Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2005, 18:29
Verwijderd
Is het raar dat ik het moeilijk/vervelend vind om de hele tijd te moeten horen hoe geweldig mn pa is?

En morgen is het woensdag...
Advertentie
Oud 15-03-2005, 18:32
rare kwast
rare kwast is offline
morgen is het 2de ochtend dienst van de 4..
ga ik dat trekken?!
Oud 15-03-2005, 18:36
Nona
Nona is offline
Zal ik vanavnd op tijd naar bed gaan en morgen om 6 à 7 uur opstaan? Als ik dit slaappatroon nou vast kon houden...
Oud 15-03-2005, 19:17
Still-Alive
Still-Alive is offline
M'n hart luchten kan niet meer

M'n grote liefde gaat samenwonen met een ander, en ik ben simpelweg te laf geweest om hem ooit te vertellen wat ik nou werkelijk voelde, terwijl ik donders goed wist dat de liefde wederzijds was.
Maar door mijn F*cking bindingsangst en persoonlijke problems heb ik hem dat nooit verteld en hem gewoon simpelweg laten stikken.

En nu is het te laat om het te vertellen.

zo kwaad op mezelf

This really sucks.
Oud 15-03-2005, 20:15
LieFfieJ
LieFfieJ is offline
Blaaaaaaat dat wijffie doet tegen mij alsof ze iets beters heeft met hem dan ik *zzzoooooooo irritant * mja Ik weet lekker toch wel hoe het zit
Oud 15-03-2005, 20:20
cagie
cagie is offline
Ik weet het ff niet meer hoor. Zou willen dat ik morgen wakker zou worden en het met iedereen waar ik om geef goed zou gaan. Maar helaas zal wel niet gebeuren
Oud 15-03-2005, 21:19
Miracle
Miracle is offline
*hele diepe zucht*
Oud 15-03-2005, 21:32
Eend
Eend is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 15-03-2005 @ 19:18 :
iig sterkte en knuf

*robert fleury... *
ervaring mee?
Oud 15-03-2005, 21:42
Verwijderd
Ik ben de hele avond al zo misselijk. Ik snap er niets van. Nu is het eigenlijk al laat. Ik ga zo maar es naar bed. Morgen school en ik heb geen zin. *zucht* waaaaarom is het nou zo lastig. Waarom kan ik nou niet gewoon zeggen wat ik wil.. En waarom wil iedereen met mij praten, terwijl ik dat zelf niet wil. Ik wil niet praten over wat is gebeurt, ik wil vergeten.

I don’t wanna talk, if it makes you feel sad
Oud 15-03-2005, 22:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 15-03-2005 @ 15:40 :
Wat een rotstreek Maar kan het niet zo zijn dat het blijkbaar toch opvallender is dan jij doorhebt, dat ze het zeg maar aan je gezien hebben dat je haar leuk vindt? Het blijft natuurlijk een rotstreek om het aan dat meisje te vertellen...
Nou, het is naar nu blijkt een heel lang en ingewikkeld verhaal. Maar dat komt goed uit, ik zit hier toch in het Grote lucht je hart-topic.

Ik was gister met N. op msn. Die begon uit het wilde weg te vragen of ik mijn beste vriendin L. leuk vind. Ik heb geen antwoord gegeven, maar heb het venster van m'n vriendin MK. opengeklikt. Aan haar had ik het namelijk wél verteld. Zij had echter niks aan N. doorverteld. MK. wist wel te vertellen dat haar vriendje, T., had verteld dat N., samen met m'n ex MS. en m'n vriend W. (volg je het nog allemaal?) hadden zitten praten over mij en op eigen houtje hadden bedacht dat ik op L. verliefd was. Dit zouden ze vervolgens, volgens T., aan haar hebben verteld en zij zou daardoor overstuur zijn geworden. Dus ik was flink boos op N., MS. en W.

Voor wie nog leest, en anders is het voor mezelf (Lucht je hart, he...): Vanavond bij W. langsgegaan. Hij zou immers met N. en MS. dat hebben zitten bedenken en doorverteld. Bleek al niet waar te zijn. N. en MS. hadden het samen bedacht, in de pauze aan L. verteld en W. had dat bevestigd. Maar hoe wist W. het dan? Van zijn vriendin, en mijn goede vriendin P., die ik het ook had verteld. P. had dus blijkbaar mijn vertrouwen geschonden en iets aan W. doorgeluld wat ze niet door had mogen lullen. Ook zou ze, volgens W., het bevestigd hebben tegenover N. en MS. toen die daarom vroegen. Dus ik was flink boos op P.

The story continues als ik vervolgens, thuis aangekomen, P. opbel. Blijkt dat W., haar eigen vriendje, de helft maar wist, en sommige dingen door elkaar had gehaald, was vergeten, verkeerd had gemeld, etc. Volgens P. komt het er in ieder geval op neer dat zij niks had verteld aan W., noch aan N. en MS., en dat die laatste twee blijkbaar gedacht hebben dat ik een oogje had op L. Nou, N. heeft klaarblijkelijk uit ons gesprek gister op msn de conclusie getrokken dat ik toe had gegeven, terwijl ik haar helemaal niks heb gezegd!!!!! En dus heeft ze het tegen L. als feit bevestigd. En P. hoorde dat, dacht dat dat waar was, en heeft dus ook aan L. bevestigd dat het waar is.

Bottom line (eindelijk!) is dat ik nu:
a.) Verschrikkelijk kwaad ben op N.! Zij had nooit conclusies moeten trekken die er niet waren, en ook al waren ze er wél, dan had ze eerst met míj moeten overleggen of ze het door mocht vertellen!
b.) Niet meer zélf kan beslissen óf en wanneer ik het L. wil vertellen. Het is al verteld, voor mij. Anderen heben het al gedaan, zonder even met mij te overleggen. Zij weet het nu en dat heb ik ab-so-luut niet gewild! Het ging allemaal over míj en ík had het recht om zelf te beslissen óf en wanneer ik het wide vertellen!

Dat krijg je nu als je niet meer bij je vrienden op school zit en roddels een eigen leven gaan leiden, zonder dat je daar grip op hebt. In ieder geval weet ik wel wie ik nog wél kan vertrouwen! MK. en P.

Gelukkig had ik alles gekopieërd naar WordPad.
Oud 15-03-2005, 22:27
Hawahaai
Hawahaai is offline
Kriebels.
Moe... of nee... lui.
En zin om nog uren een computerspelletje te doen... Maar dat mag niet, want morgenvroeg moet ik ijverig aan de slag aan dat werkstuk. Tja, had ik maar niet moeten zeggen dat ik het eerste deel wel zou doen (al ben ik er dan meteen wel weer vanaf, in plaats van dat ik er over 2 weken tegen aan zit te hikken).
Verder vandaag een omatje geholpen, goed van mij .
*heel tevreden* Vriendje lief.
Oud 15-03-2005, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Sinqi schreef op 15-03-2005 @ 11:56 :
Vanmorgen eindelijk naar huisarts geweest... Morgen bloedprikken... Volgende week uitslag... Nieuwe afspraak maken om te praten... *zucht* Ik ben moe...
Goed zo.
Ik ben heus wel trots op je.
Oud 16-03-2005, 08:18
deringmeester
deringmeester is offline
ik snap er echt geen hol meer van! ik kan mijn best doen wat ik ook wel maar waarom gaat het altijd kut met de mensen om me heen? zit gisteren met vrienden wat de drinken bij een kampvuurtje, belt mijn ex, gaat alles kut bij haar! haar nieuwe vriendje is een zak, haar moeder moet 2 maanden plat i.v.m. haar rug. de zaak van haar vader loopt slecht. Zelf heeft ze misschien pheifer (?) van haar nieuwe vriendje en hij doet gewoon nix behalve zeggen ''het komt wel goed'' en ik weet dat ik naar die regel leef maar waar haal je het lef vandaan om dat tegen iemand te zeggen die je 2 weken kent en bij wie je dus even haar leven verpest! en nou komt het leukste; haar zusje doet ook aan AM en aangezien ik dat ook heb gedaan moet ik haar toch kunnen helpen. maar ik weet niet hoe! ik weet niet meer wat ik heb gedaan om er van af te komen. en ik kan haar gewoon niet helpen. Ik heb gistere tegen haar gezegt dat ik nadat het uit was mijn leven in een chaos heb veranderd om maar niet aan haar te hoeven denken, en wat me dus al 6 maanden op de been houd begint me nu weer tegen te werken want is het zoon puinhoop dat ik alleen nog maar tijd heb voor mezelf en er zijn mensen en dingen die aandacht van mij moeten hebben. en ik kom gewoon 6 uur per dag tekort! ik zou eigelijk dagen van 30 uur moeten hebben. en dan nog zou ik het druk hebben. en ik weiger om op te geven en om me bij dingen neer te leggen maar het begint nu toch echt wel zwaar te worden. ik wil en kan mensen helpen maar dat word lastig als ik dadelijk zelf een wrak wordt! en wie is er dan om mij bij elkaar te vegen? en ik weet wel dat ik ook vrienden heb waar ik naartoe kan als het moet. Maar die zien of snappen toch niet wat er is en ik kan me ook niet laten gaan of uiten.
En blijkbaar waren die 25 uur die ik aan die toets heb gesteed ook zinloos want ik weet zeker dat die dingen die op dat blaadje stonden of grieks was en geen scheikunde!
en ik wordt agressief van al dat zonlicht!
ZO!
Oud 16-03-2005, 10:57
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Als iedereen nou gewoon z'n mond dicht had gehouden, of eerst naar míj toe was gekomen om te informeren of al hun 'informatie' wel klopte, was er nu niks aan de hand geweest.

*Zucht*
Oud 16-03-2005, 11:05
Verwijderd
Het was best wel heel erg eng gisteravond.
Maar het engste/raarste was nog wel dat ik me dr bewust van was maar er toch niets tegen kon doen. Ik leek zo machteloos te staan en het ging ook zo snel.

Vanmiddag intake en ik vind het eng, ben zenuwachtig, weet totaal niet wat er gaat gebeuren, wat ze vragen, wat ze van me verwachten etc. En eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in.

Ik kan ook wel wegblijven, maar daar schiet ik waarschijnlijk ook niet zoveel mee op...
Oud 16-03-2005, 11:06
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
sonho schreef op 16-03-2005 @ 12:05 :
Het was best wel heel erg eng gisteravond.
Maar het engste/raarste was nog wel dat ik me dr bewust van was maar er toch niets tegen kon doen. Ik leek zo machteloos te staan en het ging ook zo snel.

Vanmiddag intake en ik vind het eng, ben zenuwachtig, weet totaal niet wat er gaat gebeuren, wat ze vragen, wat ze van me verwachten etc. En eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in.

Ik kan ook wel wegblijven, maar daar schiet ik waarschijnlijk ook niet zoveel mee op...
(knuff) suc6

intake stelt meestal niet zoveel voor en ze verwachtten wss ook niks van je. Wss willen in het algemeen weten wat je problemen zijn en zo

veel suc6
Oud 16-03-2005, 11:09
leucomelas
leucomelas is offline
oh... als ik je iets vraag, geef je antwoord op die vraag... niet een heel ander antwoord toch? draait ie er expres omheen of issie gewoon dom?!
Oud 16-03-2005, 11:14
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Eend schreef op 15-03-2005 @ 22:32 :
ervaring mee?
gewerkt
Oud 16-03-2005, 12:23
Redhair
Redhair is offline
O Godverdomme, waarom voel ik me zo depressief terwijl het warm word, de zon schijnt? Van de drie uur school die ik vanmorgen had 2 gespijbeld. De eerste wel gedaan, de tweede met een vriendin buiten gezeten, de derde naar huis gegaan. Opzich genoot ik van de zon, van de warmte. Maar het was niet meer dan oppervlakkig genieten. Ondertussen zat ik de hele tijd aan am te denken, terwijl mijn vriendin over haar vriendje praatte, en over hoe mooi het weer was. Sinds ze met hem is is ze veranderd. Ze heeft weinig tijd voor me. Gister schrok ik. Ik was aan het oppassen en zij en haar vriend waren ook gekomen. We hadden het over school en ik zei dat ik halve dagen deed. Hij was verbaasd en vroeg waarom. Hij wist van niets. Dat vond ik raar. Zij kapte meteen het gesprek af door te zeggen dat dat hem niet aanging. Ooh, wat stel ik me aan. Waar maak k me druk om? Vanavond naar een concert van good charlotte, een band die ik niks vind. Mja, een andere vriendin zou gaan met haar vriendje alleen die kan niet meer dus nu mocht ik zijn kaartje hebben en ik vind het zo lullig als ze alleen moet. Iedereen heeft vriendjes. Godverdomme, ik kan dat niet.

Gister belde ik met mijn beste vriendin. We hadden het over relaties combineren met vriendschappen. Zij zei dat we elkaar soms weken niet zagen maar we het altijd goed kunnen vinden, klopt. Zij zei dat ze kon voelen als het slecht met me ging. Right. Godver, de naieveling. Ze heeft werkelijk niets door. Je hoeft maar 1 keer te zeggen dat je geen eetstoornis hebt en ze gelooft je. Je hoeft maar 1 keer te zeggen dat je niet meer AMt en ze gelooft je. Nee, ze voelt het echt als het slecht met me gaat!
Oud 16-03-2005, 12:30
Mara
Mara is offline
Ik ben met m'n leven geconfronteerd.

En eigenlijk ben ik er wel blij om ook
Oud 16-03-2005, 12:33
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
WHHAAAAA, zo'n playstation stuurtje is retegaaf

(mag dat hier ook ) ??
Oud 16-03-2005, 12:52
el manuel
el manuel is offline
het is zomer en vrolijkheid tijd enzo, maar zo voel ik me niet.
maar ik heb beloofd veel minder te gaan zeiken, en daar ga ik me aan houden
Oud 16-03-2005, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 16-03-2005 @ 13:33 :
WHHAAAAA, zo'n playstation stuurtje is retegaaf

(mag dat hier ook ) ??
Natuurlijk.
Oud 16-03-2005, 12:54
Verwijderd
Verrukkelijk weer.
Oud 16-03-2005, 13:06
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
kut zooi
Oud 16-03-2005, 13:09
Dolores
Dolores is offline
Aaargh, sommige mensen zijn zoooo dom!
Oud 16-03-2005, 13:15
ANGE
ANGE is offline
Oioioi... Wat een spijt van mijn openhartigheid. Ik zal nog eens iets vertellen....
Oud 16-03-2005, 14:17
Gothic
Gothic is offline
Ik vond herstdepressie ed altijd maar onzin, maar ik heb toch het gevoel dat veel zonlicht ervoor zorgt dat ik me stukken beter voel...
Ondanks dat ik eigenlijk helemaal niet van zon en warmte houd.
Oud 16-03-2005, 14:28
Verwijderd
Hoi zon
Hoi goed humeur
Hoi vreetbuien
Hallo gedachtes overde tijd dat ik nog gelukkig was
Dagdag goed humeur, hallo traantjes
Oud 16-03-2005, 14:30
deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 16-03-2005 @ 15:28 :
Hoi zon
Hoi goed humeur
Hoi vreetbuien
Hallo gedachtes overde tijd dat ik nog gelukkig was
Dagdag goed humeur, hallo traantjes
*geeft knuffel, heeft grote schouder, en kan goed luisteren*
Oud 16-03-2005, 14:32
Verwijderd
Citaat:
deringmeester schreef op 16-03-2005 @ 15:30 :
*geeft knuffel, heeft grote schouder, en kan goed luisteren*
dank je wel...

Ik wil gewoon naar mn beste vriendin of beste vriend toe. Ik wil een knuffel, en iemand die me even stevig vasthoudt...

Heb sinds tijden weer het gevoel dat ik het alleen niet meer kan.. Zou dat dan echt komen omdat mijn psych ziek was afgelopen maandag, zodat ik geen gesprek had?
Oud 16-03-2005, 14:55
tom-boy
tom-boy is offline
Ik wil dansen Ik wil ontzettend veel dansen Over mijn toetsenbord dansen is niet genoeg Ik moet meer het is een verslaving die ik niet kan stoppen Aangezien ik niet veel dansjes ken Ik wil naar een dansschool En ik wil vanavond naar toneel daar heb ik zin in Ik wou ook dat het 2 april was dan kon ik einderlijk auditie voor die film doen"(8)if you didn't go back to skool, you're really not groovy(8)" I'm sorry mijn energie is Kadoefh Het is ook zo'n mooi weer en het leven is zo mooi Straks word ik nog ziek van mezelf Maar er staan hier ook best wel veel negatieve dingen Hallo!! Wij zijn op de wereld!! De zon schijnt!! Je kan Otis Redding luisteren!! Ik heb vanavond toneel!! Wat wil je nog meer??
Oud 16-03-2005, 15:11
Meissiej
Meissiej is offline
Ik heb er gewoon zo genoeg van. Echt dit leven is te zinloos. Nooit kan ik me eens goed voelen. Altijd maar die rotgevoelens. Ik kan het echt niet. Meer dan een jaar probeer ik nu uit deze ellende te komen maar het gaat gewoon niet. Hoe lang moet dit nog zo verder gaan? Weken? Maanden? Jaren? Weet nu al niet meer hoe ik verder moet. Ben zo moe, wil liever opgeven. Het enige waar ik bang voor ben is dat ik mensen daar mee te veel pijn doe. Mja ik houd dit niet veel langer meer vol.
Oud 16-03-2005, 15:17
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nu houd ik echt totaal niet van zomer, enge beesten en hitte en hoofdpijn en blegh, maar ik ben nu ineens toch zo vrolijk, heb helemaal zo'n verliefdheidsgevoel... Ik denk dat ik toch aan een lichte winterdepressie lijd of zo, want ik voel me sinds gisteren ineens zo ontzettend veel beter dan daarvoor, echt maf

Maar mijn ogen doen wel pijn en dat is irritant Hooikoorts misschien, of iets engs
Oud 16-03-2005, 15:31
Verwijderd
gatverdamme. Gaat lekker zo.
Oud 16-03-2005, 15:48
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
jaja, ik ga het redden. Het kan bijna niet missen.
Oud 16-03-2005, 16:02
SillySil
SillySil is offline
Ik moet nog zoveel doen in zo weinig tijd. Zit tot m'n oren in de stress dat het me niet gaat lukken in deze 3 weken.
Eigenlijk weet ik al dat het niet gaat lukken, maar probeer mezelf wijs te maken dat het mogelijk is. wat onmogelijk is, maar goed.

Daarnaast zit ik in over R. De zak laat me niet met rust. Vanaf vandaag ga ik afstand nemen en wil hem nooit meer zien. (hoevaak heb ik dit al wel niet gezegd?) ik kan gewoon niet zonder, maar ook niet met hem leven.

Ik ben het nu echt zat. En deze keer ECHT. Give it up en go on with your life.
Deze post is een bevestiging voor mezelf Ik verban hem uit mijn leven, bij deze.
Mocht ik hem binnenkort nog eens tegenkomen, negeer hem alsof het een vreemde is, die je voor de eerste keer ziet.

He isn't word it!
Leef niet in het verleden, en stop thinking dat het ooit nog wat wordt. dat gebeurt niet en dit gaat zeker de eerste zomer worden ZONDER HEM!

Zo
Oud 16-03-2005, 16:12
Skilly
Skilly is offline
Ja vandaag was het de eerste keer dat ik expres laat wilde komen. (Ik kom vaak laat bij Nederlands woensdag) Omdat ik die mens haat dacht ik als ik laat kom gaat ze weer helemaal los. Ze zeg altijd stomme dingen tegen mij.
Dus ik besloot een soort van wraak te nemen ik nam express de bus waarvan ik altijd laat kwam als ik die nam.

Wat denken jullie? Die bus reed zo snel dat ik toch op tijd kwam. Ik dacht van.... wil je laat komen kom je vroeg en als ik optijd wil komen kom ik laat

Scheikunde was fantastisch ook natuurkunde. De rep was verplaats gelukkig

Dus ik zag dat kind weer en ik begon helemaal te trillen. Ik moet dat kind echt uit me hoofd halen want het zal wel nooit wat worden.

Ik kwam thuis haaa lekker zon gezellig pc aan.
En vanavond lekker leren.

Groetjes de studje
Oud 16-03-2005, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 16-03-2005 @ 17:12 :
Dus ik besloot een soort van wraak te nemen ik nam express de bus waarvan ik altijd laat kwam als ik die nam.
Denk je dat je wraak neemt door te laat te komen?
Oud 16-03-2005, 16:35
Xonzo
Xonzo is offline

Wat een kutdag weer.
Haal laatste tijd niets anders dan slechte cijfers. Ben teleurgesteld in vrienden, in psych.
Ik weet niet meer wat ik moet doen, denken of kunnen. Het is één grote puinhoop.
Oud 16-03-2005, 16:39
Verwijderd
Mijn leven is op slag verneukt door deze verneukte week.
Leuk dat er van die klote huidziektes bestaan, en dat die doktoren Oh Zo slim zijn (NOT)
Oud 16-03-2005, 16:40
Nona
Nona is offline
Moet nog wat meer huiswerkeren, maar ik zit nu net zo te ouwehoeren... Nou ja, heb al een flink deel gedaan. Morgen ook nog wat, plus dat practicum...
Oud 16-03-2005, 16:47
Verwijderd
Dagbehandeling, dagbehandeling, dagbehandeling, dagbehandeling, dagbehandeling, dagbehandeling,
Dagbehandeling, dagbehandeling, dagbehandeling, dagbehandeling, dagbehandeling, dagbehandeling,
Dagbehandeling, dagbehandeling, dagbehandeling, dagbehandeling, dagbehandeling, dagbehandeling.
STOP!
Wacht nou maar eerst het advies af...

En mn ouders krijgen alleen een gesprek en dat vind ik eng. Volgens mij met iemand die ik niet ken maar toch. Als ze maar niks over am zeggen...
Oud 16-03-2005, 16:54
Verwijderd
Heeeeeerlijk weer vandaag...zo wat te warm voor een jas (maar de wind was soms nog best fris en uit de zon was het dat ook best)...en het ruikt lekker buiten. Wel redelijke dag gehad, maar ik krijg pijn van al dat lopen en daardat ik te vaak te veel moet lopen gaat het ook niet echt meer over. Ik heb nu al last van vandaag (had het maandag nog van donderdag en vandaag dus ook nog daarvan, maar nu dus nog weer erger) en de zwaarste dag komt nog...en dan moet ik vrijdag ook nog. Wordt leuk...ben erg benieuwd hoe ik het weekend doorkom... Gister te moe en te *bla* om te trainen... Weekenden zitten ook allemaal vol... Nog vier maanden en het is (zomer)vakantie...ik wilde dat het al zo ver was...maar goed, we komen die vier maanden wel door.
Oud 16-03-2005, 18:04
el manuel
el manuel is offline
Happiness depends upon ourselves.

ik moet maar snel gaan sporten. ik voel me echt crap ik heb alweer niet kunnen leren. daar gaat je toekomst. dag na dag. elke keer fuck ik het weer up. en ik maak niemand blij ofzo... zelfs mezelf niet
Oud 16-03-2005, 18:18
rare kwast
rare kwast is offline
the day i die there will be a big party...

iemand zin in een feestje?!
Oud 16-03-2005, 18:26
Xonzo
Xonzo is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-03-2005 @ 19:18 :
the day i die there will be a big party...

iemand zin in een feestje?!
ja
dan drink ik me ladderzat en ga ik domme dingen doen en dan wordt alles leuker
Oud 16-03-2005, 18:57
Panda
Panda is offline
K praat nie makelijk hierover met mensen ,
dus d8 dat het meschien zou opluchten als ik hier me verhaal kwijt kon..

me ouders gingen scheiden,
me moeder kreeg een nieuwe vriend waar ik helemaal niet mee op kon schieten.. daarom ging ik bij me vader wonen..
me moeder had me opgestookt tegen me broertje hij wou mij en me vader niet meer zien.. me zusje van 2 was nog te jong om het allemaal te realiseren..
ik heb ze anderhalf jaar niet gezien.. ik ging er kapot aan..
sinds een half jaar wordt het alleen maar erger en het gaat nie over,,
ik begon ook in me arme te snijden,, kreeg nachtmerries,, kon niet slapen moest overal om huilen,, werd overal boos om!
NIEMAND wist hett.. tot ik het een vriend had verteld.. omdat ik hem erg vertrouwde..
hij heeft me erg geholpe,, en hij zei dat ik het moest vertelle aan me vader,,
ik heb het toen met moeite gedaan.. hij schrok echt.. maar wou me helpe.,
we zijn vandaag naar de huisarts geweest en moet nu met iemand prate..
hoe moeilijk ik het ook vind,,
het moet toch.. want ik werd echt bang van mezelf..

aan iedereen die hetzelfde probleem heeft,,
PRAAAT EROVER,,
het lucht op , en het is het beste!
zo kunnen mensen je helpen..

Groetjes.. (K)
Oud 16-03-2005, 19:01
Verwijderd
Oke, maar voor dit soort dingen is het lucht je hart topic. Tenzij jij hier geen vraag aan verbind, zal ik hem sluiten.
Oud 16-03-2005, 19:45
Sinqi
Sinqi is offline
*grom* Ik moet leren loslaten.. Het gaat pijn doen als ik 't doe, maar als ik 't niet doe gaat het waarschijnlijk meer pijn veroorzaken. Bah.. *jank*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten