Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2005, 09:22
Verwijderd
Citaat:
lovetear schreef op 04-02-2005 @ 10:15 :
Afgelopen week voor het eerst. Evolution of a filipino family, ik had 6 uur gezien, en er was in die 6 uur zo goed als niets gebeurd. En omdat de film nog ruim 4 uur zou duren, ben ik maar weggegaan omdat ik het zonde van mijn tijd vond.
En de zaal werkte waarschijnlijk ook niet mee, ik hoorde dat er telkens mensen in en uit liepen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2005, 09:43
In Your Room
In Your Room is offline
Alexander, toen bleek dat er in de pauze al anderhalf uur voorbij was en we nóg anderhalf uur moesten, daar hadden we geen zin in. Wát een baggerfilm.
Maar ik zie dat ik niet de enige ben geweest.
Oud 04-02-2005, 09:59
Drez
Drez is offline
Geen.
Maar ik had er wel heel erg de neiging toe toen er iemand ging overgeven bij The Exorcist .
Oud 04-02-2005, 10:03
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Nee, nog nooit.
Oud 04-02-2005, 10:35
legatus
legatus is offline
Citaat:
********** schreef op 03-02-2005 @ 10:43 :
Wie is er weleens midden onder een film de biosscoop uitgelopen om de film zo vervelend/slecht/saai/onvolgbaar is?
Nog nooit. Ik zit ze altijd uit. Hoe slecht ze ook mogen zijn.
Oud 04-02-2005, 10:54
lovetear
lovetear is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-02-2005 @ 10:22 :
En de zaal werkte waarschijnlijk ook niet mee, ik hoorde dat er telkens mensen in en uit liepen.
Ja, maar daar had ik niet echt last van, dat gebeurde vrij zacht allemaal. Ik ben trouwens wel in de tweede pauze weggegaan, niet tijdens de film zelf.
Oud 04-02-2005, 10:56
legatus
legatus is offline
Citaat:
lovetear schreef op 04-02-2005 @ 11:54 :
Ja, maar daar had ik niet echt last van, dat gebeurde vrij zacht allemaal. Ik ben trouwens wel in de tweede pauze weggegaan, niet tijdens de film zelf.
Ze hadden toch iedere twee uur een pauze?
Oud 04-02-2005, 14:42
lovetear
lovetear is offline
Citaat:
legatus schreef op 04-02-2005 @ 11:56 :
Ze hadden toch iedere twee uur een pauze?
Nee, om de 3 uur.
Oud 04-02-2005, 14:44
Verwijderd
Nooit, maar bij Alexander stond ik wel op het punt.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 15:26
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
hppa schreef op 03-02-2005 @ 23:12 :
Zijn er bioscopen dan die zo stom zijn om in een film van 2-3 uur geen pauze te doen?
Nou, bijna alle, denk ik zo
Laatst was ik in Arnhem, en daar dachten we dat de film afgelopen was, was het pauze. Ik had dat al ruim 10 jaar niet meer meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 15:52
Smobbo
Smobbo is offline
bij jurassic park 2 of 3 (weet nie meer welke). Dat kwam omdat ik stikte in een droppie .
weglopen omdat ie kut is doe ik nooit, hoe gaar die ook is ik wil het einde wel zien
Oud 04-02-2005, 15:56
Mara
Mara is offline
Bij Oceans 12 weggelopen laatste stuk, maar dat was om de trein te kunnen halen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 04-02-2005 @ 16:26 :
Nou, bijna alle, denk ik zo
Laatst was ik in Arnhem, en daar dachten we dat de film afgelopen was, was het pauze. Ik had dat al ruim 10 jaar niet meer meegemaakt.
Een film is toch pas afgelopen als de credits voorbij rollen?

Overigens vind ik pauzes in bioscopen irritant; zit je net lekker midden in de film, komt er zo'n nutteloze onderbreking waardoor je weer helemaal 'uit de film' bent...

Laatst gewijzigd op 04-02-2005 om 16:52.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 17:47
Miles
Miles is offline
Ik ga alleen naar goede en ,naar mijn mening, leuke films.
Oud 04-02-2005, 19:46
Floris_22
Floris_22 is offline
Heb nog maar 1x op het punt gestaan om weg te gaan. Ik wou wel weg, maar andere van onze groep niet.
Bij Intolerable Cruelty. Dat moet echt 1 van de slechtste films ooit zijn. Er zat welgeteld 1 aardig moment in.
Oud 04-02-2005, 19:53
iRoy
iRoy is offline
Ik blijf wel zitten hoor. Een kaartje kost tegenwoordig zoveel geld dat ik er alle tijd uithaal! Hoe slecht de film ook is.
Oud 04-02-2005, 20:08
King Ralph
King Ralph is offline
De laatste 5 minuten van Coffee & Cigarettes omdat in de andere zaal The Motorcycle Diaries begon tijdens FbtS dit jaar.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 12:16
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben nog nooit weggelopen maar ik kom wel steevast pas aan als de film al tien minuten bezig is.
Oud 05-02-2005, 12:33
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
legatus schreef op 04-02-2005 @ 05:35 :
Nog nooit. Ik zit ze altijd uit. Hoe slecht ze ook mogen zijn.
Me 2

Citaat:

Zijn er bioscopen dan die zo stom zijn om in een film van 2-3 uur geen pauze te doen?
Vaak genoeg meegemaakt dat dat niet gebeurde (bij Return of the King o.a.). Met echte lange films zijn pauzes wel handig, maar meestal stoor ik me eraan en vaak worden ze op een slecht moment ingevoerd.
Oud 05-02-2005, 12:38
boere trien
boere trien is offline
alleen bij alexander
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Anonymous John schreef op 05-02-2005 @ 13:33 :

Vaak genoeg meegemaakt dat dat niet gebeurde (bij Return of the King o.a.). Met echte lange films zijn pauzes wel handig, maar meestal stoor ik me eraan en vaak worden ze op een slecht moment ingevoerd.
Wat ik vooral vervelend vind aan hoe ze pauzes invoeren is dat ze het gewoon midden in een scene doen vaak, en na de pauze beginnen ze ook meteen weer op het punt waar ze gebleven waren. Dat is vervelend. Begin zo'n pauze - als je echt een pauze moet - nu gewoon op een goed punt, en herhaal na de pauze de laatste twee minuten even oid, dan kan de zaal tot rust komen en weet je waar je was gebleven.
Maar goed, lever geen pauze.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 17:01
hamer&sikkel
hamer&sikkel is offline
Ik loop nooit de zaal uit en ik heb bij de vreselijkste films gezeten. Maar als je filmstudent bent moet je soms ook slechte films zien. Bovendien, als je een film niet afkijkt kun je niet zeggen dat je het hebt gezien, misschien zat er wel een draai aan het einde in ofzo.

De enige keer dat er mensen uit de zaal liepen, was bij The Saddest Music in the World ik werd ook getrokken door de prachtige titel, bovendien speelde Isabella Rosselini erin, maar het viel wel een beetje tegen.

Vooral bij Once Upon A Time In Mexico had ik weleens zin om weg te gaan, ook bij Lost in Space en Vibrator had ik dat.

Maar ach, nu weet ik tenminste ook hoe het níet moet.
Oud 05-02-2005, 23:57
Verwijderd
Ha! Bij Once Upon A Time in Mexico móest ik wel blijven omdat we in Antwerpen waren en dan ga je ook niet zo gemakkelijk naar huis, maar wat een walgelijk slechte film was dat, ja. Ik heb er maar een beetje om gelachen. Verder had ik weg moeten lopen bij Raise your voice maar omdat leeghoofdige meisjes die niet kunnen acteren op een saaie maandagavond ook wel vermakelijk kunnen zijn ben ik toch gebleven.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 23:58
King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 06-02-2005 @ 00:57 :
Ha! Bij Once Upon A Time in Mexico móest ik wel blijven omdat we in Antwerpen waren en dan ga je ook niet zo gemakkelijk naar huis, maar wat een walgelijk slechte film was dat, ja. Ik heb er maar een beetje om gelachen. Verder had ik weg moeten lopen bij Raise your voice maar omdat leeghoofdige meisjes die niet kunnen acteren op een saaie maandagavond ook wel vermakelijk kunnen zijn ben ik toch gebleven.
Je bent ZEER recentelijk toch ook nog weggelopen.....
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 00:33
TopDrop
TopDrop is offline
nee, nog nooit

ik had wel weg willen lopen bij Van Helsing. wat een kansloze klote film is dat, echt niet normaal. maar we zaten met de hele klas in de zaal op studiereis in York, dus dat ging niet.

daarna hebbik die klote Van Helsing nog een keer gezien op een filmnacht van school in de bios. ze hadden het schema onverwachts aangepast en hij was 3e van de 4, en ik wou die laatste wel graag zien.

wel dom dat je zo'n shitfilm dan 2x ziet
Oud 06-02-2005, 02:17
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Envy schreef op 03-02-2005 @ 15:39 :
Geen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 08:56
RaoulDuke
RaoulDuke is offline
Citaat:
hamer&sikkel schreef op 05-02-2005 @ 18:01 :

De enige keer dat er mensen uit de zaal liepen, was bij The Saddest Music in the World ik werd ook getrokken door de prachtige titel, bovendien speelde Isabella Rosselini erin, maar het viel wel een beetje tegen.
Viel tegen?? Ik heb die vorig jaar gezien op het IFFR en vond het echt een toffe film. Ook ik ben trouwens (ex-)filmstudent. Apart dat je die film niet kon waarderen. Zat veel nostalgie in, veel speelwerk met een hele zooi filmtechnieken.
Verder surrealisme, absurdisme, komedie, musical, alles door elkaar heen. Het acteerwerk was soms bizar en overdreven maar dat paste perfect bij de verhaallijn. Echt een uiterst wazige, maar daarom wel heel bijzondere en originele film.
Lijkt me toch echt typisch een art-film in de volste zin van het woord.
Cultuurbarbaar, ga een andere opleiding zoeken!!!
(ben ik toch wel benieuwd WAT je er nou niet aan kon waarderen)
Oud 06-02-2005, 13:32
Faerie
Faerie is offline
Geen!
één kaartje kost al 8,30, dan ga ik echt niet weg hoor hoe slecht de film ook is, dan zit ik er maar om de popcorn op te eten
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 16:16
battlestar
battlestar is offline
ik ben een aantal keer bij sneak previews de zaal uitgelopen tijdens de pauze, o.a. bij human nature.
is niks mis mee als mensen tijdens de pauze weggaan, wel als ze tíjdens de film weggaan.
daarnaast vind ik het ook irritant als mensen, als de aftiteling begint, gelijk opstaan en weglopen
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 16:23
PV
PV is offline
Mwah om de aftiteling helemaal tot het eind af te kijken vind ik niet nodig.. tenzij er goeie muziek onder gezet is, dan luister ik wel ff.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 16:27
Dinalfos
Dinalfos is offline
Blijven zitten bij de aftiteling is voor pretentieuze kneuzen. Als ik credits wil zien(en dat wil ik)dan zoek ik ze op op internet. In de bioscoop kun je immers, als je een naam ziet waarvan je meer wilt weten, niet even opzoeken wat diegene allemaal op zijn cv heeft staat, toch? Nee, ik neem liever de tijd om de credits te bekijken.
Oud 06-02-2005, 16:41
battlestar
battlestar is offline
ik vind ook niet dat je de hele aftiteling af moet kijken, maar ik heb een hekel aan die gehaaste personen die bij wijze van spreken hun jas al aanhebben voordat de film überhaupt is afgelopen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 16:58
@Moon
@Moon is offline
Nog nooit gedaan. Ik had het eigenlijk bij The Village en Closer moeten doen. Dat waren echt waardeloze films.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 17:09
RockaholiC
RockaholiC is offline
geen een want dat vind ik zonde van mn geld maar viel wel een keer bijna in slaap tijdens the blair witch project
Oud 06-02-2005, 17:25
Hakuna
Hakuna is offline
Ik kom niet vaak in de bios, maar bij Terminator 3 had ik soms wel de neiging de zaal te verlaten, zo slechte aktie film met dito special effecten dat ik 'm hierna niet meer gehuurd heb, en zeker nooit gekocht heb. Vond de eerste twee films uit deze reeks erg goed, had dan van zijn laatste film eigenlijk wel hetzelfde verwacht...Niet dus.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 18:02
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Cornel schreef op 06-02-2005 @ 18:25 :
Ik kom niet vaak in de bios, maar bij Terminator 3 had ik soms wel de neiging de zaal te verlaten, zo slechte aktie film met dito special effecten dat ik 'm hierna niet meer gehuurd heb, en zeker nooit gekocht heb. Vond de eerste twee films uit deze reeks erg goed, had dan van zijn laatste film eigenlijk wel hetzelfde verwacht...Niet dus.
Ik vond Terminator 3 een stuk beter dan deel 2 eigenlijk
Oud 06-02-2005, 18:19
kalinho
kalinho is offline
Feestje
nederlandse pokkenfilm + het feit dat beu van erven dorens erin speelde
Oud 06-02-2005, 18:23
1lotte4
1lotte4 is offline
als klein kind bij oscar het spookje ofzow k weet niet precies meer, ik vond de film zo eng toen
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 18:40
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Bij die film van Nicole Kidman over dat ze een geest was , The Outsiders ofzo, ik weet niet meer..
Maja mensen vonden ons irritant, toen gingen we maar een sigaret roken..
Echt een voorspelbare bagger film..

En bij Lemony Snicket ofzo, was ik in slaap gevallen , ik heb het echt maar heel wazig gezien die film..
Oud 06-02-2005, 19:26
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 06-02-2005 @ 17:27 :
Blijven zitten bij de aftiteling is voor pretentieuze kneuzen.
Of voor filmmuziek liefhebbers.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 19:59
Miles
Miles is offline
Citaat:
Nebula schreef op 06-02-2005 @ 20:26 :
Of voor filmmuziek liefhebbers.
In Arnhem wordt er tijdens de pauzes Celine Dion gedraaid.

Maar dat is de strategie van de eigenaren: 'Als de muziek irritant en vreselijk is gaan de mensen de zaal uit tijdens de pauzes en dan hebben we meer kans dat ze bij ons way overprized Coca-Cola gaan kopen plus dito pop corn.'
Oud 06-02-2005, 20:43
Verwijderd
Citaat:
King Ralph schreef op 06-02-2005 @ 00:58 :
Je bent ZEER recentelijk toch ook nog weggelopen.....
Juh maar dat was omdat ik bijna ging flauwvallen en zo.

O en dat over Celine Dion, braaaak. Wat een kutstrategie
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 20:44
JanDeVries
JanDeVries is offline
Vet Hard.

Is ook de laatste keer dat ik naar een Sneak ga zonder vantevoren te checken.
Oud 06-02-2005, 20:48
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Miles schreef op 06-02-2005 @ 20:59 :
In Arnhem wordt er tijdens de pauzes Celine Dion gedraaid.

Maar dat is de strategie van de eigenaren: 'Als de muziek irritant en vreselijk is gaan de mensen de zaal uit tijdens de pauzes en dan hebben we meer kans dat ze bij ons way overprized Coca-Cola gaan kopen plus dito pop corn.'
En waarom was het van belang om mij hiervoor te quoten?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 01:44
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Nebula schreef op 06-02-2005 @ 21:48 :
En waarom was het van belang om mij hiervoor te quoten?
Mischien vind hij jou wel aardig, en wilde hij jou uitnodigen voor een avondje bios. (Wel niet voortijdig de zaal verlaten).
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 01:59
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Torque had ik wel een beetje de neiging om weg te gaan omdat het gewoon een RIPOFF is van 2 fast 2 furious met motoren.

(Op het eind een motor die 0 tot 320 kan in 2 seconde ofzo omdat hij een helikopter motor eronder heeft zitten terwijl hij geen op heeft en moeiteloos met zn pistool kan schieten zonder last van wind te hebben o.i.d. in downtown newyork )
Oud 07-02-2005, 08:39
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 06-02-2005 @ 11:27 :
Blijven zitten bij de aftiteling is voor pretentieuze kneuzen. Als ik credits wil zien(en dat wil ik)dan zoek ik ze op op internet.
Ben ik mee eens, maar tegenwoordig stoppen ze soms extra filmpjes na of tussen de credits, dan is het wel handig als je blijft kijken. Of de aftiteling design is gewoon zo mooi dat je niet wil opstaan (zie o.a. Lemony Snicket).
Oud 07-02-2005, 09:48
Verwijderd
Heel lang geleden bij Face/Off, in de pauze. We zaten buiten ontzettend te klagen over de hele film en toen zei iemand "Nou, dan gaan we toch weg?" en zijn we weg gegaan.

En bij Ocean's Eleven vlák voor het einde. Ik moest ZO nodig plassen en normaal hou ik écht wel op, maar ik werd helemaal duizelig en had het gevoel dat ik flauw ging vallen. Ik zat in het midden van een rij, ontzettend uitgescholden door iedereen maar bij de wc komen was mijn enige zorg. Toen ik daar kwam en had geplast en in de spiegel keek had ik allemaal rode vlekken op mijn borstkas. Had geen idee dat je je zo ziek kon voelen van ZO nodig moeten plassen (Ja, vind ik ook het enige nadeel van geen pauze)
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 14:21
Paris
Paris is offline
Nog nooit.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 14:28
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Anonymous John schreef op 07-02-2005 @ 09:39 :
Ben ik mee eens, maar tegenwoordig stoppen ze soms extra filmpjes na of tussen de credits, dan is het wel handig als je blijft kijken. Of de aftiteling design is gewoon zo mooi dat je niet wil opstaan (zie o.a. Lemony Snicket).
Oh maar ik ben ook niet een van die personen die meteen opstaat en bij wijze van spreken vijf minuten daarvoor zijn jas al had aangetrokken.
Reageren

Regels voor berichten