nergens over gaat .
Ja, maar je weet zelf net zo goed ook hoe dit forum in elkaar steekt. De manier waarop het gebracht werd was nu niet echt.... mja, hoe zeg je dat; het kwam 'n kleeeein beetje stakkerig over. (no offence.) Niks mis met sharen van problemen, maar in 'n ander topic je offtopic rant plaatsen is misschien niet de ideale manier om zegmaar serieuze feedback te krijgen.

Laatst gewijzigd op 31-01-2005 om 13:30.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 14:15
Verwijderd
Grouphug nigga!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:06
Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 26-01-2005 @ 20:09 :
Het probleem met de echte junks is vooral dat ze al hun bezittingen omzetten in heroine en niet meer in voedsel en andere basale levensbehoeften. Het effect van heroine an sich op je lichaam valt inderdaad reuze mee.
klopt als een methadonbus. heb vorig jaar een verslag gemaakt over heroïne, en het heeft op je lichaam helemaal niet zo'n desastreus effect. Het gevaar zit 'm in dat je je zelf heel erg verwaarloosd, zoals de veroorzaker ook zegt, en zoals in trainspotting ook nog gezegd wordt ('het mooie van een verslaving is dat je niets anders nodig hebt dan die verslaving, geen gezeik met een voetbalclub die nooit wil winnen, geen gezeik met vrouwen, je hebt genoeg aan de verslaving' of iets van die strekking).

De beste raad is natuurlijk die rommel niet meer aan te raken. Zelfs de rijkste en hardste mensen delven uiteindelijk het onderspit (zet het aantal artiesten in rehab+dood eens tegen over het aantal mensen dat het nog steeds doet). Zo te horen heb je het nu nog goed onder controle. Blijf van die shit af en probeer 'ns iets anders, waarvan je weet dat het minder verslavend is.
Oud 31-01-2005, 17:20
tram000
tram000 is offline
Citaat:
daniëlchaos schreef op 31-01-2005 @ 18:06 :
en zoals in trainspotting ook nog gezegd wordt ('het mooie van een verslaving is dat je niets anders nodig hebt dan die verslaving, geen gezeik met een voetbalclub die nooit wil winnen, geen gezeik met vrouwen, je hebt genoeg aan de verslaving' of iets van die strekking).
nee

trainspotting is een hele goede film maar er zitten een paar kleine foutjes in

het gebruik is in het begin niet zo bijzonder, maar als je het een paar keer hebt gedaan, wordt het steeds leuker. totdat je langzaam aan in een verslaving glijdt. dan is het het enige waar je om geeft.

het kan lang of kort duren maar ieder mens krijgt op een gegeven moment wel het idee dat het eigelijk zo niet verder kan. de verslaving wordt ook steeds saaier. in het begin is het heel spannend allemaal en lekker enz enz enz niet te beschrijven maar na een paar weken geniet je totaal niet meer van de heroin, het lijkt alsof je er niks van voelt, heel vreemd. maar als je het dan Niet neemt om de zoveel uur wordt je doodziek, een soort 41-graden griep in het kwadraat

dus als je er verslaafd aan bent heeft het al lang geleden zn lol verloren. de enige manier om ervan te genieten is om het sporadisch te gebruiken en er goed mee om te gaan maar dat kan eigenlijk niemand, daar is het stofje niet geschikt voor
Oud 31-01-2005, 19:00
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
cha0s schreef op 31-01-2005 @ 14:27 :
Ja, ik zou zeggen, doen. en met doen bedoel ik ook echt doen. want daar ligt de issue denk ik, als je al dagelijks (veel) smookt en stoned bent is 't al meer dan recreatief gebruik opzich, dan is 't een routine aan 't worden, ongeveer zoals het kopje koffie na het wakker worden. dat kan - in jouw geval zeker, want je trekt 't niet - nooit de bedoeling zijn.
Klopt.

Citaat:
cha0s schreef op 31-01-2005 @ 14:27 :

Ja, maar je weet zelf net zo goed ook hoe dit forum in elkaar steekt. De manier waarop het gebracht werd was nu niet echt.... mja, hoe zeg je dat; het kwam 'n kleeeein beetje stakkerig over. (no offence.) Niks mis met sharen van problemen, maar in 'n ander topic je offtopic rant plaatsen is misschien niet de ideale manier om zegmaar serieuze feedback te krijgen.
Klopt ook.
Oud 31-01-2005, 19:04
Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
Citaat:
tram000 schreef op 31-01-2005 @ 18:20 :
nee

trainspotting is een hele goede film maar er zitten een paar kleine foutjes in

het gebruik is in het begin niet zo bijzonder, maar als je het een paar keer hebt gedaan, wordt het steeds leuker. totdat je langzaam aan in een verslaving glijdt. dan is het het enige waar je om geeft.

het kan lang of kort duren maar ieder mens krijgt op een gegeven moment wel het idee dat het eigelijk zo niet verder kan. de verslaving wordt ook steeds saaier. in het begin is het heel spannend allemaal en lekker enz enz enz niet te beschrijven maar na een paar weken geniet je totaal niet meer van de heroin, het lijkt alsof je er niks van voelt, heel vreemd. maar als je het dan Niet neemt om de zoveel uur wordt je doodziek, een soort 41-graden griep in het kwadraat

dus als je er verslaafd aan bent heeft het al lang geleden zn lol verloren. de enige manier om ervan te genieten is om het sporadisch te gebruiken en er goed mee om te gaan maar dat kan eigenlijk niemand, daar is het stofje niet geschikt voor
haha maar goed dat ze 't aangepast hebben dan, anders zou 't een verdomd saaie film zijn geworden
Oud 31-01-2005, 19:27
tram000
tram000 is offline
lol

moest zo erg lachen toen die agressieveling zon bierglas naar beneden gooide in een bar enz
Oud 31-01-2005, 20:06
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Herman brood kon er redelijk mee omgaan.
Tot ie van het dak sprong dan
Oud 31-01-2005, 20:42
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 31-01-2005 @ 21:06 :
dat kwam door die vogel op z'n hoofd.
Oud 31-01-2005, 20:54
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 31-01-2005 @ 21:06 :
die was idd niet aan 1 drug verslaafd nee ... maar toch wel een beetje jammer dat door zn gebruik zn kids nu zonder papa zitten
Oud 31-01-2005, 21:12
de here Jezus
de here Jezus is offline
ik geloof dat die brood vooral aan de speed zat. speed injecteren. en dat hij depressief werd door zn tolerantie na jaren gebruik, hij kon zo veel injecteren als hij wou (ja hij injecteerde) maar nog voelde hij het niet.
Oud 31-01-2005, 21:23
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
de here Jezus schreef op 31-01-2005 @ 22:12 :
*iets*
Dan moet je dit broodnodig ff tjekken
Oud 31-01-2005, 22:36
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
wammus schreef op 31-01-2005 @ 20:00 :
Klopt.

Klopt ook.
Meui, dan nu je smoel weer houwe.
Oud 01-02-2005, 00:05
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
wammus schreef op 31-01-2005 @ 10:58 :

Er zitten hier voor het overgrote deel mensen die met alle plezier drugs nemen en verslaafd zijn maar het zal hun worst wezen of moraalridders zoals ik, dus dan kun je misschien beter naar een afkickkliniek ofzo dan hier steun zoeken.
Oud 01-02-2005, 01:11
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 01-02-2005 @ 01:05 :
Er zitten hier voor het overgrote deel mensen die met alle plezier drugs nemen en verslaafd zijn maar het zal hun worst wezen of moraalridders zoals ik, dus dan kun je misschien beter naar een afkickkliniek ofzo dan hier steun zoeken.
Ik ga naar een afkickkliniek YEA RIGHT. Weet je wel wat je zegt? Denk het niet. Een afkickkliniek is voor hopeloos verslaafde gevallen die niet meer (logisch) zonder drugs kunnen (nadenken) en alles kwijtgeraakt zijn aan de drugs. Ik ben niet hopeloos, ik kan nog logisch nadenken, ik kan nog zonder drugs en tegen de tijd dat ik alles aan drugs ben kwijtgeraakt ben ik al lang en breed dood. Bij mij zit het probleem gewoon in m'n hoofd. En daar ben ik me weldegelijk van bewust. Dan kan ik wel naar een afkickkliniek gaan maar dat kost waarschijnlijk klauwen vol geld en wat schiet ik er mee op? Bar weinig. Verder wil ik niet definitief stoppen met drugs ik wil het alleen weer een beetje onder controle krijgen. Dat is iets heel anders maar dat snap je toch niet.

Denk volgende keer voor de verandering eens na voordat je hier iets post mischien dat je dan ook een keer iets nuttigs bijdraagt aan dit niet aan jouw besteede forum.
Oud 01-02-2005, 01:32
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Je kan 't dan ook weer overdrijven, met de afkickkliniek. Dat is 'n laatste strohalm als middel van interventie. Beetje drastisch in 't geval van iemand die 'n periode teveel blowt.
Oud 01-02-2005, 08:14
Verwijderd
Citaat:
uhm niemand behalve needlefreak is hier verslaafd
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 09:02
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
wammus schreef op 01-02-2005 @ 02:11 :
Ik ga naar een afkickkliniek YEA RIGHT. Weet je wel wat je zegt? Denk het niet. Een afkickkliniek is voor hopeloos verslaafde gevallen die niet meer (logisch) zonder drugs kunnen (nadenken) en alles kwijtgeraakt zijn aan de drugs. Ik ben niet hopeloos, ik kan nog logisch nadenken, ik kan nog zonder drugs en tegen de tijd dat ik alles aan drugs ben kwijtgeraakt ben ik al lang en breed dood. Bij mij zit het probleem gewoon in m'n hoofd. En daar ben ik me weldegelijk van bewust. Dan kan ik wel naar een afkickkliniek gaan maar dat kost waarschijnlijk klauwen vol geld en wat schiet ik er mee op? Bar weinig. Verder wil ik niet definitief stoppen met drugs ik wil het alleen weer een beetje onder controle krijgen. Dat is iets heel anders maar dat snap je toch niet.

Denk volgende keer voor de verandering eens na voordat je hier iets post mischien dat je dan ook een keer iets nuttigs bijdraagt aan dit niet aan jouw besteede forum.
Nou dan ga je naar een psycholoog. Ook goed.
Oud 01-02-2005, 09:34
cup a soup
cup a soup is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 01-02-2005 @ 09:14 :
right...
Oud 01-02-2005, 10:52
Verwijderd
ik wed dat iedereen hier zonder al te veel problemen kan stoppen met blowen, snuiven en slikken. Maar de vraag is of ze dat willen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 11:19
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 01-02-2005 @ 10:02 :
Nou dan ga je naar een psycholoog. Ook goed.
Lees vooral het laatste stukje van m'n post nog eens een keer of 20 grondig door en kom tot de conclussie dat dit echt nergens op slaat.
Oud 01-02-2005, 13:52
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
wammus schreef op 01-02-2005 @ 12:19 :
Lees vooral het laatste stukje van m'n post nog eens een keer of 20 grondig door en kom tot de conclussie dat dit echt nergens op slaat.
Het probleem zit in je hoofd zeg je?
Voor problemen in je hoofd gaan mensen doorgaans naar de psycholoog.
Is dat zo'n vreemde redenatie?
Oud 01-02-2005, 14:02
de here Jezus
de here Jezus is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 01-02-2005 @ 11:52 :
ik wed dat iedereen hier zonder al te veel problemen kan stoppen met blowen, snuiven en slikken. Maar de vraag is of ze dat willen.
met wilskracht kun je veel bereiken zo niet alles maar als je al een tijdje aan coke verslaafd bent en een verslaafd gedachtenpatroon hebt duurt dat lang om en kost dat heel veel moeite om om te buigen
Oud 01-02-2005, 16:30
Verwijderd
ja maar niemand is hier coke verslaafd
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 17:07
de here Jezus
de here Jezus is offline
ow
Oud 02-02-2005, 18:55
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 01-02-2005 @ 09:14 :
needlefreak verslaafd?? .....neh....
Oud 07-02-2005, 21:40
Bloemmetjus
Bloemmetjus is offline
Het is echt vette troep, je kunt het best een paar jaar volhouden zonder dat men het aan je ziet maar uiteindelijk krijg je d'r rotte tanden van. en afvallen is ook geen onbekend verschijnsel.
En hyper verslavend, op een gegeven moment voel je je leeg als je niet hebt gebruikt en dat is het punt waar de verslaving erg word.

STOPPEN NU!!!!!!!!!!!
Oud 07-02-2005, 23:13
LiNiaaL
LiNiaaL is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 30-01-2005 @ 02:56 :
dude sorry hoor, maar je zit op een forum.
precies!

en humor is toch zeker ook wel een kern van dit forum
en tjah mensen raden jouw moodswings helaas niet van over het internet.
Oud 07-02-2005, 23:36
LiNiaaL
LiNiaaL is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 01-02-2005 @ 14:52 :
vreemde redenatie... misschien niet
maar overdreven... ik zou zeggen van wel
problemen als dit, kun je beter zelf oplossen. echt waar.
en als dat niet lukt, dan nog kunnen een stel stoners hem er waarschijnlijk beter sneller en goedkoper mee helpen dan een psycholoog zou doen.

achja waarom doe ik moeite

oja "heldin" is natuurlijk een heel ander verhaal. lijkt me duidelijk.
Oud 08-02-2005, 19:08
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 01-02-2005 @ 14:52 :
Ik bedoelde meer het stukje over dat jij een keer na moet denken voordat je hier post maar zelfs dat kan je dus niet begrijpen.
Oud 15-02-2005, 14:04
dopey2244
dopey2244 is offline
Citaat:
tram000 schreef op 31-01-2005 @ 18:20 :
nee
Ik kan uit je posts opmerken dat je er echt verstand van hebt.
Ik kan dan ook alleen maar respect opbrengen dat je dit allemaal zo goed kan verwoorden. Ik kan je posts eigenlijk alleen maar bevestigen en kopieeren.

Verder vind ik wel dat je het een verslaving niet kan vergelijken met het vaak blowen. Blowen is best verlsavend maar nog niet op je 16e....
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 11:29
little nemo
little nemo is offline
gaat die andersom nog ns reageren??
Oud 16-02-2005, 11:56
Footprint
Footprint is offline
vast druk bezig met scoren
Oud 16-02-2005, 13:19
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Footprint schreef op 16-02-2005 @ 12:56 :
vast druk bezig met scoren
dat mag ie dan ook wel ff komen melden
Oud 18-02-2005, 13:38
KoningWillemIII
KoningWillemIII is offline
Citaat:
little nemo schreef op 16-02-2005 @ 12:29 :
gaat die andersom nog ns reageren??
(ik ben een clone van tram000)

andersom heeft mij laten weten dat deze thread een fucking grap was

erg originieel
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 15:33
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
KoningWillemIII schreef op 18-02-2005 @ 14:38 :

erg originieel
mja, zo'n vermoedde had ik al
Oud 05-03-2005, 13:01
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
little nemo schreef op 02-02-2005 @ 19:55 :
needlefreak verslaafd?? .....neh....
Haha, idd. Tijdje geleden dat ik hier nog gepost heb. Ik ben alweer een hele tijd clean en in behandeling. Toen ik afkickte van de heroïne en methadon viel ik in een andere verslaving van alcohol en allerlei medicatie. Het was weer heel zwaar maar nu gaat het goed met me. Ik neem nog steeds antabuse en m'n enige verslaving die ik nog heb is sigaretten roken. peace
Oud 05-03-2005, 13:50
Verwijderd
Citaat:
needlefreak schreef op 05-03-2005 @ 14:01 :
Haha, idd. Tijdje geleden dat ik hier nog gepost heb. Ik ben alweer een hele tijd clean en in behandeling. Toen ik afkickte van de heroïne en methadon viel ik in een andere verslaving van alcohol en allerlei medicatie. Het was weer heel zwaar maar nu gaat het goed met me. Ik neem nog steeds antabuse en m'n enige verslaving die ik nog heb is sigaretten roken. peace

Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 13:55
Verwijderd
mja goed man, nu proberen vol te houden
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 14:20
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Doe je goed
Oud 05-03-2005, 14:29
finding
finding is offline
Needlefreak, Antabuse een medicijn waar je het over hebt. Is dat een soort merknaam voor Naltrexon ofzo?

Verder goed te lezen natuurlijk.
good luck
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 14:57
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
KoningWillemIII schreef op 18-02-2005 @ 14:38 :

erg originieel
Kan dit topic dan niet gewoon dicht ofzo?
Oud 06-03-2005, 15:41
Mr. Bungle
Mr. Bungle is offline
Citaat:
wammus schreef op 28-01-2005 @ 10:42 :
Heroïne is gewoon bende. Ik ben ook niet van plan om er ooit aan te beginnen. Dan zal je altijd zien dat ik het idd te lekker vind en er niet meer mee kan stoppen.

Ik heb het probleem nu al een beetje met wiet. Dus ik ga idd maar eens 2 weken stoppen ^. En eens kijken of ik m'n leven en gedachten weer een beetje op orde kan krijgen want af en toe word ik er echt gek van .
2 weken heeft geen zin, daarna blow je toch weer lekker keihard door.
Rook je ook sigaretten?
Zo nee, ga alleen maar pure joints, of waterpijp roken. In veel gevallen is het een nicotine verslaving. In het andere geval moet je sterk zijn.
Oud 06-03-2005, 17:15
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Mr. Bungle schreef op 06-03-2005 @ 16:41 :
2 weken heeft geen zin, daarna blow je toch weer lekker keihard door.
Rook je ook sigaretten?
Zo nee, ga alleen maar pure joints, of waterpijp roken. In veel gevallen is het een nicotine verslaving. In het andere geval moet je sterk zijn.
Als je goed hebt gelezen dan zie je dat die reactie meer dan een maand geleden is. En dus niet meer echt op nu van toepassing is. Verder ging het erom dat ik een tijdje wou stoppen en niet voor altijd. Ja ik rook ook sigaretten. En nee ik blow niet uit verslaving aan nicotine maar gewoon omdat ik het lekker en leuk vind. Het gaat nu overigens wel een stuk beter ,
Oud 06-03-2005, 17:32
Verwijderd
Citaat:
goed bezig, sterkte man
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 21:10
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
finding schreef op 05-03-2005 @ 15:29 :
Needlefreak, Antabuse een medicijn waar je het over hebt. Is dat een soort merknaam voor Naltrexon ofzo?

Verder goed te lezen natuurlijk.
good luck
Antabuse is een hulpmiddel om van de alcohol af te blijven. Je hebt het in pillen, vloeibaar en je kunt het zelf laten inplanten. (maar is voor alcoholiekers toch makkelijk te verwijderen doormiddel van een klein sneetje ) als je antabuse neemt en je drinkt er alcohol op dan ben je echt ziek. Je bent misselijk, moet braken, je hoofd word bloedrood en je hart klopt in je hoofd. Echt klote! De combinatie antabuse en alcohol is zelf dodelijk. Het voordeel is dat je er geen bijwerkingen van hebt.

Sjek, wammus, finding, vlep`un bedankt voor reacties.
het gaat jullie goed
Oud 17-03-2005, 09:56
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
nice
Reageren

Regels voor berichten