![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Breng ze in tijdens het masturberen of neuken en trek ze er een voor een uit voor een duizelingwekkend aanhoudend orgasme. Materiaal; zacht buigbaar kunststof. Bron |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
sexspeeltjes moeten zeker niet gezien worden als vervanging van een jongen, maar wel als een hele leuke aanvulling
![]() de meeste mannen (zoals ik) vinden het fijn om naar hun vriendin te kijken terwijl ze een van dergelijke speeltjes gebruikt, of lekker tijdens de seks daar is deze erg bruikbaar voor ![]() ![]() (sorry voor het prijskaartje ![]() verder gebruiken wij ook dingen als handboeien en blinddoeken ik vind dat kaarsen er ook wel bij horen (sfeerscheppers ed.) omdat deze het gevoel kunnen versterken, de sfeer kan je helpen je helemaal over te geven |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ben niet van plan t uit te proberen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
als je er een koopt, zou ik in iedergeval een beetje stijlvolle kopen, en niet zo'n huidskleurige waar al die aders op zijn getekend enzo. die zijn lelijk en het oog wil ook wat...nah ja..beetje dan.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
van mijn vriendje krijg ik weleens fun factory vibrators (zie www.funfactory.de) zijn wel prijzig (50 - 75 euro) en te koop in de wat vrouwvriendelijkere seksshops, bv My Sin, in Rotterdam.
Virbators dus (goedkopere zijn trouwens ook wel goed hoor, maar deze zien er gewoon leuk uit en zijn erg fijn)
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() er zijn ook jongens die zich bedreigd voelen door sexspeeltjes oh come on, alsof zo'n speeltje een man kan vervangen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Start Sexspeeltjes Verwijderd | 16 | 18-08-2016 21:29 | |
Seksualiteit |
Sexspeeltjes: wat zit er in jouw schoenendoos? Verwijderd | 31 | 10-11-2005 21:57 | |
Seksualiteit |
sexspeeltjes voor jongens Sutreb | 46 | 04-12-2004 20:43 | |
Seksualiteit |
sneaky ouders RandyRhoads | 45 | 25-07-2003 18:37 |