![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom moet Mugabe bevoegde mensen aantrekken? Die waren er al, maar heeft hij zelf verdreven, met veel geweld en bloedvergieten. Er zijn in Zuid-Afrika en in de rest van Afrika tienduizenden blanke boeren vermoord de laatste 20 jaar, en alles wat dan rest is blijkbaar honger, eigen schuld dikke bult denk ik dan maar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je nog ooit nog inhoudelijk gaat reageren zou dat fijn zijn, want dat die suffe opmerkingen van je zijn te triest voor woorden. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Dat ze zijn verdreven door geweld is niet zo mooi, maar het doel dat hij voor de ogen had daar was niets mis mee. Nu ze weg zijn kan hij gewoon beter bevoegde mensen aantrekken in plaats van het land aan onkundige mensen na te laten. Dat bedoelde ik met mijn opmerking |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarja hij koos voor een slechte methode maar het doel op zich was goed |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de kennis zit bij die blanke boeren die hij nu dus weer moet aantrekken ? |
![]() |
||
Citaat:
Want dat is wat er hier gebeurd, de boeren worden onteigend of zelfs vermoord omdat ze blank zijn. (en heel stiekem krijg ik het idee dat dat de reden is dat jij de onteigeningen helemaal zo slecht nog niet vind ![]()
||
Citaat:
Power to the people ![]() Poverty to the people ![]() Dat is toch het credo van onze linkse vrienden? Laten we lekker de rijken 80% belasting laten betalen.. Dan gaan ze naar het buitenland en dan zijn we allemaal arm.. máár.. dan zijn we wél gelijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het probleem is alleen dat dat zijn doel helemaal niet was. Zijn doel was alleen puur het winnen van stemmen door de blanke imperialisten af te schilderen als boemannen, en om dat spookbeeld kracht bij te zetten moesten er gewoon veel blanke boeren geïntimideerd worden en moesten er huizen van blanken in de fik. Zulk plat electoraal gewin. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zal vast wel komen door inteelt, kan niet anders. Laatst gewijzigd op 02-04-2005 om 01:41. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jij kunt niet spreken over wat nou zijn eigelijke doel was, ik betoogde slechts dat het land weer staats eigendom maken daar helemaal niks mis mee was. Citaat:
What else is new he |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: als je goed leest zie je dat ik dat helemaal niet bedoel ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Maar dit is off-topic Citaat:
Maar dit wist je natuurlijk allemaal. Je bent tenslotte gek op massamoordenaars die geweld gebruiken om hun standpunten aan de man te brengen. Een Mugabe, Guevara, Castro, hoe meer geweld en onderdrukking, hoe beter. Niet waar? |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Het is wel duidelijk dat jij erg snel conclusies trekt en een er een handje van hebt om mensen dingen aan te praten. |
![]() |
||
Citaat:
Hoe kom je erbij dat hij blauwe ogen had? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De grote Ché schreef in een van zijn dagboeken: 'De zwarten, dezelfde prachtige exemplaren van het Afrikaanse ras die hun raszuiverheid hebben behouden dankzij hun geringe enthousiasme voor het nemen van een bad (...) de indolente, dromerige zwarte geeft zijn geld uit aan allerlei frivole zaken of aan een lekker glaasje'. "Zelf geeft Guevara toe dat hij duizenden executies heeft bevolen." "Hatred as an element of the struggle; a relentless hatred of the enemy, impelling us above and beyond the natural limitations that man is heir to, and transforming him into an effective, violent, seductive and cold killing machine." Che Guevara" http://www.meervrijheid.nl/index.html?jdw-che.htm http://www.meervrijheid.nl/index.htm...he-guevara.htm http://www.latinamericanstudies.org/...e-executed.htm Laatst gewijzigd op 02-04-2005 om 15:03. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
@Makelville
Hoe kan je met je volle verstand zeggen dat er met het herverdelen van landbouwgrond niets mis is? Wist je dan niet dat Afrika afhankelijk is van de blanke boeren in Zuid-Afrika en Zimbabwe? De landhervormings politiek van Mugabe en Mbeki zijn de uiteindelijke doodsteek voor het hele continent. De zwarte boeren zijn duidelijk niet competent genoeg om in hun eigen voedselvoorziening te voorzien en als over enkele jaren de voedselproductie instort, zal alle hoop voor Afrika vervlogen zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop dat jij nu eindelijk eens met argumenten komt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zie dat racisme je nieuwe stokpaardje is geworden, je slingert het te pas en te onpas naar de hoofden van mensen die het niet met je eens zijn. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De doodsteek voor het continent is pas de oneerlijke handelspositie op het internationale schaal die door het westen in stand wordt gehouden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Tegen Makelville zou ik willen zeggen: het feit dat andere regeringsleiders waar ook ter wereld gore dingen uitvreten, wil niet zeggen dat het Mugabe dan ook maar vergeven moet worden.
![]() Tegn Hypert€xt: dat je een hekel hebt aan alles wat niet met extreem-rechts te maken heeft, wil niet zeggen dat je daarom maar onzin over Che Guevare moet gaan rondblaten. Het is ook nog eens offtopic. Overigens is het nogal hypocriet om anderen van facisme te betichtten als je zelf het Vlaams Belang aanhangt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En kom aub niet met die bullshit dat het oneerlijk is, want blanke boeren hebben geen monopolie, en hebben hun bedrijven al zo lang dat een eventueel oneerlijk verkrijgen er al lang niet meer toe doet. Dan blijft dus haat tegen blanken of alles dat westers aandoet over, en ik zal niet ontkennen dat ik denk dat jouw oordeel in deze zaak daardoor gedreven wordt.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() zoals de waard is vertrouw jij blijkbaar je gasten. |
![]() |
||
Citaat:
Aah zo te zien kun jij het ook wel vinden met het gedachtengoed van de Argentijnse executeur. Ik heb helemaal geen onzin rongeblaat, die quote over negers is waar, het komt tenslotte uit een van zijn dagboeken. En dat Gueavare een moordenaar is mag je best ontkennen, maar het staat onomstotelijk vast dat hij misdaden heeft begaan tegen de mensheid, net als Castro trouwens. 1. Het Vlaams belang is een nette partij 2. Ik woon zelf in Utrecht dus hoe je erbij komt dat ik een Vlaamse partij aanhang ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
P.S. Che Guevara en Castro hebben wel degelijk beide redelijk veel mensen vermoord. (het is niet zoveel als Bush, maar toch wel een aantal)
||
Citaat:
Nou wel ontopic blijven he.. |
![]() |
||
Citaat:
In principe is facisme niet zoveel anders als communisme, dus waar praten we dan nog over. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
los van eht feit dat eht onethisch is |
![]() |
||