Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2005, 07:28
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
Wat is dat nou voor een vraag? Dream Theater is meer dan goed alleen! Ik zou ze graag een keer live willen zien (John Myung rocks!). Peruvian Skies is echt een vet nummer. Echt zo´n nummer waar je een orgasme op kan krijgen
Oud 13-03-2005, 13:06
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef op 09-03-2005 @ 13:13 :
ghehe, ik zeg gewoon niks hierover, wat hebben we nu aan een "welles nietus" verhaal.
Dat is ook voor het eerst.
Oud 13-03-2005, 13:31
capibara
capibara is offline
Citaat:
Tara Masquerade schreef op 11-03-2005 @ 08:28 :
Wat is dat nou voor een vraag? Dream Theater is meer dan goed alleen! Ik zou ze graag een keer live willen zien (John Myung rocks!). Peruvian Skies is echt een vet nummer. Echt zo´n nummer waar je een orgasme op kan krijgen
omg
Oud 13-03-2005, 14:32
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 11-03-2005 @ 00:23 :
Same, behalve dat ik Labrie live wel aan kan horen.
Nee, hij haalt z'n noten niet, vergeet soms te zingen, doet alsof hij heel wat is, terwijl hij overduidelijk de minste muzikant is uit de band en z'n timing is ook nog eens onder de maat. Op CD is het genieten, live vind ik het drie keer niks.
Oud 13-03-2005, 15:27
Henkje
Henkje is offline
ik zal maar niets zeggen....
jaap, moeten nog ff wat regelen voor graspop gaat door toch?
Oud 13-03-2005, 16:31
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 13-03-2005 @ 14:06 :
Dat is ook voor het eerst.
goede opmerking
Oud 13-03-2005, 17:04
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef op 13-03-2005 @ 17:31 :
goede opmerking
dank je.
Oud 13-03-2005, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-03-2005 @ 15:32 :
Nee, hij haalt z'n noten niet, vergeet soms te zingen, doet alsof hij heel wat is, terwijl hij overduidelijk de minste muzikant is uit de band en z'n timing is ook nog eens onder de maat. Op CD is het genieten, live vind ik het drie keer niks.
En toch kan ik het aanhoren. mischien omdat ik gewend ben mezelf te horen meebleren en dan is labrie opeens een hele verbetering.
Oud 13-03-2005, 19:52
Crystall Girl
Crystall Girl is offline
Hm ik heb 6 degrees of inner turbulence en ik vind ze niet slecht, maar ook niet echt super boeiend...
Oud 13-03-2005, 20:13
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 13-03-2005 @ 18:04 :
dank je.
Dan heb ik het wel over termen van jouw nivo, hoger haal je simpelweg niet, logisch gezien je niveau van opleiding.
Hier neem ik mijn petje voor af.
Oud 13-03-2005, 20:15
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef op 13-03-2005 @ 21:13 :
Dan heb ik het wel over termen van jouw nivo, hoger haal je simpelweg niet, logisch gezien je niveau van opleiding.
Hier neem ik mijn petje voor af.
Zeg nou maar niets over opleiding, want je hebt geen enkel idee van mijn achtergrond en redenen waarom ik niet meer op het gynasium zit.
Spoiler
, je kunt niet eens fatsoenlijk spellen man.

In het vorige topic gaf je niet echt blijk van enig begrip van wat er gezegd werd, en het ergste is, je had het zelf nog niet eens door hoe je jezelf voor schut zette.
Dus hou je smoel over intelligentie.s

Laatst gewijzigd op 13-03-2005 om 20:44.
Oud 13-03-2005, 21:54
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 13-03-2005 @ 21:15 :
Zeg nou maar niets over opleiding, want je hebt geen enkel idee van mijn achtergrond en redenen waarom ik niet meer op het gynasium zit.
Spoiler
, je kunt niet eens fatsoenlijk spellen man.

In het vorige topic gaf je niet echt blijk van enig begrip van wat er gezegd werd, en het ergste is, je had het zelf nog niet eens door hoe je jezelf voor schut zette.
Dus hou je smoel over intelligentie.s
ik ben blij dat jij dat vind, je bent een lieverd hoor.
dream on
Oud 13-03-2005, 22:16
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef op 13-03-2005 @ 22:54 :
dream on
haha, kijk eens goed naar deze zin en zie het fucking bewijs..
Oud 14-03-2005, 01:12
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
EggeD schreef op 08-03-2005 @ 22:30 :
Ja joh, te gek gaaf.
Dat geloof ik best, alleen die drummer.

