Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2005, 21:46
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
D@mien schreef op 26-04-2005 @ 22:40 :
U.S. games zijn er eerder én ze zijn goedkoper...én dikke kans dat die asshole developers de games niet in EU uitbrengen...dus met je USA ding zit je wel goed denk ik...
Tja met een Japanse ook hoor..
Wie wil nu niet Japanse rpgs spelen In het japans, maar wel dan engelse ondertiteling
Oud 26-04-2005, 23:13
JCG
JCG is offline
twijfels, mijn oom en tante gaan volgende maand naar japan. Zou ik ze er eentje voor me mee laten nemen, of toch maar een ds hier kopen?
Oud 26-04-2005, 23:28
Benteknol
Benteknol is offline
das een leuke vraag een kennis van mij heeft hem over laten komen die psp blijkt dat er geen spellen leverbaar hadden nu heeft ie een psp zonder spellen beetje loos dus gewoon tot kerst wachten man veel beter en dan zijn er hopelijk ook betere spellen verkrijgbaar
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 06:22
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
mr praatpaal schreef op 27-04-2005 @ 00:28 :
das een leuke vraag een kennis van mij heeft hem over laten komen die psp blijkt dat er geen spellen leverbaar hadden nu heeft ie een psp zonder spellen beetje loos dus gewoon tot kerst wachten man veel beter en dan zijn er hopelijk ook betere spellen verkrijgbaar
Euh, nogal logisch dat je je spellen ook moet importeren he?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 06:52
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Blijf het toch vreemd vinden dat ze zo lang wachten.

Aan de andere kant, in Vs en japan kwam ie ook later uit dan ds en voerde hij ook een inhaal slag, toch is 9 maanden wel erg lang
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 09:50
Verwijderd
Citaat:
mr praatpaal schreef op 27-04-2005 @ 00:28 :
das een leuke vraag een kennis van mij heeft hem over laten komen die psp blijkt dat er geen spellen leverbaar hadden nu heeft ie een psp zonder spellen beetje loos dus
Hahahah, wat een sukkel is die kennis dan.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 22:57
Verwijderd
Citaat:
wr_faya schreef op 22-03-2005 @ 22:13 :
Tjah..Als ik bronnen moet gelofen is ie echt tot kerst dit jaar uitgesteld

In dat geval..Laat jij het importeren?
Of koop je liever een DS dan maar? ( wat heel veel mensen doen.. ).
Of wachten tot KERST dit jaar??..

Naja..Ik geef DS sowieso de voorkeur er boven..
Maar hoe sta jij er tegen over?
Kerst, nou nou nou, overdrijven is ook een kunst... de exacte launchdatum is al gegeven eigenlijk, namelijk 1 september dit jaar, zo'n 4 maanden nog van nu.
Wat je niet kent kun je ook niet missen, en 'tis dan misschien het overwegen waard om het niet te importeren maar om het in NL te halen ivm garantie afhandeling; dat is nogal kutjes als je het importeert, het moet namelijk naar het land van herkomst terug voor evt reparaties. Zelf was ik er al vroeg bij en niet veel na de japanse release wist ik gewoon dat ik 'm moest hebben, en 'k heb geen moment spijt gehad van het iets meer neer leggen voor een prachthandheld van 't kaliber PSP.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 23:12
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
JCG schreef op 27-04-2005 @ 00:13 :
twijfels, mijn oom en tante gaan volgende maand naar japan. Zou ik ze er eentje voor me mee laten nemen, of toch maar een ds hier kopen?
Mee laten nemen, maar wel ff je oom uitleggen over dode pixels enzo
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Ninh schreef op 01-05-2005 @ 23:57 :
Kerst, nou nou nou, overdrijven is ook een kunst...
Toen het topic werd geopend ging het gerucht wel rond dat het pas kerst werd. De datum waarop het ding uitkomt is pas sinds een korte tijd bekend.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 00:06
JCG
JCG is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 02-05-2005 @ 00:12 :
Mee laten nemen, maar wel ff je oom uitleggen over dode pixels enzo
Mijn neef gaat ook mee, en hij heeft meer als genoeg kennis van computers enzo. Dus dat gaat wel goed komen , tis alleen de vraag of ik genoeg cash bij elkaar kan geschrapen
Oud 02-05-2005, 19:52
wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Ninh schreef op 01-05-2005 @ 23:57 :
Kerst, nou nou nou, overdrijven is ook een kunst... de exacte launchdatum is al gegeven eigenlijk, namelijk 1 september dit jaar, zo'n 4 maanden nog van nu.
Wat je niet kent kun je ook niet missen, en 'tis dan misschien het overwegen waard om het niet te importeren maar om het in NL te halen ivm garantie afhandeling; dat is nogal kutjes als je het importeert, het moet namelijk naar het land van herkomst terug voor evt reparaties. Zelf was ik er al vroeg bij en niet veel na de japanse release wist ik gewoon dat ik 'm moest hebben, en 'k heb geen moment spijt gehad van het iets meer neer leggen voor een prachthandheld van 't kaliber PSP.
Kijk ook eens naar de datum, wanneer ik die topic opende .
Tegen die tijd zeiden ze dat het waarschijnlijk tot kerst uitgesteld zou worden..

Heel raar trouwens over de launch op 1 september, wat Sony zelf overigens heeft bevestig .
Ik vraag me zo langzamerhand eens af, of ze hun doel stelling van het minimale verkoop van de PSP wel halen.
Oud 02-05-2005, 20:37
Jolt
Jolt is offline
Gaat niet goed met de productie van de PSP's.
Oud 03-05-2005, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 02-05-2005 @ 21:37 :
Gaat niet goed met de productie van de PSP's.
Nope en de verkopen lopen ook al terug in Japan.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 15:56
Jolt
Jolt is offline
Geen fatsoenlijke titels meer he, MGA, RR, Bleach zijn al uit.

Weinig games zijn eigenlijk de moeite waard.
Oud 03-05-2005, 17:24
Verwijderd
Zelfde met de DS, hoewel dat Nintendogs wel als een gek verkoopt in Japan. maarja, geen van beide heeft echt boeiende games.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 17-04-2005 @ 12:00 :
Ik heb (sinds vanavond) de PSP met Underground 2.. K vond het introfilmpje wat tegenvallen.. maar de rest van het spel is wel goed grafisch (alleen als je heel hard gaat dan word het soms blurry.. maar dat schijn je uit te kunnen zetten). Film kijken op de PSP is echt ubermooi.. Ik denk niet dat ze onderdoen voor van die compacte dvd-spelers (kleiner scherm misschien).. Het geluid dat eruitkomt is super.. ik heb geen dode pixels en de prijs van 250 euro voor PSP + film + demo's + NFSU + hoesje en stuff vind ik het zeker waard..
Jouw plaatje doet me aan iemand denken.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 17:59
Dinalfos
Dinalfos is offline
Lumines is een heel aardig spelletje. Ik kan niet wachten tot de roms verschijnen
Reageren

Regels voor berichten