Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
In feite is het zo dat het hier best tolerant is, maar als je je afvraagt waarom toch iedereen je allerlei onfrisse ziektes toe wenst, kun je je ook even afvragen of dat heel misschien eventueel alshetevenkan aan jezelf ligt. Mijn raad is, voordat je hier weer allerlei loze topics opent (dat zijn het namelijk), is het misschien een goed idee om eerst hier even gewoon op je gemak als je even tijd hebt, wat op het forum te lezen. Gewoon, om te zien hoe het wel moet. Iedereen heeft een moeilijk begin, maar jij bent gewoon wat minder snel van begrip. Ik zeg dit allemaal uit goede bedoelingen, en ooit zal je lachen als je je eerste posts terug leest. Dat doet namelijk vrijwel iedereen hier. Onthou voorlopig in elk geval dat je hier NIET (niet, niet niet niet) hoeft te vragen of iemand een band kent, en al helemaal niet een band als Kiss of Nirvana, en deze bands al helemaal niet voor hoeft te stellen als 'niet zo bekend'. Er is namelijk altijd wel iemand (in het geval van Kiss en Nirvana misschien niet zo'n goede stelling) die welk miserabel flutbandje dan ook kent. Overigens, ik vind Kiss een kutband. Maar das persoonlijk. Jezus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoofdletters! Spatie! En wat is 'es'? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maarja dat heb je bijna in elk topic van bands met mannen met make up ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Kiss - Alive III Rhinus | 16 | 31-12-2004 13:29 | |
Verhalen & Gedichten |
only a kiss, always a kiss Angelleyes | 4 | 24-04-2002 14:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn kistje met gevoelens TyZZel | 1 | 25-12-2001 20:02 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Samenvatting Kiss Kiss voor engels!!! please help Fret Kroket | 1 | 14-12-2001 10:11 | |
Verhalen & Gedichten |
a kiss isn't a kiss without some tongue ... ally | 5 | 02-10-2001 12:01 |