![]() |
||
Citaat:
Bij de tweede: 19 Denk dat de tweede afrondt ![]() Haha ![]() ![]() Toen heb ik het nog maar een keer gedaan; en toen goed, kreeg ik het commentaar: OK, maar niet afvallen! ![]() Gatara |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
BMI zegt helemaal niks, je kan een bmi hebben van 27 met een goed vet percentage. BMI houd namelijk geen rekening met spier massa als je veel traint ben je gewoon zwaarder. Train je helemaal niet dan heb je weinig spier massa en dan kan je ook al heb je geen overgewicht volgens je BMI, wel teveel vet hebben. Aan te raden vet percentage bij jongeren is ongeveer 14%. Het gemiddelde ligt ongeveer op 19%.
IK heb zelf een bmi van 21 ( en nog wat ) en een vet percentage van 10.5% |
![]() |
||
Citaat:
|
|
17.54 volgens http://home.wanadoo.nl/~salbar/t1.htm met als commentaar: te mager
18 volgens http://users.skynet.be/dietistenvereniging/mijnbmi.htm met als commentaar: stabiel gewicht houden ![]() 17.54.. te mager..nou, ik ben niet zo'n mager sprietje ofzo hoor ![]() gewoon goed ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
hoezo?
je vraagt toch zeker om aandacht? ik heb verder in het topic gelezen, er stond verder niks in. ik heb zelfs nog even op het forum gezocht, ik zag niks over waarom jij zo weinig weegt. het is misschien bot als je een ziekte hebt maar je vraagt gewoon om aandacht om zo'n nummer te noemen en dan 10 van die ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
???? ??????????? *($#*@)(*$(@#P$*@#)($*@#()$* !!! ??????????????? ???? jij maakt mij echt kwaad. eerst doe je zielig met je lage bmi en daar zeg ik wat van en dan ga je zulke dingen naar me smijten. ik ga niet eens uitleggen waarom het mij zo kwaad maakt. leonoor: lees goed in m'n laatste post: "ik heb zelfs nog even op het forum gekeken" ik heb daar niks over morphia gevonden. oh moet ik naar een pagina van afgelopen december? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er staan nl een aantal posts van eind mei. Lees zelf dus eerst maar eens goed voordat je 'zeurt'. Dat sarcasme en die rolleyes kun je dus wel achterwege late. ( ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Enquête overgewicht. LiekeMarloes | 62 | 07-10-2010 16:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
eetprobleem? love-THE-world | 333 | 19-06-2005 07:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Controle over je gewicht mrieke | 68 | 25-03-2005 19:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
meisjes die zichzelf te dun vinden philippine | 91 | 27-04-2004 22:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
~*Gewicht en tevredenheid over het algemeen.*~ #JumpDaFuckUp!# | 23 | 18-06-2002 21:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijn Topic #2 Verwijderd | 285 | 20-04-2002 15:39 |