Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2005, 22:22
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 04-02-2005 @ 09:35 :
Nu vraag ik mij dus af, zijn er mensen hier die nog nooit van dit evenement gehoord hebben?

Ik ben heel stout, ik ken het al 2 jaar maar ik ben nooit heen geweest Elke keer kwam het niet uit met tentamens en geld
Tijdens een werkgroep op de uni hoorde ik er voor het eerst van (net als volgens mij vrijwel alle andere werkgroepsleden). Lijkt me op zich heel leuk. Iedereen van de werkgroep was ook gelijk enthousiast. Maar helaas gaat het denk ik niet lukken om er naartoe te gaan.
Oud 16-04-2005, 16:38
Fainne
Fainne is offline
Ik ben er nog nooit naartoe geweest, maar mss doe ik het dit jaar wel.

Is het een soort van ongeschreven regel dat je verkleed moet gaan?
Oud 17-04-2005, 08:12
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Fainne schreef op 16-04-2005 @ 17:38 :
Is het een soort van ongeschreven regel dat je verkleed moet gaan?
Nouououou....onmgeveer 1/3 van de mensen die er komen gaan verkleed. Dus het moet niet, het is natuurlijk wel zo leuk

Ik heb zinnnn!
Oud 20-04-2005, 16:12
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
En nu ga ik niet eens. *schaam*
Kwestie van geen tijd, geen geld en geen vrienden
Oud 24-04-2005, 13:12
Fainne
Fainne is offline
Zo, ik ben geweest!

Ik heb me blauw betaald en dat maakt dat ik waarschijnlijk niet gauw meer terugga.
ten eerste was het vervoer een regelrechte (financiële) ramp.
Ik ben om 5 uur opgestaan en was om half 1 binnen in de Fair.

Toen we uit het station kwamen stond een reuachtige rij Fairgangers te wachten op de pendelbus dus besloten we te voet te gaan, dat was ook niet te doen in de zon en dus toen hebben we ons opgesplitst en kregen we gelukkig halverwege een lift van twee vriendelijke nederlanders.

Ik had er toch veel meer van verwacht. Het is feitelijk gewoon een grote dure markt , ik had gedacht dat ik meer gratis zou krijgen voor de inkom. het enige wat de geldverspilling een beetje waard maakte was het optreden van Faun, het bekijken van de bezoekers en het mooie weer en de sfeer
Doordat alle gelduitgaves zo zwaar wogen op onze schouders hebben we ook niets gekocht , alleen iik een klein goedkoop souvenir.

Natuurlijk maakten wij er een geweldige dag van, doordat we met een tof groepje waren en was het leuk om alle extravagante kostuums te bewonderen!!

Trouwens het aanschuiven voor een kaartje en het scheuren ervan duurde niet langer dan een 10 minuutjes. Misschien zijn de lange wachtrijen alleen om 10 uur dan?

Hoe vonden jullie het en hoe waren jullie verkleed en op welke dag zijn jullie gegaan?
Oud 24-04-2005, 18:16
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Ik ben op zaterdag geweest en vond het een geweldige dag!
Ik was een soort elfje met een rood met zwart rokje, zwarte top en zwarte cape. Ik wist wat ik er ongeveer van kon verwachten en dit jaar voldeet aan mijn verwachtingen en meer! Ik vond het kasteel prachtig, het weer prachtig, de mensen prachtig, de sfeer prachtig! Ik ben blij met mijn gesigneerde Pratchett boek.
Ik heb een heel fijne dag gehad.
Oud 25-04-2005, 07:55
mandi
mandi is offline
ik ben zaterdag geweest en het was weer super! ik sliep bij mn vriend dus kon mijn outfit niet meenemen, dat was wel jammer...

ons vervoer was absoluut geen ramp, kwartiertje op de fiets, en 4 minuutjes in de rij staan tien over half tien weg, 10 uur binnen

en sommige mensen waren ook weer ZOOOO mooi verkleed! echt geweldig! heb me ook sufgekocht aan dingen, vooral aan die klere munten, iets van 60 euro ofzo en kheb het mooiste corset ooit weten te vinden en kopen

Regels voor berichten