Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2005, 18:14
Dís
Dís is offline
Bij mij is het vandaag vastgesteld
Ik mag alleen nog bruin brood eten,geen gashoudende dranken meer en geen drinken met melk in.
snif
Oud 16-11-2005, 18:19
Verwijderd
Waar krijg je het spastische darm syndroom van? Is dat aangeboren? Ik herken heel veel van de klachten die ik hier lees. Ik heb vaak pijnlijke steken in mijn maag en darmen, afwisseld constipatie en dunne ontlasting en ik heb dagen dat mijn buik helemaal opzwelt en dan ziet het er uit alsof ik 5 maanden zwanger ben.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 18:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Dís schreef op 16-11-2005 @ 19:14 :
Bij mij is het vandaag vastgesteld
Ik mag alleen nog bruin brood eten,geen gashoudende dranken meer en geen drinken met melk in.
snif
Is het dan zo dat het van melkproducten ook erger wordt? Dat wist ik niet maar het is bij mij wel zo dat ik soms heel erg misselijk wordt en buikkramp krijg van melkproducten, dat zou dan wel een hoop verklaren.
Oud 16-11-2005, 18:36
Dís
Dís is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 16-11-2005 @ 19:20 :
Is het dan zo dat het van melkproducten ook erger wordt? Dat wist ik niet maar het is bij mij wel zo dat ik soms heel erg misselijk wordt en buikkramp krijg van melkproducten, dat zou dan wel een hoop verklaren.
de dokter zei mij dat het via een hormoon uit de hersenen komt dat ook gevoelig is voor melk.Ik mag nog kaas en yoghurt eten,tenzij het verslechtert.
En ik dronk per dag gemiddeld 1 fristi plus 1 chocomelk lus gewone melk.Zou veel verklaren.
Oud 16-11-2005, 18:41
Roos
Roos is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 16-11-2005 @ 19:19 :
Waar krijg je het spastische darm syndroom van? Is dat aangeboren? Ik herken heel veel van de klachten die ik hier lees. Ik heb vaak pijnlijke steken in mijn maag en darmen, afwisseld constipatie en dunne ontlasting en ik heb dagen dat mijn buik helemaal opzwelt en dan ziet het er uit alsof ik 5 maanden zwanger ben.
De oorzaken zijn nog niet bekend. Er zijn wel aanwijzingen dat deze factoren het kunnen veroorzaken, maar het is dus niet zeker: te weinig vezels, spanning, voorafgaande infectie met bacterieen, melkproducten waar je niet tegen kan.

Jij hebt inderdaad wel veel klachten die er precies bij passen.
Oud 19-11-2005, 08:27
farai
farai is offline
hier ben ik weer.

Die kruiden heten ortilax. Net weer een bolletje ingenomen en ik heb altijd vrij snel daarna effect. Tuurlijk moet je 't ni gaan nemen als je diarree hebt maar je weet maar nooit of sommige mensen hier er ook mee geholpen zijn.

Regels voor berichten