| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
) en als je kijkt, zie je dat jij en squat allebei ava-loos zijn en allebei ook nog eens een korte naam hebben. Daar reageerde ik dus op, in de veronderstelling dat jij het was. Mijn fout.Citaat:
Dat de psycholoog slecht was, daar twijfel ik eigenlijk niet aan, maar goed. Mijn labiliteit uit zich vooral in andere dingen, en weer, ik merk het verschil. Ik heb invloed op dingen die uit mij komen, dingen die niet vanuit mij komen kan ik niet beïnvloeden en zoals ik al zei, worden ze soms opgemerkt door anderen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Da's waar, maar wie zegt dat jij het niet zou horen ^^. Alleen herken je het niet, iemand die nog nooit een telefoon gebruikt heeft, zal ook niet weten wat er gebeurt . Maar dat was misschien niet het juiste voorbeeld. Het gaat me eigenlijk vooral om de blokkade. Niet eens over het open staan. Als je bij voorbaat weigert iets te leren kennen omdat het tegen je geloof, ambities of overtuigingen ingaat, dan kun je lang en veel moeite blijven doen.En ik zag je ook niet als bekrompen, alleen die reply over dat dom en labiel die dus niet eens van jou was ^^. Een vaag persoon kan ik misschien wel zijn, maar ik ben sceptischer dan je zou denken . En het zou ook niet goed zijn dat ik me meteen liet overtuigen door de eerste de beste die roept dat ik geen bewijzen heb.
|
|||||||
|
|
||||||||||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
) bent afgegaan. Daarnaast komt er zo nu en dan een nieuwe potentiële oorzaak voor zulke dingen boven tafel. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
doe eerst eens wat aan je algemene ontwikkeling |
||
|
|
||
|
Citaat:
Kortom der zitten allemaal mafketels xD. En daar ging ut me om . kad ook 't gesticht van Venray kunnen noemen. maar die kennen de meeste niet .En je zou us moeten weten hoever ik al ben in mijn algemene ontwikkeling
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloven? De uitverkiezing Mr.Mark | 45 | 27-12-2010 10:43 | |
Katholieke school Verwijderd | 176 | 10-08-2009 15:16 | |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 10:27 | |
| Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 23:22 | |
| Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 22:52 | |
| ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 19:12 | |