Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2005, 20:34
zeep007
zeep007 is offline
haha, ja de derde. hahaha....

Ik was toen verliefd op een goede vriend. Was een jaar of 14. Hij had al een poosje een oogje op me en ik had wat bedenktijd nodig.
Eenmaal op school na een lang weekend had ik besloten er toch voor te gaan. We liepen naar buiten en daar zoenden we. Ik had net mijn tanden gepoetst en hij net grookt. Het enige wat ik uit kon kramen was: : Ik zoen met een asbak!"

hahaha
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2005, 20:42
Verwijderd
Eeeeh wat een vraag .

Was volgens mij op een kamp. Een vriend van 'hem' kwam naar me toe en zei dat hij met mij wou zoenen. In een uur lagen we samen in een tent, hij kwam boven op me en begon me te zoenen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 08:42
waves
waves is offline
heb geen derde persoon, en de derde zoen in totaal was niet noemenswaardig (die gast kon niet zoenen )
Oud 10-02-2005, 10:19
Bell
Bell is offline
mijn 3e zoen was op vakantie op Ibiza met een of andere Italiaan... ik raad een Italiaan dan ook niet aan...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 12:19
Verwijderd
De eerste zoen met mijn 3e slachtoffer was mijn 3e vriendje. Nauwelijks een geweldige zoen maar oh wat vonden we elkaar leuk en wat waren we verliefd, dus ja.. de 1e zoen met het 3e slachtoffer was denk ik wel het best van allemaal, wat een beetje jammer is.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 12:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-02-2005 @ 19:42 :
Altijd maar die eerste-zoen verhalen wordt ook zo saai... Hierbij vraag ik jullie dus naar jullie 'derde zoen'. Daarmee bedoel ik dus de eerste zoen met je derde slachtoffer (maar als je derde zoen met je eerste slachtoffer juist noemenswaardig was, mag je dat natuurlijk ook vermelden ).

Leef je uit en hoe langer je verhaal, hoe beter!
Hrm.. ik moest serieus nadenken met wie die 3e zoen was

Maar goed, die zoen was eng. Niets mis met de zoen an sich.. maar gewoon eng/spannend (niet vervelend eng). Ik kende de jongen nog niet zo goed, het was de eerste jongen met wie ik wat kreeg die een stuk ouder was.
Oud 10-02-2005, 16:33
CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
hele goeie vriend, stiekem beetje verliefd geworden, bevrijdingsfestival, bij Di-rect , de dag erna besloten dat we toch maar beter goeie vrienden konden blijven

(althans dat besloot hij.. )
Oud 10-02-2005, 17:08
Hagel
Hagel is offline
Mijn derde zoen was met Ben, een jongen die ik toen al heel lang leuk vond en hij mij ook. Helaas is het toen niks geworden en een aantal dgn later had ik een vriend, na een jaar hem toch weer opgezocht toen we beiden een "relatie"hadden, weer verliefd, lang erover gepraat, echt maanden want we vonden het allebei moeilijk om uit te maken met huidige vriend(in) en uiteindelijk is het nooit wat geworden

Of hij was met Coen, een collega van mijn werk toen. Geen leuk verhaal bij, het was toen we beiden dronken waren.
Oud 11-02-2005, 10:58
Verwijderd
Oeh, mijn derde zoen was met de jongen die inmiddels mijn exvriend is, maar waar ik nog ontzettend goed mee bevriend ben.

We waren uit, met een hele groep, en ik had nog een vriendje. Daar voelde ik niets meer voor, wilde het uitmaken maar durfde niet (1e liefde hee)

Ik had samen met mijn exvriend een soort van weddenschap. Hij beweerde dat ik hem niet durfde te zoenen, en ik beweerde van wel. Ik kwam hem dus tegen in het café, hij ging darten, achterin het pand. Ik had mijn beste vriendin gevraagd hem te vragen of het een subtiele hint was, en zijn antwoord was dat ik daar zelf maar mijn conclusies uit moest trekken. Dus ik naar hem toe, en zijn dartpijltjes afgepakt. Gezegd dat ik het niet gezellig vond. Hij pakte me vast, maar hield zijn gezicht op afstand. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en hebben we daar heerlijk gezoend.

Hij was niet nuchter meer en wilde een tweede kans, dat heeft me erg veel pijn gedaan, zeker omdat ik nog een vriend had. Heb het meteen uit gemaakt met mijn vriend, en 20 dagen later had ik iets met die andere jongen. Dat heeft 5 of 6 maanden geduurd, en het is nu al een maand of 6 uit.

Maar hij is nog steeds mijn grootste liefde, ook al had ik voor hem een relatie van 19 maanden...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 09-02-2005 @ 16:33 :
Was je moeder er kwaad over dan? Of zei ze 't gewoon voor de grap? Mijn moeder zou 't wel grappig vinden als ze me daar met zo'n franse jongen zou zien. Ze zou me er naderhand iig lekker plagen
oh volgens mij zei mn moeder het ook meer voor de grap hoor
maar gewoon, t klinkt nogal lomp als je familie zo over je praat, al moet ik eerlijk zeggen dat ik het die vakantie er wel erg naar gemaakt had
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 14:10
FuhgAwz
FuhgAwz is offline
llllllillek
Oud 11-02-2005, 17:59
Verwijderd
Hmm ik weet het niet Precies meer maar volgens mij was ik 13 en was het een franse jongen, met een onwijs droge mond, maar dat kwam waarschijnlijk omdat hij blowde enzo.
In ieder geval was het smerig en de rest van de vakantie heb ik hem maar ontweken.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 18:15
gekkie:D
gekkie:D is offline
Die was niet zo bijzonder. Als ik me niet vergis was het met zo een propellor-tong-geval
Oud 11-02-2005, 18:50
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 09-02-2005 @ 17:47 :
Oh, dat was eenmalig en was ook niet voor herhaling vatbaar.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 19:20
Sartre
Sartre is offline
De derde was geloof ik met een meisje wiens relatie net uit was. Ze was op een feestje van een vriend van me en ze bleef bij mij slapen omdat ze niet meer naar huis kon. Volgens mij gebruikte ze me een beetje om afleiding te zoeken ofzo.. maar goed, was wel oké/.
Oud 11-02-2005, 23:28
ExVaal
ExVaal is offline
Ik kan me stom genoeg mijn 3e zoen niet herinneren.

Mijn aller-eerste zoen was iig erg smerig en wasmachine-achtig. De eerste zoen met mijn eerste échte vriendinnetje blijft de beste tot nu toe.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 23:35
Verwijderd
Mijn derde zoen is geloof ik ook de derde persoon (schande, schande), en het was op z'n zachtst gezegd een beetje vreemd. De jongen in kwestie had die avond al eerder interesse getoond, maar ik had hem zo ongeveer afgewezen. Een vriendin van me die mee was zat echter wel de hele tijd van hem naar mij te gebaren, en op een gegeven moment kwam ik hem tegen op de dansvloer en zoende hij me gewoon. Van verbazing heb ik eventjes meegedaan, geloof ik, maar leuk was het niet (roker, bleh) en spannend al helemaal niet. Creep.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 10:21
Maurice
Maurice is offline
eerste zoen met derde slachtoffer was vreselijkste ooit.
Oud 14-02-2005, 11:28
Verwijderd
haha hier ook niet echt benoemenswaardig
of miss juist wel, deze zoen verpeste best veel, ik had mijn ex bijna terug, toen ik met zoener nr 3 zoende, daarna had wou ik me niet meer spreken..
jammer maar helaas
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 11:30
Arwyn
Arwyn is offline
De eerste zoen met de derde persoon??
Die was best wel ranzig... Echt zo'n wasmmachine-zoen... Was niet voor herhaling vatbaar en is dus ook nooit herhaald gelukkig! Maar we zijn wel vriendjes
Oud 14-02-2005, 11:40
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Bij mij was het een jongen van mijn school, die ik al lang leuk vond. We waren vrienden van elkaar, maar altijd met elkaar aan het flirten. Totdat hij tijdens een feestje door een vreselijk rotwijf op z'n bek werd gepakt. Daar ging mijn kans voor die avond.
Tijdens dat hij iets met haar had, flirten we nog steeds wel. Uiteindelijk had hij het met haar uitgemaakt en diezelfde middag (tot ongenoegen van haar) zoenden we. Ik weet dat ik het op dat moment helemaal geweldig vond omdat ik zo lang gewacht had, maar nu weet ik er eigenlijk niets meer van. Daarna hebben we nog drie maanden een relatie gehad.
Oud 14-02-2005, 11:54
sicilion
sicilion is offline
3e persoon waar ik mee had gezoend is de jongen waar ik een relatie mee begon terwijl ik hem nauwelijks kende, jongen waar ik nu weer een relatie mee heb en de jongen waar nu een taart voor in de oven staat De eerste zoen tusen ons vond plaats op centraal station groningen. We hadden de hele avond door de stad gesjokt met wat vrienden en echt geen woord met elkaar gewisseld. Uiteindelijk nam de ene vriend de bus, de andere de trein en ik stond op het punt mijn bus te pakken. nog een laatste afscheidsknuffel en we stonden te zoenen, de rest van de avond. Daarna helemaal verliefd naar huis gegaan. relatie heeft 5 maanden geduurd maar nu anderhalf jaar later hebben we sinds 3 maanden weer een relatie die harstikke goed loopt ^_^
Oud 14-02-2005, 19:09
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ja, hoe hij heette zit ik nu al drie weken over na te denken, ik kan er niet meer opkomen . Hij kwam iig bij moordrecht (en ik zei steeds moerdrecht). Een maand ongeveer nadat het uit was met mijn ex, het gaf me tenminste het gevoel dat er nog andere jongens waren oid , de re-bound jongen als het ware. Hij was saai, en zoende nog geeneens goed (mond open en daar hield het mee op). Ik had ook geen zin om telefoonnummers uit te wisselen. Maar hij zag er best schattig uit . Maar zijn naam , dat irriteert me.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 19:17
Antinoniem
Antinoniem is offline
3e zoen 1e 'slachtoffer' verneukte ik gigantisch
1e zoen 3e 'slachtoffer' verneukte zij gigantisch
nuff said.
Oud 14-02-2005, 19:41
100%hallal
100%hallal is offline
Mijn 3e zoen was met een kerel van 23 terwijl ik 15 was..... Foutheid! Maar hij was wel lekker! En ik heb nog steeds contact met m... Gewoon netjes, dat wel
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 19:46
phenyl
phenyl is offline
wow. nu moet ik nadenken.
volgens mij was de derde persoon die ik zoende een enorme moron.
kwam ik later achter.
mag ik over de 4e vertellen?
die was ontzettend lief en mijn eerste echte fling.
alleen ik wist niet wat een relatie inhield en maakte het 3 keer uit met de gedachte van aw het gaat wel weer aan. nou de derde keer dus niet.
en toen legde hij binnen een week met mijn aartsrivaal aan.
resultaat:
8 maanden verdriet.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 20:03
MaArT3N
MaArT3N is offline
Derde meisje met wie ik zoende was de beste Was 3 jaar geleden en ze is nog steeds me beste vriendin. Ook al is het uit... Was ook de eerste zoen die niet echt "gepland" was net als op de basischool, dit was gewoon op een tuinfeest van iemand, waarop we vertrokken naar een steegje enneuh... *knip*
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 20:05
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
MaArT3N schreef op 14-02-2005 @ 20:03 :
Derde meisje met wie ik zoende was de beste Was 3 jaar geleden en ze is nog steeds me beste vriendin. Ook al is het uit... Was ook de eerste zoen die niet echt "gepland" was net als op de basischool, dit was gewoon op een tuinfeest van iemand, waarop we vertrokken naar een steegje enneuh... *knip*
Werden zoenen op de basisschool gepland?

Werd er gezoent op de basisschool?
Oud 14-02-2005, 20:11
MaArT3N
MaArT3N is offline
Citaat:
Qimm schreef op 14-02-2005 @ 21:05 :
Werden zoenen op de basisschool gepland?

Werd er gezoent op de basisschool?
In groep7 al bij ons.. Bij mij was het in groep8, tijdens de eindfuifen die iedereen gaf. Oeh, hij vind haar leuk, en dan gingen je vrienden met de vriendinnen van haar praten en dan werd er wat voor je geregeld...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 20:31
Envy
Envy is offline
Het enige dat ik nog weet was dat de jongen in kwestie verschrikkelijk niet kon zoenen, en dat ik er daarom snel een einde aan gemaakt heb.
Oud 14-02-2005, 21:27
Dolores
Dolores is offline
Pff, mijn derde zoen was van een dom joch op een schoolfeest, bah.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 09-02-2005 @ 20:46 :
Ha, mijn derde slachtoffer dus. Nou ja, ik was meer zijn slachtoffer eigenlijk

Ik had hem ontmoet op een feest en we vonden elkaar direct erg leuk, er was echter 1 probleempje. Ik had een vriend. We hebben telefoonnummers uitgewisseld en binnen een paar dagen was het uit met mijn vriend en had ik een date met deze nieuwe jongen, Stig

is die van top gear?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 23:15
boredoflife
boredoflife is offline
mijn derde zoen was tot nu toe ook de laatste
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 23:43
freakinaround
freakinaround is offline
dat was de 1e x met een meisje. wel raar en overwachts. maar wel leuk.
Oud 14-02-2005, 23:49
boredoflife
boredoflife is offline
Citaat:
dat was de 1e x met een meisje. wel raar en overwachts. maar wel leuk.
hihi, hoe voelt dat precies? als je kan uitleggen
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 23:51
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
boredoflife schreef op 15-02-2005 @ 00:49 :
hihi, hoe voelt dat precies? als je kan uitleggen
gwn.. leuker dan met een jongen vind ik denk ik. veel rustiger enzo
Oud 14-02-2005, 23:53
boredoflife
boredoflife is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 15-02-2005 @ 00:51
gwn.. leuker dan met een jongen vind ik denk ik. veel rustiger enzo
hoe rustig het gaat ligt toch aan de persoon
niet aan of het een jongen of meisje is..
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 17:54
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
MaArT3N schreef op 14-02-2005 @ 20:11 :
In groep7 al bij ons.. Bij mij was het in groep8, tijdens de eindfuifen die iedereen gaf. Oeh, hij vind haar leuk, en dan gingen je vrienden met de vriendinnen van haar praten en dan werd er wat voor je geregeld...
Wow ik heb wat gemist op de basisschool
Oud 15-02-2005, 20:46
fractuur
fractuur is offline
Mijn derde zoen, letterlijk, was bij de Davis Cup Nederland tegen Canada geloof ik (rond die tijd iig ) en de derde persoon was ehm... op een Halloweenparty. De jongen in kwestie heeft me volgens mij nog wel een tijd leuk gevonden. En ik maar denken dat hij een jongen was waarmee je "gewoon" voor een avond mee kon zoenen. Was een beetje aangeschoten, vandaar.
Oud 15-02-2005, 22:11
bracelance
bracelance is offline
ik weet nog wel in 1893...
Reageren

Regels voor berichten