![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
|
![]() |
||
Citaat:
"waarna ik uitstapte en hem een paar flinke meppen in zijn gezicht liet neerkomen." Overigens spreek jij jezelf tegen. Maar knap hoor, mensen die jonger zijn dan jou in elkaar meppen. ![]() Effe tussen ons: heeft die ego-boost je penis vergroot? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en als je dan zo'n kind doodrijdt omdat je m gewoon niet meer kan zien, zal t zeker niet aan t kindje liggen....
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Leeftijd is naar mijn mening irrelevant als het om dit soort zaken gaat. Ik ga heus niet aan iemand eerst vragen hoe oud hij wel niet is om hem vervolgens wel of niet af te rossen. Ik weet niet of jij uit een dorp komt dat afgesloten is van de rest van de wereld, maar zo werkt het dus niet. Overigens heb ik net zo vaak vuistslagen gegeven aan mensen die een stuk ouder waren dan ik. Maar als ik het goed begrijp, zou jij eerst vriendelijk aan de desbetreffende agressor vragen hoe oud hij is, vervolgens je eigen leeftijd erbij pakken, en dan besluiten om wel/niet te gaan vechten? Volgens mij ligt je dan al met je neus in het gras.
|
![]() |
||
Citaat:
FYI, geweld gebruiken is A) Kortzichtig, B) Holbewonerethiek. Maar jij weet vast niet wat dat betekent. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (Effe een smiliespam zodat jij je niet aangevallen hoeft te voelen.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
En die sneeuwbal op je auto was zeker een inbreuk op je eer? En daarom mep je maar iemand in elkaar. Om je eer weer effe te herstellen. Braaf hoor. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() t is dat je moslim bent.. zonde voor de reputatie, schaam je! jij versterkt de negatieve gevoelens, jij verpest het voor de rest, en dat is niet niks. waar moet dat toch heen? jij maakt van ieder normaal nadenkend mens een moslimbasher! en als je de volgende keer weer zo'n sterk verhaal hebt, ik hou me aangeboden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De leden van de Gereformeerde Kerk Vrijgemaakt in Krimpen aan den IJssel hebben met ontzetting gereageerd op het nieuws dat een van hen zich 9 jaar lang heeft vergrepen aan zijn dochtertje. Binnen de kerk was al langer bekend dat de man vast zat wegens een zedendelict. Maar de gruwelijke details die gisteren bekend werden, had niemand voor mogelijk gehouden. De kerkgemeenschap brengt iedere week een bezoek aan de dader, die ze - ondanks alles - toch beschouwen als hun broeder. Ook wordt de 45-jarige man verdacht van het misbruik van drie nichtjes. Zwart-wit staat hier achter! ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-06-2005 14:02 | |
Vrije tijd |
Uefa Cup 2004-2005 BarbapapaX | 401 | 22-05-2005 19:47 |