Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2005, 23:48
Verwijderd
hoi

krijg tyfus

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2005, 01:55
Verwijderd
Citaat:
iemand of niemand schreef op 26-01-2005 @ 20:10 :
*KNIP*
Het enige LEUK geschreven verhaal hier.

@ Nare man: Je bent 'en jij?' vergeten.

Ik ga overigens mijn dagverhaal hier niet vertellen, want dat interesseert niemand wat.

En jij?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 08:43
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
N00dles schreef op 27-01-2005 @ 02:55 :
Het enige LEUK geschreven verhaal hier.

@ Nare man: Je bent 'en jij?' vergeten.

Ik ga overigens mijn dagverhaal hier niet vertellen, want dat interesseert niemand wat.

En jij?
Sluit ik me bij aan,

en jij?
Oud 27-01-2005, 10:16
zeepkist
zeepkist is offline
Hoi ik ben zeepkist en vandaag werd ik om 06.00 wakker . Ik besloot om te gaan douchen en daarna deed mijn zwerverpak aan. Toen heb ik wat gegeten en ben ik achter de computer gaan zitten voor het in elkaar flansen van een saaie presentatie.

nu jij
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 10:44
Verwijderd
hoi Makel wil kwijt dat ze om 9.00 opstond
en toen haar mail inkeek en per ongeluk op het forum kwam
en nu jij
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 10:46
Machiavelli
Machiavelli is offline
Hoi lief dagboek,
Vandaag toets op school verneukt

Nu jij!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 12:52
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Lieve Ieve,

Vandaag Frans verneukt, en Nederlands ook
en daarna met de bus naar huis gegaan. En toen gegeten.

En nu jij!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 13:04
Mara
Mara is offline
Ik werd wakker. Toen ging ik naar beneden. En toen ging ik een boterham eten en grapefruitsap pakken en thee zetten. En toen kwam ik erachter dat de thee bijna op was. Toen heb ik mijn moeder gebeld dat ze thee moest meenemen. Toen heb ik thee gedronken.
Daarna heb ik gecomputerd en tv gekeken en toen heb ik eieren gekookt en nog meer thee gedronken.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 13:11
Sjoerd
Sjoerd is offline
Ik werd wakker door mijn wekker, om 7 uur. Toen lekker gedoucht, Haar gedaan, mijn katten eten gegeven, eten voor op school maken, ontbijten, tandnepoetsen, schoenen aan, jas aan. Toen even 3 min. naar school fietsen, nara de eerste les, ik dacht dat het Engels was, maar het was het eerste uur aardrijkskunde, van die vage man, die overigens wel aardig is. Toen Engels van de big. Pauze. Verzorging. in Kwt moest ik met 2 meisjes naar de lerarenkamer om de bijlestoets te maken, omdat we dta gister niet konden maken vanwege on snieuwe rooster. nou, dat ging wel oké, behalve de procenten dan. Pauze. Muziek.een 7,1 voor muziek repetitie, Whoehoe. waswel 1nalaagste van onze klas, en 2 meisjes die zelfs geeninstrument bespelen, hadden zelfs hoger. Ach, het is best. Toen naar huis. en nu een beetje forummen en moe zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 13:20
Verwijderd
Ik was om 12 uur opgestaan en toen ging ik liedjes downloaden en toen ging ik tergelijke tijd forummen.

En nu ben ik moe, misschien ga ik weer slapen

En vanavond moet ik even werken
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 13:48
Qamra
Qamra is offline
Ik ben vanmorgen 10 minuten voor de wekker wakker geworden. Ik heb gedouched, ontbeten en ik ben naar de bus gewandeld. Ik ben twee keer overgestapt en ik heb tegelijkertijd in de bus mijn hertentamen chemie geleerd. Toen heb ik mijn tentamen gemaakt en dat ging goed. Daarna heb ik een potje geklaverjast met drie klasgenoten en Rik en ik hebben gewonnen met 453 punten verschil. Toen sloeg Maurice me op mijn hoofd en ben ik weggegaan. Toen ging ik de stad in om wat dingen te halen. Toen ben ik bijna beroofd en toen ben ik weer naar huis gegaan. En nu praat ik met iemand over chemokuren en hertentamens en rellen en heb ik het koud.

En jij?

Laatst gewijzigd op 27-01-2005 om 13:51.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 15:08
hasseltboy
hasseltboy is offline
HOOOOOOOOOOOOOOOI

Ik ging opstaan. Wassen. En eten. Toen naar school. Toen ging ik rondlopen op school. Toen ging ik Geschiedenis volgen. Dat was stom. Toen ging ik 3 spellingstoetsen maken waarop ik allemaal meer dan 1 fout had. Toen ging ik met Maatschappijleer Geert Wilders<3 spelen. Toen ging ik nog rondlopen toen ging ik nog naar huis.

