Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2005, 11:40
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-02-2005 @ 12:23 :
Denk je? Ik ben vrij arrogant, maar probeer mijn onvolkomenheden zoals abominamele sociale vaardigheden helemaal niet te verbloemen.
ben je er trots op dat je arrogant bent ofzo?
Oud 03-02-2005, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-02-2005 @ 12:23 :
Denk je? Ik ben vrij arrogant, maar probeer mijn onvolkomenheden zoals abominamele sociale vaardigheden helemaal niet te verbloemen.
Haha, nu ook nog iets doen aan je abominabele spelfout

Sorry, erg flauw.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 13:45
Sartre
Sartre is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 01-02-2005 @ 20:25 :
Het is me opgevallen dat heel veel vrouwen vallen op mannen met een vlotte babbel. Ik ken mannen met een redelijke vlotte babbel en die makkelijk aan meisjes komen. Terwijl die mannen meestal niet echt bijzonder zijn. Aan de andere kant ken ik mannen/jongens die best leuk en aardig in de omgang zijn. Alleen ze hebben niet een echt een vlotte babbel. En die personen komen niet of heel moeilijk aan de vrouw. En dat vind ik best raar . Dus vraag ik me af wat die vrouwen zien in mannen met een zeer vlotte babbel.
Ach, helaas zijn wij nogsteeds degenen die het initiatief moeten nemen. En als je dat niet durft kom je nergens. Een man die makkelijk praat en wat dominant overkomt wordt vaak gezien als iemand met een 'vlotte babbel'. Dus je hebt het als man wel een beetje nodig. De meeste meisjes vallen niet op mannen die stil in een hoekje gaan zitten afwachten.
Oud 03-02-2005, 13:53
PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Vrouwen zouden vaker het initiatief moet noemen, dunkt mij. Dan laten ze zien dat ze echt geemancipeerd zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 14:13
Sartre
Sartre is offline
absoluut.
Oud 03-02-2005, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 02-02-2005 @ 14:06 :
Want er moet minstens 400 kilometer cliche openingszin uit komen?
ik doelde meer op: "hoi, hoe gaat het?" en verder weet hij niets meer uit te brengen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 15:11
number9
number9 is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 03-02-2005 @ 14:53 :
Vrouwen zouden vaker het initiatief moet noemen, dunkt mij. Dan laten ze zien dat ze echt geemancipeerd zijn.
Oud 03-02-2005, 16:26
A*
A* is offline
Ja denk ik wel, zolang het maar niet van die gladde praatjes zijn. Gewoon een aardige leuke jongen. Als ik iemand leuk vind en ik kan er niet echt mee praten dan schiet het niet op.
Verder is goede humor ook altijd belangrijk, en een betrouwbare uitstraling.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 16:28
A*
A* is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 03-02-2005 @ 14:53 :
Vind ik niet, het is veel leuker om versierd te worden.
En trouwens, jullie jongens zijn toch zo stoer, dan kan je toch zelf het initiatief nemen?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Mo6 schreef op 03-02-2005 @ 12:40 :
ben je er trots op dat je arrogant bent ofzo?
Ja.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 17:29
Chenoah
Chenoah is offline
Ik hou niet van vlotte babbels, dan vertrouw ik het zaakje niet zo meer.
Oud 04-02-2005, 15:06
Optima
Optima is offline
Gisteren heb ik de twee uitersten meegemaakt:

1) een man die zich op de achtergrond houd, de hele avond naar je kijkt, maar dan weer naar z'n vrienden gaat, spoorloos verdwijnt, weer kijkt, en dan INEENS voor je neus staat, en een beetje met je kletst, maar vooral erg sexy blikken werpt

( ...en dan kom je er na 15 minuten versieren achter dat hij al een vriendin heeft....)

2) een man die al de hele avond lekker staat te praten met z'n vriend, een beetje aan het dansen is, en op een gegeven moment een dirty songtekst zo luid meezingt, dat je er wel iets van moet zeggen, en zo een[b] gesprek aanknoopt. Veel lachen, veel gelul over zaken die niet in een kroeg thuishoren ( zoals hoe je in een experiment je sample size bepaald). en uiteindelijk je telefoonnummers uitwisselt om nog eens iets met z'n 4en af te spreken.

(als vrienden, want ook HIJ had een vriendin. All the nice examples are taken...)
Oud 04-02-2005, 16:34
Verwijderd
Vlotte babbel =/= player
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 16:44
Verwijderd
vallen mannen met een vlotte babbel op stille gewillige dames die zich als makke lammetjes laten meevoeren?

pffffff

what a buch of crap
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 18:48
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 04-02-2005 @ 17:34 :
Vlotte babbel =/= player
Dat roep ik al jaren.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Mo6 schreef op 02-02-2005 @ 13:24 :
Ik vind dat het woord spontaan te pas en te onpas wordt gebruikt, volgens mij denkt iedereen van zichzelf wel ongeveer dat hij spontaan is en volgens mij zoekt ook iedereen iemand die spontaan is... maar mag ik nou eindelijk eens een goede beschrijving van dit woord?
Aangezien ik nogal sociaal ben mag dat best

Spon·taan (bn.)
1 (van handelingen en uitingen) uit een opwelling voortkomend <=> geforceerd, plichtmatig
2 (van personen) geneigd zijn opwellingen direct te uiten => impulsief
3 [biol.] niet door uitwendige oorzaken bewerkt

Volgens mij is spontaan, iemand die gewoon lekker gek kan zijn en daardoor af en toe iets "geks" doet. Zoals een maf dansje terwijl iedereen hem aan kijkt. Een beetje maling hebben(in de goede zin van het woord) aan de rest en zijn eigen "ding" doen.

Maar nogmaals dat is mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 01-02-2005 @ 21:13 :
Vrouwen vallen voornamelijk op sociale status en uiterlijk, maar als je ze geen aandacht geeft dan kun je ze ook niet krijgen hè.
Ja, net zoals mannen Dat ook weer opgelost...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 18:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Whaha, als dat echt zo is, dan vallen ze dus niet op mij. (A)
Oud 06-02-2005, 14:39
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Mephostophilis schreef:

Vrouwen vallen voornamelijk op sociale status en uiterlijk, maar als je ze geen aandacht geeft dan kun je ze ook niet krijgen hè.

Morgan schreef:

Ja, net zoals mannen. Dat ook weer opgelost...

We proberen toch allemaal een zo goed mogelijke partner te krijgen. Daarbij zijn dingen als uiterlijk, sociale status en opleidingsniveau erg belangrijk. Voor mannen speelt natuurlijk ook hoe makkelijk hij Het kan krijgen.

Bedoel, als jij een knappe meid of een knappe gozer bent, weet je dat wel een beetje van jezelf en dus zoek je toch een enigszins vergelijkbare partner. Het zijn vaak de wat minder knappe mensen die gelijk roepen: uiterlijk is niet belangrijk.
Dit geldt ook voor sociale status en opleidingsniveau. Als jij de bink op school bent (of ergens anders), dus je valt op (bent unieker als ander jongens), zullen er meer meiden voor je vallen en dat geldt ook andersom. Populaire meiden kunnen meer jongens krijgen, door hun status.
En ook voor opleidingsniveau geldt dat, als jij HBO doet of Universiteit wordt een relatie met iemand van LBO niveau moeilijker, omdat je op een ander niveau denkt, communiceert, enz. En als dat nou het enige was, je hebt andere vrienden, andere interessen, enz.

Het is gewoon net als in de economie, jij hebt een bepaald iets te bieden, met een bepaalde waarde en daar wil je iets voor terug krijgen met ongeveer de zelfde waarde en het liefst meer.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 14:52
argenta
argenta is offline
Citaat:
Boris_Beer schreef op 02-02-2005 @ 19:24 :

En omdat de meeste vrouwen zelf geen mannen aanspreken en omdat de mannen zonder vlotte babbel het niet durven, hebben de mannen met vlotte babbel de halve wereld
EN DIE ZONDER DE ANDERE HELFT
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 05-02-2005 @ 18:56 :
Ja, net zoals mannen Dat ook weer opgelost...
Bij mannen speelt uiterlijk een relatief grotere rol.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-02-2005 @ 15:53 :
Bij mannen speelt uiterlijk een relatief grotere rol.
Da's waar, maar gezien het aantal mannen dat afgeeft op breezersletjes of juist hockeydozen, denk ik dat het bij de mannen ook nog wel een vrij grote rol speelt.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 17:16
Kaa
Kaa is offline
spontante mannen zijn over het algemeen gezelliger dan stille muurbloempjes...
Oud 06-02-2005, 17:42
Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Citaat:
Boris_Beer schreef op 02-02-2005 @ 19:24 :
En omdat de meeste vrouwen zelf geen mannen aanspreken en omdat de mannen zonder vlotte babbel het niet durven, hebben de mannen met vlotte babbel de halve wereld
Ik denk toch dat deze stelling wel aardig klopt Helaas ook uit eigen ervaring. De meeste vrouwen gaan niet snel over tot zelf een man versieren (mijn visie) en dan zal de man dus de initiatieven moeten nemen, kan de man dit niet, of is hij niet voorzien van een dergelijk gemakkelijk sociaal contact (met namen in de eerste fase) dan is de kans dat hij een leuke vrouw tegenkomt en er mee in gesprek raakt aardig klein geworden.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 21:31
Verwijderd
nee! Mannen met een vlotte babbel zijn irritant! Alleen een gezellige babbelaar is leuk.

Maar ja, dat ligt dan weer aan mijn definitie van 'vlotte babbel'
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 17:21
Lintjuh
Lintjuh is offline
Ik vind het wel fijn , omdat ik zelf niet zo'n prater ben weet niet veel te melden.

Maar je hebt ook jongens die allemaal komen praten en vragen of je een vriendje hebt , zonder dat ze je kennen. Of ze je kunnen scoren. Van zulke jongens met een vlotte babbel hou ik niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten