Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2005, 13:06
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
McCaine schreef op 12-03-2005 @ 23:20 :
who cares
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2005, 13:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 13-03-2005 @ 14:06 :
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-03-2005 @ 23:41 :
Then shut up.

Laatst gewijzigd op 13-03-2005 om 13:29.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 13:25
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-03-2005 @ 14:24 :
QUOTE]Mark Almighty schreef op 12-03-2005 @ 23:41 :
Then shut up.
[/QUOTE]Jezelf quoten.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 14:46
meisje
meisje is offline
Mijn broer kenmerkt zich door voornamelijk achter een boek te hangen, of op de gameboy. Meisjes vind ie reuze-interessant, maar is niet te combineren met zijn tv-verslaving. De rest bespreek ik hier niet.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Sjoerd schreef op 12-03-2005 @ 20:42 :
Mijn broer is aan het indrinken met zn gang hier beneden, voordat ze naar hockeyfeest gaan.

Mijn andere broer is bedrijfsleider van een cafe in Nijmegen en studeert.
en M'n zus lijkt erg op mij, kan ik goed mee praten, is getrouwd en heeft een heeeeel lief dochtertje.
En dat dochtertje is zo'n beetje van jouw leeftijd?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 17:15
Verwijderd
Mijn zus is 21, woont in Almere en besteed vrijwel al haar tijd aan haar studie politicologie; de tijd die overblijft zit ze voor de tv of achter de computer; ze kijkt veel naar net 5 samen met haar beste vriendin en wat Lambrusco. Ze heeft een konijn, waar ze altijd heel gemeen tegen praat, maar ze is wel lief voor hem. Ze woont in één huis met haar beste vriendin en nog iemand; zij kookt meestal voor alledrie, soms kookt haar beste vriendin, de nog iemand is lui. Ze gaat om het weekend naar haar vriend in Haarlem, de andere weekends komen zij en hij bij onze ouders of bij zijn ouders slapen, in Enschede. Naar disco's gaat ze nooit en naar cafe's bijna nooit, wel gaat ze vaak uit eten met vriendinnen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 17:17
Xonzo
Xonzo is offline
mijn broertje (14) en ik kunnen het wel met elkaar vinden. Qua muzieksmaak zitten we redelijk op dezelfde golflengte, alleen zijn zijn allerlievelingsgroepen hard metal en bij mij niet.
Hij is eigenlijk laat voor zijn leeftijd, want gaat nog niet uit, heeft alleen nog maar af en toe experimenterend alcohol geproeft. Wel af en toe een vriendinnetje. Hij kleed zich normaal vind ik, zoals het moet voor een jongen van 14. Soms kan hij wel van die stoere machopraat uitslaan, maar ik maak hem in

Mijn zus daarentegen is 11 en heeft nu al elke morgen een uur nodig in de badkamer. Ze zou 3 keer per dag andere kleren aandoen. Ze is verschrikkelijk verwend, zet het kot op stelten als ze niet stande pede op haar wenken bediend wordt. Ze is eigenlijk een seut die soms al de caloriën in haar eten zou gaan tellen, ik vind het maar ziekelijk eigelijk. Allemaal omdat ze eigenlijke en anorexia-hebbende vriendin heeft. Soit, het is en wordt gewoon een seut.
Ze heeft af en toe al een vriendje (het maakt me depressief, zij wel, ik niet) en luistert naar dezelfe muziek als ik, dus ze zit wel redelijk voor op haar leeftijd denk ik.
Oud 13-03-2005, 17:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Xonzo schreef op 13-03-2005 @ 18:17 :
mijn broertje (14) en ik kunnen het wel met elkaar vinden. Qua muzieksmaak zitten we redelijk op dezelfde golflengte, alleen zijn zijn allerlievelingsgroepen hard metal en bij mij niet.
Hij is eigenlijk laat voor zijn leeftijd, want gaat nog niet uit, heeft alleen nog maar af en toe experimenterend alcohol geproeft. Wel af en toe een vriendinnetje. Hij kleed zich normaal vind ik, zoals het moet voor een jongen van 14. Soms kan hij wel van die stoere machopraat uitslaan, maar ik maak hem in

Mijn zus daarentegen is 11 en heeft nu al elke morgen een uur nodig in de badkamer. Ze zou 3 keer per dag andere kleren aandoen. Ze is verschrikkelijk verwend, zet het kot op stelten als ze niet stande pede op haar wenken bediend wordt. Ze is eigenlijk een seut die soms al de caloriën in haar eten zou gaan tellen, ik vind het maar ziekelijk eigelijk. Allemaal omdat ze eigenlijke en anorexia-hebbende vriendin heeft. Soit, het is en wordt gewoon een seut.
Ze heeft af en toe al een vriendje (het maakt me depressief, zij wel, ik niet) en luistert naar dezelfe muziek als ik, dus ze zit wel redelijk voor op haar leeftijd denk ik.
Alsof je op je 14e al ieder weekend tot 's nachts in de discotheek of kroeg zou moeten hangen en regelmatig alcohol zou moeten drinken om 'van je leeftijd te zijn'. Nee, je broertje is prima 'op zijn leeftijd' hoor. Hij loopt niks achter en is een verstandige jongen!

Ow ja, en de 'relaties' van je zusje van 11 moet je ook heel serieus nemen en zijn echt iets om jaloers op te zijn...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 17:21
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Xonzo schreef op 13-03-2005 @ 18:17 :
Hij is eigenlijk laat voor zijn leeftijd, want gaat nog niet uit
Hoe laat ben ik dan wel niet
Oud 13-03-2005, 17:22
Xonzo
Xonzo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-03-2005 @ 18:20 :
Alsof je op je 14e al ieder weekend tot 's nachts in de discotheek of kroeg zou moeten hangen en regelmatig alcohol zou moeten drinken om 'van je leeftijd te zijn'. Nee, je broertje is prima 'op zijn leeftijd' hoor. Hij loopt niks achter en is een verstandige jongen!

Ow ja, en de 'relaties' van je zusje van 11 moet je ook heel serieus nemen en zijn echt iets om jaloers op te zijn...
ik neem ze idd heel serieus.. NOT

en je hebt gelijk van mn broer hoor, hij is idd just perfect. Miss verkeerde verwoording ofzo
Oud 13-03-2005, 17:24
Verwijderd
mijn broer (17) studeert op de TU Delft. Verder zie ik hem ongeveer 1 keer per maand bij het eten maar meer niet. Hij gaat af en toe uit (eerst meer) en heeft het erg druk met zijn studie en bijbaantje aan de universiteit.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 17:38
Verwijderd
Ik ben de jongste van 't gezinnetje.
Ik heb 2 zussen, één van 19 en één van 22.
Die van 19 woont nog thuis, we slapen op dezelfde kamer, vinden we leuk.
Ze is m'n beste vriendin (Neenee ik ben geen vriendloos kind), en ik houd ontzettend veel van d'r. Ze doet HALO, 2ejaars.
De ander is officier( ) bij de marine en woont in een huis samen met 2 vriendinnen.
Van haar houd ik ook veel, maar die zie ik minder en is wat ouder. Wel denken we hetzelfde over bepaalde dingen, maar toch kan ze niet tussen mij en m'n 19jarige zus komen.

Ze zijn allebei aardig en ook leuk om mee uit te gaan.
Ook is één van de twee ook altijd de BOB, dus komt voor mij goed uit .

Laatst gewijzigd op 13-03-2005 om 17:42.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 17:41
Donny must die
Donny must die is offline
Mijn broertje van 16, is echt zon playerige wanna be tony montana gangster die altijd een grote bek heeft en het laatste woord wil hebben.

Mijn broertje van 12, is een meeloper en heeft ook een grote mond, en slaat terug als ik hem sla

Mijn zusje van 10, is echt een egoistisch mormel, dat heel hard kan bleeren

Mijn broertje van 6, is super agressief en wilt alleen maar vechten of schelden, had ik al verwend gezegd?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 17:42
Pikey
Pikey is offline
Normaal.
Nu ik nog.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 17:45
Verwijderd
Mijn broertje die over 2 dagen 17 wordt is een typische wannabe blower/skater/rocker.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 17:46
tiram
tiram is offline
Mijn zusje is bijna 17 en verstandelijk gehandicapt. Ik trek niet veel met haar op, gewoonweg omdat dat niet echt gaat...
Ik mis het wel, een zus(je) met wie ik zou kunnen gaan winkelen of een broer waar ik mee kon auwehoeren. Maar ik hou natuurlijk wel veel van haar.
Oud 13-03-2005, 18:00
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 12-03-2005 @ 20:42 :
Mijn broer is aan het indrinken met zn gang hier beneden, voordat ze naar hockeyfeest gaan

ghehehe
Oud 13-03-2005, 18:44
Verwijderd
Mijn broer is 14, best wel toffe kerel maar kan soms ook vreselijk vervelend zijn (de puberteit jaja..) Qua muzieksmaak ben ik hem nu volop goed aan het opvoeden
Hij zit wel iets te vaak achter de computer maar is op zich wel sociaal.
Hij is 'the boy next door' als je dat zo kan noemen, terwijl ik meer een vreemd persoon ben
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 18:44
Verwijderd
Citaat:
MikeyMo schreef op 13-03-2005 @ 19:00 :
ghehehe
Wat is in hemelsnaam een hockeyfeest?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 19:06
Verwijderd
Citaat:
doezel schreef op 13-03-2005 @ 19:44 :
Wat is in hemelsnaam een hockeyfeest?
een feest dat je viert met je hockeyteam + andere hockeyteams, vaak in de kantine van de hockeyclub, met veel bier en gezoen
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 19:07
perfectme
perfectme is offline
Mijn broer imiteert mij.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 19:12
tiram
tiram is offline
Citaat:
Sarah schreef op 13-03-2005 @ 20:06 :
een feest dat je viert met je hockeyteam + andere hockeyteams, vaak in de kantine van de hockeyclub, met veel bier en gezoen
En hoge kraagjes
Oud 13-03-2005, 19:19
Nonaj
Nonaj is offline
Mijn ene broertje is 18 en houdt van hardcore (ik niet). Tegenwoordig zie ik hem amper, omdat ie 2 baantjes heeft en de rest van de tijd bij zn vriendin zit. Eerst was het een nogal vervelend joch, maar sinds ie een vriendin heeft is ie een stuk vrouwvriendelijker geworden

Mijn andere broertje is 15, en is getrouwd met zijn computer (ook te merken aan zijn cijfers). Als ie niet achter de computer zit kijkt ie naar domme tekenfilmpjes op Nickelodeon of Fox Kids.

Mijn zusje is 10 en is in alles precies wat ik niet ben. Kijkt ook graag met broertje 2 naar domme tekenfilmpjes op Nickelodeon en Fox Kids.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 19:27
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Mijn zusje is 6, daar valt niet veel over te vertellen. Behalve dat haar kamer naast die van mij is, zodat ik vrijwel nooit ongestoord kan leren of lezen of wat dan ook, omdat ze dan aan het meezingen is met de allernieuweste K3-hit, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 20:55
Verwijderd
Citaat:
MikeyMo schreef op 13-03-2005 @ 19:00 :
ghehehe
omg, mikey, je gaat naar hockeyfeestjes!

Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 21:11
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Het is maar goed dat ik geen zusje heb, dat zich gedraagt als het zusje van Mark Almighty, want anders had ik, als ik er zo'n eentje zou hebben, haar van het balkon afgekankerd.

Ik heb btw geen broers of zussen.
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 21:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 13-03-2005 @ 22:11 :
Het is maar goed dat ik geen zusje heb, dat zich gedraagt als het zusje van Mark Almighty, want anders had ik, als ik er zo'n eentje zou hebben, haar van het balkon afgekankerd.
Eerwraak?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 21:44
Lorelei
Lorelei is offline
Mijn broertje van 6 gedraagt zich als een jongetje van 6. Ofzo.

En m'n zusje van 14.. gedraagt zich als een puberende autist. Wat ze ook is.

Oud 13-03-2005, 22:58
Briseïs
Briseïs is offline
Mijn broertje heeft mn chocola gejat
Oud 13-03-2005, 23:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 13-03-2005 @ 23:58 :
Mijn broertje heeft mn chocola gejat
Dat is bij een vrouw inderdaad le-vens-gevaarlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 23:20
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-03-2005 @ 00:19 :
Dat is bij een vrouw inderdaad le-vens-gevaarlijk.
En ik kan niet eens bij mn ouders gaan klagen want ik had het eerst van hun gejat
Oud 13-03-2005, 23:21
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 14-03-2005 @ 00:20 :
En ik kan niet eens bij mn ouders gaan klagen want ik had het eerst van hun gejat
Oud 14-03-2005, 07:39
Bell
Bell is offline
mijn lieve puberzusje is een vrolijke hormonenbom... alleen wat zij zegt is echt waar en de rest gelooft ze niet.. en ze is heel snel op haar teentjes getrapt...

verder is mijn zusje zeer gehecht aan dr laptop en tv en is ze verslaafd aan Mars-repen...

ben blij dat ik er maar 1 heb
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 09:26
Verwijderd
Mijn broertje zit steeds te gamen, met z'n headset op. Je hoort dan de hele tijd schietgeluiden uit de kamer komen, het ruikt er naar zweet van alle inspanning, als je iets aan 'm vraagt wordt ie boos: "ga nou weg, ik ben bezig!!" En af en toe hoor je 'm vloeken en schelden als het fout gaat. ("&Î@&$U% hoe wist hij dat ik daar zat??!!")
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 10:25
deringmeester
deringmeester is offline
mijn zus is 23, getrouwd, een eigen huis, een leuke baan en een mooie auto.

ik ben 21, geen relatie, geen vast onderdak, werk veel te veel, geen geld voor een auto, studie is klote en ik heb een drank probleem.... mijn leven gaat geweldig!

maar mijn zus is wel super stoer!
Oud 14-03-2005, 10:28
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
zus --> kinderachtig, 13, vaak ruzie maar kan er best goed mee lachen.
broer --> niet bepaald player maar kent veel succes bij meisjes, kan beter omgaan met mn broer dan met mn zus, hij is 16, luistert graag naar franse en engelse rap, raï &b, r&b
en dan mn kleinste zusje van vier , in 3 words, een deugeniete engel
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 11:40
JJ13
JJ13 is offline
mn broertje is 18 en kleedt zich leuk en houdt van dezelfde muziek als mij
Oud 14-03-2005, 11:50
Roosje
Roosje is offline
Mijn zus is cool, maar goed, dat is mijn bescheiden mening, en ik ben veertien.

Mijn broertjes zijn irritante computernerds die niets anders kunnen dan achter de computer zitten gamen.

Mijn zusjes zijn knettergek, maar verder heel lief. Ze zijn verzot op mij en gaan altijd aan m'n benen hangen.
Oud 14-03-2005, 13:12
angel--1987
angel--1987 is offline
mijn zus, 19 woont bij me moeder studeer hbo rechten en gaat daarna naar de univesiteit...zie dr niet zo heel vaak meer, amnar als ik dr zie is t gewoon leuk...ze is naast me zus ook een hele goede vriendin...

en mijn broert bijna 12...best lief hoor alleen met zijn vriendjes eribj iets te bijdehand...maar zodra die t huisa uit zijn is ie weer heel erg lief...

kan met allebie goed opschieten...
Oud 14-03-2005, 14:33
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
SaisPas schreef op 13-03-2005 @ 12:55 :
Frapant dat niemand écht tevreden is met zijn/haar broer/zus. Iedereen heeft wel wat te klagen
Dat schijnt nu eenmaal zo te horen
Oud 14-03-2005, 16:56
Verwijderd
Niemand is perfect, en aangezien je je hele leven al doorbrengt zo'n beetje met je broer/zus, en ze niet alleen hun beste kant laten zien thuis, + het feit dat je ze niet uitkiest als vrienden, maakt het niet meer dan logisch dat je niet alles tof vindt aan je broer/zus...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 16:58
Verwijderd
Mijn broer krijgt binnen 2 weken een kleine koter
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 13-03-2005 @ 20:06 :
hmmm.. klinkt stom

Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 17:49
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
meisje schreef op 13-03-2005 @ 15:46 :
Mijn broer kenmerkt zich door voornamelijk achter een boek te hangen, of op de gameboy. Meisjes vind ie reuze-interessant, maar is niet te combineren met zijn tv-verslaving. De rest bespreek ik hier niet.
Ik dig jouw broer.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 18:18
hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik ben verliefd op mijn broertje. Mijn 4 zusjes moet ik weinig van hebben..
Oud 15-03-2005, 09:43
meisje
meisje is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 14-03-2005 @ 18:49 :
Ik dig jouw broer.
Hij heeft Tolkiens LOTR binnen twee weken uitgelezen. Macht aan nerds!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 13:45
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
meisje schreef op 15-03-2005 @ 10:43 :
Hij heeft Tolkiens LOTR binnen twee weken uitgelezen. Macht aan nerds!
1 week.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 13:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 15-03-2005 @ 14:45 :
1 week.
Aledrie??!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 13:47
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-03-2005 @ 14:45 :
Aledrie??!
Ja, duuh.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 14:37
hasseltboy
hasseltboy is offline
Mark heeft geen leven, daarom. Niks mis met In de ban van de Ring in 1 week lezen.
Reageren

Regels voor berichten