Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2005, 12:41
gobo
gobo is offline
Ik heb nergens neergepleurd dat ik er nix voor deed of wel?, ik suggereerde juist dat dat wel gedaan werd, maj het punt is allang zoek, en heel veel mensen gaan er graag tegenin, schijnlijk.

Dat ik een slechte of goeie band heb is een mening van publiek, vind je um kut dan vind je um kut, daar ging de hele kwestieniet om, maar ik zou zeggen ik hou al op met zaneken, peace out, and rock on!
Oud 10-03-2005, 13:03
enema abortion
enema abortion is offline
Ik heb ook nergens gesuggereerd dat je er niks voor doet, je wekt alleen behoorlijk de indruk dat je het maar niks vindt dat je er moeite voor moet doen.

Ik gaf alleen wat suggesties, je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen.
Oud 10-03-2005, 13:10
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
gobo schreef op 10-03-2005 @ 13:41 :
Ik heb nergens neergepleurd dat ik er nix voor deed of wel?, ik suggereerde juist dat dat wel gedaan werd, maj het punt is allang zoek, en heel veel mensen gaan er graag tegenin, schijnlijk.
Jammer dat je schijnbaar denkt dat mensen er puur tegenin gaan om er tegenin te gaan, want ik vond juist dat er door velen heel serieus gereageerd is en dat er goede argumenten genoemd zijn.

En zoals enema abortion zei: het lijkt erop dat jij het behoorlijk vervelend vindt om zoveel energie in de promotie van je band te stoppen. Ik vind het juist heel veel charme hebben dat je zelf overal achteraan moet, contacten moet leggen, mensen moet overtuigen... Dat is een belangrijk deel van het proces van je band in de spotlights zien te krijgen.
Oud 10-03-2005, 13:44
lalaa
lalaa is offline
er wordt hier teveel ingevuld over de topic starter vind ik
hij wil het hier klaarblijkelijk over hebben omdat hij graag het anders ziet in nederland, dit zegt hij vast niet zomaar, hij heeft het vast zelf ondervonden door veelvuldig zijn band te promoten anders begin je hier toch niet over? Als je een band hebt sta je daar achter en doe je er alles aan om die in de spotlight te zetten, waarom zou dat bij zijn band anders zijn

hoe dan ook promoten blijft gewoon moeilijk in nederland en je moet alles op alles zetten.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 13:51
botulismf
botulismf is offline
Maar de mensen die hier serieus op gereageerd hebben spreken ook uit eigen ervaring, lieve schat

En ze zijn met veel meer
Oud 10-03-2005, 13:54
lalaa
lalaa is offline
Citaat:
botulism schreef op 10-03-2005 @ 14:51 :
Maar de mensen die hier serieus op gereageerd hebben spreken ook uit eigen ervaring, lieve schat

En ze zijn met veel meer
wat maakt het uit dat ze met veel meer zijn?

het ging er mij om dat er teveel ingevuld wordt
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 13:56
botulismf
botulismf is offline
Mij gaat het erom dat als zoveel mensen het niet eens zijn met de TS, dat ie dan misschien wel eens geen gelijk heeft.

Pffft.
Oud 10-03-2005, 13:58
little nemo
little nemo is offline
pff, dr zijn in nederland superveel zaaltjes, festivals, wedstrijdjes, etc. dr zijn alleen ontzettend weinig leuke bandjes en erg veel aanbod, daarom is t voor programmeurs gewoon niet altijd even makkelijk de goeie eruit te zoeken. maar als je -wat al veel vaker gezegd is- er gewoon erg actief achteraan blijft zitten en je bent een stuk leuker dan de middelmaat dan lukt t vanzelf.
Oud 10-03-2005, 13:59
lalaa
lalaa is offline
Citaat:
botulism schreef op 10-03-2005 @ 14:56 :
Mij gaat het erom dat als zoveel mensen het niet eens zijn met de TS, dat ie dan misschien wel eens geen gelijk heeft.

Pffft.
het gaat niet om gelijk het is zijn ervaring en die van de anderen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 14:08
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
lalaa schreef op 10-03-2005 @ 14:59 :
het gaat niet om gelijk het is zijn ervaring en die van de anderen.
Welke anderen? Ik heb tot nu toe alleen de TS en zijn vriendin horen klagen, de rest vond het allemaal wel goed geregeld.
Oud 10-03-2005, 14:32
enema abortion
'lalaa', je kan niet ontkennen dat door de bewoording van de TS mensen het idee krijgen dat hij het teveel moeite vindt om tijd in zijn band te steken.
Als mensen vervolgens voorbeelden geven van hun aanpak en met tips komen dan wordt er gereageerd met 'ik hou wel op met zaniken' en jij komt piepen dat er 'teveel ingevuld' wordt. Als je met een probleemstelling op een forum komt dan kan je verwachten dat er mensen op reageren.
Of mogen mensen alleen maar reageren als ze zeggen 'oOhH jaAaAaA wAt EeN CoolZ iD mAaAaN <3<3<3'?
Oud 10-03-2005, 14:56
Kit
Kit is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 10-03-2005 @ 15:08 :
Welke anderen? Ik heb tot nu toe alleen de TS en zijn vriendin horen klagen, de rest vond het allemaal wel goed geregeld.

Als je mijn berichten na leest kan je eruit halen dat het mijn mening is GEEN KLACHT. Ik heb duizenden zalen meerderenmalen gebeld in een korte tijd en zit er wel degelijk hard achteraan waardoor ik MIJN eigen mening hierop mag basseren. Laat dat dan ook ookal ben ik daar de enige in.
Oud 10-03-2005, 15:01
enema abortion
Kan je mij misschien een lijstje van die duizenden zalen mailen? Zoveel ken ik er niet.
Oud 10-03-2005, 15:08
Kit
Kit is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 10-03-2005 @ 16:01 :
Kan je mij misschien een lijstje van die duizenden zalen mailen? Zoveel ken ik er niet.

figure of speech

en ik wil je best en lijst geven hoor, je mag me zelfs helpen.
Oud 10-03-2005, 15:10
enema abortion
Helpen op wat voor manier?

Ik heb zelf al een lijst waar het overgrote deel van de Nederlandse podia al opstaat, maar bedankt voor het aanbod.
Oud 10-03-2005, 15:48
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Kit schreef op 10-03-2005 @ 15:56 :
Als je mijn berichten na leest kan je eruit halen dat het mijn mening is GEEN KLACHT. Ik heb duizenden zalen meerderenmalen gebeld in een korte tijd en zit er wel degelijk hard achteraan waardoor ik MIJN eigen mening hierop mag basseren. Laat dat dan ook ookal ben ik daar de enige in.
Alle klachten zijn meningen schat, een klacht begint altijd "Ik vind dat het niet goed gaat, omdat...". Dat is een klacht. Die heb ik hier alleen van jou en je vriendje gezien. De strekking van mijn post was totaal anders dan waar jij nu op in gaat, misschien moet jij wat beter lezen.

Dit gaat echt helemaal nergens meer over. Jullie lijken wel een nu-metal band zeg, met dat gehuil over meningen...
Oud 10-03-2005, 16:03
Kit
Kit is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 10-03-2005 @ 16:48 :
Alle klachten zijn meningen schat, een klacht begint altijd "Ik vind dat het niet goed gaat, omdat...". Dat is een klacht. Die heb ik hier alleen van jou en je vriendje gezien. De strekking van mijn post was totaal anders dan waar jij nu op in gaat, misschien moet jij wat beter lezen.

Dit gaat echt helemaal nergens meer over. Jullie lijken wel een nu-metal band zeg, met dat gehuil over meningen...

voel de liefde
Reageren

Regels voor berichten