Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() forumpicknick w00t\o/
||
Citaat:
|
![]() |
Nieuwe namen en voorverkoopdatum bekend.
Jamie Cullum, Ozark Henry, Interpol, Keane, Lenny Kravitz, Nine Inch Nails, Queens Of The Stone Age, R.E.M., The Tears en Green Day Vrijdag 18 maart begint de voorverkoop. Kijk
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
klein, en met blaadjes.
||
![]() |
Citaat:
![]() Anyway, er zijn twee scenario's mogelijk: Hopen dat Nine Inch Nails onbekend blijkt te zijn onder het merendeel van de mainstream festivalgangers(waar dit festival toch op gokt qua publiek), en we gezellig relaxed van een leuk industrial concert kunnen genieten zonder sfeerverpesters. Hier in Arnhem waar er grote posters al langs de wegen hangen van het festival, staat Nin er iig klein en redelijk onderaan op. Of iedereen laat alle acts voor wat ze zijn en het wordt tering druk bij NIN, mede omdat alle NIN fans in NL zich gaan uniten daar in het Goffert. Ik zal er denk ik wel zijn ![]() Laatst gewijzigd op 14-03-2005 om 17:31. |
![]() |
|
![]() |
Anyway, de site is up
De kaartverkoop voor Rockin’ Park begint zaterdag 19 maart a.s. Tickets kosten 59 EUR (exclusief servicekosten) en zijn te koop bij de grotere postkantoren, Ticketservice 0900-3001250 (0,45 EUR p.m.), GWK, VVV, de bekende voorverkoopadressen en via www.ticketservice.nl. Verder is het NIN plaatje uit het Fragile-tijdperk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hoop het eerste. Jemig ik moet hier echt heen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je bedoelt dus buiten de hekken zitten? maar als ze niet in een zaal zouden spelen....dan is de enige optie dus dit, of als je ze wel in een zaal wilt zien naar berlijn gaan. lastig, ik weet het nog niet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maybe Schotland nog, enige waar ik dat niet zeker van weet. Anyway, ik denk dat ze nogwel een rondje Europa gaan doen, maar dan specifiek in zalen. Edit - Schotland ook sold out. Franse kaartjes: http://www3.fnac.com/search/quick.do...05&bl=HGSPrera Laatst gewijzigd op 15-03-2005 om 10:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
KNRTZ BACCP en KORTSTJ ook wel zien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
De bands die ik zowel binnen als buiten gezien heb speelden gewoon bijna of gewoon dezelfde playlist. Verder duren de meeste concerten toch niet langer dan een uur tot 1,5 uur. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |