Nee, dank je
Vind je zelf ook niet dat je dit een beetje raar hebt opgelost? Uitgaande van je eigen openingspost hield of hou je ontzettend veel van haar. In mijn ogen nogal merkwaardig dat dat zo snel om kan slaan in "ik heb er genoeg van, ze mailde net terug dat ze niet weet wat ze voor me voelt en dat ik haar niet kan dwingen (dat doe ik ook niet ) dus ik ga haar zo bellen om te zeggen dat ik er genoeg van heb en dat het uit is
thnx voor de replies"
en daarna in
"nee... geen zin in, ik bel ff, zij doet nooit moeite voor mij dus ze moet niet denken dat ik haar slaafje ben, als ze nog met me wil praten komt ze maar naar hier en zoniet dan niet, zal mij een rotzorg zijn"
en dan vervolgens weer in
"aan de ene kant vind ik het zo wel beter maar aan de andere kant mis ik haar best veel want er was wel meer dan alleen vriendschap alleen het kwam niet genoeg van 2 kanten en daar heb ik toch beetje moeite mee en ik ben bang dat ik haar nu gewoon veeeeeeeel minder zal zien en vooral ben ik jaloers, jaloers dat zij wel van een ander zal houden, genoeg om verder te gaan"