En jij?
Oud 27-01-2005, 15:10
perfectme
perfectme is offline
Ik ben vanmorgen om kwart over zeven wakker geworden. Heb me gewassen, geschoren en aangekleed. Toen heb ik een glas melk gedronken en heb ik mijn mp3 speler aangezet en de oortjes ingedaan.
Toen heb ik me door de sneeuwval heen schoolwaarts gesleept. Daar aangekomen merkte ik dat ik er maar wat alleen zou rondlopen en heb me toen maar naar mijn eerste klaslokaal begeven.
Uitermate geboeid heb ik in Spaans de laatste roddels uitgewisselt en toen heb ik me naar de Groene Oase begeven waar ik toch maar heb meegeholpen aan het maken van de appelsien.
Toen was het speeltijd en heb ik me, in de nog steeds aanwezig zijnde sneeuwval, naar het toilet begeven, onderweg heb ik even bij mijn beste vriendin blijven staan om haar in te lichten over mijn activiteiten, ze was echter niet geboeid.
Na de speeltijd heb ik me blijven ophouden in de Groene Oase en heb daar verder blijven werken. Ook heb ik even wiskunde herhaald, want dat drong zich het daaropvolgende uur op.
Aangekomen in wiskunde kreeg ik te horen dat er geen overhoring zou plaatsvinden. Na wiskunde heb ik me weer naar de GO begeven om nog wat verder te werken.
Des middags heb ik in de GO mijn broodje opgegeten en heb ik me even portier gespeeld. Iedereen die niets met de dag van de poëzie te maken had, heb ik met zachte hand uit de GO verwijderd of de toegang ontzegd.
Toen was het 'Gedichtendag' en heb ik 2 uur lang geboeid geluisterd en gekeken.
Uiteindelijk was het aan onze groep en hebben we Alicante naar voren gebracht, dit Dadaïstisch bewerkt.
En toen was er de verlossende bel, nog even vlug een nota in mijn agenda laten schrijven en ik was ervandoor om thuis te komen en dit verhaal te schrijven.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 15:35
hasseltboy
hasseltboy is offline
Hulde aan Iemand of Niemand!
Oud 27-01-2005, 15:36
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 27-01-2005 @ 16:35 :
Hulde aan Iemand of Niemand!
Ja, zijn werk verdient navolging, maar mijn stijl is belabberd in vergelijking met zijn stijl.
Ook twijfel ik vaak waar ik over zou gaan naar een nieuwe alinea.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 15:37
hasseltboy
hasseltboy is offline
Wat is de Groene Oase?
Oud 27-01-2005, 15:39
perfectme
perfectme is offline
Dat is een omgebouwde turnzaal waar nu een café annex optreedruimte in aanwezig is.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 15:41
Verwijderd
ik werd wakker rond een uur of 6
ik bleef nog even een minuutje liggen
toen heb ik mijn pyjama uitgedaan en mijn kleren aangedaan.
Een groene broek en een blauw ding erboven.
Daarna ging ik eten
en heb ik wiskunde nog even doorgekeken.
Ik heb nog even tv gekeken en vervolgens ben ik met een meisje uit de buurt naar het dorp gefietst.
Vanuit het dorp ging ik met 2 vriendinnen naar school
Op school had ik als eerste wiskunde proefwerk
het was wel een beetje moeilijk
na wiskunde was er een literatuur presentatie die dodelijk saai was
na literatuur ckv presentatie
ook dodelijk saai.

na literatuur had ik een tussenuur en pauze
in het tussenuur heb ik wat artikelen getypt voor de schoolkrant
deze heb ik ingeleverd
en ondertussen heb ik nog met de concierge gekletst, die moest voor mij even naar het andere gebouw bellen om een lerares te contacteren

dat lukte helaas niet

na het tussenuur had ik mijn laatste uur: biologie
ik snap er niets van

ik ben nog even naar de concierge geweest, ben naar het dorp gefietst met een vriendin en ging naar de bank om te pinnen
daarna heb ik beltegoed gekocht in de supermarkt.
Toen ging ik naar huis

thuis heb ik boven de computer aangezet en ben gaan computer
toen ben ik naar buiten gelopen om melk te halen uit de tank
mijn vader had de kan gevuld en ik heb voor mezelf brinta gemaakt

nu lig ik beneden op de bank te forummen
om een uur of 6 ga ik even naar een buurmeisje om wat af te spreken
om half 7 ga ik oppassen
daarna ga ik mijn tas in pakken omdat ik 2 dagen naar amsterdam ga
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-01-2005 @ 23:35 :
Hoe cool vind ik jouw sig!

Maar was het niet "Hij moet dood" in plaats van 'ze'?

Eigenlijk wel, maar dit was op een aantal mensen van toepassing, maar ik ben alleen vergeten welke
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 15:59
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben opgestaan en toen naar school gegaan. Daar heb ik eerst een uur bij Nederlands tijdschriften moeten lezen (hoe nuttig) en daarna had ik twee tussenuren. Het tweede tussenuur had ik gesprek met mijn profielwerkstukbegeleidendedocente en toen bleek dat ik nog kei veel moet verbeteren. Toen had ik nog een uur tekenen, geschiedenis, aardrijkskunde en weer tekenen. Hier valt niet echt iets boeiends over te zeggen, behalve dat ik een 6,7 had voor mijn figuurtekening en dat ik nu trots op mezelf ben. Toen ging ik naar huis, me volstoppen met koekjes en toen ging ik computeren.

En jij?
Oud 27-01-2005, 16:10
alpha
alpha is offline
ik ben opgestaan
ben naar beneden gegaan om broodjes in de oven te doen maar mn moeder was al een taart aan het bakken
toen heb ik me aangekleed
toen heb ik toch maar een broodje afgebakken en gegeten terwijl ik de krant las
ik had daarna rijles
waarna ik thuiskwam en weer gegeten heb
daarna ben ik achter mn pc gaan zitten en heb me daar vermaakt,
daarna gezellig ge-thee-kranst met mn moeder en zussen
daarna naar de bieb geweest en winkel geweest
en nu ben ik weer achter mn pc aan het forummen en msnen

en jij???
Oud 27-01-2005, 18:52
Bell
Bell is offline
toen vanmorgen ben ik opgestaan en heb ik mijn computer aan gezet. toen hij klaar was met opstarten heb ik mijn meel gecheckt en naar forum gegaan.
toen heb ik geforumd en daarna ben ik mij gaan omkleden...
toen heb ik broodjes gebakken en kwam mijn oma langs met voor mn zusje en mij een saucijzenbroodje en een croissant brengen... daarna ben ik met de bus naar utrecht gegaan want ik ging een dvd kopen. toen ben ik bij me oma op de thee gegaan en daarna weer met de bus naar huis, omdat ik lui was. toen gestofzuigd en een boodschap gedaan. toen moest ik koken en gingen we eten en nu zit ik te msnen en te forummen...

en jij???
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 20:13
Verwijderd
Ik heb niks gedaan.

Nu jij.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 20:51
Pholon
Pholon is offline
11 uur mn bed uitgerold, gegeten, laatste opdracht gemaakt (vak afgesloten -> vakantie -> woohoo \o/), toen gepatienced, gestarcraft en geduckhuntt. Weer gegeten, gedrumd, weer gestarcraft, en nu hier. Best nutteloos dagje dus... Boeiend? neuh.

Nu jij
Oud 27-01-2005, 21:42
linnepinkraay
linnepinkraay is offline
hoi, om 10.00 uur vond ik het maar eens tijd om uit mijn bed te komen. toenheb ik ontbeten en ben ik naar school gegaan. ik was een beetje te laat. toen heb ik een studieuur gedaan. toen had ik natuurkunde, en toen pauze, en toen frans. toen ging ik maar weer naar huis toe. thuis heb ik thee gedronken, natuurkunde geleerd, gegeten en gefitnesst, weer geleerd en toen typte ik www.scholieren.com in om dit te doen.

en jij?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 21:59
Balance
Balance is offline
Ik ben (te laat opgestaan) en heb me gehaast met douchen, aankleden en eten om de bus te halen. In de bus heb ik muziek geluisterd. Uit de bus ben ik naar school gegaan. Daar heb ik een college bijgewoond en toen ging ik naar een werkgroep. Daar heb ik gepresenteerd. Toen ging ik forummen, chatten en opzoeken wat voor nieuwe tv ik wilde kopen. Toen ging ik een uur door de stad lopen op zoek naar een winkel die tv's verkoopt en toen vond ik er één met één tv. Toen ging ik naar huis en kwam ik er achter dat m'n tv toch niet kapot was. Toen heb ik gegeten en tv gekeken. Toen ging ik forummen en schreef ik een verhaaltje met veel 'toen' erin.

Nu jij.
Oud 27-01-2005, 22:05
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik ben vanochtend om half 12 opgestaan, nadat ik wakker werd van de SMS-toon van m'n mobieltje. Toen ben ik gaan ontbijten en forummen. Toen ben ik gaan douchen. Toen zijn er twee mensen uit Utrecht langsgekomen. Toen hebben we wat zitten buurten met z'n drieën. Toen ben ik gaan eten. Toen ben ik gaan werken. Toen kwam ik thuis en heb ik GTST en 'The Truman Show' gekeken. Toen ging ik forummen en lachte ik me rot om het topic 'Marokkanen' op N&A. Ik raad het iedereen aan! En nu luister ik naar slechte muziek.

Nu jij.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 22:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Austalian Open gekeken, werken, naar mijn oma toe en computeren.
Oud 28-01-2005, 08:01
Verwijderd
ik ben opgestaan
heb gedouched
mezelf aangekleed
gegeten
om een uur of 10 fiets ik naar Breda
daar zet ik mijn fiets neer bij mijn oma
dan loop ik vanaf mijn oma naar de stad
in de stad koop ik een cadeautje voor mijn buurmeisje
daarna loop ik naar het station
op het station koop ik een enkeltje Amsterdam met korting
dan ga ik naar het spoor
wacht tot mijn nichtje er is
en we gaan de trein in
om 14.04 komen we aan in Amsterdam, met een keer overstappen in Den Bosch

en voor de rest weet ik het nog niet

nu jij
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 08:46
Mara
Mara is offline
Ik ben opgestaan. Ik verging van de spierpijn. Daarna strompelde ik naar beneden, at een boterham en schreeuwde het nog 's uit van de spierpijn. Toen ging ik achter de computer zitten en besloot dat ik niet naar school kan omdat ik niet kan fietsen.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 13:09
Verwijderd
h33 dUsHi's

Vanochtend werd ik om half acht wakker door mijn wekkerradio, dat viel nog mee want ik bleek er al een half uur doorheen te hebben geslapen. Niettemin baalde ik hiervan aangezien ik pas zo rond 10 uur op school moest zijn. Ik liep naar beneden toe en daar zaten mijn vader en moeder aan tafel de krant te lezen. Mijn vader was het Leidsch Dagblad aaan het lezen en mijn moeder maakte een soort van cracker met jam. Bij mijn binnenkomen begroette mijn vader mij behoorlijk uitbundig, iets waar ik, zo vroeg op de ochtend en met een ochtendhumeur van hier tot aan de overkant, niet zo'n behoefte aan had. Maar wonder boven wonder reageerde ik niet bot want ik had geen zin in ruzie en mompelde wat terug. Onderwijl maakte ik een boterham met pindakaas en eentje met chocoladepasta geloof ik. Zodra ik de Telegraaf in bezit kreeg bladerde ik snel naar de brieven toe en genoot weer van het beperkte redeneringsvermogen van sommige mensen in deze maatschappij.

Ik liep weer naar boven toe waar ik mijn favoriete broertje zag die mij, traditiegetrouw, uitmaakte voor 'homo'. Ik schopte hem en liep verder naar mijn kamer toe. Daar ging ik weer op mijn bed liggen en bedacht wat ik ook al weer wilde gaan doen. Ik zette vervolgens mijn PC aan en surfte vrijwel automatisch naar het Nieuw Rechts forum om daar mensen te gaan uitlachen. Dit deed mij goed, vooral het feit dat ik werd uitgemaakt voor een (s)link(s)e rat en communist droeg niet bij het het hoger waarderen van de intellectuele capaciteiten van deze mensen op dat forum. Ondertussen zette ik ook wat muziek op van de White Stripes en RHCP en bekeek hoe het met mijn bestelling op Bol.com gesteld was.

Ik besloot dat het tijd was om te gaan douchen en groette mijn ouders die beiden naar hun werk gingen. Na het douchen trok ik een boxer en broek aan, droogde mijn gezicht en pakte mijn scheerapparaat. Vervolgens ging ik even televisie kijken en nog een mailtje sturen.

Om kwart voor tien besloot ik mij in de richting van school te begeven en door mijn langzame fietsen kwam ik daar 2 minuten te laat aan, maar omdat de rest van de klas nog langzamer was zag mijn docent Grieks dit door de vingers. Direct bemerkte ik de afwezigheid van mijn buurman tijdens deze les, hij was zo verstandig geweest om thuis te blijven zo bleek later. We gingen namelijk het zeer interessante Griekse woordenboek bekijken. Zo wist mijn docent te melden dat het vorige woordenboek uit 1933 stamde, dat is toch een stukje informatie waar je wat mee mee kan zo op de vrijdagochtend. Hij liet ons zien hoe zo'n woordenboek nou eigenlijk werkte en we kwamen met zijn allen tot de opzienbarende conclusie dat het allemaal op alfabetische volgorde was gemaakt. Daarnaast werd het schokkende feit gemeld dat achter in het woordenboek een uitgebreid grammaticakatern van plusminus 150 bladzijden aanwezig was, hoe heb ik die nou in dat jaar dat ik dat woordenboek gebruik nou over het hoofd kunnen zien? Plotseling begreep ik al mijn slechte resultaten voor mijn toetsen Grieks.

Korte tijd later was het pauze waarin ik deelgenoot werd gemaakt van het feit dat iemand uit mijn vriendengroep gister echt 'kankahstoned' . Hij vertelde dit verhaal echter zo vaak dat ik me afvroeg of hij om dat moment ook niet 'kankahstoned' was. Vervolgens knoopte een andere jongen een gesprek met mij aan alleen had ik vrij veel moeite om hem aan te kijken tijdens dat gesprek, enerzijds omdat achter hem een heel knap meisje stond die toch wat aantrekkelijker was om naar te kijken dan naar hem, anderzijds behoorde degene waarmee ik sprak tot de groep jongens waarvoor het begrip 'scheerapparaat' nog volkomen onbekend was hoewel hij dat wel nodig had. Het is namelijk niet echt prettig om naar zo'n wandelende donslaag te kijken. Toen hij beweerde dat hij niet geloofde dat de mens en aap genetisch voor zo'n 98% aan elkaar gerelateerd zijn, kon ik mij met moeite bedwingen een opmerking te maken over zijn treffende gelijkenis met een chimpansee wat betreft de stand zijn lippen, zijn ogen, haar en gezichtsbeharing.

Het spreek voor zich dat ik het niet erg vond dat ik mij weer naar de les moest begeven, namelijk nog een uurtje Grieks. Hier zou ik vanzelfsprekend graag uitgebreid over vertellen, maar dat is niet ehct mogelijk vrees ik aangezien er vrij weinig gebeurde. Aan het begin van de les kreeg ik een cd-rom overhandigd door een meisje die zei dat het handig was bij het huiswerk maken. Ik vermoed dat dit een sarcastische opmerking was aangezien ik in de laatste twee jaar geen hol heb uitgevoerd wat betreft huiswerk en al helemaal niet voor Grieks. Ook ging ik nog even in discussie met iemand die elk uur loopt te zeiken over het feit dat hij het zo druk heeft in de toetsweek, mijn opmerking dat hij niet moest zeiken en dat hij anders maar gewoon naar de HAVO moest gaan vond hij niet leuk.

Na deze les begaf ik mij naar Nederlands in de hoop op een presentatie over een onderwerp waarbij ik een stelling eventueel tot op de grond kon affiken. Helaas, de helft van de klas was niet komen opdagen en mijn docent besloot een uitleg te gaan geven over het schrijven van een betoog, maar het gaat te ver om te stellen dat er dingen werden verteld die mij volkomen onbekend in de oren klonken en waarmee ik iets zinvols kan doen. Snel was de les afgelopen en omdat vanavond het op gluiperige wijze werven van nieuwe leerlingen op mijn school is mocht ik in de 2e pauze al naar huis toe waar ik een overheerlijke kop met cup-a-soup maakte en wat brood naar binnen werkte. Vervolgens ging ik achter de computer zitten om te MSN-en en dit spannende verhaal te typen.

Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 13:23
MieX
MieX is offline
Hoi Matthias, ik ben Mieke en ik ga vertellen hoe saai mijn dag is geweest!

Nou, ik werd vanochtend om half 7 wakker want toen stond de wekker en toen ging ik me aankleden en mn tas inpakken en toen naar beneden en ontbijten terwijl ik het Brabants Dagblad las, want dat doe ik elke dag zo. Maar toen was het in een keer bijna 5 voor half 8 dus toen ben ik mn tanden gaan poesten en toen ben ik op de fiets naar het station gesprongen.

In de trein ging ik de Metro lezen terwijl de machinist braaf naar Utrecht reed want dat moest ie van mij. In Utrecht ging ik met de bus naar de Uithof en daar ging ik eerst warme chocomel drinken en met Remco praten en toen hadden we nabespreking van de practica en dat ging eerst over recepteerkunde en dat was toen zo heel saai want we kregen een half uur pauze tussendoor en toen gingen we de hele tijd praten over dingen die ik al wist en toen hadden we pauze en toen gingen we het hebben over fysische chemie en dat was net zo saai als recepteerkunde om dezelfde reden.

Toen ging ik weer met de bus naar het station terug en daar ging ik een broodje kopen en toen op de trein wachten en in de trein zitten wachten tot ie wegreed en toen kwam er een zwerver in de trein om geld schooien en toen had ik stiekem gelogen want ik had gezegd dat ik helemaal geen geld had en toen liep ie door en toen kwamen Laura en Heleen bij mij zitten en toen hebben we de hele weg zitten praten en toen ging ik op de fiets naar huis en toen ging ik krentenbollen eten met mama en toen ging ik naar boven en toen ging ik forummen!

Nu jij!
Oud 28-01-2005, 16:56
Sjoerd
Sjoerd is offline
Opgestaan, aangekleed etc, gegeten, haard gedaan, eten gemaakt voor op school. naar Gym. waar een ruzie ontstond dankzij mij en een vriend. een meisje die als een schaap nee ging roepen toen de gymleraar vroeg of we paaltjesvoetbal zouden doen, dus toen vond ik dat ik haar schaperige nee-geblaat maar na moest doen. en m'n vriend begon toen te zeggen "ik ben *naam* en ik heb een dikke kont want ik wil niet gymen" waardoor ze naar de kleedkamer ging met ene gang vreindinnen achter d'r aan. Gymleraar merkte late rop dat een paar meisjes weg waren, ging hij kijken, daarna werd die vriend van mij geroepen, met 2 andere vrienden er niks mee te maken hadden. die moesten zich gaan melden. En ik lekker niet. Later verteld voor het wiskundelokaal aan m'n beste vriendin, die daardoor weer ging vragen wie *naam* was, en ging zeggen dat ze stom was etc. Ging ze huilen in de wiskundeles. de hele Gang die haar nu stom vond (waarvan veel kinderen haar al stom vonden omdat ze zo ubersloom was, oa ik) over haar praten in het lokaal, waar de wiskundeleraar op de gang met dta meisje en d'r overige vriendinnen ging praten. nu gingen 2 vriendinnen van dat meisje ook nog eens huilen. (Ja, een jankboel ja!) Nou.. Wiskundeleraar naar binnen.. beetje gepraat. en toen zei ik dat ze gedragsproblemen had. (wat ik in de gymzaal had gehoord van een Meisje) Nooou, toen moest ik me melden bij de receptie, rets van het uur in ons lege Junior-Studieuis zitten. later wou de wiskundeleraar me nog spreken en zei dat het aan de toon lag, dat ik het zo zei dat het klonk dat ik het vond , en ik zei het niet zo dat het zo was. Toen heb ik mijn allereerste voldoende voor wiskunde gezien! Ik door het dolle heen. een 6! Toen wou ik met hét meisje die opme gewacht had naar tekenen KWT. Maar ik mocht niet omdat ik geen tekening had om aan te werken. moest ik alleen m'n vriendne op gaan zoeken, die in het lokaal zaten bij dé stomme wiskundeleraar. nou dat ging allemaal wel. beetje door de school rondgelopen, gekeken naar de ineens mooigemaakte school voor de Open Dag van vanavond. ineens gordijntjes enzo, de hele vloer keischoon. Wat een slijmerij. Toen even met m'n vriend naar m'n huis, wat 3 min. fietsen is, om m'n viool te halen, voor muziek - omdat we dat vanavond gaan spelen opd e open dag, zodat mensen zien wat we nou doen in onze speciale 'muzikale brugklas', Geoefend. Toen frans. Geen zak aan. Naar huis. Naar Bennekom geweest om schoenen te kijken, wat overigens mislukte. geen leuke. m'n moeder wel leuke schoenen gekocht. toen moest ik allemaal stomme kelren met d'r kijken. toen naar de sjieke bakker. om 4 taartjes te halen. omdat ik een 6 had. Heerlijk opgegeten thuis, waardoor ik behoorlijk vol zat. nu zit ik te forummen en MSN-en, en straks eten en dan naar de open dag om viool te spelen en met hét leuke meisje te dollen.

Nu jij!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 18:24
the tourist
the tourist is offline
Om 7.04 ging mijn wekker (het vroegste sinds begin september ). Toen zette ik de computer aan en keek ik of de plek waar mijn tentamen zou zijn veranderd was en hoe ik ook alweer bij de tentamenzalen zou moeten komen. Daarna ging ik douchen. Daarna ging ik ontbijten enzo. Om half 9 verliet ik mijn huis en vertrok in naar het station. Daar nam ik de trein naar Amsterdam.

En nu heb ik geen zin meer, maar ik wil nog wel even kwijt dat ik een goede daad heb verricht: een meisje liet haar tas liggen en ik ben achter haar aan gerend en heb hem terug geven. En ik kwam Georgina Verbaan in de H&M tegen En nu heb ik hoofdpijn en ben ik moe en ga ik lekker niks doen, want dat heb ik wel verdiend na al dat leren. Oh, en ik heb een choco swirl gegeten, maar die was vies. Voortaan weer een cherry swirl

Nu jij!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 18:36
mrsjones
mrsjones is offline
hoi, ik ben tamara
en was vandaag vrij want ik heb volgende week tentamens. Ik ben op gestaan heb ik gegeten, toen ben ik de hond uit gaan laten. daar ben i kgaan douchen, alles op geruimd gestofzogen en gedweild. Toen ben ik op me zuigertje gaan zitten achter de computer. toen kwam me moeder thuis. zijn we naar de dierendokter gereden in purmerend want de pilletjes waren niet goed voor onze poes. kregen we andere. Want nu moet ook onze andere poes niezen. Gelukkig zijn deze nu wel goed. Toen zijn we meteen naar de supermarkt door gereden. Toen hebben we veel eten gekocht. tjeee ik typ wel veel toen Vervolgens zijn we thuis gekomen. me moeder ging alles uit pakken ik ben de erwtensoep gaan brengen naar ene vrouw verder op in de buurt. Ik had de hond mee genomen om daar mee een stukje te gaan lopen. En toen ik thuis kwam zijn we broodje american filet gaan eten. Ik heb toen een heel pakje karnemelk op gedronken. Toen ben ik oprah gaan kijken ook al had ik de aflevering al gezien Daarna ben ik in slaap gevallen op de bank. Toen heb een eet programma gekeken op de tv. Daarna heb ik even msn gecheckt. Daarna heb ik salade met zalm gemaakt en pijnboompitjes want we hadden niet zo heel erg honger. En nu zit in achter internet en muziek te luisteren.
En nu jij?
Oud 31-01-2005, 14:06
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Hoi,

ik heb net mijn Grieks verneukt.

En jij?
Oud 31-01-2005, 16:39
hasseltboy
hasseltboy is offline
Hoi, ik ben Matthias!

Ik ging opstaan, en naar school alwaar ik een Engels luister-examen had. Toen ging ik Duits presentatie voorbereiden toen ging ik Duits presenteren toen ging ik filosofie doen. Toen ging met Lourens praten in de mediatheek en met Wendy. Toen ging ik op de scooter naar huis. Toen was mijn nicht er. Toen ging ik met mijn vader praten over school en vervolgstudie en shit. Toen ging ik forummen.

Daaaaaaaaag!
Oud 31-01-2005, 19:47
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Daag, ik ben Marc en ik moest vandaag om half 6 opstaan om de trein van half 7 op Maastricht Centraal te gaan halen. Was helemaal brak, want had niet zo goed geslapen en was pas laat naar bed gegaan. Om kwart over 8 was ik in mijn studeerstadje aangekomen. Snel naar mijn kamer gegaan, mijn tas neergegooid en vervolgens mijn andere tas, de schooltas ingepakt. Uiteindelijk was ik op tijd op school (nieuw rooster: maandag om 8.45 uur beginnen, dus altijd zo vroeg de trein nemen ) en had ik mijn eerste college van dit semester. Na het college wat gebabbeld met studiegenoten, terug naar mijn kamer, alles netjes opgeruimd, wat uitgerust en naar de supermarkt geweest. Toen had ik weer een college, dus weer naar school. Daarna had ik 2 tussenuren, dus toen van allerlei dingen uitprinten die nuttig waren op school. Toen weer een college tot half 7 en daarna ging ik maar wat PC'en in de bieb. Daar zit ik nog steeds ( alles loopt weer uit) maar ik ga zo lekker naar huis. Lekker wat eten, nog wat bellen en TV kijken en maar vroeg naar bed want ik ben KAPOT!

Mzzl!

En jij?
Oud 31-01-2005, 19:52
Skilly
Skilly is offline
Hoi ik ben Corinna

Ik werd wakker en ging douchen. Toen was het al 9 uur. Ik ging eten , en toen op de pc kijken wanneer de bus kom. Daarna rond 9.34 nam ik de bus om naar de bios te gaan, want we gingen kijken met school. Daarna om 12.10 had ik Natuurkunde . 13.30 Wiskunde , 14.20 Engels en toen15.10-16.00 Nederlands . Toen was ik uit, ik nam de bus en kwam rond half 5 thuis. Daarna ging ik wat tv kijken tot 6 uur. Om 6 uur ging ik me scheikunde huiswerk maken. Om half 7 ging ik eten en om 7 uur ging ik weer aan me huiswerk! Nederlands leren. Om 8 uur keek ik naar de Cosby Show. En nu zit ik te msn-en en te forummen

Doei

Nu jij

Laatst gewijzigd op 31-01-2005 om 19:58.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 14:46
hasseltboy
hasseltboy is offline
Hoihoi.

Geen flikker uitgevoerd

Doei!

nu jij.
Oud 01-02-2005, 15:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben (te laat) opgestaan, gaan ontbijten, gaan leren, gaan forummen, gaan leren, mijn tas in gaan pakken, gaan eten, thee gaan zetten, gaan leren, oefeningen proberen te maken, gaan leren, gaan forummen.
Oud 01-02-2005, 15:21
dromenvanger
dromenvanger is offline
Ik mocht langer slapen en toen ging ik pas om 9u30 opstaan.
Toen ging ik snel naar school fietsen
Toen volgde ik de extreem saaie lessen.
En toen fietste ik terug naar huis, wat zeer tof was ^-^
Toen ging ik eten en toen achter de pc zitten.

Toen moest het tofste deel van mijn dag nog beginnen

Wat jij
Oud 01-02-2005, 16:42
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Hoi,

Een of andere randdebiel heeft net mijn fiets uit de tuin gejat en nu ben ik heel boos

En jij?
Oud 01-02-2005, 19:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hallo!

Op school gisteren begonnen aan een nieuw semester: dit is de eerste week, dus nog niet alle vakken heb ik gehad. Elke dinsdag vrij staat in mijn rooster. En ook omdat ik gisteravond moe was (vroeg opstaan, nacht ervoor weinig geslapen) heb ik uitgeslapen vandaag tot een uur of 10. 's Morgens naar supermarkt geweest en toen toch ff naar school om dingen uit te printen. Daarna 's middags opgeruimd en gepoetst op mijn kamer en in de namiddag wat aan school gedaan, maar dat lukte toch niet 100%. Daarna gegeten, ff weer langs school voor wat te internetten en zodadelijk ga ik fitnessen.

Mzzl.

En jij?
Oud 02-02-2005, 15:14
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
hoi

Mijn broertje herinnert zich nu opeens dat hij mijn fiets had meegenomen en dat hij dus niet gestolen is. En nu heb ik zin om mijn broertje te slaan. Oja, ik ben ook nog naar school geweest voor een of andere fluttoets en heb vanochtend aangifte gedaan.

En jij?
Oud 04-02-2005, 21:53
hasseltboy
hasseltboy is offline
hoi, ik ging naar school.Doei.Jij.
Oud 04-02-2005, 22:15
Verwijderd
uff
lang verhaal

Ik ging naar school en bleek het 1e uur vrij te hebben.
Daarna had ik wiskunde, ik lette niet echt op. De leraar vertelde hoeveel punten we hadden gescoord bij het proefwerk. Ik had er 24 van de 42 en dat was nog hoog
Daarna had ik biologie. Ik kreeg taart. De rest van de klas ook want mijn biologieleraar is de vader van een klasgenoot en de klasgenoot was jarig dus bracht de leraar taart mee
Ik had pauze, las nog vlugvlug wat door voor mijn economieproefwerk.
Ik had weinig geleerd voor economie omdat ik een domme doos ben die zo nodig achter internet moet in plaats van economie te leren.
Economie was moeilijk maar ging hardstikke goed
Mijn economiebuikpijn was al weer weggetrokken.
Tijdens het tweede uur Biologie keken we wat opgaves na en vertelde de leraar wat over biotechnologie.
Om 1 uur vertrok ik met vriendin richting de Hema. We gingen tomatensoep eten.
De tomatensoep was helaas op. Ik had nog wel een kommetje, voor vriendin kocht ik een muffin.
Bij de kassa zei een vrouw tegen mij dat ik wel even voormocht voor mijn soep koud zou worden. De man achter mij (minstens 65) die drong gauw voor en zei tegen de vrouw die mij voorliet dat ze maar moest oppassen dat hij zijn handen niet uit zijn zakken zou halen
Twee bejaarden die ruzie hadden

