Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2005, 12:45
moon
moon is offline
nieuwe sport --> zwemmen in de sneeuw kan bij ons bijna! *is vrolijk*
Oud 02-03-2005, 13:40
Dolores
Dolores is offline
Waarom? WAAROM?
Zo slecht ging het toch niet.. had ik iets kunnen doen..
Oud 02-03-2005, 13:42
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Wat een volstrekt nutteloze kut dag lijkt dit te worden.
Oud 02-03-2005, 13:46
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
ik word zo gestresst door al die onzekerheid.. ik slaap slecht, ik ben ziek en ik weet het gewoon allemaal niet meer
Oud 02-03-2005, 14:52
Verwijderd
ik wil verdomme in de sneeuw rollen, en in frankrijk zijn. en dat gaat niet. maar ik heb er zo'n zin in.
en nu zit ik binnen, terwijl ik naar buiten wil.
maar buiten is het zo koud en ongezellig.
Oud 02-03-2005, 15:14
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dolores schreef op 02-03-2005 @ 14:40 :
Waarom? WAAROM?
Zo slecht ging het toch niet.. had ik iets kunnen doen..
Ik vraag het me ook af
Denk het niet...
Oud 02-03-2005, 17:33
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
...

Een meisje dat ik goed ken heeft een hersenbloeding gehad en ligt nu in het ziekenhuis. 17 jaar, en dan al zoiets meemaken. Verdomme. Het leven is echt niet eerlijk.
Oud 02-03-2005, 17:57
I-alone
I-alone is offline
Onzekerheid over wel of niet meer verliefd zijn is behoorlijk irritant. Eigen schuld denk ik.
Sneeuwsneeuwsneeuw.
Volgende week laatste dag op stage. Ben stiekem wel benieuwd of ze daar nog iets mee gaan doen
Ik heb geen f*ck aan je.

Sorry.
Oud 02-03-2005, 18:02
Isiyanka
Isiyanka is offline
Dag begon rottig en saai, maar een sneeuwballengevecht maakt veel goed Lekker kinderachtig doen met mijn moeder, die toch best koel is voor iemand van bijna 50
Oud 02-03-2005, 20:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Tja, wat zal ik zeggen? Ik ben in ieder geval dat mijn Internet-verbinding het na 4 dagen weer doet. En ik ben nog steeds kansloos verliefd.
Oud 02-03-2005, 21:41
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-03-2005 @ 21:12 :
Tja, wat zal ik zeggen? Ik ben in ieder geval dat mijn Internet-verbinding het na 4 dagen weer doet. En ik ben nog steeds kansloos verliefd.
Ken het gevoel... sterkte

OT: Looking at what I want but cannot have, I feel the need to scream
Oud 02-03-2005, 22:29
tmR-
tmR- is offline
Ik ben echt mijn vriendje spuugzat. We hebben altijd maar ruzie enzo, terwijl ik oh zo veel van hem houd. En hij kan niet over zijn gevoelens enzo praten. En pff, dan betekend hij volgens hem helemaal niks meer voor mij, en ben ik gewoon een praatjesmaker.

Maargoed, daarnaast word ik ook kots misselijk van mezelf. Kan ik nooit wat goed doen? Waarom zeg ik altijd de verkeerde dingen? Waarom zeg ik tegen alle mensen dat het me goed gaat terwijl dat niet zo is? Waarom kan ik niet proberen om gelukkig te zijn?

Pff, kweet eigenlijk niet waarom ik dit hier zet.
Oud 03-03-2005, 09:46
Verwijderd
Ik heb verloren...
Ik heb gefaald....

Ik ben gestopt met school. Het zal wel beter zijn enzo, zo voelt het dus helemaal niet.
Waarom kan mijn leven niet gewoon gaan zoals ik het me voorgesteld had, waarom moet het nou zo anders lopen?
En eht gaat niet goed, heb alleen maar verkeerde gedachten (ik ben slecht, ik wil/moet dood etc.) En gek misschien maar ik wil praten met iemand liefst iemand die ik vertrouw en die al veel van me weet. En die mensen zijn er bij riagg/bjz maar heb pas over twee weken de intake. Laat het opschieten want ik red ht niet meer.
Oud 03-03-2005, 10:01
deringmeester
deringmeester is offline
ik hoop dat ik die toets niet hoef te maken, zit met koorts een toets te blokken maar ik hoop dat ik hem uit mag stellen.
Oud 03-03-2005, 11:33
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 03-03-2005 @ 10:46 :
Ik heb verloren...
Ik heb gefaald....

Ik ben gestopt met school. Het zal wel beter zijn enzo, zo voelt het dus helemaal niet.
Waarom kan mijn leven niet gewoon gaan zoals ik het me voorgesteld had, waarom moet het nou zo anders lopen?
En eht gaat niet goed, heb alleen maar verkeerde gedachten (ik ben slecht, ik wil/moet dood etc.) En gek misschien maar ik wil praten met iemand liefst iemand die ik vertrouw en die al veel van me weet. En die mensen zijn er bij riagg/bjz maar heb pas over twee weken de intake. Laat het opschieten want ik red ht niet meer.

lijkt net of ik dit gezegd hebt
*knuf*
Oud 03-03-2005, 11:37
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
ik wil ook wel eens iemand doodschieten
Oud 03-03-2005, 12:53
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Verkeerde gedachtes, verkeerde gedachtes, verkeerde gedachtes...
Oud 03-03-2005, 13:15
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
sonho schreef op 03-03-2005 @ 10:46 :
Ik heb verloren...
Ik heb gefaald....

Dan snap ik niet waarom je stopt? Maar dan nog, je hebt echt niet gefaald als je een verkeerde studie keuze hebt gemaakt. Dat overkomt de besten. En als je liever met iemand praat die je goed kent, dan doe je dat toch gewoon? Sterkte ermee.

OT: Ik vind die sneeuw helemaal niet zo leuk. Mijn stukje had te veel fouten. Ik kom tot niet maar ik moet wat doen en bedenken. Ik moet heel veel doen eigenlijk. Toch zit ik hier.
Oud 03-03-2005, 13:20
Gothic
Gothic is offline
Zo. Gegaan wat ik moest doen, nu lekker mn soapje kijken ...
Oud 03-03-2005, 13:21
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Ik mis haar waarom moeten we zo ver uit elkaar wonen, waarom moet ze het zo druk hebben, waarom kunnen we niet gewoon bij elkaar zijn .

Life ain't fair at all !
Oud 03-03-2005, 13:35
kroot
kroot is offline
Woei dalijk komt een vriendin die ik al een half jaar niet gezien heb. En vanavond mag ik weer slagwerk rammen.!
Oud 03-03-2005, 13:53
Miracle
Miracle is offline
Ja mam, ik weet dat ik vannacht een beetje weinig heb geslapen en soms een beetje witjes ben, maar daarom ben ik nog niet meteen een wandelend lijk.

Vandaag goede dag op school. Ik was behoorlijk gespannen en gestressed, maar het is allemaal goed gekomen. Goed cijfer voor Nederlands en voor m'n herkansing.
Rust, weekend, tijd voor dat wat ik belangrijk vind. Woei.
Oud 03-03-2005, 14:35
Dolores
Dolores is offline
Jaaaaaaaaaaa, ben geslaagd voor de toelatingstest voor logopedie Oeehh ik ben zoooooo blij
Oud 03-03-2005, 14:36
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Dolores schreef op 03-03-2005 @ 15:35 :
Jaaaaaaaaaaa, ben geslaagd voor de toelatingstest voor logopedie Oeehh ik ben zoooooo blij
Wow, gefeliciteerd

De hond heeft net echt ontzettend smerig overgegeven Maar ik heb ineens het gevoel dat mijn pws misschien wel goed gaat komen, dus dat is wel fijn
Oud 03-03-2005, 15:15
Stefanie
Stefanie is offline
Weinig geslapen, moe, teveel gedaan, geen rust voor mezelf, geen medicijnen geslikt... Het gaat weer behoorlijk fout

My precious present, will you bloom
To make this fourth dimension womb
Stop asking. Stop asking why
All I know is all I am
Will never fully understand my breathing
I try, how I try to feel, hear, see and it confuses me
I am wrong
I am here now
Is mine
I'll take it all around the world
Take my future past, it's fine
But now is mine

Oud 03-03-2005, 15:17
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Gister heb ik het dan toch maar aan iemand verteld. Aan een goede vriendin. Opmerkelijk genoeg reageerde ze niet totaal verbaasd toen ik zei dat ik op m'n betse vriendin verliefd ben. Blijkbaar begint ze eraan te wennen. Maar goed, het luchtte wel op.
Oud 03-03-2005, 15:18
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben niet ongelukkig, zo is het leven soms bedoeld...
Oud 03-03-2005, 15:21
Skilly
Skilly is offline
Ik moet hem uit me hoofd halen. Maar het lukt me niet, hoewel dat wel moet.
Oud 03-03-2005, 15:35
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Skilly schreef op 03-03-2005 @ 16:21 :
Ik moet hem uit me hoofd halen. Maar het lukt me niet, hoewel dat wel moet.
Herkenbaar

Tijd heelt alle wonden, zeggen ze...
Oud 03-03-2005, 17:16
missyleeuwarden
missyleeuwarden is offline
Mijn moeder is een klotewijf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze verziekt mijn leven....
En ik wil zo snel mogelijk me diploma halen en op kamers wonen.
Zo !!

