![]() |
||
Citaat:
Maar leg uit, want nu wil ik het weten ook! ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
wat wil je eigenlijk weten ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vliegen zijn eiwitrijk, bovendien kun je je stokjes wassen. Mr Myagi zeurde daar toch ook niet over? Kom zeg, een beetje kerel.
||
Citaat:
@ Traangast: Ik vind stokjes prettiger dan bestek omdat: *ze een grotere reach hebben *je niet steeds de houding van je vork hoeft aan te passen (prikken, scheppen, etc) heel irritant is dat. *vork en mes veel zwaarder zijn, tenzij ze van plastic ofzo zijn, maar dat is nog veel erger. *je maar 1 hand nodig hebt, in tegenstelling tot bestek, waar je je mes nog moet vasthouden *hout kalmeert *het getik van metaal tegen m'n tanden is heel irritant Vork en mes is zo barbaars, terwijl jullie westerlingen in jullie vlees zitten te prikken en het uit elkaar proberen te scheuren, laten wij dat achterwege, is toch veel beschaafder. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En ik heb geen vis gegeten met stokjes(ben geen viseter), wel bamisoep en rijst, en dat vond ik kut ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bamisoep, de bami met stokjes eten, de soep met een porseleinen lepel (of gewoon opdrinken, afhankelijk van het land) Rijst, kom naar je mond, en naar binnen schuiven, tenzij je Koreaans bent, dan mag je je kom niet optillen. Plakrijst kun je heel goed met stokjes 'oppakken'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik ga resetten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() het werkt echt. Over de stokjes: wat sketch zegt. En tjsa, Koreanen, die zijn sowieso vreemd. De vorm van hun hoofden, om maar iets te noemen, snap ik nog steeds niet.
||
Citaat:
En dan die ene gamer, Kim (alle Koreanen heten Kim), die na 86 uur non-stop gamen, zonder eten, was doodgegaan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() stok dopert dopert dopert dopert dopert dopert en nog een dopert stok snappie ? ![]() breedte dus
||
Citaat:
![]() Ik vond de opmerking 'daar kan ik niet tegenop' van traangast wel hilarisch, want ik wilde net gaan zeggen 'flikker op, ik prop toch ook geen wierookstokjes omdat het hout zo kalmerend werkt' ![]() Roken gaat trouwens best goed.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Hmmm, klinkt toch best geloofwaardig of niet ![]() ![]() En volgens mij hebben we alleen nog maar stokies van m'n pa, en dat was een geschenk van 'werk vrienden' uit china, maar zal wel mogen denk ik ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Koreanen maken wel ontiegelijk goeie films: oldboy, spring summer fall winter... and spring, samaritan girl, bad guy, 3-iron(ik ben kim ki-duk liefhebber ![]() In oldboy at iemand trouwens een levende inktvis ![]() En in welke kleuren kun je ze bestellen? (om het toch nog een beetje ontopic te houden)
||
Citaat:
![]() De kleuren in de kleding e.d. zijn me niet zo opgevallen eigenlijk, wat was daar mee dan ? Welke betekenis geven chinesen (en de rest in dat hoekie daar ![]() ![]()
||
Citaat:
uber ebil
||
Citaat:
![]() Ik ga 'm zo maar weer even opnieuw kijken. over de kleuren zelf, rood is goed, geluk ed. wit symboliseert de dood blauw wordt geassocieerd met onsterfelijkheid groen is niet zo'n beste kleur (heeft iets te maken met vreemdgaan) geel is heilig, kleur van de keizer meer weet ik zo gauw niet, en ik weet het ook niet allemaal zeker, misschien Halogeen? |
![]() |
||
Citaat:
Dat gaat gewoon niet. nah.
||
Citaat:
Alhoewel, als je ze platdrukt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar 't kan wel als je de stokjes bovenelkaar houdt en je hete doperten gebruikt, vraag niet waarom maar bij mij gaan warme beter als koude ![]() edit: dus eigenlijk is het niet de breedte, maar ik kon verticaal niet kiezen en als je een beetje scheef kijkt is het stiekem toch de breedte ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Imo kan het toch echt niet; erwtjes zijn rond en vrij zacht waardoor je ze niet geklemd kunt houden, althans niet in zo'n aantal.
||
Citaat:
En om eerlijk te zijn denk ik ook niet dat het nu zal lukken, het is al weer een tijdje geleden dat ik stokjes heb vastgehouden, en toen heb ik uit dodelijke verveling letterlijk zo'n 5 uur achter elkaar geoefendt. Maarja, dat hoef je natuurlijk ook niet te geloven. EDIT: Draadje van digicam doet het undertussen al wel weer ![]()
||
Citaat:
Edit: Bedoel jij misschien niet toevallig over Crouching Tiger Hidden Dragon? Laatst gewijzigd op 08-03-2005 om 19:32. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Jubileum Wedstrijd-Poll Thema: Alfred's Mare Halogeen | 59 | 03-10-2005 16:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars wedstrijd de fluitende blokeend! Halogeen | 70 | 08-07-2005 16:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijd-Poll: Thema "de fluitende blokeend" Halogeen | 170 | 02-07-2005 08:30 | |
Verhalen & Gedichten |
WEDSTRIJD: Thema: De fluitende blokeend Halogeen | 152 | 18-06-2005 08:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars wedstrijd 'Kleur'! xineof | 125 | 21-04-2005 21:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijd-poll: thema kleur xineof | 99 | 31-03-2005 08:50 |