Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het is goedkoper dan een boete. Maar als je het niet wilt, best. Ga dan niet lopen zeiken als ze je pakken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
e.g. de euro kan jij je een referendum herinneren nee, want in de landen met referenda is er KEIHARD nee gezegt!!! p.s. jou opmerking klink echt heel erg dom CDA => terug naar 1900 idee VVD=> loopt aan handje van cda mee
|||||
Citaat:
2) Je kunt ook lid worden van een politieke partij, waardoor je weer invloed kunt uitoefenen op de agendapunten/ideologie waar die vertegenwoordigers voor staan. Citaat:
Trouwens, jij weet net zo goed als ik dat een referendum zo min mogelijk gebruikt moet worden, omdat een land erdoor onbestuurbaar word. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En inderdaad, als je geen ID wil moet je ook niet zeiken als je gepakt wordt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik hoor het ze nog zo zeggen "er zal alleen gecontroleerd worden op het bezit van een ID-kaart als er strafbare feiten zijn gepleegd of bij verstoring van de openbare orde". Nou... Laatst stond de politie te controleren op de route naar school of het licht van iedereen het deed. Nou die van mij deed het mooi en mijn bel ook ![]() Dit is toch geen verstoring van de openbare orde neem ik aan als je 's ochtends om 8 uur naar school fietst. Laat staan dat het met strafbare feiten te maken heeft.
||
Volgens mij zijn ze gewoon werk aan t zoeken want wat bereik je er mee dat iedereen een ID-kaart bij zich heeft. Ik vind 3300 boetes best veel op 16 miljoen inwoners. Laten we zeggen dat er 14,5 miljoen mensen zijn die ouder zijn dan 14.
Dat is dan 1 boete per 4400 inwoners die een ID-kaart bij moeten hebben, dat is best veel vind ik Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|