Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
jah sorry maar tis veels te lekker en ik kan niet zonder i guess
||
Citaat:
Ontopic: Ik kwam er vandaag achter toch echt verslaafd te zijn aan cafeïne. Ik werd te laat (kwart over 9 ipv half 8 ![]()
Am I just stoned? Laatst gewijzigd op 03-02-2005 om 18:30. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik ben nergens verslaafd aan, hoewel ik wel nogal wat drink soms en rook, paddos gebruik en andere harddrugs staan ook nog steeds op mn to do list. binnenkort.
||
Citaat:
en welke harddrugs wil je proberen? hoezo 'andere harddrugs'? drank, tabak en paddo's zijn toch geen hd? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik wil geen ban.. Tricky.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wil xtc proberen en misschien speed, ik zie wel. Verder was mn reply inderdaad beetje raar geformuleerd. boeiend.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben weleens 3 maanden ofzo zonder alcohol gegaan. Dat ging natuurlijk gemakkelijk. De rest van de dingen, met uitzondering van caffeïne, gebruik ik onregelmatig en ga ik af en toe ook wel best lang zonder en ben ik niet in de verste verte verslaafd aan. Caffeïne is een andere zaak, maar ik voel ook echt niet de nood om er van af te kicken. Het is beter met dan zonder, ook al ben ik wel tijden zonder gegaan (ging me uiteraard ook gemakkelijk af). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dankjewel voor het goedbedoelde advies. Maar ik kan echt wel op mezelf passen papa, ik ben een grote meid.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() trouwens ik heb nog steeds meer psychologie gehad dan jij ![]()
||
Citaat:
Ik vind met name de werking interessant.
||
Citaat:
+ Wat versta je eigenlijk onder relaxt? Wat ben ik dan wat mij ongelukkig zou maken? Ik leef liever zonder drugs en m.i. maakt mij dat gelukkiger dan met.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
wat ik eronder versta is dat je niet overal zo'n probleem van maakt en ik ken je verder natuurlijk niet, maar uit je posts maak ik op dat je dat niet bepaald doet. door alles zo serieus te nemen ga je dingen sneller als een probleem zien, waardoor je het idee hebt een lastiger leven te hebben waardoor je dan weer minder snel gelukkig bent. om dat te voorkomen hoef je natuurlijk geen drugs te gebruiken, maar aangezien jij vaak nogal arelaxt op dingen hier reageert lijkt het mij dat het niet erg onreëel is te denken dat je de capaciteit om dingen wat chiller op te vatten niet hebt. maar nogmaals, misschien ben je irl wel totaal anders. daarom noemde ik btw ook prozac en lithium, daarvan word je namelijk nogal stoïcijns waardoor je alles minder sterk ervaart en je dus niet meer zo hyper reageert. maar - om het serieuze gehalte van mn post maar hoog te houden - op zich ben ik nogal sceptisch tegenover het gebruik van dit soort middelen omdat ze alle gevoelens verminderen, dus ook positieve. daarnaast is het effect op lange termijn vrij slecht en is het dus m.i. niet een goed medicijn trouwens, ik ben irl wel totaal anders dan op het forum. ik ben nl een nerd met bril enzo die nooit drugs gebruikt en alleen maar achter zn pc internet en programma's maakt enzo. dus ik verwacht dat jij ook wel een snuivende breezah bent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
YAB-YUM JE BENT AAN HET ZEIKEN. TMI. GEEN BEHOEFTE AAN. GS. ontopic: Ik denk dat het met de meeste drugs zo is; met mate==geen groot probleem |
![]() |
|||
Citaat:
minderen kan ik wel, moet ook wel af en toe... maar stoppen... ik denk het niet ![]() zoals type ook al zei, verslaafd aan de sfeer, verslaafd aan de gezelligheid, verslaafd aan ff de wereld wegflikkeren en met een paar maten chillen en niet aan de tijd hoeven denken of wat dan ook... potje schaken in de shop... urenlang... dat soort shit gewoon gaat ook best veel geld aan op soms ![]() ben dóór dat vele blowen (vooral in de 5e en 6e klas gymnasium) onderhand wel een beetje verslaafd geraakt aan nicotine ook denk ik. maar aan peuken zal je mij nog steeds niet zien hijsen hoor. tis alleen dat als ik een paar dagen niet heb gesmookt ik wel es chagrijnig kan worden enzo. achja. dan maar weer 1 opsteken eh. ![]() verder gebruik ik wel alcohol af en toe verslaafd? nee man gek ow enne harddrugs? nee dankje. mij niet gezien. [edit]en verder, euh: Citaat:
ik moet nog ff zeggen... ik vind t niet vet als mensen mij gaan vertellen hoe verslaafd ik ben of dat ik echt maar eens moet gaan stoppen (zoals mijn ex ![]() ![]() yab yum; misschien hebben meer mensen op dit forum dat. zo van 'bemoei je er niet mee ik kan zelf wel voor mezelf zorgen.' dat ze daarom zo vervelend tegen je doen. als je alleen geïnteresseerd bent in de werking... daarover kun je genoeg vinden op erowid of dergelijke sites ![]()
Laatst gewijzigd op 04-02-2005 om 08:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
+ Hoe weet je dat poep vies is als je het niet geprobeerd hebt?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er is meer dan één type drugs. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
doe nou es ff serieus ![]() niemand zegt dat je ermee door hoeft te gaan... maarrr tis gewoon dat als je zo anti drugs bent WHAT THE FUCK DOE JE HIER DAN weet je. dit forum is voor (nouja. misschien niet vanaf het begin zo bedoeld maar op dit wordt het nu eenmaal gebruikt voor) mensen, die lol kunnen hebben met drugs (de meesten ook zonder hoor wees niet bang) en hier met elkaar erover praten en veel onzin lullen in het izsadc topic. dat doen die mensen vreedzaam en over het algemeen met respect voor elkaar (ok toegegeven, af en toe zitten er wel wat zeikerds tussen). het is misschien moeilijk te begrijpen voor je maar men zit hier dus nog steeds echt niet te wachten op iemand die ons komt vertellen dat we wél verslaafd zijn, of afsnauwen zonder aanwijsbare reden oid. dus. zeg eens wat positiefs. of ga gewoon. mja en dat poep vies is... dat is gewoon instinct snuggere. niemand weet het zeker... maar het ruikt iig vies... heb jij het al eens geprobeerd? lijkt het jou misschien een 'vies idee' om het in te nemen? ![]() mja. zo lijkt mij een spuit in jezelf steken, of een chemisch goedje door en rietje snuiven, een extreem ranzig idee. anderen hebben zelfs daar geen problemen mee. tja. maar ik ga me er niet aan ergeren dat er mensen zijn die dat doen en er verslaafd aan zijn (of erger nog, dat ze ook nog eens internet access hebben en op dit forum durven te komen).
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Hoe weet je precies of je verslaafd bent aan wiet? andy_zaad | 7 | 24-09-2015 14:53 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs en je ouders Verwijderd | 99 | 05-12-2008 13:16 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Liefde & Relatie |
Drugsgebruik in een vaste relatie. -Will- | 185 | 10-02-2005 01:13 | |
Drugs & Alcohol |
enquette Buwayh | 45 | 29-03-2003 20:43 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |