Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2005, 15:47
pyres
pyres is offline
ik ga misschien ook bij minerva
gewoon omdat ik juist veel mensen wil leren kennen

en door de ontgroening word je toch alleen maar hechter?
Oud 24-03-2005, 15:48
Verwijderd
Ik hoor over Minerva ook niet zoveel goede verhalen. Gelukkig zit ik in Groningen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 15:49
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
kroepoekje schreef op 24-03-2005 @ 12:28 :
en trouwens, ik twijfelde tussen Minerva en SSR.
Heb dat bij beide verenigingen gezegd.
Bij Minerva zei men tegen mij: Kijk rond, denk na en kies waar je je thuisvoelt. Dat mag hier zijn, ergens anders, of nergens, volg je hart!
Bij SSR: je bent gek, Minerva is kut, daar moet je niet heen, doe niet zo stom, wordt gewoon hier lid. en oh, polo's belachelijk, blablabla (ene vooroordeel na het andere)

hmm... wat klinkt vriendelijker
Dat kan natuurlijk ook aan de persoon liggen. Maargoed, twijfelen tussen Minerva en SSR is op zn zachts gezegd nogal eh, vreemd
Oud 24-03-2005, 15:52
Balance
Balance is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 24-03-2005 @ 16:49 :
Dat kan natuurlijk ook aan de persoon liggen. Maargoed, twijfelen tussen Minerva en SSR is op zn zachts gezegd nogal eh, vreemd
idd
ik ken ook iemand die mij vertelde dat hij twijfelde tussen Minerva en Catena

Maar kroepoekje: wat spreekt je aan van Minerva en wat spreekt je aan van SSR?
Oud 24-03-2005, 16:04
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Balance schreef op 24-03-2005 @ 16:52 :
idd
ik ken ook iemand die mij vertelde dat hij twijfelde tussen Minerva en Catena

Maar kroepoekje: wat spreekt je aan van Minerva en wat spreekt je aan van SSR?
Oja, er zat ook een meisje in mijn el cid groepje die twijfelde tussen Minerva en Catena
Maar zij was eh, nogal vreemd. Ze benadrukte steeds dat ze eigenlijk best alto was maar ook vaak in polo's liep.
Oud 24-03-2005, 16:54
kroepoekje
kroepoekje is offline
haha, ik ben ook vreemd
ben zeg maar het persoon dat aan de ene kant in polo's loopt, en aan de andere kant naar Lowlands gaat enzo.

maar, denk idd dat het eraan ligt wie je spreekt, al had ik het idee dat ze bij SSR wel allemaal heel stoer tegen Minerva waren omdat daar zo hoort, terwijl ze eigenlijk niet echt iets tegen Minerva hebben...
en de dudes die ik bij Minerva sprak waren allemaal relaxte gasten denk ik ofzo, heb ik mazzel gehad (want er lopen idd ook echt wel veel kazige ballen rond )

anyway, Minerva of SSR: SSR, gezellig, niet veel verplichtingen, aantal mensen van mn middelbare school (waar ik toen veel mee omging) zitten er, dus ga ik er redelijk vanuit dat het qua mensen wel zal klikken daar.
Minerva: sja, de sfeer, de feesten, en de mensen ook. (en dus niet de echte ballen, maar de anderen)
Nadeel van Minerva: de verplichtingen en het feit dat alle meisjes op elkaar lijken te lijken

en ik ben idd van plan de volgende Elcid nog even overal goed rond te gaan kijken (al zal het niet Catena worden weet ik vrij zeker) en wie weet alsnog ergens lid te worden.
Oud 24-03-2005, 18:23
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
kroepoekje schreef op 24-03-2005 @ 17:54 :
haha, ik ben ook vreemd
ben zeg maar het persoon dat aan de ene kant in polo's loopt, en aan de andere kant naar Lowlands gaat enzo.

maar, denk idd dat het eraan ligt wie je spreekt, al had ik het idee dat ze bij SSR wel allemaal heel stoer tegen Minerva waren omdat daar zo hoort, terwijl ze eigenlijk niet echt iets tegen Minerva hebben...
en de dudes die ik bij Minerva sprak waren allemaal relaxte gasten denk ik ofzo, heb ik mazzel gehad (want er lopen idd ook echt wel veel kazige ballen rond )

anyway, Minerva of SSR: SSR, gezellig, niet veel verplichtingen, aantal mensen van mn middelbare school (waar ik toen veel mee omging) zitten er, dus ga ik er redelijk vanuit dat het qua mensen wel zal klikken daar.
Minerva: sja, de sfeer, de feesten, en de mensen ook. (en dus niet de echte ballen, maar de anderen)
Nadeel van Minerva: de verplichtingen en het feit dat alle meisjes op elkaar lijken te lijken

en ik ben idd van plan de volgende Elcid nog even overal goed rond te gaan kijken (al zal het niet Catena worden weet ik vrij zeker) en wie weet alsnog ergens lid te worden.
Ik snap aan de ene kant wel dat je verschillende kanten van jezelf hebt en je je bij verschillende studentenverenigingen thuis kan voelen, maar de verschillen zijn niet alleen over wat voor persoon je bent, maar SSR en Minerva zijn ook twee heel verschillende verenigingen wat opbouw betreft, zeg maar. Dus idd de vele verplichtingen bij Minerva, de ontgroening, de cordialen of jaarclubs (ik weet niet precies wat ze daar hebben, maar iig zoiets), terwijl je dat bij SSR dus niet of nauwelijks hebt. Ik vraag me dan ook echt wat je precies zoekt bij een vereniging, omdat je bij alletwee heel andere dingen zult vinden, losstaand van het feit dat je natuurlijk bij alle leuke mensen, leuke feesten en gezelligheid zult vinden.

Als je de verplichtingen een nadeel vindt van Minerva dan zou ik daar toch geen lid van worden, aangezien je er daar heeeel veeel van hebt. Maargoed, je hebt natuurlijk nog genoeg tijd
Oud 25-03-2005, 17:34
Angel
Angel is offline
Minerva
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 23:23
Sommetje
Sommetje is offline
De ElCidweek was wel leuk, maar geen haar op mijn hoofd die er aan dacht om van een vereniging lid te worden.
Oud 27-03-2005, 21:19
Verwijderd
Citaat:
De ElCidweek was wel leuk, maar geen haar op mijn hoofd die er aan dacht om van een vereniging lid te worden.
Waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 17:08
Verwijderd
Citaat:
ik ga ook studeren in leiden en ik woon er al praktisch heel m'n leven kheb er ook op de middelbare school gezeten.
Misschien kun je me Leiden een keer laten zien.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 20:45
pyres
pyres is offline
Citaat:
aaronrdevil schreef op 31-03-2005 @ 18:08 :
Misschien kun je me Leiden een keer laten zien.
wil je voortaan gewoon de post quoten? dan is het voor de anderen ook duidelijker

maar goed

het beste wat je kan doen is gewoon de EL-CID lopen
Reageren

Regels voor berichten