Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2005, 20:47
TiM
TiM is offline
ik zie mn vriendin eens in de 2, 3 weken...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2005, 17:45
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Ik zie mijn vriend standaard elke zondag...
Mijn moeder en mijn schoonmoeder zitten ook elke week wel bij elkaar.
En mijn school zit 5 minuten lopen van zijn huis.
Op een dinsdag pas ik op m'n schoonbroertje, en eet ik daar ook gelijk...
En het gaat prima..
Oud 18-02-2005, 19:46
Maija
Maija is offline
Bijna elke dag,

Maarja mischien komt dat ook wel, omdat we dicht bij elkaar wonen, en zijn moeder een relatie met mijn vader heeft,
En over 3 maanden als de scheiding van mijn ouders helemaal geregeld is.. ze samen een huis willen kopen, en mijn vriend en ik dan eigenlijk ook gaan samenwonen..
Dus dan zien we elkaar nog meer..

Maar soms zien we elkaar een hele week, maar elke dag 10 min ofzo.

Ik hoop dat dat "samenwonen" goed gaat.. ik ben erg slecht in om bijna contstant samen te zijn in een relatie..
Oud 21-02-2005, 20:17
tintin
tintin is offline
tegenwoordig zie ik haar te weinig, maar we hebben allebei nu zwaar met school

ho, teringschool, is er altijd als je het niet nodig hebt
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 14:31
A*
A* is offline
Ik zie mijn vriend elke dag. Ik woon daar zo'n beetje, harstikke gezellig.

@ topicstarter: Je moet gewoon proberen zo vaak als je kunt en wilt bij haar zijn. Elkaar te weinig zien is ook niet leuk, en te veel ook niet dus zoek een middenweg.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 14:51
Iduna
Iduna is offline
Te weinig is wanneer je elkaar zo erg mist, dat de kans groter wordt dat jullie uit elkaar gaan. Wanneer je geen eigen leven hebt, mis je elkaar ook meer.
Misschien kun je eens een keer bij elkaar slapen, dan ben je wat langer bij elkaar en het is ook fijn.
Als jullie elkaar niet vaker kunnen zien, moet je accepteren dat het niet kan en maar te genieten van de momenten waarin je wel samen bent.

Te veel is wanneer je je aan elkaar gaat ergeren, wanneer je relatie je verstikt. Een eigen leven naast die van jullie samen is erg belangrijk. Of je elkaar nu vaak of weinig kunt zien, je moet er een balans in vinden.

Ik zag mijn vriend in het begin 1 keer in de week, tegenwoordig zie ik hem veel vaker (met blijven slapen). Dat gaat prima.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 15:01
Sonnebloem
Sonnebloem is offline
Ik zie mijn vriend ongeveer 4 dagen per week...
Meestal het hele weekend(nou ja zaterdag overdag werken we allebei)
En dan meestal 2 avonden in de week, want ik werk op donderdagavond en tennis op maandagavond en dan hebben we ook allebei tijd voor onszelf.

In het begin zagen we elkaar bijna iedere dag, vonden we ook nie erg, maar nu is de situatie gewoon anders

In vakanties zie ik hem wel zowat iedere dag...

Maar hoe vaak je je vriend/vriendin wilt zien verschilt voor iedereen denk ik, de een heeft meer ruimte nodig dan een ander...

Mijn ex zag ik een stuk minder, hij woonde ook wat verder weg enzo, maar toen vond ik het niet zo erg, nu zou ik er niet aan moeten denken om mijn vriend alleen maar op zaterdagavond en zondag te zien.
Oud 22-02-2005, 15:06
ThA_BiTcH
ThA_BiTcH is offline
Ik zie mijn vriend ook niet zo heel vaak, want hij loopt nu stage en in het weekend werkt hij nog!
Ik zie hem meestal alleen op zondag

En het ligt er natuurlijk ook aan, waar hij/zij woont!!
Oud 22-02-2005, 15:07
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Envy schreef op 13-02-2005 @ 14:36 :
Alleen in het weekend, vanwege de afstand.
Anders zou het wel vaker zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 15:16
Verwijderd
Hm.. moet altijd best lachen als ik zo n topic zie, als ik van mensen lees die eind van elkaar wonen en elkaar nog 3 of 4 keer per week zien.
Mijn vriendje woont ongeveer 10 minuten van huis fietsen en ik zie hem maar 1 a 2 keer per week
vind ik veelste weinig, maar hij vind het best zo, mjah ook al soort van ruzie over gehad enzo, maar ach, weet niet eens of t mn vriendje nog is..

maar ach 2 a 3 keer per week vind ik normaal 1 keer erg weinig, en 2 is het denk ik voor mij t best!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:21
)Vampje(
)Vampje( is offline
1 of 2 keer per week is IMO te weinig. Zo kan je naar mijn mening geen fatsoenlijke relatie opbouwen.
Ik zie mijn man elke dag, uiteraard Daar om is het ook mijn man huh.

Maar eerlijk gezegd, in het begin (eerste jaar) van onze relatie zagen we elkaar elke dag en daardoor is het fout gegaan. Ik zou zeggen in het begin een keertje of 4, 5 per week en langzaam opbouwen, totdat je merkt dat je het gevoel hebt je vrijheid te verliezen en dan weer ietsje rustiger aandoen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:30
Baka²
Baka² is offline
3x per week is perfect!
Ik zie haar op dinsdag, vrijdag en zondag
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:39
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
ik zie mijn vriend alleen in het weekend (vrijdag, zaterdag en zondag)
omdat ik door de week op kamers zit en de afstand dan te groot is om elkaar te kunnen zien
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:56
Verwijderd
ieder weekend en soms ergens doordeweeks dat we in een stad tussen ons in afspreken.
en dan mis ik hem nog
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 21:17
polichinelle
polichinelle is offline
doordeweeks op school
& meestal in het weekend
Oud 22-02-2005, 21:19
Verwijderd
probeer elke dag , als het niet mag van m'n ouders dan doe ik het stiekem, maar zoiezo woensdag en de weekenden.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 21:26
Toet0r
Toet0r is offline
Ik vind 1of 2 kee rper week ook te weinig, maar dat is gewoon omdat ik zo veel mogelijk bij hem wil zijn.
Ik zie mijn vriendje elke dag, behalve op zondag (dan zijn we meestal allebei beetje met school bezig en vaak spreek ik hem de hele zondag ook niet). Ik zie hem elke dag op school, maar het liefst spreek ik ook nog gewoon een keer 's avonds af doordeweeks, want dat is toch altijd anders dan wanneer er nog anderen bij zijn. Meestal spreken we op vrijdagmiddag/aaf ook af en op zaterdag zie ik hem meestal bijna de hele dag
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 17:59
viezerolo
viezerolo is offline
Heej mense,

Per vriendin 1x per week. In mijn geval dus: 7:14=0,5
Dat is dus een halve dag per vriendin per week
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 12:12
Sanoeske
Sanoeske is offline
ik zie mijn vriend eigleijk bijna elke dag 5-6 x per week toch wek...het weekend slapen we altijd bij elkaar en doordeweeks zien we elkaar savonds als het zo uitkomt...en dat bevalt ons al 2.5 jaar erg goed
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 15:45
Verwijderd
Mínstens 5 x per week, maar we zitten bij elkaar op school (dezelfde klas zelfs), dus dat scheelt. Ik heb 18 van mijn 36 lesuren per week met hem samen.

'Officieel' hebben we eigenlijk geen relatie, maar 'onofficieel' wel..
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 15:54
RoxX
RoxX is offline
ik zie mijn vriend 1x in de week.. eerst was het 2x maar vanwege onze roosters kan dit niet meer.. hij woont een uur met de trein reizen van mij vandaan dus ik zie m niet zo vaak.. .. maar gelukkig is hij er in de vakanties elke dag
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 17:24
filia dei
filia dei is offline
Gewoon zien en spreken doe ik hem elke dag op school wel. Echt afspreken om als vriendje en vriendinnetje dingen te gaan doen is iets van ééns in de 10-15 dagen. Komt ook omdat we het druk hebben met school en s'avonds afgewisseld moeten trainen en reperteren en we nooit tegelijk een avond vrij zijn of vervelen. En hij werkt in het weekend en moet wedstrijden spelen en heb ook wedstrijden en moet vaak optreden.
Oud 25-02-2005, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 25-02-2005 @ 16:45 :
Mínstens 5 x per week, maar we zitten bij elkaar op school (dezelfde klas zelfs), dus dat scheelt. Ik heb 18 van mijn 36 lesuren per week met hem samen.

Ik zou knettergek worden. Ik vind 2 keer per week prima, soms wat meer, soms wat minder. Anders ga ik me toch maar irriteren. Tenminste, dat denk ik. Ik heb geen relatie.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 21:21
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 25-02-2005 @ 18:52 :
Ik zou knettergek worden. Ik vind 2 keer per week prima, soms wat meer, soms wat minder. Anders ga ik me toch maar irriteren. Tenminste, dat denk ik. Ik heb geen relatie.
Mijn vorige vriend zag ik écht bijna iedere dag, en die zat niet eens bij mij op school. We bleven ook vrijwel iedere vrijdag + zaterdag bij elkaar slapen, en het kwam amper voor dat we elkaar een dag niet zagen, laat staan 2 achter elkaar. En toch heb ik het daar een dik jaar mee 'vol gehouden'.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 19:32
Love my boy!
Love my boy! is offline
uhmmm..mijn vriendje woont in italie..maar ik heb hem in 2 maanden zo'n 18 dagen gezien. We hebben nu al 6 maand En daarvoor zag ik hem natuurlijk ook wel,maar dan zat er weleens 2 maand tussen..maja, het gaat nog steeds goed..gelukkig!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 19:39
zeep007
zeep007 is offline
iedere dag, woon dan ook met hem samen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 19:39
Isiyanka
Isiyanka is offline
Zag mijn ex eens in de week of eens in de twee weken... tja, lange afstands relatie Als het slechter ging, zagen we elkaar ook minder, want dan waren andere dingen belangrijker
Vond het natuurlijk veel te weinig, en hij ook. Maar je pakt niet zomaar even de trein als het een uur heen en een uur terug is.
Oud 09-03-2005, 16:11
Guusmo
Guusmo is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 25-02-2005 @ 16:45 :
Klinkt spannend

*wacht op de "OMFG!"

/rawr
Oud 09-03-2005, 16:22
waves
waves is offline
in het weekend en soms ook nog n keertje door de weeks. We bellen wel heel veel (bijna iedere dag)... We willen elkaar wel vaker zien .
Oud 09-03-2005, 16:25
Shitonya
Shitonya is offline
Nu bijna dagelijks, maar over een paar weken alleen in het weekend door omstandigheden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten