Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2005, 20:55
moon
moon is offline
Ik raak helemaal niet verslaafd aan de slaapmiddelen en ik kom helemaal niet in een verslavingskliniek terecht. Wat denken ze wel? rot op! Mag ik nou eindelijk eens wat slikken? ik heb al bijna 3 weken elke nacht maar 3 tot 4 uur geslapen en op deze manier kunnen ze me binnekort echt bij elkaar vegen. Ik wil gewoon iets om tenminnste 1 nacht goed te slapen....doe niet zo kinderachtig! Ik ben de hele tijd in paniek 's nachts en dan moet ik mijn bed uit en dan zit ik 'snachts maar tv te kijken of achter de computer te hangen. Ik kijk inmiddels meer tv 's nachts dan overdag! Er zijn toch wel meer mensen met slaapproblemen op deze wereld? hoe lossen die dat dan op? ook slaapmiddelen toch? en die raken toch ook niet allemaal verlsaafd? ik snap het niet, echt niet. Waarom heb ik nou altijd het idee dat ik onbehandelbaar ben? waarom doen ze nou altijd alsof ik iets heb wat geen enkel ander mens op deze wereld heeft? dat ben ik echt zo zat! Waar is de hulpverlening en de medicatie voor als je er nauwelijks gebruik van mag maken? waarom dwingen ze me een normaal mens te zijn terwijl ik dat niet ben? echt ik ben boos.
Oud 28-03-2005, 21:32
JJ13
JJ13 is offline
Oud 28-03-2005, 21:47
Verwijderd
falli'n down..
all the way down
Oud 28-03-2005, 21:52
DreamyTheater
*zucht*
k zou willen huilen... maar ik kan het niet...
iets klopt er niet... maar ik weet niet wat...
ik voel me niet meer zo blij... maar ik weet niet waarom...
...
morgen weer naar school... mss voel ik me dan weer wat beter...
...
Oud 28-03-2005, 22:34
Eend
Eend is offline
Grrrrrrrrr, stomme router
Oud 28-03-2005, 22:47
Hawahaai
Hawahaai is offline
Pfff... Wat ben ik toch een mietje... Ik wil hem helemaal niet missen... Verdorie, wat ben ik kinderachtig.
Oud 28-03-2005, 23:28
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Dit zette ik in het 'Wat wil je het liefste-topic', maar hier past het eigenlijk beter:

Ik wou dat ik er zélf uit was! Nou ja, volgens mij ben ik er ook uit, maar wil ik het niet aan mezelf toegeven.

Mijn theorie op dit moment is, dat ik de verliefde gevoelens die ik had, geprojecteerd heb op het verkeerde meisje. Dat klinkt heel raar ja. Ik had het steeds over m'n beste vriendin, maar nu we een paar weken verder zijn, realiseer ik me dat dat gedoe met m'n beste vriendin geen verliefdheid is, maar gewoon aantrekkingskracht. Want als ik haar langer dan 2 dagen niet meer gezien heb, denk ik amper aan haar, heb ik niet die eniging om haar te zien, te spreken etc. Dat is geen verliefdheid. Ik heb gevoelens aan haar gekoppeld, om niet toe te willen geven dat ik na al die tijd, na bijna 2 jaar, misschien nog steeds gevoelens heb voor een andere vriendin van me.

Dat is m'n theorie. Op dit moment. Misschien zie ik het morgen heel anders. Maar bij haar voel ik die dingen wél. Maar ik hoopte dat ik over d'r heen zou zijn.

-----

Ja, dat andere meisje, die andere vriendin dus, die wil ik het liefst 24/7 om me heen hebben. Maar ik dacht dat ik er na bijna 2 jaar wel overheen zou zijn. Ik dacht dat ik het afgesloten had. Dat ik er klaar mee was. En ik was daar blij mee. Die vriendin was daar blij mee, want het was een hele tijd slecht gegaan met onze vriendschap, omdat ik niet om kon gaan met het feit dat ze een vriendje had. Ik had een maandje een oppervlakkige 'relatie' (meer 'verkering') met een meisje en iedereen, inclusief ikzelf, dacht dat het over was. En daarom wil ik niet dat het nu opnieuw begint. Ik wil niet verliefd zijn.
Oud 28-03-2005, 23:34
Stefanie
Stefanie is offline
There’s a reason I hide my heart
Out of sight out of mind
And when I find out just who you are
The door will be open for you to find a way to my heart...

*kriebels krijgt van dit liedje*

Het voelt zó goed met hem En nog maakt het me bang...
Oud 29-03-2005, 07:31
deringmeester
deringmeester is offline
schop alles
Oud 29-03-2005, 07:39
JJ13
JJ13 is offline
er is zoveel dat ik wil op dit moment: ik wil in bed liggen en ik wil thuis zijn
Oud 29-03-2005, 07:49
Miracle
Miracle is offline
Pfff, zometeen de spits afbijten met het eerste mondeling. Ik hoop dat het allemaal lukt en eigenlijk hoop ik dat de week(en) omvliegt.

Hoe beter ik dit doe, hoe erger ik mijn examen mag verknallen.
Oud 29-03-2005, 07:49
Verwijderd
Bij deze dokter kom je er tenminste makkelijker doorheen dan bij de vorige die ik had en je kunt vaker bellen, enz. En gelukkig kan ik vanmiddag nieuwe (hooikoorts)medicijnen afhalen bij de apotheek...dan loop ik tenminste niet de komende tijd weer met zo'n kop ed rond, scheelt weer.

Komende dagen even goed opletten met wat ik eet, want het doet overal pijn ed...ook wel logisch na de paasdagen, maar toch...

Straks op school presentatie voorbereiden en dan vanmiddag presenteren, we zijn een beetje aan de late kant, maar het komt vast goed. En anders is het heel erg jammer...

Ik zou ook best thuis en in bed willen blijven, maar ja, kan niet.
Oud 29-03-2005, 07:56
xliselottex
xliselottex is offline
mijn popcorn is aangebrand

en we gaan naar een 3-sterrenhotel met de romereis
Oud 29-03-2005, 10:14
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik wil niet dat vriendje thuis moeilijkheden krijgt door mij... Ik snap niet wat we allemaal verkeerd doen.
Oud 29-03-2005, 10:34
Gothic
Gothic is offline
Zo tentamen... niet hard geleerd, wel altijd goed voorbereid. Hopelijk gaat het goed, zal toch wel?

Vanavond met het 1e mee . Koud, laat, stomme mensen en ik moet woensdag fit zijn en leren .
Oud 29-03-2005, 10:44
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Schrijven, het zit weer in mijn vingers. Al 1084 woorden eruit. Rene <3, je bent mijn engel.

When there's darkness all around me
You're the light I see
When I need someone to ease my troubled mind

You're the answer to my prayers
And you're with me everywhere
You're my angel, miracle, you're all I need tonight
Give me shelter from the rain
You breathe life in me again
You're my angel, miracle, you're all I need to know, tonight

Laatst gewijzigd op 29-03-2005 om 10:46.
Oud 29-03-2005, 10:59
rare kwast
rare kwast is offline
let's leave
Oud 29-03-2005, 12:25
rare kwast
rare kwast is offline
There's nothing left to lose
There's nothing left to find
There is nothing in the world that can change my mind
There is nothing else
There is nothing else
There is nothing else..
Oud 29-03-2005, 13:49
moon
moon is offline
blegh, depri. ....heeel erg depri. zelfs
Oud 29-03-2005, 13:56
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-03-2005 @ 11:59 :
let's leave
leave all troubles behind
Oud 29-03-2005, 14:13
farai
farai is offline
Falling back from heaven into reality I guess

Still someone's got a special place in my heart
Oud 29-03-2005, 14:28
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-03-2005 @ 00:28 :

Ja, dat andere meisje, die andere vriendin dus, die wil ik het liefst 24/7 om me heen hebben. Maar ik dacht dat ik er na bijna 2 jaar wel overheen zou zijn. Ik dacht dat ik het afgesloten had. Dat ik er klaar mee was. En ik was daar blij mee. Die vriendin was daar blij mee, want het was een hele tijd slecht gegaan met onze vriendschap, omdat ik niet om kon gaan met het feit dat ze een vriendje had. Ik had een maandje een oppervlakkige 'relatie' (meer 'verkering') met een meisje en iedereen, inclusief ikzelf, dacht dat het over was. En daarom wil ik niet dat het nu opnieuw begint. Ik wil niet verliefd zijn.
Ook hier kom ik je weer stalken
Ze zouden toch echt een pil moeten uitvinden tegen verliefdheid Maar bestaat de kans dat ze je nu misschien wel leuk vindt? Als jullie zoveel tijd met elkaar doorbrengen? Of is het echt hopeloos en kun je er maar het beste vanaf zien te komen, voor zover dat mogelijk is?

OT: Gewoon alles ingeleverd. Alles. Ik begin het bijna eng te vinden Nu alleen nog maar toetsen en examens en vanmiddag hoef ik lekker helemaal niks
Oud 29-03-2005, 14:48
rare kwast
rare kwast is offline
ik voel me niet 100% (lichamelijk)
(geestelijk kom ik niet eens voor bij de 10% geloof ik)
damn....
can't stop crying...gaat ff beter en dan gaat ut weer
Oud 29-03-2005, 15:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 29-03-2005 @ 15:28 :
Ook hier kom ik je weer stalken
Ze zouden toch echt een pil moeten uitvinden tegen verliefdheid Maar bestaat de kans dat ze je nu misschien wel leuk vindt? Als jullie zoveel tijd met elkaar doorbrengen? Of is het echt hopeloos en kun je er maar het beste vanaf zien te komen, voor zover dat mogelijk is?

OT: Gewoon alles ingeleverd. Alles. Ik begin het bijna eng te vinden Nu alleen nog maar toetsen en examens en vanmiddag hoef ik lekker helemaal niks
Ik weet het niet, ik weet het echt niet. De laatste keer dat we het erover gehad hebben, was ze blij dat ik 'over haar heen was'. Maar dat is 7 maanden geleden en toen had ze nog een vriendje. Ik weet echt niet hoe ze er nou over denkt.

Goed van je! Succes alvast met je examens! Wanneer beginnen die?
Oud 29-03-2005, 15:01
ilse
ilse is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-03-2005 @ 15:48 :
ik voel me niet 100% (lichamelijk)
(geestelijk kom ik niet eens voor bij de 10% geloof ik)
damn....
can't stop crying...gaat ff beter en dan gaat ut weer
ik wou dat ik kon huilen, maar alles blijft de laatste tijd binnenzitten. kan er niet meer uit... en dan denkt iedereen weer dat het goed gaat... *zucht*

ik word er zo moe van..
Oud 29-03-2005, 15:09
ilse
ilse is offline
jemig, iemand neemt me in de maling, paar mensen lachen (had ik normaal ook gedaan) en ik zit meteen met tranen in me ogen. terwijl, als ik me rot voel, ik niet kan huilen. wat is dit, hoe kan dit?!?!?!?!?!
Oud 29-03-2005, 16:33
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 28-03-2005 @ 22:17 :

Ik lucht mijn hart maar even, want ik weet niet tegen wie ik dit allemaal zou moeten zeggen want wie begrijpt mij nou?
Ik best redelijk, op zich? Of is dat heel erg raar? Maar het komt heus wel goed, duidelijkheid krijg je wel, al moet je er misschien naar vragen

Oké, lichamelijk gaat het bagger, ik kan steeds niet in slaap komen omdat er een geluid is in mijn kamer. Mijn ouders horen het niet, maar ik zweer het: er zit daar een geluid! En als mijn ouders weg zijn, wordt het oorverdovend, steeds drie krassen achter elkaar, ik word er helemaal gek van.. En nu heb ik dus te weinig geslapen en hoofdpijn en ik had de hele nacht en ochtend weer buikpijn en argh

En ik mag vanavond gedicht voordragen op finaleavond, jeej
Oud 29-03-2005, 16:57
bindmiddel
bindmiddel is offline
Mijn hart doet weer pijn die kutmedicjinen werken niet.
Naja als het dan straks voorbij is laat het dan vannacht zijn in me slaap. Eindelijk rust
En laat haar gelukkig zijn dat ze van mijn gezanik af is en dat ze nieuw vriendje vind en stuff alles wat ik der niet kon geven
en o wee als ze zich dan ineens wel schuldig gaat voelen dan dan dan .........niks meer, ze is me toch al lang vergeten.

hmm ja en dat ene meisje is lief en aardig en al die mensjes daar zijn ook lief.....maar wonen aan de andere aknt van de wereld....

ik wil knuff
en gelukkig zijn verdomme eindelijk weer eens zonder medicijnen of drugs

En ik wou dat ik mijn mama durfde te vertellen dat mijn hart niet goed meer klopt maar ze heeft al genoeg aan der hoofdje.....het is beter zo
Oud 29-03-2005, 17:30
polichinelle
polichinelle is offline
hh alles gaat foutfoutfout

ik loop zo ontzettend achter met school, ik spijbel echt veels te veel en ik ben er nog niet voor gepakt dus er zal binnenkort wel een brief thuisliggen

en nog steeds verliefd op mijn ex. en had maar besloten even heel erg afstand te nemen totdat die vandaag vroeg of ik even mee naar de stad ging, en ja iets te verleidelijk om dan mee te gaan. ook al had ik toen les
ik hoop nog steeds te erg voor iets wat toch niet gaat gebeuren

& ik moet dit jaar over maar het gaat me nooooit lukken

maarja
over 2 weken is er uitwisseling en dan heb ik hier een week een italiaan over de vloer en ben ik superveel bezig, dat leidt wel af.
vandaag ook de hele dag druk een decor gemaakt en dat was heel gezellig

na die week ga ik me écht op school storten

hhh
Oud 29-03-2005, 17:35
Eend
Eend is offline
Mijn psych blijft me verbazen
Ze raadde me vandaag aan om gewoon op bed te blijven en alles maar langs me heen te laten gaan. Gewoon accepteren dat het niet goed gaat en accepteren dat die dwang in mijn hoofd niet weg gaat.

Het is misschien fout, maar ik slik liever wat oxazepam dan dat ik op mijn bed moet liggen. Niet gedaan hoor, want ik wil het spul niet meer slikken. Het zou soms alleen perfect zijn.

Maarja...vandaag toch stiekem aan mijn studie gewerkt (ben nu wel nóg moeier, kon vannacht ook al niet slapen, werd weer half 4) en naja, met mijn cd-programma schooltest ding heb ik voor hoofdstuk 1 een 7,3 voor hoofdstuk 2 een 7,4 en voor hoofdstuk 3 een 7,6. Ik had dat echt niet verwacht, want ik vind die gespreksoorten best lastig om momenteel in mijn hoofd te krijgen. En zeker al die volgorde's van al die soorten gesprekken. Blugh!

Maargoed, ik ga eten.
Oud 29-03-2005, 17:39
light fighter
light fighter is offline
morgen ´k wil niet

klap dicht hou me niet aan m'n afspraken...
Heb gewoon geen zin om morgen te moeten praten ik praat wanneer ik dat wil en dat is geen beding morgen.

alleen willen ze me niet op school zien ik moet naar dat gesprek ivp van school
Oud 29-03-2005, 17:52
Eend
Eend is offline
Citaat:
light fighter schreef op 29-03-2005 @ 18:39 :
alleen willen ze me niet op school zien ik moet naar dat gesprek ivp van school
Hmm, zoiets hebben ze ook ooit tegen mij gezegd. des te verbaasder waren ze toen ik toch op school kwam ipv naar dat gesprek ging
Oud 29-03-2005, 18:01
rare kwast
rare kwast is offline
3, 2, 1
jaaaah laat die tranen nog maar eens vrij hoor verbaast me dat het nog lukt
Oud 29-03-2005, 18:14
Eend
Eend is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-03-2005 @ 19:01 :
3, 2, 1
jaaaah laat die tranen nog maar eens vrij hoor verbaast me dat het nog lukt
Hee, je bent opeens 20!
Gefeliciteerd!

Maar euhmz...70% water krijg je niet zomaar uit je lijf hoor
Oud 29-03-2005, 18:15
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Eend schreef op 29-03-2005 @ 19:14 :
Hee, je bent opeens 20!
Gefeliciteerd!

Maar na 3 weken jezelf elke avond in slaap janken heb je gewoon geen zin meer. En nu lukt het me niet meer
Oud 29-03-2005, 18:15
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Eend schreef op 29-03-2005 @ 18:52 :
Hmm, zoiets hebben ze ook ooit tegen mij gezegd. des te verbaasder waren ze toen ik toch op school kwam ipv naar dat gesprek ging
tsja alleen als ik het doe heb ik echt een probleem met m'n maat. werker
Oud 29-03-2005, 18:18
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Eend schreef op 29-03-2005 @ 18:35 :

Maarja...vandaag toch stiekem aan mijn studie gewerkt (ben nu wel nóg moeier, kon vannacht ook al niet slapen, werd weer half 4) en naja, met mijn cd-programma schooltest ding heb ik voor hoofdstuk 1 een 7,3 voor hoofdstuk 2 een 7,4 en voor hoofdstuk 3 een 7,6. Ik had dat echt niet verwacht, want ik vind die gespreksoorten best lastig om momenteel in mijn hoofd te krijgen. En zeker al die volgorde's van al die soorten gesprekken. Blugh!

Maargoed, ik ga eten.
Gefeliciteerd

Op den duur leer ik dus toch wel iets van mijn eigen gedrag. Goed om te zien dat ik niet in een vicieuze cirkel ronddraai
Oud 29-03-2005, 18:23
Eend
Eend is offline
Citaat:
light fighter schreef op 29-03-2005 @ 19:15 :
tsja alleen als ik het doe heb ik echt een probleem met m'n maat. werker
Hmm, ja, oké, ik zei ook niet dat het bevorderlijk voor me was
Oud 29-03-2005, 18:25
Eend
Eend is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 29-03-2005 @ 19:15 :
Maar na 3 weken jezelf elke avond in slaap janken heb je gewoon geen zin meer. En nu lukt het me niet meer
Hmmz.. Ik huil zelf ook nooit zo vaak en snel, omdat ik vroeger denk ik te veel gehuild heb.
Oud 29-03-2005, 18:27
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Eend schreef op 29-03-2005 @ 19:14 :
Hee, je bent opeens 20!
Gefeliciteerd!

thanx was gister

en nee 70% zal niet zo hard gaan...maar idem zoals er ook al stond
na weken lang jezelf in slaap huilen lukt het huilen niet meer...
maar tot nu toe nog steeds dus

zit echt weer bijna ruzie te maken...
domme trut

waarom ziet niemand nou dat ik op mn tenen loop...al weken
Oud 29-03-2005, 18:38
Eend
Eend is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-03-2005 @ 19:27 :
SIZE=1]waarom ziet niemand nou dat ik op mn tenen loop...al weken[/SIZE]
Waarschijnlijk omdat jij het niet laat zien?
Oud 29-03-2005, 18:44
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Eend schreef op 29-03-2005 @ 19:38 :
Waarschijnlijk omdat jij het niet laat zien?
nou kan moeilijk bordje op mn hoofd plakken met
*pas op loopt op haar tenen*

kloterige stage ook...
i'm not gonna make it
Oud 29-03-2005, 18:46
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Eend schreef op 29-03-2005 @ 19:23 :
Hmm, ja, oké, ik zei ook niet dat het bevorderlijk voor me was
op school wss wel of iig daar vonden ze het minder erg (wss) dan degene waar mee je het gesprek had.

maar ik ben al overgehaald om toch maar gewoon te gaan
Oud 29-03-2005, 18:53
Eend
Eend is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-03-2005 @ 19:44 :
nou kan moeilijk bordje op mn hoofd plakken met
*pas op loopt op haar tenen*

kloterige stage ook...
i'm not gonna make it
En dan zeg jij dat ik humor heb?

Maar je zou het mogelijk aan kunnen geven bij iemand? Dat je even rustig aan moet doen?
Oud 29-03-2005, 18:55
Eend
Eend is offline
Citaat:
light fighter schreef op 29-03-2005 @ 19:46 :
op school wss wel of iig daar vonden ze het minder erg (wss) dan degene waar mee je het gesprek had.

maar ik ben al overgehaald om toch maar gewoon te gaan
Hmmnee, die persoon waarmee ik een gesprek had, kende ik niet eens en mijn school wou mij maar al te graag bij dat mens hebben. Op je 14de is het dan wel leuk om gewoon niet te gaan
Oud 29-03-2005, 18:58
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Eend schreef op 29-03-2005 @ 19:53 :
En dan zeg jij dat ik humor heb?

Maar je zou het mogelijk aan kunnen geven bij iemand? Dat je even rustig aan moet doen?
ja dat hebbie zeker

ja dat heb ik al aangegeven bij een vriendin...die weet het ook...en ziet het ook denk

maar dan krijg ik iedere keer weer bijna ruzie
vandaag ging ze dan optijd weg....maar nu voel ik me alleen nog maar weer kut

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Oud 29-03-2005, 19:04
Eend
Eend is offline
Voor sommige mensen is het moelijk te begrijpen.
Oud 29-03-2005, 19:06
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Eend schreef op 29-03-2005 @ 19:55 :
Hmmnee, die persoon waarmee ik een gesprek had, kende ik niet eens en mijn school wou mij maar al te graag bij dat mens hebben. Op je 14de is het dan wel leuk om gewoon niet te gaan
ga toch nog eens denken dat ik dan in de pubertijd ben blijven hangen

ach kutproject, ben weer de hele nacht bezig wedden? nou fijn, leuk vna je groep moet je het hebben
Oud 29-03-2005, 19:06
rare kwast
rare kwast is offline
en de volgende stap heet..............ruzie

kut zooi

*huilt voor de verandering maar weer*

----> gaat naar bed...
Oud 29-03-2005, 19:44
metallica
metallica is offline
Goh en dan denk je dat je van het gezeik af bent als je thuis weg bent. Kom ik hier ook zo'n teef tegen ik word echt gek van dat wijf. Maara ls zij het vervelend wil spelen kan ik dat ook...

En godverdomme wyb, wat doe je met me?

Regels voor berichten