Vraag maar aan...[[game]]

en onderstaand album is voor henrie toch echt wel het bewijs dat alle rockdrummers hun koffers kunnen gaan inpakken als tony williams begint. Al neem je drie mike portneys tegelijk, het klinkt als een triangel vergeleken met dit:

Oud 14-03-2005, 08:27
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
ratsja schreef op 13-03-2005 @ 22:54 :
dream on
Oeh, daar hebben we meneer non-argumenten-ik-kan-het-niet-hebben-dat-men-mijn-band-afzeikt-fanboy weer. Zullen we quotejes van het vorige topic gaan strooien?
Oud 14-03-2005, 08:59
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 13-03-2005 @ 23:16 :
haha, kijk eens goed naar deze zin en zie het fucking bewijs..
maak jij je opleiding maar eens af,
je bent een voorbeeld voor mij.
ik neem nog eens mijn petje voor je af.
Oud 14-03-2005, 09:00
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 14-03-2005 @ 09:27 :
Oeh, daar hebben we meneer non-argumenten-ik-kan-het-niet-hebben-dat-men-mijn-band-afzeikt-fanboy weer. Zullen we quotejes van het vorige topic gaan strooien?
en dan, en dan ?
Oud 14-03-2005, 09:07
Tsasil
Tsasil is offline
Bij nader inzien is het niet nodig, je maakt jezelf wel weer belachelijk genoeg in dit topic
Oud 14-03-2005, 09:08
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 14-03-2005 @ 10:07 :
Bij nader inzien is het niet nodig, je maakt jezelf wel weer belachelijk genoeg in dit topic
ben blij dat jij het zegt
Oud 14-03-2005, 10:18
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 14-03-2005 @ 09:27 :

helaas moet ik je gelijk geven.

Nee mensen, Dream theater verprutst het al jaren voor de mens.
Een stel muzikanten die aan de weg timmert, of anders gezegd;
de weg vertimmert.
Ze hebben dan een aantal cd's opgenomen, die allen stuk voor stuk niemand kan bekoren.

Er wordt nooit rijkelijk gestrooid met solo’s, breaks, sfeer- en tempowisselingen.
Tevens zijn de opnames van de albums zeer slecht te noemen.
Nergens worden riffs of goed drumwerk toegepast.
Het is altijd hetzelfde eentonige monotome geluid, nooit eens iets afwisselen,
steeds meer van hetzelfde.
Zeer jammerlijk, vooral live is het niet om aan te horen, de twee dvd's die er zijn
zijn wederom slecht.
Kortom niets is tot in de puntjes verzorgd.
Hun laatste album wat nog uit moet komen, mochten ze in de beroemde studio in new york opnemen,
waarom in godsnaam.
De studio sluit zijn deuren en uitgerekend dream theater neemt daar een album op.
Wederom is het hun niet gelukt, om ook maar iets te betekenen, gen melodieuze aspecten en muzikale diepgang.

Niets wat er is om te overtuigen.
Oud 14-03-2005, 10:27
Hanneke
Hanneke is offline
mss heb ik nu wel een liedje van ze aanstaan.. deze cd dit weekend gemaakt en er staat ook een liedje van dream theater op.. op aanraden van m'n zus maar ik ken ze verder niet..
I walk alone kan dat?? (volgens mij heetie zo dat zinnetje zeggen ze wel steeds..)

edit: als 't dreamtheater is.. dit nummer vind ik wel leuk
Oud 14-03-2005, 10:56
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
ratsja schreef op 14-03-2005 @ 11:18 :
helaas moet ik je gelijk geven.

*onzin*

Niets wat er is om te overtuigen.
Ik heb zelden iemand met langere tenen meegemaakt. Het blijkt maar niet tot je door te dringen dat niet iedereen het irritante gepruts van DT, hoe technisch gelukzalig ze zichzelf ook kunnen bevredigen, kan waarderen. Wat moet jij een moeilijk leven hebben, mien jong.

Ik vind het muziek voor boeren die hun boerzijn willen maskeren door moeilijke muziek te luisteren. Net zoals Joe Satriani met zijn huisvrouwen-prog-rock.

Poeperd.
Oud 14-03-2005, 11:13
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 14-03-2005 @ 11:56 :
Ik heb zelden iemand met langere tenen meegemaakt. Het blijkt maar niet tot je door te dringen dat niet iedereen het irritante gepruts van DT, hoe technisch gelukzalig ze zichzelf ook kunnen bevredigen, kan waarderen. Wat moet jij een moeilijk leven hebben, mien jong.

Ik vind het muziek voor boeren die hun boerzijn willen maskeren door moeilijke muziek te luisteren. Net zoals Joe Satriani met zijn huisvrouwen-prog-rock.

Poeperd.
goede paradox, ook voor jou neem ik mijn petje heel diep af.
tevens kan ik constateren dat het verstand van jou op een rare plek zit.
Oud 14-03-2005, 11:34
Verwijderd
Serieus gast, geef het op
Oud 14-03-2005, 11:44
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 14-03-2005 @ 12:34 :
Serieus gast, geef het op
Ja net zoals jij met je opleiding, goed hoor, ben jij nou zo slim ?
Oud 14-03-2005, 11:49
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef op 14-03-2005 @ 12:44 :
Ja net zoals jij met je opleiding, goed hoor, ben jij nou zo slim ?
Blijkbaar niet zo, want hier snap ik echt niets van.

