Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2005, 15:06
Wen Pantyhooker
Wen Pantyhooker is offline
Ik begrijp jou echt helemaal. Ik ben ook een hele flirtige type. Alleen doe ik het meer undercover zonder dat ik het eigelijk doorheb. En ja, vriendjes vriendjes wat moet je ermee. Ik ben liever altijd vrijgezellig dan bezet en een saaie doos......
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2005, 15:46
Multilot
Multilot is offline
Wat reageren die mensen hier ontzettend overdreven zeg... Stelletje moraalridders.

Jij moet alleen zorgen dat je je grens leert kennen, want dat doe je niet. Verder lekker doorgaan met waar je mee bezig bent
Oud 11-03-2005, 16:00
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Multilot schreef op 11-03-2005 @ 16:46 :
Wat reageren die mensen hier ontzettend overdreven zeg... Stelletje moraalridders.

Jij moet alleen zorgen dat je je grens leert kennen, want dat doe je niet. Verder lekker doorgaan met waar je mee bezig bent
Dat jij blijkbaar graag gebroken harten ziet worden veroorzaakt, betekent niet dat de rest moraalridders zijn
Niet alles hoeft lang leve de lol te zijn, je kan ook op zich rekening houden met gevoelens van anderen of moet alles werkelijk een egoistische inslag hebben?
Oud 11-03-2005, 16:31
RoB!N
RoB!N is offline
Kijk als je jongens verliefd maakt met je sjansen zijn dat gewoon zwakke lui Die niet weten hoe ze met je om moeten gaan en je moeten behandelen. Jij bent gewoon een meisje met gebruiksaanwijzing.
Ik hou er wel van dat er met me gesjast wordt

Maarja je krijgt met zulk gedrag ook wel snel de stempel slet moet ik zeggen. en tja denk dat er wel aardig wat achter je rug wordt gepraat met zulk gedrag.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 17:12
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nee, dat heb ik niet en ben er ook blij om dat ik niet zo'n sletterig typ ben
Oud 11-03-2005, 23:45
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Sithan schreef op 11-03-2005 @ 17:00 :
Dat jij blijkbaar graag gebroken harten ziet worden veroorzaakt, betekent niet dat de rest moraalridders zijn
Niet alles hoeft lang leve de lol te zijn, je kan ook op zich rekening houden met gevoelens van anderen of moet alles werkelijk een egoistische inslag hebben?
Misschien moest je eerst mijn post eens goed lezen voordat je je oordeel geeft. Dit argument wat jij geeft is al ontkracht in de post waar je op reageert. Beetje jammer...

Om het nog maar eens duidelijk te maken dan: Je moet gewoon je grens kennen, en ik denk dat je best plezier mag hebben zolang de ander er ook plezier aan heeft.
Oud 12-03-2005, 00:30
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Multilot schreef op 12-03-2005 @ 00:45 :
Misschien moest je eerst mijn post eens goed lezen voordat je je oordeel geeft. Dit argument wat jij geeft is al ontkracht in de post waar je op reageert. Beetje jammer...

Om het nog maar eens duidelijk te maken dan: Je moet gewoon je grens kennen, en ik denk dat je best plezier mag hebben zolang de ander er ook plezier aan heeft.
Die moraalridders waar jij het over hebt, hebben het over het breken van mensens harten, als je dat dus blijkbaar niet bedoelt moet je er geen commentaar op leveren lijkt me, want daar reageerde ik op
Oud 12-03-2005, 09:26
Multilot
Multilot is offline
oftewel, we praten gigantisch lang elkaar
Oud 12-03-2005, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 12-03-2005 @ 10:26 :
oftewel, we praten gigantisch lang elkaar
was deze post nog nodig? (net zoals die van mij nu)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 10:05
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
devilious schreef op 12-03-2005 @ 10:40 :
was deze post nog nodig? (net zoals die van mij nu)
nee
Oud 12-03-2005, 15:08
Myuki
Myuki is offline
Je houdt van aandacht, nou lekker boeiend
Reageren

Regels voor berichten