Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik was gister met N. op msn. Die begon uit het wilde weg te vragen of ik mijn beste vriendin L. leuk vind. Ik heb geen antwoord gegeven, maar heb het venster van m'n vriendin MK. opengeklikt. Aan haar had ik het namelijk wél verteld. Zij had echter niks aan N. doorverteld. MK. wist wel te vertellen dat haar vriendje, T., had verteld dat N., samen met m'n ex MS. en m'n vriend W. (volg je het nog allemaal?) hadden zitten praten over mij en op eigen houtje hadden bedacht dat ik op L. verliefd was. Dit zouden ze vervolgens, volgens T., aan haar hebben verteld en zij zou daardoor overstuur zijn geworden. Dus ik was flink boos op N., MS. en W. Voor wie nog leest, en anders is het voor mezelf (Lucht je hart, he...): Vanavond bij W. langsgegaan. Hij zou immers met N. en MS. dat hebben zitten bedenken en doorverteld. Bleek al niet waar te zijn. N. en MS. hadden het samen bedacht, in de pauze aan L. verteld en W. had dat bevestigd. Maar hoe wist W. het dan? Van zijn vriendin, en mijn goede vriendin P., die ik het ook had verteld. P. had dus blijkbaar mijn vertrouwen geschonden en iets aan W. doorgeluld wat ze niet door had mogen lullen. Ook zou ze, volgens W., het bevestigd hebben tegenover N. en MS. toen die daarom vroegen. Dus ik was flink boos op P. The story continues als ik vervolgens, thuis aangekomen, P. opbel. Blijkt dat W., haar eigen vriendje, de helft maar wist, en sommige dingen door elkaar had gehaald, was vergeten, verkeerd had gemeld, etc. Volgens P. komt het er in ieder geval op neer dat zij niks had verteld aan W., noch aan N. en MS., en dat die laatste twee blijkbaar gedacht hebben dat ik een oogje had op L. Nou, N. heeft klaarblijkelijk uit ons gesprek gister op msn de conclusie getrokken dat ik toe had gegeven, terwijl ik haar helemaal niks heb gezegd!!!!! En dus heeft ze het tegen L. als feit bevestigd. En P. hoorde dat, dacht dat dat waar was, en heeft dus ook aan L. bevestigd dat het waar is. Bottom line (eindelijk!) is dat ik nu: a.) Verschrikkelijk kwaad ben op N.! Zij had nooit conclusies moeten trekken die er niet waren, en ook al waren ze er wél, dan had ze eerst met míj moeten overleggen of ze het door mocht vertellen! b.) Niet meer zélf kan beslissen óf en wanneer ik het L. wil vertellen. Het is al verteld, voor mij. Anderen heben het al gedaan, zonder even met mij te overleggen. Zij weet het nu en dat heb ik ab-so-luut niet gewild! Het ging allemaal over míj en ík had het recht om zelf te beslissen óf en wanneer ik het wide vertellen! Dat krijg je nu als je niet meer bij je vrienden op school zit en roddels een eigen leven gaan leiden, zonder dat je daar grip op hebt. In ieder geval weet ik wel wie ik nog wél kan vertrouwen! MK. en P. Gelukkig had ik alles gekopieërd naar WordPad. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben heus wel trots op je. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
intake stelt meestal niet zoveel voor en ze verwachtten wss ook niks van je. Wss willen in het algemeen weten wat je problemen zijn en zo veel suc6 |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil gewoon naar mn beste vriendin of beste vriend toe. Ik wil een knuffel, en iemand die me even stevig vasthoudt... Heb sinds tijden weer het gevoel dat ik het alleen niet meer kan.. Zou dat dan echt komen omdat mijn psych ziek was afgelopen maandag, zodat ik geen gesprek had? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dan drink ik me ladderzat en ga ik domme dingen doen en dan wordt alles leuker
|
|