Al heb ik het idee dat dat NIET aan mij ligt .

klik
Oud 14-03-2005, 11:52
Carn
Carn is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 14-03-2005 @ 11:56 :
Net zoals Joe Satriani met zijn huisvrouwen-prog-rock.
Klopt als een zwerende vinger
Oud 14-03-2005, 11:56
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 14-03-2005 @ 12:49 :
Blijkbaar niet zo, want hier snap ik echt niets van.

Al heb ik het idee dat dat NIET aan mij ligt .

klik
Snap ook niet dat je ooit zo graag naar een concert van DT wilde in Ahoy, je liep te janken om kaarten.

Tevens noem je DT als een van je favoriete bands.
Oud 14-03-2005, 11:57
Carn
Carn is offline
Ik word alleen schijtziek van het feit dat van alle progrock drummers op de verdomde aardkloot, Mike Portnoy de enige is die al jaren is blijven hangen op hetzelfde niveau en zelfs toegeeft gewoon dingen te recyclen. Ach Petrucci kan leuk gitaarspelen, en La Brie moet gewoon zn klep houden.

LTE > DT
Oud 14-03-2005, 12:00
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef op 14-03-2005 @ 12:56 :
Snap ook niet dat je ooit zo graag naar een concert van DT wilde in Ahoy, je liep te janken om kaarten.

Tevens noem je DT als een van je favoriete bands.
In drieeen opgesplitst ( begrijp jij het ook):

1. Ik heb nooit, maar dan ook NOOIT zitten 'janken' om kaarten voor wat dan ook
2. Ik heb nooit, maar dan ook NOOIT gezegd dat ik DT niet cool vind, je ziet dingen die er niet zijn, knaap
3. Ik wilde idd naar dat concert, vind DT namelijk een goede band, luister er nu nog weinig naar, maar SFAM is geniaal (staat zelfs in dit topic, maar goed, lezen bleek al vanaf je eerste post niet je sterkste kant te zijn).

En nu opbokken, randdebiel. Niemand wil je hier.
Oud 14-03-2005, 12:02
Verwijderd
Iemand die ook maar een goed woord voor een van de Dream Theater dvd's overheeft zou opgesloten moeten worden.

Zelden grotere bagger gezien, en dan ga ik nog even voorbij aan het muzikale gedeelte ook.
Oud 14-03-2005, 12:09
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 14-03-2005 @ 13:00 :
In drieeen opgesplitst ( begrijp jij het ook):

1. Ik heb nooit, maar dan ook NOOIT zitten 'janken' om kaarten voor wat dan ook
2. Ik heb nooit, maar dan ook NOOIT gezegd dat ik DT niet cool vind, je ziet dingen die er niet zijn, knaap
3. Ik wilde idd naar dat concert, vind DT namelijk een goede band, luister er nu nog weinig naar, maar SFAM is geniaal (staat zelfs in dit topic, maar goed, lezen bleek al vanaf je eerste post niet je sterkste kant te zijn).

En nu opbokken, randdebiel. Niemand wil je hier.
tuurlijk, je jankte er zeker om, hoe kom je aan punt 2 ????
nu vind je het ineens weer goed en geniaal.

en schelden heerlijk, toont wederom uw zwakte.
Volgende keer eerst je school afmaken.
Oud 14-03-2005, 12:11
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef op 14-03-2005 @ 13:09 :
tuurlijk, je jankte er zeker om, hoe kom je aan punt 2 ????
nu vind je het ineens weer goed en geniaal.

en schelden heerlijk, toont wederom uw zwakte.
Volgende keer eerst je school afmaken.
Lezen. Is het sleutelwoord in jouw falen. Ik ben mn school aan het afmaken. Je ziet wederom dingen die er niet zijn, en voor de rest, dat gebrabbel aan het begin van deze post van jou, heeft ook geen inhoud. 'Hoe kom ik aan punt 2'? Nou, als reactie op wat jij zei, rare aap. Verder wordt dat argument van 'schelden is zwak' alleen nog maar gebruikt door lieden die maar wat blij zijn dat ze iets dergelijks kunnen aangrijpen om hun gebrek aan tekst te verbloemen. Want dat jij daar aan lijdt, dat staat als een paal boven water.

Verder zit jij té ver beneden mijn niveau om nog langer tijd aan te verspillen. Ik zou zeggen, sluit je op in een donker kamertje en trek je af op een solo van Petrucci, ik zeg : tabee!

Laatst gewijzigd op 14-03-2005 om 12:15.
Oud 14-03-2005, 12:14
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
godskolere zeg...

en nu allemaal uit volle borst (op de melodie van Blackadder)

GEEL FOOOOOOOOOOOOORUM, GEEEL FOOOOOOOOOOOORUM...ZO ONTZETTEND GEEEEEEEEL!!!
-retteketet-

bis
Oud 14-03-2005, 12:16
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 14-03-2005 @ 13:11 :
Lezen. Is het sleutelwoord in jouw falen. Ik ben mn school aan het afmaken. Je ziet wederom dingen die er niet zijn, en voor de rest, dat gebrabbel aan het begin van deze post van jou, heeft ook geen inhoud. 'Hoe kom ik aan punt 2'? Nou, als reactie op wat jij zei, rare aap. Verder wordt dat argument van 'schelden is zwak' alleen nog maar gebruikt door lieden die maar wat blij zijn dat ze iets dergelijks kunnen aangrijpen om hun gebrek aan tekst te verbloemen. Want dat jij daar aan leid, dat staat als een paal boven water.

Verder zit jij té ver beneden mijn niveau om nog langer tijd aan te verspillen. Ik zou zeggen, sluit je op in een donker kamertje en trek je af op een solo van Petrucci, ik zeg : tabee!
Je blijft suggestief he, dat zegt meer over u, stop jij maar dingen in je mond, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Oud 14-03-2005, 12:17
Verwijderd
...
Oud 14-03-2005, 12:17
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 14-03-2005 @ 13:14 :
godskolere zeg...

-retteketet-

bis
Ik marcheer al mee in mijn ridderpak
Oud 14-03-2005, 12:18
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 14-03-2005 @ 13:17 :
Ik marcheer al mee in mijn ridderpak
rrrr
Oud 14-03-2005, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 14-03-2005 @ 13:18 :
rrrr
stop jij maar dingen in je mond, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Oud 14-03-2005, 12:21
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
*dreamallica* schreef op 13-03-2005 @ 16:27 :
ik zal maar niets zeggen....
jaap, moeten nog ff wat regelen voor graspop gaat door toch?
Jah, zeker! Natuurlijk! Wij halen deze week de kaartjes. Ga je mee halen? Ik hoef geen kaartje te trekken bij de postbank, met m'n zakelijke rekening

En wat heb je een kutnaam op dit forum
Oud 14-03-2005, 12:23
capibara
capibara is offline
We´re knights of the yellow table...
Oud 14-03-2005, 12:26
Henkje
Henkje is offline
jaja ik weet het, idd een kut naam... was nogal ideeloos en had een verzamelcd opstaan van dream theater en metallica ofzo... tja doe je niks meer aan...
tuurlijk ga ik mee kaartjes halen laat maar weten wanneer!
heb er nu al zin in! (in graspop dan, kaartjes halen minder )
zakelijke lening wtf? ik geloof je meteen
rik kon ook mee he? die heeft ook een auto nl...
Oud 14-03-2005, 15:44
Uice
Uice is offline
Citaat:
ratsja schreef op 14-03-2005 @ 13:16 :
Je blijft suggestief he, dat zegt meer over u, stop jij maar dingen in je mond, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Worst. Comeback. Ever.
Oud 14-03-2005, 15:49
Uice
Uice is offline
Citaat:
ratsja schreef op 14-03-2005 @ 12:13 :
goede paradox, ook voor jou neem ik mijn petje heel diep af.
Uitdrukkingen verwisselen de gextuuuuh.

En leg nu maar eens uit wat jij denkt dat een paradox is.
Oud 14-03-2005, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 14-03-2005 @ 16:49 :
Uitdrukkingen verwisselen de gextuuuuh.

En leg nu maar eens uit wat jij denkt dat een paradox is.
Oud 14-03-2005, 17:19
Azathoth
Azathoth is offline
Shadow Gallery > Dream Theater
Oud 14-03-2005, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Azathoth schreef op 14-03-2005 @ 18:19 :
Shadow Gallery > Dream Theater
Oud 14-03-2005, 17:53
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 14-03-2005 @ 13:14 :
godskolere zeg...

-retteketet-

bis
Klinkt relaxed.

Laten we er een gitaar solo in 13/8 onderzetten, en een drumpartij in 5 kwartsmaat. Om het dan nog wat op te vullen kan natuurlijk de gameboy die overuren maakt niet ontbreken. De final touch is uiteraard iemand in strakke latex broek die de geweldige lyrics vloeiend aan elkaar galmt.
Oud 14-03-2005, 17:53
Hakuna
Hakuna is offline
Jongens, jongens (kleuters) straks wordt hier de boel nog op slot gezet.

(niet door mij hoor )
Oud 13-02-2007, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 08-03-2005 @ 23:18 :
puberale takkeherrie.
Jonge..
Dt is Cool..!!!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten