Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2002, 09:21
psygnosos
psygnosos is offline
Blijft nog wel vreemd natuurlijk dat t land dat de "Pólitieagent" van de wereld is zoiets uitbrengt.....
Oud 16-07-2002, 09:21
psygnosos
psygnosos is offline
Wauw, eindeijk 2 pagina's behaalt met dit gepraat
Oud 16-07-2002, 13:44
Alex Fernando
Alex Fernando is offline
ik ben klaar met de training, wat nu?
hoe verder?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 17:40
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
Alex Fernando schreef:
ik ben klaar met de training, wat nu?
hoe verder?
Je moet nu online gaam met Gamespy,
en het level Mout McKenna spelen.
Totdat je de melding krijgt dat je dat level
Completed hebt, dan kun je alle andere levels
spelen.

Bart
Oud 17-07-2002, 23:39
MC
MC is offline
Ik heb het gedownload, en ik heb mezelf gekwalificeerd (het ging in het begin niet zo makkelijk maar je moet ff doorzetten en dan lukt het wel, vooral niet te moeilijk doen!)
Als je jezelf eenmaal gekwalificeerd hebt, dan begint het spel juist leuk te worden want dan mag je online spelen!
Dat vind ik dus zo leuk aan dit game, tis wel moeilijker dan CS, maar grafisch is het echt wel beter dan CS, en 't is nog in de BETA FASE!
Er is al een update uitgebracht ofzo toch?? Maar ik heb het nog niet gedownload, wie heeft dat al wel gedaan?
En wat is er aan veranderd?
BTW ik heb het zojuist 12 uur achter elkaar gespeeld (ja echt) en ik ga nu maar eens slapen want ik ben KAPOT!!!!!

Mzzl
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 08:59
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
Havock schreef:

hmpf, "ze staan hun mannetje"

ja, met wegrennen zeker

4 jaar jiu jitsu (groene band, + reputatie haast medogenloos te zijn als het op vechten aankomt)
en al aardig wat MZV (militaire ZelfVerdediging)

wanna try it out?

en over het algemeen is soft zijn een zwakte.
Je bent vroeger veel gepest zeker?

Maargoed: Dit spel zint me compleet niet... en ja: het is indoctrinatie en hersenspoeling.... vooral omdat de tegenpartij ALTIJD als terrorist in beeld komt, ookal is het een couter....

Trouwens.... een land dat kennelijk zoveel normen en waarden heeft... een land dat helemaal op zijn kop staat over het geweld in videospelletjes..... geeft nu geweldadige spellen weg aan KINDEREN?! zieke hypocriete pokkeamerikanen weer.....

Zullen die kinderen ook een mededeling krijgen als ze doodgaan in dat spel: 'Let op: In het echte leven respawn je NIET'
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 18:42
Verwijderd
Citaat:
nietzman schreef:

Je bent vroeger veel gepest zeker?

Maargoed: Dit spel zint me compleet niet... en ja: het is indoctrinatie en hersenspoeling.... vooral omdat de tegenpartij ALTIJD als terrorist in beeld komt, ookal is het een couter....

Trouwens.... een land dat kennelijk zoveel normen en waarden heeft... een land dat helemaal op zijn kop staat over het geweld in videospelletjes..... geeft nu geweldadige spellen weg aan KINDEREN?! zieke hypocriete pokkeamerikanen weer.....

Zullen die kinderen ook een mededeling krijgen als ze doodgaan in dat spel: 'Let op: In het echte leven respawn je NIET'
ja, idd, ik werd wel gepest ja...

en het bevalt me niet hoe het bij jou eruit komt, niet iedereen is zoals jij, ik ben harder, ja, en blijf dat worden zolang ik leef.

en je hebt wel een beetje gelijk wat het spel betreft, maar hey, hebben wij toch schijt aan wat daar gebeurt?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 20:12
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
Havock schreef:
en je hebt wel een beetje gelijk wat het spel betreft, maar hey, hebben wij toch schijt aan wat daar gebeurt?
Neuh
Mensenrechten zijn het toch wel waard om voor gevochten te worden
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 15:13
psygnosos
psygnosos is offline
Ik denk dat ik weet hoe nietzman aan dat feit komt, Havock.
je stelt je nogal op als iemand die zich enorm sterk vindt en t lijkt alsof de hele wereld jou geen zak interreseert...Dat is meestal een teken van zwakte, ook al lijkt t alsof jij enrom sterk bent

De wereld is al behoorlijk verneukt, en ik vind dat wij als plicht hebben als mens de wereld te redden
Oud 19-07-2002, 23:04
Verwijderd
Citaat:
psygnosos schreef:
Ik denk dat ik weet hoe nietzman aan dat feit komt, Havock.
je stelt je nogal op als iemand die zich enorm sterk vindt en t lijkt alsof de hele wereld jou geen zak interreseert...Dat is meestal een teken van zwakte, ook al lijkt t alsof jij enrom sterk bent

De wereld is al behoorlijk verneukt, en ik vind dat wij als plicht hebben als mens de wereld te redden
te redden...

wat galant..

ga je nu ook een wit paard, een groot zwaard en een glimmend harnas kopen?

ik ben ongevoelig, so what?

heeft ook zo zijn voordelen

en de wereld is al behoorlijk verneukt ja, maar zal een computerspel het nog verder verneuken?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 15:29
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
Havock schreef:

Ja, een bepaalde psycholoog zal over een jaar of 30 een nieuwe bently van je therapiekosten kunnen betalen.

Citaat:
en de wereld is al behoorlijk verneukt ja, maar zal een computerspel het nog verder verneuken?
Laten we geen risico nemen....
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 19:25
CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
Havock schreef:

te redden...

wat galant..

ga je nu ook een wit paard, een groot zwaard en een glimmend harnas kopen?

het gaat niet zozeer om het computerspel zelf, maar om de gedachte die erachter zit.

Het spel moet zorgen voor meer mensen in het leger. Dat wil dus zeggen meer oorlog, meer onschuldige doden, meer verdriet, zo gaat de wereld steeds meer achteruit.
In plaats dat ze bij wijze van spreke rondom de tafel gaan zitten om zo het probleem op te lossen, gaan ze een geweldadige game die voor ieder kind makkelijk te krijgen is produceren. Terwijl ze voorheen altijd al tegen dit soort spellen waren.
Als niemand iets zegt over amerika dan worden ze steeds lakser. En er kan van alles gebeuren als ze echt in de problemen zitten.

Citaat:
Naz schreef:

dus om dat een paar rare profs. hebben gezegd dat je gaat moorden van cs i de achterliggende gedachte van AAperations niet goed?!?! Das zoiet als mij de schuld geven van iets wat iemand anders heeft gezegd

tsja.. kan
als je countersrike en america army beide hebt gespeeld dan weet je dat aa vele malen realistischer is dan cs
En de achterliggende gedachten van die amerikanen slaat nergens op. Maakt het uit of ik america army uitbreng met de gedachte dat het leuk en sociaal moet zijn of met de gedachte dat het voor propaganda is om meer mensen het leger in te krijgen om mensjes te vermoorden?? nee je blijft hetzelfde beeld zien.

Laatst gewijzigd op 20-07-2002 om 19:33.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 21:42
Verwijderd
Citaat:
nietzman schreef:

Ja, een bepaalde psycholoog zal over een jaar of 30 een nieuwe bently van je therapiekosten kunnen betalen.

Laten we geen risico nemen....
tsssss, ongevoelig is geen ziekte in je kop hoor...

en ik zal nooit in een inrichting belanden...

Citaat:
CrazY G schreef:

het gaat niet zozeer om het computerspel zelf, maar om de gedachte die erachter zit.

Het spel moet zorgen voor meer mensen in het leger. Dat wil dus zeggen meer oorlog, meer onschuldige doden, meer verdriet, zo gaat de wereld steeds meer achteruit.
In plaats dat ze bij wijze van spreke rondom de tafel gaan zitten om zo het probleem op te lossen, gaan ze een geweldadige game die voor ieder kind makkelijk te krijgen is produceren. Terwijl ze voorheen altijd al tegen dit soort spellen waren.
Als niemand iets zegt over amerika dan worden ze steeds lakser. En er kan van alles gebeuren als ze echt in de problemen zitten.

als je countersrike en america army beide hebt gespeeld dan weet je dat aa vele malen realistischer is dan cs
En de achterliggende gedachten van die amerikanen slaat nergens op. Maakt het uit of ik america army uitbreng met de gedachte dat het leuk en sociaal moet zijn of met de gedachte dat het voor propaganda is om meer mensen het leger in te krijgen om mensjes te vermoorden?? nee je blijft hetzelfde beeld zien.
ik vind jou eng...

meer mensen in het leger= meer oorlog?

dus jij denkt dat als er niemand meer in het leger gaat, de oorlogen ophouden?

get real.

dit noem ik dromen over iets wat nooit zal komen

bovendien: het is een prachtbaan in het leger, zou neit iets anders willen en kunnen, "vaste" banen zuigen, te saai
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 09:02
psygnosos
psygnosos is offline
Als ongevoelig iets is waar je trots op bent......

Moet jij weten, maar op veel vrienden kan je niet rekenen (lijkt mij)

Als er inderdaad geen leger meer zou bestaan is er geen mogelijkheid om oorlog te voeren. Ik geef toe, niet realistisch.. Maar stel je voor dat t zou lukken,
wat wel zou kunnen veranderen is dat Nederland een iets grotere rol gaat spelen in Internationale vrede's missies (daar heb je dan wel weer soldaten voor nodig, maar niet van die aggresieven opgefokte Havock-mannetjes die worden gekweekt met dit soort zinloze spelletje's)

Greetings
Oud 21-07-2002, 10:37
Verwijderd
Citaat:
psygnosos schreef:
Als ongevoelig iets is waar je trots op bent......

Moet jij weten, maar op veel vrienden kan je niet rekenen (lijkt mij)

Als er inderdaad geen leger meer zou bestaan is er geen mogelijkheid om oorlog te voeren. Ik geef toe, niet realistisch.. Maar stel je voor dat t zou lukken,
wat wel zou kunnen veranderen is dat Nederland een iets grotere rol gaat spelen in Internationale vrede's missies (daar heb je dan wel weer soldaten voor nodig, maar niet van die aggresieven opgefokte Havock-mannetjes die worden gekweekt met dit soort zinloze spelletje's)

Greetings
weer wat nieuws geleerd;

ik ben agressief.
nee, dat ben ik niet.

en ik ben idd voor dat nederland een grotere rol tijdens vredesmissies gaat spelen.

alleen dan moet er iets gebeuren waar jullie minder blij mee zijn: meer geld in defensie

en hooligans laten zijn dat je echt geen leger nodig hebt om oorlog te voeren.

en je klinkt als een bejaarde, "opgefokte Havock-mannetjes die worden gekweekt met dit soort zinloze spelletje's"

nu onderschat je me, denk je dat ik opgefokt raak van dat soort dingen?

jezus, doe ff normaal zeg.... tis maar en spelletje man...
ga jij nou maar fijn met je blokkendoos spelen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 13:28
psygnosos
psygnosos is offline
De blokkendoos was wel altijd harstikke leuk

maar ik vind dat jij best wel opgefokt bent als je handtekening zo is

"pijn is een mentale reactie op op een gevoel dat als onprettig word beshreven. sommige mensen hebben andere smaken, ik ook; pijn=fijn"

Ik ben maar blij dat ik als een bejaarde klink, beter dan een hersenloze puber die blij is met geweld en pijn geweldig vindt, volgens mij weet je niet eens wat t woord echt betekent
Oud 22-07-2002, 18:41
Verwijderd
Citaat:
psygnosos schreef:
De blokkendoos was wel altijd harstikke leuk

maar ik vind dat jij best wel opgefokt bent als je handtekening zo is

"pijn is een mentale reactie op op een gevoel dat als onprettig word beshreven. sommige mensen hebben andere smaken, ik ook; pijn=fijn"

Ik ben maar blij dat ik als een bejaarde klink, beter dan een hersenloze puber die blij is met geweld en pijn geweldig vindt, volgens mij weet je niet eens wat t woord echt betekent
jawel.
ik kick neit op geweld.
(hoewel ik films enzo ZONDER vaak wel saai vind)

en die sig is al oud.
maar heb geen zin/ben te lui om een nieuwe neer te gooien.
maar goed, ik zal er wat origineels van maken.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 22:44
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik heb het gisteren gedlt en geinstalleerd

Heb sindsdien alleen WC3 er tussendoor gedaan

Maar 1 vraagje

Als je met een bepaalde gun rondloopt word je accuracy dan beter?

Ik merk het namelijk met de MG dat ik eerst geen kogel kon raken en nu opeens wel :\
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten