Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb het gedownload, en ik heb mezelf gekwalificeerd (het ging in het begin niet zo makkelijk
![]() Als je jezelf eenmaal gekwalificeerd hebt, dan begint het spel juist leuk te worden want dan mag je online spelen! Dat vind ik dus zo leuk aan dit game, tis wel moeilijker dan CS, maar grafisch is het echt wel beter dan CS, en 't is nog in de BETA FASE! Er is al een update uitgebracht ofzo toch?? Maar ik heb het nog niet gedownload, wie heeft dat al wel gedaan? En wat is er aan veranderd? BTW ik heb het zojuist 12 uur achter elkaar gespeeld (ja echt) en ik ga nu maar eens slapen want ik ben KAPOT!!!!! ![]() Mzzl |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed: Dit spel zint me compleet niet... en ja: het is indoctrinatie en hersenspoeling.... vooral omdat de tegenpartij ALTIJD als terrorist in beeld komt, ookal is het een couter.... Trouwens.... een land dat kennelijk zoveel normen en waarden heeft... een land dat helemaal op zijn kop staat over het geweld in videospelletjes..... geeft nu geweldadige spellen weg aan KINDEREN?! zieke hypocriete pokkeamerikanen weer..... Zullen die kinderen ook een mededeling krijgen als ze doodgaan in dat spel: 'Let op: In het echte leven respawn je NIET' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en het bevalt me niet hoe het bij jou eruit komt, niet iedereen is zoals jij, ik ben harder, ja, en blijf dat worden zolang ik leef. en je hebt wel een beetje gelijk wat het spel betreft, maar hey, hebben wij toch schijt aan wat daar gebeurt? |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat ik weet hoe nietzman aan dat feit komt, Havock.
je stelt je nogal op als iemand die zich enorm sterk vindt en t lijkt alsof de hele wereld jou geen zak interreseert...Dat is meestal een teken van zwakte, ook al lijkt t alsof jij enrom sterk bent De wereld is al behoorlijk verneukt, en ik vind dat wij als plicht hebben als mens de wereld te redden
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat galant.. ga je nu ook een wit paard, een groot zwaard en een glimmend harnas kopen? ik ben ongevoelig, so what? heeft ook zo zijn voordelen ![]() en de wereld is al behoorlijk verneukt ja, maar zal een computerspel het nog verder verneuken? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Het spel moet zorgen voor meer mensen in het leger. Dat wil dus zeggen meer oorlog, meer onschuldige doden, meer verdriet, zo gaat de wereld steeds meer achteruit. In plaats dat ze bij wijze van spreke rondom de tafel gaan zitten om zo het probleem op te lossen, gaan ze een geweldadige game die voor ieder kind makkelijk te krijgen is produceren. Terwijl ze voorheen altijd al tegen dit soort spellen waren. Als niemand iets zegt over amerika dan worden ze steeds lakser. En er kan van alles gebeuren als ze echt in de problemen zitten. Citaat:
En de achterliggende gedachten van die amerikanen slaat nergens op. Maakt het uit of ik america army uitbreng met de gedachte dat het leuk en sociaal moet zijn of met de gedachte dat het voor propaganda is om meer mensen het leger in te krijgen om mensjes te vermoorden?? nee je blijft hetzelfde beeld zien.
Laatst gewijzigd op 20-07-2002 om 19:33. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik zal nooit in een inrichting belanden... Citaat:
meer mensen in het leger= meer oorlog? dus jij denkt dat als er niemand meer in het leger gaat, de oorlogen ophouden? get real. dit noem ik dromen over iets wat nooit zal komen ![]() bovendien: het is een prachtbaan in het leger, zou neit iets anders willen en kunnen, "vaste" banen zuigen, te saai |
![]() |
|
![]() |
Als ongevoelig iets is waar je trots op bent......
Moet jij weten, maar op veel vrienden kan je niet rekenen (lijkt mij) Als er inderdaad geen leger meer zou bestaan is er geen mogelijkheid om oorlog te voeren. Ik geef toe, niet realistisch.. Maar stel je voor dat t zou lukken, wat wel zou kunnen veranderen is dat Nederland een iets grotere rol gaat spelen in Internationale vrede's missies (daar heb je dan wel weer soldaten voor nodig, maar niet van die aggresieven opgefokte Havock-mannetjes die worden gekweekt met dit soort zinloze spelletje's) Greetings
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben agressief. nee, dat ben ik niet. en ik ben idd voor dat nederland een grotere rol tijdens vredesmissies gaat spelen. alleen dan moet er iets gebeuren waar jullie minder blij mee zijn: meer geld in defensie ![]() en hooligans laten zijn dat je echt geen leger nodig hebt om oorlog te voeren. en je klinkt als een bejaarde, "opgefokte Havock-mannetjes die worden gekweekt met dit soort zinloze spelletje's" nu onderschat je me, denk je dat ik opgefokt raak van dat soort dingen? jezus, doe ff normaal zeg.... tis maar en spelletje man... ga jij nou maar fijn met je blokkendoos spelen. |
![]() |
|
![]() |
De blokkendoos was wel altijd harstikke leuk
![]() maar ik vind dat jij best wel opgefokt bent als je handtekening zo is "pijn is een mentale reactie op op een gevoel dat als onprettig word beshreven. sommige mensen hebben andere smaken, ik ook; pijn=fijn" Ik ben maar blij dat ik als een bejaarde klink, beter dan een hersenloze puber die blij is met geweld en pijn geweldig vindt, volgens mij weet je niet eens wat t woord echt betekent
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kick neit op geweld. (hoewel ik films enzo ZONDER vaak wel saai vind) en die sig is al oud. maar heb geen zin/ben te lui om een nieuwe neer te gooien. maar goed, ik zal er wat origineels van maken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
America's Army Verwijderd | 3 | 13-03-2006 09:04 | |
Games |
America's Army spelers? Below_Zero | 70 | 29-05-2005 13:13 | |
Games |
[Probleem] Uitpakken files America's Army v2.4 Below_Zero | 12 | 25-05-2005 16:43 | |
Games |
[probleem]america's army DG | 3 | 13-08-2004 11:31 | |
Software & Hardware |
America's Army -SoloWolf- | 4 | 27-07-2004 22:05 | |
Games |
America's army sexyboy | 10 | 27-11-2002 20:29 |