Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
alleen als je echt wilt lachen moet je braindead of bad taste huren. die zijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
enne, The Big Lebowsky, die's echt tof!! wel eejl raar..
|
sorry, ik had Vidoque en Billy Madison genoemd...
maar de meest extreem vage, ranzige, zinloze debiele film is wel Freddy Got Fingered van, door en met Tom Green die film gaat echt nergens over ![]() ![]()
|
Ik heb ooit eens een film gezien dat ging over een een man en een pop die in een grote ruitestaion in de vorm van een bot, die de allersaaiste film moesten kijken zodat ze gehersenspoelt werden en gebruikt kunnen worden om de aarde over te nemen (of zoiets)
Tijdens de film zie je eigenlijk dan niks anders dan een SF film uit de jaren 50 met twee schimmen op het beeld (van die man en die pop) en zeiken dan heel die film af...... Dat was wel vaag....
|
Ik vind al die teenmovies zwaar f*ck, daar kan ik echt niet om lachen. Trillers daarentegen vind ik wel heel leuk. Slechtste film?? Mmm.. mischien American Pie 2. Die's nog flauwer dan deel 1. Beter film is Urban Ledgend, toen ik die film aan het kijken was zat ik echt rechtop op de bank met me haren overeind!!!
|
![]() |
Draakiej ----) Ik snapte "Memento" na een keer al net zo goed als na de andere 3 keer erna.....
Ik snap eigenlijk de moeilijkheids-graat niet ervan. "Magnolia" ik vind het eind gewoon zonde,......jah dat maakt het wel vaag "Fear and Loathing Las Vegas" is echt VAAG maar die is wel snap-eable en VET heeft iemand hier " KIDS" gezien? niet vaag of moeilijk maar die raakt je wel "Trainspotting" is de defenitie van GEWELDIG : ) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar een film die scene voor scene terug loopt is natuurlijk erg apart ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dus ik heb m maar verteld waar ie beter op moest letten. Hij snapte dat stukkie niet dat Lenny Natalie sloeg en Natalie later zei dat Dodd dat gedaan heeft. Ik vond dat toch echt wel duidelijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
ik heb ooit eens een echt vage film gezien, maar uiteindelijk was hij best goed. Het is alleen zo lang geleden dat ik de titel niet zeker meer weet. Het was iets van Dark City ofzo.
Het verhaal ging over iemand die uit een stad wilde vluchten, maar die stad veranderde steeds, zodat je nooit aan het einde kwam. En dat was maar goed ook, want buiten die stad was helemaal niets.... Echt super vaag, die film...
|
|