Advertentie | |
|
![]() |
|
Gemiddeld succesvol intelligent
Uw score is gemiddeld. U gaat problemen niet uit de weg en weet deze met wisselend succes op te lossen. De kans bestaat dat u te veel gebruik maakt van één vaardigheid in plaats van een combinatie van uw analytische, creatieve en praktische kanten. Ik denk dat deze test heel veel invloed gaat hebben op de rest van mijn leven.....
|
Bovengemiddeld succesvol intelligent
Uw score is bovengemiddeld. U heeft een aardige kijk op uw capaciteiten en weet daar meestal gebruik van te maken. U kunt zowel degelijke als verrassende oplossingen bedenken en schat redelijk goed in welke oplossing in de praktijk het beste werkt. had ik wel verwacht, maar het kwam er nog uit ook ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Uw score is gemiddeld. U gaat problemen niet uit de weg en weet deze met wisselend succes op te lossen. De kans bestaat dat u te veel gebruik maakt van één vaardigheid in plaats van een combinatie van uw analytische, creatieve en praktische kanten. |
![]() |
|
Uw score is gemiddeld. U gaat problemen niet uit de weg en weet deze met wisselend succes op te lossen. De kans bestaat dat u te veel gebruik maakt van één vaardigheid in plaats van een combinatie van uw analytische, creatieve en praktische kanten. hmhmhm hm hmmz
|
Gemiddeld... ik maak te weinig gebruik van mn capaciteiten oid... En ik heb juist bij die vragen telkens het "goeie" antwoord ingevuld! Ze kijken dus echt niet naar wat voor antwoorden je geeft... alleen maar hoeveel jatjes, neetjes en somsjes...
Wat een succescvolle intelligente test zeg... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
nu doet die het bj mij ook
![]() Gemiddeld succesvol intelligent Uw score is gemiddeld. U gaat problemen niet uit de weg en weet deze met wisselend succes op te lossen. De kans bestaat dat u te veel gebruik maakt van één vaardigheid in plaats van een combinatie van uw analytische, creatieve en praktische kanten.
|
![]() |
disse is van mij, en klopt ook nog wooooooowiieeeee
Beneden gemiddeld succesvol intelligent Uw score is beneden gemiddeld. U heeft moeite met het oplossen van problemen, neemt weinig initiatief en kunt uzelf moeilijk motiveren. U heeft te weinig zicht op uw zwakke kanten. ![]() ![]()
|
|