Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2005, 10:07
Drez
Drez is offline
Citaat:
Apomes schreef op 05-03-2005 @ 10:59 :
Maar donderdags op VT4 (België)
Ahh okee, zoiets vermoedde ik al
België is steeds net iets sneller met leuke dingen uitzenden!
Oud 05-03-2005, 12:26
shy gurl
shy gurl is offline
Citaat:
Maar donderdags op VT4 (België)
ow owkeej..gelukkig.. Ik dacht al dat ik iets gemist had ofzo
Oud 05-03-2005, 14:01
Zozo
Zozo is offline
Citaat:
Balance schreef op 04-03-2005 @ 12:53 :
Ze zal wel bedoelen dat ze de reclame zag en helemaal blij werd dat het weer komt

Wordt wel een drukke zondagavond:
20.00 - 21.00 Jouw vakantie, mijn vakantie
20.30 - 21.30 Peking Express
20.55 - 21.40 ER (vanaf volgende week dan waarschijnlijk)
21.00 - 22.00 Rozengeur & Wodka Lime
22.00 - 23.00 Joan of Arcadia

Dat wordt 2 videorecorders opeisen thuis
Pff... Ben ik blij dat ik dat niet allemaal hoef te zien...

Alleen PE en JoA
(Boer zoekt vrouw kijk ik wel online)
Oud 05-03-2005, 16:16
Verwijderd
Alvast dan voor de mensen die het op de belgische zender volgen:

Post net zoals Apomes in spoilers!

Anders is de lol er snel af voor de nederlanders

Als blijkt dat het erg onoverzichtelijk wordt, of dat er heel veel mensen het op VT4 kijken, kan er misschien een apart topic voor geopend worden.
Oud 06-03-2005, 12:20
Shadina
Shadina is offline
Vanavond! Eindelijk!
Oud 06-03-2005, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 06-03-2005 @ 13:20 :
Vanavond! Eindelijk!
Oud 06-03-2005, 12:47
Flowtje
Flowtje is offline
Yeah!
Oud 06-03-2005, 13:26
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ben enorm benieuwd naar de kandidaten. Of er bijvoorbeeld weer zo'n Reiniertype tussen zit
Zin in vanavond!
Oud 06-03-2005, 13:40
Verwijderd
Volgens mij zit er wel een leuke jongen in

Heb ook zin in vanavond!!
Oud 06-03-2005, 13:49
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 06-03-2005 @ 14:40 :
Haha, daar was ik ook wel benieuwd naar. Welke jongen trouwens, zo één met lang haar? Dat is de enige enigszins jonge die ik in een flits voorbij zag komen bij het voorstukje.
Oud 06-03-2005, 13:56
Zozo
Zozo is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 06-03-2005 @ 14:40 :
Presentator?

Oud 06-03-2005, 14:39
Hyphen
Hyphen is offline
Ja, de presentator is iig heel leuk.
En verder wordt dit vast de nieuwe quote: "Okee. Nu go!"
Hehehehe..
Zou hij "Drive Klootzak!" en "Don't give me that fucking bullshit Hans!" kunnen overtreffen?
Oud 06-03-2005, 15:58
Flowtje
Flowtje is offline
Oh, die presentator ziet er in elk geval leuk uit! Ik hoop dat er ook leuke "tweeling"-figuren inzitten, net zoals vorig jaar.

Citaat:
Zou hij "Drive Klootzak!" en "Don't give me that fucking bullshit Hans!" kunnen overtreffen?
Zouden die te overtreffen zijn, denk je?
Oud 06-03-2005, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Bellenblaas schreef op 06-03-2005 @ 14:49 :
Haha, daar was ik ook wel benieuwd naar. Welke jongen trouwens, zo één met lang haar? Dat is de enige enigszins jonge die ik in een flits voorbij zag komen bij het voorstukje.
hihi, die ja

maar hij is maar kort te zien, dus ik weet niet zeker of ie echt leuk is hoor

Presentator ziet er ook wel schattig uit ja

Ben benieuwd naar de koppels.. ik weet niet of dit echt een spoiler is, gaat over een van de koppels, denk het niet want iedereen zal het vanavond wel zien en eigenlijk verklapt het niks, maar toch even in een spoiler:
Spoiler

Ik heb me vorig jaar echt dood geergerd aan Reinier, maar toch hoop ik wel dat er nu ook zo'n figuur in zit. Mag alleen niet winnen
Als ik terug denk aan al die koppels van vorig jaar, lijkt het me moeilijk ze in leukigheid te overtreffen..
Oud 06-03-2005, 17:15
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 06-03-2005 @ 16:58 :
Ik hoop dat er ook leuke "tweeling"-figuren inzitten, net zoals vorig jaar.

Zouden die te overtreffen zijn, denk je?
Nee, die zijn niet te overtreffen
"Ik ben zo zat als een patat"
Oeh, Yoeri en Wesley waren leuk ja!!!

Nog maar twee uur! Zin in!
Oud 06-03-2005, 17:43
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Weet iemand of er hier ook een herhaling van komt?
Oud 06-03-2005, 17:53
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 06-03-2005 @ 18:15 :
Nee, die zijn niet te overtreffen
"Ik ben zo zat als een patat"
Oeh, Yoeri en Wesley waren leuk ja!!!

Nog maar twee uur! Zin in!
Die 2 zullen echt niet te overtreffen zijn nee. En zoals Pebbles zei, volgens mij gaat het echt moeilijk worden om de koppels van vorig jaar te overtreffen in leukigheid.
Oud 06-03-2005, 18:25
Multilot
Multilot is offline
Ernst is pappa geworden las ik in de krant en gaat daarom niet mee. Ik ben benieuwd naar die nieuwe presentator!
Oud 06-03-2005, 19:22
Verwijderd
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 06-03-2005 @ 18:43 :
Weet iemand of er hier ook een herhaling van komt?
volgens mij niet..
Oud 06-03-2005, 19:36
Ketjing
Ketjing is offline
hahahaha, meteen moeten kotsen, geweldig gewoon

nu weer snel verder kijken
Oud 06-03-2005, 20:28
Escapism
Escapism is offline
damn die natalie is lekker
Oud 06-03-2005, 20:32
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Escapism schreef op 06-03-2005 @ 21:28 :
ik zou dr date anders ook wel doen hoor
Oud 06-03-2005, 20:33
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Roxy schreef op 06-03-2005 @ 21:32 :
ik zou dr date anders ook wel doen hoor
nah? echt?
dat vind ik zo'n schriel mannetje
Oud 06-03-2005, 20:51
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Escapism schreef op 06-03-2005 @ 21:33 :
nah? echt?
dat vind ik zo'n schriel mannetje
nee bedacht me net idd dat ik mn woorden maar ging terugnemen, hij komt wel over als een leuk iemand maar vind hem niet mooi ofzo. Ben wel benieuwd, het kan bijna niet anders als dat er iets gaat gebeuren tussen die twee..
Oud 06-03-2005, 20:52
Ketjing
Ketjing is offline
fantastische kopels weer.
Sommige heel extreem en allemaal erg verschillend. Die twee vriendinnen zijn hoogst irritant met hun gelach en gedoe.
Verder vind ik het idee van het koppel dat elkaar niet kent erg leuk. Van mij mag Peking Expres volgend jaar zo wel zijn
Oud 06-03-2005, 20:54
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Roxy schreef op 06-03-2005 @ 21:51 :
nee bedacht me net idd dat ik mn woorden maar ging terugnemen, hij komt wel over als een leuk iemand maar vind hem niet mooi ofzo. Ben wel benieuwd, het kan bijna niet anders als dat er iets gaat gebeuren tussen die twee..
omg die natalie is echt een feeks volgens mij.

met haar antwoord op de vraag hoe het klikt.
'misschien iets te goed'.

oh damn, geweldig
Oud 06-03-2005, 20:55
Ketjing
Ketjing is offline
ik gok dat die twee ergens in China nog wel gaan liggen snatzen
Oud 06-03-2005, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 06-03-2005 @ 21:55 :
ik gok dat die twee ergens in China nog wel gaan liggen snatzen
dat gok ik ook

maar oeh wat is het toch een leuk programma<3333 leuke koppels en mooi land!
Oud 06-03-2005, 20:58
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Escapism schreef op 06-03-2005 @ 21:28 :
Oud 06-03-2005, 20:59
Verwijderd
Vorig jaar heb ik niet alle afleveringen gezien, omdat ik niet was begonnen met volgen. Nu ben ik echter meteen voor de tv gaan zitten en wat heerlijk dat het zo lekker lang duurt <3

Ik denk dat het homo-koppel (namen weet ik allemaal nog niet hoor) er best snel uit gaat liggen want die doen het tot nu toe niet zo goed, vallen ook niet zo op.

Het blind-date koppel vind ik wel leuk, wel lastig lijkt me dat om als vriend of vriendin van diegene achter te blijven

Die tweeling vind ik ook leuk. Just en.. Brechtje was het. Wel naar meteen dat half-ongeluk.

Die twee vriendinnen vind ik ook irritant en niet zo boeiend, die mogen er wel snel uit van mij.

Die vader en dochter zijn wel apart, niet zo mijn mensen volgens mij en ook niet echt interessant ofzo.

Die zogenaamde leuke jongen die ik echt nu al verschrikkelijk vind en zijn vriendin vind ik best wel vervelend tot nu toe. Ik bedoel, zeur niet zo dat je niet meteen mee mag doen en dat je nu geen avontuur beleefd. Je zit in fucking China in een tentje op een betonnen plein!

Vader en zoon.. Herman en Kris geloof ik. Of Chris. Die Chris is wel op een vervelende manier fanatiek vind ik, die zou wel eens de Reiner-rol over kunnen gaan nemen.

En dan weer de ex-lovers zoals vorig jaar ook. Manja en.. naam vergeten. Jeetje, twee amuletten al! Hij is echt goed met z'n chinees

Dat waren ze geloof ik
Oud 06-03-2005, 21:00
Ketjing
Ketjing is offline
wat wel jammer is dat mensen nu al de moeite genomen hebben om Chinees te leren, vorig jaar met Rusland was bijna niemand nog zo slim geweest
Oud 06-03-2005, 21:14
PV
PV is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 06-03-2005 @ 22:00 :
wat wel jammer is dat mensen nu al de moeite genomen hebben om Chinees te leren, vorig jaar met Rusland was bijna niemand nog zo slim geweest
Dat maakt t juist boeiender vind ik, die verschillen tussen mensen en hoe ze aan de hele reis beginnen. Ik denk dat die Jeroen die Chinees heeft geleerd het wel ver gaat schoppen

Wat een gastvrijheid trouwens, dat verbaasde me de vorige keer ook al zo. Zomaar mensen die jouw taal niet eens kennen meenemen in je auto, of in jouw huis laten slapen. Ik zou dat echt niet doen
Oud 06-03-2005, 21:17
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Over mooie mannen gesproken; die Jeroen is eigenlijk best leuk Hij en zijn ex-partner komen erg ver, inderdaad mede door zijn kennis van het Chinees.
Krieke en Natalie zijn ook wel grappig; vind het trouwens wel knap dat je aan zo'n spel durft te beginnen zonder te weten bij wie je terecht komt.
Oud 06-03-2005, 21:19
Ketjing
Ketjing is offline
stiekem mis ik de wodka drinkende russen wel
Oud 06-03-2005, 21:33
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 06-03-2005 @ 22:17 :
Over mooie mannen gesproken; die Jeroen is eigenlijk best leuk Hij en zijn ex-partner komen erg ver, inderdaad mede door zijn kennis van het Chinees.
Krieke en Natalie zijn ook wel grappig; vind het trouwens wel knap dat je aan zo'n spel durft te beginnen zonder te weten bij wie je terecht komt.
Ik vind Jeroen ook best leuk eigenlijk. Vond wel dat hij dat goed deed met het Chinees, ook bij die proef!
Krieke en Natalie vind ik ook erg grappig samen, en over de rest weet ik het nog niet.

Oh, die 2 koppels die op het pleintje moesten overnachten vind ik tot nu toe niet zo eigenlijk.
Oud 07-03-2005, 08:15
Roxy
Roxy is offline
Vind het echt knap als je chinees kan, hij sprak die chineese woordjes ook zo heerlijk vloeiend uit alsof het de normaalste zaak van de wereld is..

de koppels:
natalie en die knul oh krieke heet ie, tja dat ze het gaan doen is duidelijk, en zij is volgens mij echt een bitch, met die slaapplaats wou ze gewoon doen alsof ze wel gingen betalen en dan wegrennen 's ochtends.. nah dat vind ik toch niet helemaal de goede insteek, kijk dat dat door communicatieproblemen een keer misloopt (herinner een verhaal van een afgepakte rugzak van elias?) dat kan ik me voorstellen, maar dit is wel heel geniepig..

het homo koppel vind ik een beetje duf tot nu toe, vind ze nog niet echt leuk overkomen..

de tweeling, just en brechtje (volgens kim en ik vertrouw dr) vind ik heel erg leuk, vind ze allebei aardig overkomen en hoop dat ze het ver gaan schoppen.

die vader en dochter die ook aan de proef meededen vind ik echt heel erg eng.

die twee vriendinnen gaan er denk ik wel snel uit, het is gewoon niet handig om je geld op te maken aan slapen. Als je bij iemand thuis gaat slapen krijg je altijd gratis eten en zo'n 'gastgezin' heeft altijd veel kennis qua routes en helpt ze ook nog wel eens door ze als lift mee te nemen.. Daarnaast zou ik het nooit doen, je gaat toch ook voor de cultuur en de bevolking en dat mis je toch wel erg als je altijd in hotels gaat slapen..

Die lange haren jongen met zn vriendin mag ik nu al niet.

Die jeroen met ex van hem tja wat moet je er van zeggen, knap en slim van hem dat ie zo goed chinees kan, denk dat ze in china een goede voorsprong gaan opbouwen... ben benieuwd of ze dat in nepal en india ook nog kunnen..

Die Chris en die vader vind ik ook wel vervelend, hij liftte wel op een agressieve manier met zn gespring en gedoe..

wow ik ken ze al alle 8 hihi
Oud 07-03-2005, 08:42
Verwijderd
Oeh, het was weer geweldig!

Die jongen met zn lange haar is bij nader inzien toch helemaal niet leuk

Toch vreemd om de stem van Art te horen als commentator en presentator en niet die van Ernst Paul.. Ik vind zijn stem er helemaal bij horen. En die Art doet me soms denken aan een irritante presentator van Blinq oid, zo'n programma voor kinderen op nederland2 of 3..

De koppels:
Nathalie en Krieke: erg leuk! Al een van mn favo koppels Ben benieuwd of er nog wat gaat gebeuren tussen die twee

Steven en Sofie: blegh hij zei ook nu al dat ze helemaal niet vriendelijk wilden gaan spelen.. neej, lijkt me niks deze twee

Jeroen en Manja: al twee amuletten! Slim om chinees te leren ook Hij kon het echt al best goed Lijkt me een leuk koppel, ook een van mn favorieten

Just en Brechje: lijken me ook wel een leuk koppel

Rink en Jorien: beetje vreemd.. lijken me ook niet echt leuk

Herman en Kris: die vader is wel grappig soms, die zoon weet ik niet.. niet zo interessant

Karla en Sophie: beetje irritante vrouwen, maar ook wel een beetje grappig hoe ze steeds overal om moeten lachen.

Stephan en Marco: niet veel in beeld geweest, doen het niet goed, en ik ergerde me nu al een beetje aan ze, dus snel eruit

Ik ken nu al alle namen
Oud 07-03-2005, 10:31
Escapism
Escapism is offline
die steven, fuck wat is die lelijk
Oud 07-03-2005, 10:42
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 07-03-2005 @ 09:42 :
Oeh, het was weer geweldig!
Precies!
En wat je zegt over de stelletjes ben ik het ook mee eens..
Die Rink en Jorien vond ik ook maar vreemd, ze weten het volgens mij zeker dat ze gaan winnen?? Ik vind niet dat ze dat verdienen hoor..

Heb weer zin in volgende keer
Oud 07-03-2005, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Snoopy249 schreef op 07-03-2005 @ 11:42 :
Precies!
En wat je zegt over de stelletjes ben ik het ook mee eens..
Die Rink en Jorien vond ik ook maar vreemd, ze weten het volgens mij zeker dat ze gaan winnen?? Ik vind niet dat ze dat verdienen hoor..

Heb weer zin in volgende keer
ik vond het net goed dat manja en jeroen toch die proef wonnen.

rink zat steeds jeroen af te leiden, en jorien deed zo uit de hoogte over manja.. ze leken echt overtuigd te gaan winnen. en toen verloren ze toch
Oud 07-03-2005, 11:13
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik vind Manja en Jeroen tot nu toe de leukste, ze hebben nu dus ook een enorme voorsprong door hun kennis van het Chinees. Gewoon goed voorbereid
Rink en Jorien, daar heb ik eigenlijk niks tegen... zij doen volgens mij echt mee om ook wat van het land te zien, en daarnaast willen ze ook winnen. Dat is bijv bij Steven en Sofie wel anders; die willen alleen maar winnen.
Ik ergerde me een beetje aan Brechje, ze leek me zo'n troele die overal een probleem van gaat maken, terwijl ik Just wel heel sociaal vind. Hoe oud zijn die twee trouwens? Ze lijken echt nog jong!?
Oud 07-03-2005, 11:24
Fleurop
Fleurop is offline
Jeroen is onwijs lekker
En daarbij vind ik hem en Manja ook het leukste koppel En de tweeling is ook wel ok.

Wouw, echt wel leuk weer. Super programma
Oud 07-03-2005, 11:39
Shadina
Shadina is offline
Het was weer geweldig.
Een ding snap ik niet he, hoe komen die 2, Krieke en die ander, dan aan die blind date? Hebben ze zichzelf gewoon alleen opgegeven om dan vervolgens met een wildvreemde als koppel mee te doen, of kennen ze elkaar van internet ofzo?
Ik vind het wel een beetje raar dat zij, ze hebben allebei een liefje, een blind date hebben. Als ik zijn vriendin was had ik hem echt niet laten gaan zonder mij. Het is nu al duidelijk dat ze vreemd zullen gaan.
Oud 07-03-2005, 11:43
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Shadina schreef op 07-03-2005 @ 12:39 :
Het was weer geweldig.
Een ding snap ik niet he, hoe komen die 2, Krieke en die ander, dan aan die blind date? Hebben ze zichzelf gewoon alleen opgegeven om dan vervolgens met een wildvreemde als koppel mee te doen, of kennen ze elkaar van internet ofzo?
Ik vind het wel een beetje raar dat zij, ze hebben allebei een liefje, een blind date hebben. Als ik zijn vriendin was had ik hem echt niet laten gaan zonder mij. Het is nu al duidelijk dat ze vreemd zullen gaan.
Het is geen blind-date.
Ze hebben zich gewoon afzonderlijk opgegeven. Het konden net zo goed 2 mannen of juist 2 vrouwen zijn. Ze wisten dat pas, en zagen elkaar pas toen de eerste opdracht begon.

Mensen noemen het hier een blind-date, maar dat is het niet En dat is ook niet hun bedoeling geweest neem ik aan.
Oud 07-03-2005, 11:46
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 07-03-2005 @ 12:43 :
Het is geen blind-date.
Ze hebben zich gewoon afzonderlijk opgegeven. Het konden net zo goed 2 mannen of juist 2 vrouwen zijn. Ze wisten dat pas, en zagen elkaar pas toen de eerste opdracht begon.

Mensen noemen het hier een blind-date, maar dat is het niet En dat is ook niet hun bedoeling geweest neem ik aan.
Ow oke, ik las in een quote van Pebbles dat het een blind date was, ik wist het zelf niet want ik had de eerste 5 min gemist. Maar toch, de kans dat het een man en vrouw is er wel. En dan moet je zo lang 24 uur per dag met elkaar doorbrengen, alles met elkaar doen etc.
Oud 07-03-2005, 11:47
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Shadina schreef op 07-03-2005 @ 12:46 :
Ow oke, ik las in een quote van Pebbles dat het een blind date was, ik wist het zelf niet want ik had de eerste 5 min gemist. Maar toch, de kans dat het een man en vrouw is er wel. En dan moet je zo lang 24 uur per dag met elkaar doorbrengen, alles met elkaar doen etc.
Ja dat is waar, dat is het risico (als ze dat zo zien ) wat ze hebben genomen
Oud 07-03-2005, 11:54
Multilot
Multilot is offline
Een blind date hoeft niets met liefde te maken te hebben...

Verder vind ik het weer geweldig!! Ik hoop dat die twee vriendinnen het ver schoppen, geweldig dat ze dit gewoon impulsief, zonder te weten waar ze aan beginnen doen. Just en brechje zijn overigens ook een favoriet
Oud 07-03-2005, 12:17
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Multilot schreef op 07-03-2005 @ 12:54 :
Verder vind ik het weer geweldig!! Ik hoop dat die twee vriendinnen het ver schoppen, geweldig dat ze dit gewoon impulsief, zonder te weten waar ze aan beginnen doen.
Geweldig? Geweldig DOM vind ik dat
Ik bedoel... tis niet niks zo'n race, zo'n reis, zo'n ervaring. Om dat totaal onervaren te beginnen, dat toont niet van intelligentie en drive om te winnen.
Oud 07-03-2005, 12:41
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 07-03-2005 @ 13:17 :
Geweldig? Geweldig DOM vind ik dat
Ik bedoel... tis niet niks zo'n race, zo'n reis, zo'n ervaring. Om dat totaal onervaren te beginnen, dat toont niet van intelligentie en drive om te winnen.
Idd, ik vind ze ook erg dom. Ze wisten geeneens wat voor kleding ze moesten meenemen etc.. hebben ze vorige keer geeneens gekeken? Ze zaten ook de hele tijd te zeiken, ze moeten al blij zijn dat ze een slaapplek hebben.
Oud 07-03-2005, 13:01
M@niac
M@niac is offline
IK heb me gisteren ook weer eens voor de TV gestationeerd voor Peking Express, wat een geweldig programma is dat zeg.

Na gisteren ben ik van mening dat de eerste 2 koppels die eruit gaan, die oudere vader en zoon zijn, en het homokoppel.
Het ene koppel heeft het nadeel dat ze een oudere man bij zich hebben die sneller door zijn energie heen is, en het andere kan zich moeilijk fatsoenlijk verstaanbaar maken ( ja, dat kan de rest ook niet, maar als ik eens zag hoe erg zij gisteren zaten te klooien om een lift te krijgen ! ).

Vinden jullie overigens niet dat die ene gast veel op RUDI VOLLER lijkt

Regels voor berichten