Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2005, 17:19
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 05-03-2005 @ 10:01 :
op zich is er niks mis met een sneeuwballetje gooien. Wat de TS vergeet te melden is dat de jochies DE HELE GODGANSE DAG sneeuwballen naar het huis van de man gooiden. De man had ook gevraagd of ze wouden stoppen, ze weggestuurd, etc., maar daar werd niet naar geluisterd.

daarnaast is het gooien van sneeuwballen naar auto's gewoon ronduit gevaarlijk. Leuk hoor, als je opeens niks meer ziet en je rot schrikt. (en als je er dan wat van zegt dat dan ineens de pappa van zo'n rotkind naar buiten komt en zich afvraagt 'waar ik me mee bemoeide'.... dat is nou 'opvoeden' geloof ik...)
CTRL c. Ctrl V., stond niet meer in het bericht dan dit. Het zal denk ook wel meevallen dat je helemaal niks meer ziet door 1 sneeuwbal, denk niet dat het met emmers tegelijk op je ruit komt
Oud 05-03-2005, 17:26
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
T_ID schreef op 05-03-2005 @ 16:48 :
wow, een kindje van 15, jij bent wel echt een hele bink zeg.
Tering zeg, wat een mongool ben jij. Tegenwoordig loopt iedereen meteen te blaten als iemand een tikkie krijgt. Wees blij dat een tikje was. Voor je het weet heb je dezer dagen eerder een kogel in je rug dan een corrigerende tik in je gezicht.
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 05-03-2005, 17:28
RanC
RanC is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 05-03-2005 @ 18:26 :
Tering zeg, wat een mongool ben jij. Tegenwoordig loopt iedereen meteen te blaten als iemand een tikkie krijgt. Wees blij dat een tikje was. Voor je het weet heb je dezer dagen eerder een kogel in je rug dan een corrigerende tik in je gezicht.
Ik kan dingen relativeren, maar hoe jij het relativeert is ongekend.

"waarna ik uitstapte en hem een paar flinke meppen in zijn gezicht liet neerkomen."

Overigens spreek jij jezelf tegen.

Maar knap hoor, mensen die jonger zijn dan jou in elkaar meppen.

Effe tussen ons: heeft die ego-boost je penis vergroot?
Oud 05-03-2005, 17:34
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
kalinho schreef op 05-03-2005 @ 18:19 :
CTRL c. Ctrl V., stond niet meer in het bericht dan dit. Het zal denk ook wel meevallen dat je helemaal niks meer ziet door 1 sneeuwbal, denk niet dat het met emmers tegelijk op je ruit komt
jij bent vrij duidelijk nogal achterlijk. 1) dit stond helemaal niet allemaal in de eerste post. 2) een sneeuwbal spat uit-elkaar als-tie op je room komt, en 3) 1 sneeuwbal tegen je ruit aan en je ziet erg weinig meer.

en als je dan zo'n kind doodrijdt omdat je m gewoon niet meer kan zien, zal t zeker niet aan t kindje liggen....
Oud 05-03-2005, 17:35
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
RanC schreef op 05-03-2005 @ 18:28 :
Ik kan dingen relativeren, maar hoe jij het relativeert is ongekend.

"waarna ik uitstapte en hem een paar flinke meppen in zijn gezicht liet neerkomen."

Overigens spreek jij jezelf tegen.

Effe tussen ons: heeft die ego-boost je penis vergroot?
kom op zeg, mag je alleen maar mensen slaan die ouder zijn als jou ? het heeft helemaal niks met ego te maken als je wat aan het gedrag van anderen doet. Als jij mij slaat, sla ik terug. Zo'n irritant pubertje kan zelf toch ook wel een beetje nadenken ? (dat moet jij denk ik weten...)
Oud 05-03-2005, 17:36
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
RanC schreef op 05-03-2005 @ 18:28 :
(.........)

Ik word vandaag wel overladen met complimenten.

Leeftijd is naar mijn mening irrelevant als het om dit soort zaken gaat. Ik ga heus niet aan iemand eerst vragen hoe oud hij wel niet is om hem vervolgens wel of niet af te rossen. Ik weet niet of jij uit een dorp komt dat afgesloten is van de rest van de wereld, maar zo werkt het dus niet. Overigens heb ik net zo vaak vuistslagen gegeven aan mensen die een stuk ouder waren dan ik. Maar als ik het goed begrijp, zou jij eerst vriendelijk aan de desbetreffende agressor vragen hoe oud hij is, vervolgens je eigen leeftijd erbij pakken, en dan besluiten om wel/niet te gaan vechten? Volgens mij ligt je dan al met je neus in het gras.
Oud 05-03-2005, 17:38
RanC
RanC is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 05-03-2005 @ 18:36 :
Ik word vandaag wel overladen met complimenten.

Leeftijd is naar mijn mening irrelevant als het om dit soort zaken gaat. Ik ga heus niet aan iemand eerst vragen hoe oud hij wel niet is om hem vervolgens wel of niet af te rossen. Ik weet niet of jij uit een dorp komt dat afgesloten is van de rest van de wereld, maar zo werkt het dus niet. Overigens heb ik net zo vaak vuistslagen gegeven aan mensen die een stuk ouder waren dan ik. Maar als ik het goed begrijp, zou jij eerst vriendelijk aan de desbetreffende agressor vragen hoe oud hij is, vervolgens je eigen leeftijd erbij pakken, en dan besluiten om wel/niet te gaan vechten? Volgens mij ligt je dan al met je neus in het gras.
Jij bent zeker zo'n agressieve kutmoslim die achter iedere boom een mogelijk slachtoffer ziet voor eerwraak?

FYI, geweld gebruiken is
A) Kortzichtig, B) Holbewonerethiek.

Maar jij weet vast niet wat dat betekent.

(Effe een smiliespam zodat jij je niet aangevallen hoeft te voelen.)
Oud 05-03-2005, 17:45
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
RanC schreef op 05-03-2005 @ 18:38 :
Jij bent zeker zo'n agressieve kutmoslim die achter iedere boom een mogelijk slachtoffer ziet voor eerwraak?

FYI, geweld gebruiken is
A) Kortzichtig, B) Holbewonerethiek.

Maar jij weet vast niet wat dat betekent.

(Effe een smiliespam zodat jij je niet aangevallen hoeft te voelen.)
En je zei net dat je kon relativeren, terwijl je het nu ineens over het moslim zijn begint?
Oud 05-03-2005, 17:46
RanC
RanC is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 05-03-2005 @ 18:45 :
En je zei net dat je kon relativeren, terwijl je het nu ineens over het moslim zijn begint?
Ach, jij bent toch moslim? Of je neemt het toch altijd voor hen op? Of iets dergelijks?

En die sneeuwbal op je auto was zeker een inbreuk op je eer? En daarom mep je maar iemand in elkaar. Om je eer weer effe te herstellen.

Braaf hoor.

Oud 05-03-2005, 17:50
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
mirage2000, wat een zelfbeheersing, wat een volwassenheid, wat een niveau!

een sneeuwbal op je ruit, o jee, de jeugd van tegenwoordig! tegenwoordig slaan wij het kwaad er gewoon uit .
Oud 05-03-2005, 17:58
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
RanC schreef op 05-03-2005 @ 18:46 :
Ach, jij bent toch moslim? Of je neemt het toch altijd voor hen op? Of iets dergelijks?

En die sneeuwbal op je auto was zeker een inbreuk op je eer? En daarom mep je maar iemand in elkaar. Om je eer weer effe te herstellen.

Braaf hoor.

Dit had ik dus niet voor mogelijk gehouden. Van sneeuwballen tot moslimbashing.
Oud 05-03-2005, 17:59
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 05-03-2005 @ 18:50 :
mirage2000, wat een zelfbeheersing, wat een volwassenheid, wat een niveau!

Zo nu heb jij ook je lolletje, pubertje.
Oud 05-03-2005, 18:01
Verwijderd
Mirage2000 ik geloof er niks van dat je een paar koters een pak rammel hebt gegeven
Oud 05-03-2005, 18:04
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 05-03-2005 @ 18:58 :
Dit had ik dus niet voor mogelijk gehouden. Van sneeuwballen tot moslimbashing.
Hoe je het ook wend of keert, waar het ook over gaat, altijd zijn de moslims de sjaak. In het andere topic in N&A, over donoren gaat het op het eind ook over moslims
Oud 05-03-2005, 18:04
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 05-03-2005 @ 18:59 :
Zo nu heb jij ook je lolletje, pubertje.
lolbroek '.
t is dat je moslim bent.. zonde voor de reputatie, schaam je! jij versterkt de negatieve gevoelens, jij verpest het voor de rest, en dat is niet niks. waar moet dat toch heen? jij maakt van ieder normaal nadenkend mens een moslimbasher!

en als je de volgende keer weer zo'n sterk verhaal hebt, ik hou me aangeboden .
Oud 05-03-2005, 18:06
achkomopzeg7
achkomopzeg7 is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 05-03-2005 @ 19:04 :
lolbroek '.
t is dat je moslim bent.. zonde voor de reputatie, schaam je! jij versterkt de negatieve gevoelens, jij verpest het voor de rest, en dat is niet niks. waar moet dat toch heen? jij maakt van ieder normaal nadenkend mens een moslimbasher!

en als je de volgende keer weer zo'n sterk verhaal hebt, ik hou me aangeboden .
Verpest een katholiek het ook voor de andere katholieken als hij een misdrijf begaat?
Oud 05-03-2005, 18:11
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 05-03-2005 @ 19:04 :
lolbroek '.
Waar moet jij dan terecht als jouw vriend voor kaaskop wordt uitgemaakt en jij voor blanke hoer? En ik zie nog geen meldpunt voor Antillianen, Surinamers en Cabo's. Die hebben het ook moeilijk tegenwoordig. Maar werpen zich niet in een slachtofferrol!
Oud 05-03-2005, 18:12
achkomopzeg7
achkomopzeg7 is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 05-03-2005 @ 19:11 :
Waar moet jij dan terecht als jouw vriend voor kaaskop wordt uitgemaakt en jij voor blanke hoer? En ik zie nog geen meldpunt voor Antillianen, Surinamers en Cabo's. Die hebben het ook moeilijk tegenwoordig. Maar werpen zich niet in een slachtofferrol!
Gaap-opmerking.
Oud 05-03-2005, 18:13
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
achkomopzeg7 schreef op 05-03-2005 @ 19:06 :
Verpest een katholiek het ook voor de andere katholieken als hij een misdrijf begaat?
Krimpen geschokt over misbruik 9-jarig meisje

De leden van de Gereformeerde Kerk Vrijgemaakt in Krimpen aan den IJssel hebben met ontzetting gereageerd op het nieuws dat een van hen zich 9 jaar lang heeft vergrepen aan zijn dochtertje.
Binnen de kerk was al langer bekend dat de man vast zat wegens een zedendelict. Maar de gruwelijke details die gisteren bekend werden, had niemand voor mogelijk gehouden.

De kerkgemeenschap brengt iedere week een bezoek aan de dader, die ze - ondanks alles - toch beschouwen als hun broeder. Ook wordt de 45-jarige man verdacht van het misbruik van drie nichtjes.

Zwart-wit staat hier achter!
Oud 05-03-2005, 18:13
achkomopzeg7
achkomopzeg7 is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 04-03-2005 @ 17:23 :
Jep vandaag was er zo'n jochie met zijn dikke, bolle kop die onder luid gejoel het nodig vond om keihard een sneeuwbal te gooien, terwijl ik in mijn auto reed. Ik ben hem meteen achterna gegaan en heb hem klemgereden, waarna ik uitstapte en hem een paar flinke meppen in zijn gezicht liet neerkomen. Ik verwacht dan ook de politie vanavond op bezoek voor een kop koffie.
Zo zeg, wat voor een debiel dan jij dan .
Oud 05-03-2005, 18:15
achkomopzeg7
achkomopzeg7 is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 05-03-2005 @ 19:13 :
Krimpen geschokt over misbruik 9-jarig meisje

De leden van de Gereformeerde Kerk Vrijgemaakt in Krimpen aan den IJssel hebben met ontzetting gereageerd op het nieuws dat een van hen zich 9 jaar lang heeft vergrepen aan zijn dochtertje.
Binnen de kerk was al langer bekend dat de man vast zat wegens een zedendelict. Maar de gruwelijke details die gisteren bekend werden, had niemand voor mogelijk gehouden.

De kerkgemeenschap brengt iedere week een bezoek aan de dader, die ze - ondanks alles - toch beschouwen als hun broeder. Ook wordt de 45-jarige man verdacht van het misbruik van drie nichtjes.

Je hebt echt de intelligentie van een zwakzinnige aardappel he?
Oud 05-03-2005, 18:23
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 05-03-2005 @ 19:11 :
tief jij toch op naar je eigen land .

Citaat:
Mirage2000 schreef op 05-03-2005 @ 19:13 :
jij persoonlijk moet je en de reputatie hoog houden, het ging er niet om wat anderen doen. en ik sta er overigens niet achter, ik sta er voor.

Citaat:
achkomopzeg7 schreef op 05-03-2005 @ 19:06 :
ja. katholieken mogen niks fout doen, doet hij het wel - dan is hij geen goede katholiek. maar moslims . dat kan er allemaal maar mee door..
Oud 05-03-2005, 18:39
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
T_ID schreef op 05-03-2005 @ 16:48 :
wow, een kindje van 15, jij bent wel echt een hele bink zeg.
Dan zijn ze nog parasitair en mag je ze in elkaar schoppen
Oud 05-03-2005, 18:44
achkomopzeg7
achkomopzeg7 is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 05-03-2005 @ 19:23 :
ja. katholieken mogen niks fout doen, doet hij het wel - dan is hij geen goede katholiek. maar moslims . dat kan er allemaal maar mee door.. [/B]
Nee dat vroeg ik niet. Als een katholiek een misdrijf begaat verpest hij het dan voor alle katholieken, zijn alle katholieken dan 'verantwoordelijk' voor zijn daden? Moeten alle katholieken dan publieklijk afstand nemen van zijn daad?
Oud 05-03-2005, 18:47
McCaine
McCaine is offline
Dit noem ik geen debat zo, mensen. Ga even afkoelen in een bad met accuzuur ofzo.

Regels voor berichten