Maar goed
ik heb nog een stijl/krul ding gekocht bij de modern electronics
om 3 uur had ik spinning ipv een gewone gymles.
Dat was eh, nogal zwaar
daarna moest ik ook nog eens een uur naar huis fietsen
dus het feest is compleet

nu internet ik al vanaf een uur of 6
daag
nu jij
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 22:19
freud
freud is offline
hoi,

ik stond vanmorgen op op het zeer onzedige uur 12.35. Dat kwam omdat ik gisteren heb gefeest in de Charlatan. De Charlatan ligt in Gent, aan Sint-Jacobs en de Vlasmarkt. Ik besloot me aan te kleden en de schade te overzien. Deze was immens: overal kleren, en resten haarverf, want ja hoor, ik had voor het feesten m'n haar een rood tintje gegeven, stapels afwas, en m'n boeken in twee stapeltjes: de geleerde stapel en de niet-geleerde stapel. De eerste is al veel groter dan de tweede. Toen besloot ik op te ruimen, maar helaas: geen vuilzakken meer. Ik huppelde vrolijksgewijs naar de Spar, maar deze was maar open om 14u. Ik stapte dus naar de H&M en haalde er: 1 turkooizen armbandje, 1 paar oorbellen, en een hoopje haarelastiekjes met strikjes. Toen wandelde ik terug naar de Spar. Daar haalde ik: 1 stuk witte chocolade met rijsteffect, 1 blikje sprite, en een vuilzak. (voor de niet-aandachtige lezer: dit was mijn oorspronkelijke doel). Ik wandelde terug naar mijn kot.
Op mijn kot ruimde ik op en sorteerde kleren in een draagbare en een niet-draagbare stapel. de niet-draagbare stapel nam ik mee naar huis, en deze zou mijn moeder wassen. Omdat ik mijn planning beschrijf, en niet de hare, wens ik dit verder niet uit te breiden. Toen deed ik de afwas, ging naar het toilet, at een stukje chocolade, dronk een beetje sprite, deed m'n lichten uit. Ik ging langs bij m'n bovenbuur Anneleen, en vroeg haar of haar tattoo pijn deed. Haar antwoord was negatief en ze vroeg me wanneer ik zou terugzijn. Ik verzekerde haar van een snelle terugkomst en zegde haar gedag. Toen ging ik naar beneden en bezocht m'n overbuurmeisje Annelies, ik zegde haar dat de tattoo van Anneleen geen pijn deed, en dat ik over 6 dagen zou terugzijn. Ik stapte naar buiten, en liep naar de bushalte. De bus kwam vrij snel en leidde mij naar m'n vriendje. Ik kuste hem, zei hem dat ik naar huis ging, maar dat ik wel ging bellen. Hij vroeg of ik dinsdag bleef slapen en ik gaf 'm een positief antwoord. Toen nam ik de tram en toen de trein. Ik kocht een ticketje en trof er toevallig drie vriendinnen. We namen samen de trein, lachten met één of ander vreemd wicht, en dat was dat. Toen ik thuiskwam, at ik spaghetti met veel kaaaas, en forumde en msnde ik wat. Toen belde ik twee meisjes, omdat ik niet wist wanneer de vergadering was. Toen zij mij verzekerden dat deze om 20u plaats vond, en wel in de ksa-lokalen kon ik met een gerust hart naar mijn vriend bellen. Dan belde een vreemde mevrouw me om te zeggen dat haar vriendin me ooit eens had als oppas, en dat ze me graag wou 'boeken' voor morgenavond. Dan belde ik m'n papa op, om te zeggen dat ik vervoer nodig had, en dat ie dus maar gauw thuis moest komen van m'n oom. Dan reden we naar mijn vergadering, waarbij ik de versnellingspook mocht bedienen, omdat ik leer rijden. Dan vergaderde ik, belde ik m'n papa, reden we terug naar huis, ik zat even op de kamer van m'n zusjes en giechelden wat, toen douchte ik, forumde en msnde ik.

wat een spannende communicatieve dag!

en nu jij!
Oud 05-02-2005, 00:45
Rodion
Rodion is offline
De dag is nog niet ver heen, dus ik heb het niet moeilijk . Een vriend van mij(daniel) vierde zijn verjaardag(20 voor de nieuwsgierigen) en daar kom ik net van terug. Ik ben nu aan het bedenken of ik morgenvroeg ga zwemmen of uitslapen.

En jij...?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 06:20
Verwijderd
oh, toen ik overigens naar huis fietsten toen botsten voor mijn neus 4 auto's op elkaar
wat nog dommer was is dat een politieagent er op zat te kijken en niet eens ging kijken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten