![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is idd in eerste instantie het beste om gewoon op je huisarts te vertrouwen, maar als je al weet ik het hoe lang last van iets hebt en je huisarts blijft maar volhouden dat het (zoals in dit geval) "gewoon oorontsteking is", dan vind ik dat je best een second opinion mag vragen. Een (huis)arts is ook maar een mens en kan dus net als ieder ander mens fouten maken. Waarom denken dat hij of zij foutloos is ed? Dat lijkt me echt onzin. (En de (huis)artsen die dat zelf inzien en toegeven, dat vind ik de beste.) |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn huisarts nam me wel serieus, volgens mij, hij liet het alleen niet verder onderzoeken maar koos gewoon iets nieuws uit een boek als hij het zelf niet wist. De huisarts die ik daarna had, die was ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
En je kunt het geloven of niet, het gebeurt (te) vaak dat artsen symptomen wel negeren. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Als ze symptomen negeren is dat m.i. te wijten aan menselijk falen, maar je kunt mij niet wijsmaken dat als je keer op keer terug komt, de arts je niet zou onderzoeken. Vergeet niet dat sommige mensen gewoon zielig doen en overal de dood in zien. Dat moet stoppen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En natuurlijk zijn er ook mensen die bij ieder pijntje denken dat ze dood gaan, maar dat mag toch niet betekenen dat je als dokter dus bij iedereen zegt dat het niets is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Plus dat mijn broer Pfeiffer had en dat de dokter eerst zei van niet en toen nog eens later weer van wel. Dan ga je ook twijfelen... Mensen kunnen gewoon sneller weten wat ze hebben door internet. Ik heb trouwens het gevoel dat ik niet meer serieus wordt genomen terwijl ik mijn huisarts heel erg aardig vind omdat ik haar/hem al heel lang ken. Het komt waarschijnlijk omdat ik de laatste tijd heel veel ben gegaan.. Ik twijfel soms ook een beetje aan mezelf; haal ik mezelf weer eens iets in het hoofd? Maargoed, heel vaak had ik het ook aan het rechte eind. Laatst gewijzigd op 08-05-2005 om 19:49. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #117 indigo | 497 | 05-01-2008 18:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Iets mis met baarmoeder? FayLa32 | 24 | 15-01-2006 17:57 |