Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2005, 16:39
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
terror koe schreef op 31-01-2005 @ 16:09 :
Ik knip zelf mijn haar, daarom doe ik aan automutilatie.
Oud 31-01-2005, 18:11
Verwijderd
vroeger vernaaide mijn moeder altijd mijn haar. dan ging ze mn p00ny knippen voor de schoolfotograaf. dus ik had óf een scheve pony op de foto, of helemaal geen pony meer .

daarna verneukte de kapper altijd mijn haar. ik heb zelfs wel eens zo opgeschoren vanachter gehad.

nu knip ik het lekker zelf, sinds een jaar of drie.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:12
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Jules schreef op 30-01-2005 @ 23:19 :
Bij de kinki: ze heeft 30 minuten gekletst over haar eigen haar en mij 10 minuten geknipt, daarna zei ze: "zo" en smeerde er wax in en vroeg of ik meeliep naar de kassa. Normaal gesproken is het toch: "wil je er nog iets af? Hoe vind je het zo?" maar nu was ik dus klaar en ik durfde niets te zeggen. Het was onwijs plukkering en hardstikke lelijk en een vriendinnetje van me heeft het al heel snel weer bijgeknipt (ze doet kappersopleiding - erg handig ).
Is dat niet een beetje het idee achter de kinki, haar verneuken voor centjes.
Oud 31-01-2005, 18:25
Verwijderd

Ik wilde morgen eigenlijk naar de kapper gaan, maar met deze verhalen hier

*bibber*

Never mind.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:28
Roxy
Roxy is offline
Ik heb altijd saai haar dus daar valt niet zo veel aan te verneuken. Hoewel een keer gingen ze er een kleurtje in doen, en dat werd echt mega oranje, maar zag eigenlijk pas hoe erg het was toen ik thuis rustig keek. Gelukkig waren we goed bevriend met de eigenaresse daar en die belde die dag erna uitzichzelf toen ze het hoorde om te vragen of ik terugkwam. Toen hebben ze er weer een ander kleurtje overheen gegooid.

Sinds een jaar of 2 knip ik mn eigen haar, ik kan niet goed stil zitten en stom praten met iemand die ik niet ken vind ik ook niet leuk. En ik vind knippen leuk, dus dit is de beste oplossing.
Oud 31-01-2005, 18:57
Laïs
Laïs is offline
Kappers zijn stom.
Ze doen het altijd veel te kort met als gevolg dat ik twee maanden voor paal loop.
1 keer had ik gevraagd voor tot aan mijn kin en ze had het allemaal recht geknipt maar mijn haar is veel te dik dus het stond gans bol aan de achterkant en het was om van te huilen.
Ik had dan ook gezworen om nooit meer te gaan.
De laatste keer zei ik tussen mijn schouders&oren, en bij normale mensen kan dat nog in een staartje,maar zij knipte het weeral tot onder de oren en ik heb dan maar een beetje ruzie met haar gemaakt,ik had verdomme spijt dat ik in die kapperstoel zat.
Maar eigenlijk was het wel nog een fijn kapsel.
En nu ben ik aan het twijfelen of ik wel of niet zou gaan,want mijn haar is toch kapot.
Oud 31-01-2005, 18:59
Maharani
Maharani is offline
ik heb een keer mijn eigen haar verneukt door zelf highlights te verven, van shwarzkopf was het geloof ik.
het was helemaal mislukt, ik leek net een tijger.
Oud 31-01-2005, 20:04
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
monolo schreef op 31-01-2005 @ 09:16 :
onlangs bij de kinki kappers. na uitvoerig uitgelegd te hebben wat ik wilde en wat ik vooral niet wilde begon mokkel 2 te knippen. opzich ging het nog wel goed in het begin en kon ik haar zeg maar sturen. op het einde ging ze alleen mijn ponie aan 1 kant onwijs uitdunnen en zag ik hoeveel ze eigenlijk aan de onderkant had weggehaald. eindresultaat : volop uitgedunde mat en een gare pony aan 1 kant. en ik had zulk dik haar
ik vind het vreselijk als mijn haar niet zit zoals ik het wil
DIT had ik dus ook bij Kinki..... echt klote. Ik had nog nooit zo erg gebaald. M'n pony had ik toen maar bijgeknipt en ik droeg mn haar 9 vd 10 x nooit los, dan viel het tenminste niet zo op dat ik een veel te gaar kapsel had.
Oud 31-01-2005, 20:14
monolo
monolo is offline
Citaat:
kandyrat schreef op 31-01-2005 @ 21:04 :
DIT had ik dus ook bij Kinki..... echt klote. Ik had nog nooit zo erg gebaald. M'n pony had ik toen maar bijgeknipt en ik droeg mn haar 9 vd 10 x nooit los, dan viel het tenminste niet zo op dat ik een veel te gaar kapsel had.
omg het is een complot i tell you! kenkah kinki
Oud 31-01-2005, 20:41
100%hallal
100%hallal is offline
hihi! AUB meer kutkinki verhalen!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 21:01
MissEtam
MissEtam is offline
Dat heb ik één keer meegemaakt
Het was niet een bijzonder plezante ervaring moet ik erbij vertellen!
Ik wou namelijk zo'n trendy kapsel met bobline, de kapster in kwestie knipte het te kort. Zelf zou ik er niks van durven zeggen, maar mijn moeder was erbij en weigerde haar centen over te leveren aan dit minkukel. De manager kwam er nog bij. Toen hebben we er samen op beleefde toon over gesproken. We hoefden maar de helft van het geld te betalen. Leek me wel netjes
Nu heb ik alweer een ander kapsel in mijn haar. Wij vragen nu altijd naar Angela als het weer tijd is!
Oud 31-01-2005, 21:07
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik heb een geweldige kapper bij de kinki's in utrecht <3
Oud 31-01-2005, 21:53
Anaïs
Anaïs is offline
Ik heb twee tantes die kapster zijn, ze hebben samen een salon. Maar de gemiddelde leeftijd van hun klanten is volgens mij ergens boven de 60... Heel mijn familie loopt zowat met hetzelfde kapsel rond omdat ze maar 1 coup kunnen.

Ik ga er niet meer sinds een paar jaar, maar als ik ergens anders ga, dan mag het nooit een grote verandering zijn, om familieruzies te vermijden. zucht
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 22:14
Verwijderd
Weet iemand dan wel een goeie kapper in Rotterdam?
Want ik wil dus binnekort weer maar de kinki is uitgesloten. Ik ben ook weleens bij Team kapsalon geweest op de korte lijnbaan en dat was wel oke maar wel standaard en saai.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 22:22
monolo
monolo is offline
Citaat:
Danique schreef op 31-01-2005 @ 23:14 :
ja daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Oud 31-01-2005, 22:29
captain planet
captain planet is offline
Mijn homie Ingrid had vroeger een kapsalon en daar ga ik altijd bij. Ze doet tegenwoordig housecalls jeweet he monolo.

Ik laat dus altijd mijn haar bij haar knippen of ik doe het zelf en dan heb ik altijd spijt meh.

Oud 31-01-2005, 23:45
LitaGirl
LitaGirl is offline
Tijdje terug had ik een kapsel uitgezocht wat ik leuk vond, dus ik naar de kapper, plaatje gegeven enzo...op dat plaatje was het haar op schouderlengte toen ik thuis kwam leek ik wel een gozer, het was veelste kort geknipt...ik kon er helemaal niks mee...ben nooit meer terug gegaan naar die kapper
Maar je voelt je ook niet hlemaal lekker als je haar niet goed zit
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 00:27
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 31-01-2005 @ 14:15 :
ah joh, da's punk. hehe juh, hij was ook op plekken kinda scheef.
maar like, dat kwam door 't verschil tussen lang- en kort haar dat 'r geweest was vlak na 't kortwieken van je kam ('t haar dat lang is geweest geeft veel meer mee enzo, dus zie je soms de lijn niet even duidelijk.) en om 'm nu weer zo lomp smal te maken, niet de bedoeling.
Ik laat t nu weer ff bij groeien en dan scheert selma er volgende keer wat rechts in
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 11:37
monolo
monolo is offline
Citaat:
captain planet schreef op 31-01-2005 @ 23:29 :
Mijn homie Ingrid had vroeger een kapsalon en daar ga ik altijd bij. Ze doet tegenwoordig housecalls jeweet he monolo.

Ik laat dus altijd mijn haar bij haar knippen of ik doe het zelf en dan heb ik altijd spijt meh.

[afbeelding]
oja!
Oud 01-02-2005, 12:18
the_refused
the_refused is offline
Citaat:
Want ik wil dus binnekort weer maar de kinki is uitgesloten. Ik ben ook weleens bij Team kapsalon geweest op de korte lijnbaan en dat was wel oke maar wel standaard en saai.
ik ga altijd naar Hairish op de meent. knippen is maar 20 euro en ze doen het nog wel dope. Enige vervelende is dat ze niet op afspraak werken dus is het altijd standaard lang wachten tot je aan de beurt bent.

en ik ben van mening dat je haar bijna altijd kut zit na het knippen omdat je er nog aan moet wennen. vooral bij ijdele mensen die gewend zijn constant naar hun eigen hoofd te kijken
Oud 01-02-2005, 12:45
waves
waves is offline
n vriendin van ons mam knipt t altijd en die doet t heel netjes (puntjes=puntjes)
Oud 01-02-2005, 19:28
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
De laatste keer dat ik naar de kapper ben geweest was in Rotterdam, bij zo'n Chinese kapper. Vanaf centraal station alsmaar rechtdoor lopen en dan is het ergens links... (ja erg he, ik heb geen idee hoe die weg heet! ) ik was toen echt heel tevreden met m'n haar het enige nadeel is dat ze Chinees spreken, (en ze dus hele gesprekken in het Chinees voeren tijdens het knippen etc..), maar gelukkig had ik m'n Chinese vriendin bij me en ze verstaan ook wel een beetje Engels en Nederlands hoor.
Oud 01-02-2005, 19:29
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
monolo schreef op 31-01-2005 @ 21:14 :
omg het is een complot i tell you! kenkah kinki
ja je zou het haast denken..! als ik dit allemaal zo lees.. ...

ik ga er iig niet meer heen..
Oud 02-02-2005, 18:35
Verwijderd
ik ben vandaag naar de kapper geweest en het zit geweldig
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 19:06
Verwijderd
dat heb ik een keer gehad en toen liep ik heeeeel lang met een sjaal om want dan zag je het niet en die kutkapperin heb ik nooit meer gezien
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 19:17
Arseen
Arseen is offline
Na enige uitleg begon men zeer fanatiek te knippen. Het leek er op alsof alles goed zou komen, tot men tot de conclusie kwam dat er ook wel een stukje van mijn linker oor afkon. *snap*. Raaaaaaaaaah!!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 23:37
Eva*
Eva* is offline
Hier nog een Kinki-kapper-ervaring.
Met lang haar stapte ik de kapperszaak in en ik zei dat ik mijn haar als verandering kort wilde hebben. Ik wilde vooral de kapper creatief laten zijn en na een paar toevoegingen van mij over wat ik echt niet wilde, vertrouwde ik erop dat hij er iets leuks van zou maken.
De kapper stelde voor om ook mijn haar te verven, want hij zei rechtuit dat mijn haarkleur saai is. Al zag mijn haar er daar dan ook slootgroen uit door de verlichting.
Afijn, ik wilde mijn haar niet geverfd hebben en ook niet geföhnt en ook niet gestyled met wax of gel, want elke extra handeling kost daar (niet weinig) geld.
Toen hij klaar was met knippen had ik een jongenskapsel in een duffe vorm, zoiets als het haar van Pluk van de Petteflet.
Toen ik de zaak uit liep, ben ik dan ook linea recta naar een winkel met hoofddeksels gelopen en heb de tijd erna met een hoedje op mijn hoofd geleefd.
Later had ik een soort van wax in mijn haar gesmeerd en toen zat 't gelukkig beter.
Want ik voelde me helemaal niet fijn met een haarstijl die niet bij me paste.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 18:52
MikeyMo
MikeyMo is offline
Ik herinner nog dat mijn broer (McMotion) een keer naar de kapper was geweest, en had gevraagd of ze zn bakkebaarden wouden laten staan. Na afloop waren ze eraf gehaald. Toen vroeg hij waarom ze dat gedaan hadden, en toen zeiden ze: "Dat is toch veel mooier!"

Oud 03-02-2005, 21:07
ZHAzha
ZHAzha is offline
Zaterdag heb ik een afspraak gemaakt om hairextensions te laten zetten duur geintje.. 3 euro per stuk zijn ze en ik ga er 125 laten zetten .. maar ik wil het!
Reageren

Regels voor berichten