Liefs Nath.
Oud 03-03-2005, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 03-03-2005 @ 14:15 :
Dan snap ik niet waarom je stopt? Maar dan nog, je hebt echt niet gefaald als je een verkeerde studie keuze hebt gemaakt. Dat overkomt de besten. En als je liever met iemand praat die je goed kent, dan doe je dat toch gewoon? Sterkte ermee.
-Ik stop omdat ik de studie niet kan. Ik moet eig stoppen
-Ik heb gefaald omdat ik niet heb kunnen laten zien dat ik wel kon al dachten andere van niet.
-En nee dat doe ik niet gewoon, dat is het punt. Die mensen zijn er niet zomaar en degene die er zijn kan/durf ik niet aan te spreken.
-Dankje.

@rare kwast: *knuff*

@carolijn: veel plezier
Oud 03-03-2005, 18:14
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 03-03-2005 @ 16:18 :
Ik ben niet ongelukkig, zo is het leven soms bedoeld...
mooie tekst sterkte

OT: heet koud heet koud, ik weet niet meer wat ik ervan moet maken soms wou ik dat ik even zijn gedachten kon lezen, maar eigenlijk ben ik bang voor wat ik daar kan vinden
Oud 03-03-2005, 21:06
Verwijderd
Ik ben zo bang. Bang voor wat er morgen gebeurt, wat ons te wachten staat. Hoe alles eruit ziet. Hoe verdrietig iedereen is. Wat er gaat gebeuren. Hoe het nou moet.
Oud 03-03-2005, 21:11
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Mushu schreef op 03-03-2005 @ 22:06 :
Ik ben zo bang. Bang voor wat er morgen gebeurt, wat ons te wachten staat. Hoe alles eruit ziet. Hoe verdrietig iedereen is. Wat er gaat gebeuren. Hoe het nou moet.
Probeer het gewoon over je heen te laten komen. Het is niet leuk, maar de dag vliegt ongetwijfeld om. Sterkte (F)
Oud 03-03-2005, 21:25
Verwijderd
Tis toch serieuzer dan ik dacht. En walging groeit met de dag.
Oud 03-03-2005, 21:48
Gothic
Gothic is offline
Bah!
Oud 03-03-2005, 22:18
Verwijderd
't is moeilijk om mijn kop boven water te houden. Als ik het voel opkomen, probeer ik bewust tegen me te zeggeneen, zo niet! En meestal lukt da wel de laatste tijd (goei punten doen veel ), maar nu efkes niet. Heb meer en meer schrik da'k mijn vaders psychische instelling heb overgeërfd.

M.a.w. een grote zucht om alles .

...zucht
Oud 03-03-2005, 22:28
Stefanie
Stefanie is offline
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt, dan iets houden wat je toch niet mist
Oud 03-03-2005, 22:43
Verwijderd
Citaat:
seCond ChoiCe schreef op 03-03-2005 @ 23:18 :
't is moeilijk om mijn kop boven water te houden. Als ik het voel opkomen, probeer ik bewust tegen me te zeggeneen, zo niet! En meestal lukt da wel de laatste tijd (goei punten doen veel ), maar nu efkes niet. Heb meer en meer schrik da'k mijn vaders psychische instelling heb overgeërfd.

M.a.w. een grote zucht om alles .

...zucht
Ook een prettige avond ja. De contaminaties en tautologieën vliegen je hier om de oren.
Oud 03-03-2005, 22:51
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik wil het niet meer! Ik wil het niet meer, ik wil het niet meer! Het moet stoppen. Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik weet niet meer wat ik wil doen, ik weet niet wat het beste is.... En het is dat ik vandaag tegen L. heb gezegd dat ze vol moet houden, dat is de enige reden dat ik het zelf ook probeer. Ik weet niet wat ik moet denken... Is het gewoonte dat hij bij me blijft, of houdt-ie nog wel echt van me? Hij zet me soms zo aan het twijfelen... En omdat ik zielsveel van hem houd, kan ik toch nooit echt boos op hem worden, ik kom toch altijd weer terug om het goed te maken, en dat weet-ie. Ik weet het niet meer... Ik heb intussen al bijna anderhalf uur zitten huilen... 'Ja, we zullen elkaar alles vertellen'... Hu-uh... Ik moet wel alles aan hem vertellen, maar dat hij door een bedrijf gevraagd is zijn cv op te sturen, dat 'vergeet meneer' even gewoon... Neuh, is ook niet belangrijk om tegen je vriendin te zeggen, he...
Ik weet niet wat ik morgen moet doen... Misschien is het het beste om hem niet te zien, en hem gewoon in zijn sop gaar te laten koken... Maar dat wil ik ook weer niet...
Verdorie, waarom is alles nou zo lastig???
En verdorie, het is al bijna 12 uur, en ik moet om half 6 op morgenvroeg. Nee, ik ga niet in mijn bed, want dan ga ik nadenken... Ik durf niet!
Oud 03-03-2005, 22:54
Shitonya
Shitonya is offline
als ik morgen vertraging heb of iets in die richting dan draai ik m'n eigen nek om
Oud 03-03-2005, 23:22
Hawahaai
Hawahaai is offline
Nee, ik mag hem niet sms-en van mezelf, hij moet zelf de eerste stap maar zetten. En nu schop ik mezelf naar bed, misschien heb ik dan nog 5 uurtjes slaap vannacht...
*zucht* Iemand advies met lastige vriendjes? Of ja, lastig... Misschien ligt het wel allemaal aan mij... Dat zou ook nog eens best kunnen...
Truste!
Oud 04-03-2005, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 03-03-2005 @ 23:54 :
als ik morgen vertraging heb of iets in die richting dan draai ik m'n eigen nek om
Goed idee.
Oud 04-03-2005, 00:28
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Robgoroth schreef op 04-03-2005 @ 01:22 :
Goed idee.
Waarom mag je me niet?
Oud 04-03-2005, 07:01
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
Robgoroth schreef op 04-03-2005 @ 01:22 :
Goed idee.
*zucht*

blaat, tis alweer bijna weekend. vanaaf komen wat mensjes zuipen nog ter ere van mn 17 jarig bestaan... de bhelft wist nieteens dak jarig was... hummz, whatever ook.
you're a stranger to yourself
en verder: onzekerheid en pff, geen zin, ben alweer moe.
Oud 04-03-2005, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 03-03-2005 @ 23:28 :
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt, dan iets houden wat je toch niet mist
Liever buiten ook al is het koud, dan naar binnen als daar niets meer is.
Oud 04-03-2005, 10:13
Verwijderd
Lang geslapen en volgens mij ook heel diep (ik heb de wekker niet gehoord, terwijl ik normaal al voor de wekker wakker ben en het anders wel wordt van één keer het geluidje van de wekker) en toch ben ik nog steeds moe... Misschien vanmiddag nog maar een paar uurtjes slapen... Morgen ook lekker uitslapen hopelijk, dan opruimen/herinrichten en 's avonds nog een wedstrijd. Ben erg benieuwd hoe dat gaat nu ik zonder bril goed kan zien. Straks nog twee verslagen afmaken, als dat lukt en anders toch ook maar proberen en vanmiddag/vanavond nog even naar de stad oid, ff kijken waar ik zin in heb.
Oud 04-03-2005, 10:31
Mara
Mara is offline
Wáárom blijf ik 'm leuk vinden? Wáárom blijft ie achter in m'n hoofd, ook al heb ik 'm al tijden niet gezien? Wáárom vínd ik 'm uberhaupt leuk, we haten elkaar eigenlijk. Hij is alles wat ik níet wil in een jongen, alles waar ik tegen ben. En toch wil ik 'm.

Haat en liefde liggen inderdaad dicht bij elkaar.
Oud 04-03-2005, 12:11
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Ik ben hard aan het werk voor school
Oud 04-03-2005, 12:16
Hawahaai
Hawahaai is offline
Nu is de maat vol. Ik ga met 'm praten en zeg wat ik er van vind. Vanavond. Ik ga het rustig doen, en daarna ga ik weer naar huis. Geen gekus, geen geknuffel, niks. Hij moet maar eens nadenken over wat hij met me doet.
Niet dat ik het allemaal bij het rechte eind heb, maar ik wil dat hij beseft wat alles met me doet.
Ik kan er niks aan doen dat ik zo ben; dat ik zo veel twijfel. Dan mag hij daar toch wel een keer rekening mee houden en me een beetje bevestiging geven, die ik nodig heb?
Of is dat te veel gevraagd? Ik weet het allemaal niet meer.
En dan een vriend van hem, die vraagt 'of het nog wel allemaal goed gaat tussen ons, want hij hoorde van een ander dat we soms ruzie hadden, en hij hoorde nooit meer iets over mij...' Stik erin, val lekker dood! Als het met je eigen relatie niet goed gaat, probeer dan niet die van een ander nog lekker even een trap na te geven, zeker niet als het al even niet zo geweldig gaat.

*zucht* Ik moet eens heel goed na gaan denken... Of dit wel is wat ik wil (ja, dat is het... ik wil niet zonder hem, want ik hou van hem en ik wil hem niet hoeven missen, want hij zorgt er (meestal) voor dat ik me goed voel)...

Wel een 8 gehaald voor een tentamen wat ik de dag na de carnavalsvakantie had... Fijn! (maar dat ga ik hem niet vertellen, want hij vertelt ook niet alles)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten