Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is Centrum en daarmee basta! Laten wij nu weer on-topic gaan menschen. ![]() Nieuw Rechts is stom, dom en idioot. Dat bewijst dit nieuwsbericht wel. |
![]() |
||
Citaat:
Het kan mij geen flikker schelen wat Nieuw Rechts zeggen in hun eigen huiskamers, of wat ze verkondigen in een gehuurd zaaltje waarvan de uitbater hen toestemming geeft om er te komen oreren. Wat ze echter niet moeten doen is miepen over vrijheid van meningsuiting tegen een ondernemer of een burgemeester waarvan ze vinden dat hij de ondernemer moet dwingen hen een zaaltje te verhuren. We hebben in Nederland contractsvrijheid, en als een ondernemer iemand niet als klant wil, dan mag dat. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
D'66 is een lachertje! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
VB stemmers zitten zelf in de hoek waar de economische klappen vallen, zijn ongeschoold en niet zo slim. Daar zit vaak zes generaties inteelt achter. Kansloos, met andere wooorden. In de onderste laag van de samenleving. Zij hebben concurrentie op de arbeids en huizenmarkt van veelal ongeschoolde immigranten, die ook onderaan moeten beginnen. Logisch dus dat ze graag een partij zien die zich hun lot aantrekt, en de concurrentie het land uit wil hebben. Zolang ze het idee hebben dater op legale manier wat aan het probleem gebeurd, zullen ze er niet toe overgaan om ze zelf het land uit te schoppen. Let wel: het zijn vaak fatsoenlijke mensen, die nooit de wet overtreden, goed voor hun gezin willen zorgen, graag willen werken in de fabriek, het is niet allemaal gespuis wat VB stemt. Maar ze zien geen andere uitweg, want daar zijn ze niet slim of ontwikkeld genoeg voor. En ze zijn ontzettend gefrustreerd. Frustratie voedt haat en geweld. Laatst gewijzigd op 06-03-2005 om 18:27. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet waarop ik zou stemmen als ik stemgerechtigd zou zijn geweest. Juist omdat ze Centrum zijn zweven ze tussen Links en Rechts. Ze hebben namelijk standpunten die Links en/of Rechts kunnen zijn. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens vind ik PvdA toch iets meer links dan D'66... |
![]() |
||
Citaat:
Voor een Grondwetswijziging is een gekwalificeerde meerderheid vereist na hernieuwde verkiezingen, om zeker te zijn dat dit ook echt is wat het volk wil. Die wetten kunnen trouwens niet ingaan tegen Verdragen, dus dat geeft wel een waarborg dat ook democratisch gekozen idioten niet naar hartelust ons land richting Nazi Duitsland kunnen sturen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En ik zeg maar wat, guantanamo bay druist in tegen alle verdragen, en toch is het er. Zo een verdrag steld schijnbaar ook niet veel voor. |
![]() |
||
Citaat:
Amerika is echter een economische supermacht en kan eigenlijk alles doen wat haar goeddunkt. Ze vinden zichzelf ook het beste land ter wereld, en dat terwijl ze er een hemelschreiend gevangenisstelsel hebben, en zelfs de doodstraf nog niet hebben afgeschaft. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn nickname is 'Veganist'. ^_^ |
![]() |
||
Citaat:
En btw, ik ben er nog voor, nog tegen. Althans, in Nederland dan he. In Turkije enz. ben ik er absoluut voor. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Al lang niet klaar meer.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je weet dat Turije graag bij de EU wil, dat levert ze namelijk bakken met geld op. Als de sharia er word ingevoerd, zeg dan maar dag met je handje tegen al dat EU geld. Andere moslimlanden zijn niet bepaald van plan om financiele steun op een zo groet en structurele basis te verlenen, hoewel er zat oliestaatjes zijn die letterlijk zwemmen in het geld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() of valt hij niet onder dezelfde categorie als die anderen? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Sharia geldt alleen voor Moslims en is dus niet van toepassing op niet-moslims. Invoering in Europa is dan ook onmogelijk en zal ook niet gebeuren. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En bovendien is het niet iets wat ik uit mn duim heb gezogen, maar verschillende buitenlandse geleerden heb ik het horen zeggen. En ook staat een overgrote deel in de Haddieth. Ik zou wel willen weten welke moslim dit tegenspreekt. |
![]() |
||
Citaat:
Maar de rol van het leger is veel te groot, en die laten dat nooit toe. Daargelaten of de meerderheid van het volk het wil. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
L&P: dat kan best zijn. Een land moet uiteraard zelf kiezen of het zich wil onderwerpen aan een hogere rechtsorde, in casu die van de EU. Maar als het volk vindt dat het geen vrije wil heeft dan moet Turkije eerst zelf haar zaakjes op orde krijgen, intern, en niet zichzelf in allerlei avonturen storten waar ze later spijt van krijgt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|