Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005 / VWO

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2005, 07:36
noodlle
noodlle is offline
Ik vond het eigenlijk niet zo'n vervelende toets. Best leuk; een beetje filmpjes kijken enzo.
Alleen jammer dat ik door weinig tijd blok drie nog al moest afraffelen, terwijl het best interessant was en we na de tijd ook nog wel door mochten gaan.
Ik ben erg benieuwd naar mijn cijfer.
Oud 13-04-2005, 18:43
simsalabim
simsalabim is offline
Hebben jullie dat examen allemaal al gehad?
Bij ons op school is dat pas donderdag over 2 weken...

Nu vraag ik me natuurlijk af of het dan dezelfde examens zullen zijn, want dan verzoek ik jullie vriendelijk wat voorbeelden van vragen neer te zetten als jullie ze nog weten!

Grtjs
Oud 13-04-2005, 20:02
Verwijderd
jeej, ik heb m'n cijfer al een 8,2 [arrogantie] het hoogste van de klas [/arrogantie]
Oud 14-04-2005, 11:14
Alwien
Alwien is offline
Hm, hoe kunnen jullie de cijfers al hebben? Mijn docente zei dat de normering pas dinsdag (19 april) bekend wordt. Ik had 67 punten van de 74, dus het ging wel goed
Oud 14-04-2005, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Alwien schreef op 14-04-2005 @ 12:14 :
Hm, hoe kunnen jullie de cijfers al hebben? Mijn docente zei dat de normering pas dinsdag (19 april) bekend wordt. Ik had 67 punten van de 74, dus het ging wel goed
Ik weet het ook niet. Er stond ook bij dat de Citonormering nog niet bekend was, maar dat het sowieso niet lager kan worden.
Het was over het algemeen wel goed gemaakt, niemand had een onvoldoende.
Als je 67 punten hebt, heb je het echt heel goed gedaan!!! Bij ons zou je dan een 9,1 krijgen
Oud 14-04-2005, 19:22
kebkebe
kebkebe is offline
Ik ben beetje laat mee, maar waar kun je nou precies de antwoorden (of correctiemodel) vinden voor ckv2 examen? Ergens op citogroep.nl denk ik, maar waar?
Oud 14-04-2005, 20:52
Fatality
Fatality is offline
Het eerste deel had ik vrijwel foutloos, heb veeeel punten laten liggen bij het ballet gedeelte. Was ook wel te verwachten aangezien ik daar helemaal niets mee heb.
Oud 15-04-2005, 15:35
kebkebe
kebkebe is offline
En je hebt wel wat met bronzen deuren?

Ik had een 8 trouwens, ben wel benieuwd wat ik goed en wat ik fout had. Ik heb vooral heel veel opgeschreven waarvan ik dacht 'dit zullen ze wel willen horen.'
Oud 17-04-2005, 19:31
Verwijderd
Ik heb een 8.5. Heeft iemand enig idee of de normering nog aangepast gaat worden?
Oud 18-04-2005, 12:21
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
kebkebe schreef op 15-04-2005 @ 16:35 :
En je hebt wel wat met bronzen deuren?

Middeleeuwse Bling Bling, dus ja.. daar heb ik wel wat mee
Oud 18-04-2005, 18:45
Alwien
Alwien is offline
En o, wat had ik veel met de Klokhuisklojo's en dansende marionetten, haha
Oud 18-04-2005, 18:50
Romance
Romance is offline
ik had een 8.1
Oud 20-04-2005, 10:57
Janez
Janez is offline
hehe....
een 9.4
Oud 20-04-2005, 17:08
noodlle
noodlle is offline
Wat een hoge cijfers allemaal zeg. Bij ons in de klas was een 8,2 het hoogst en ik had maar een 7,3. Opzich prima cijfer alleen een beetje jammer voor mijn Bv3 cijfer.
Oud 20-04-2005, 19:06
Envy
Envy is offline
(Dit hoort hier niet echt, maar ik vind het een beetje nutteloos om er een heel topic over te openen).
Even een vraagje, aangezien ik aan het twijfelen ben of ik CKV2 zal kiezen (dat kan bij ons pas in de 5e). Is het veel werk? En haal je er makkelijk een hoog cijfer voor?
Oud 20-04-2005, 19:15
simsalabim
simsalabim is offline
Wanneer je makkelijk leert is ckv2 best makkelijk. Je kan gemakkelijk hoge punten halen wanneer je goed geleerd hebt en een beetje in de onderwerpen van ckv2 geinteresseerd bent.
Het werk valt wel mee (althans bij ons op school), het leren is dan wel weer iets meer, maar prima te doen!
Oud 21-04-2005, 08:40
Alwien
Alwien is offline
Hm, het werd toch nog wel best streng gerekend door het CITO...ik kom op een 8,8 wel erg blij mee uiteraard

Dan de vraag: is CKV2 oké om te nemen? Hm, in ieder geval is het niet al teveel werk, tenminste bij mij op school niet. Wij hoefden ook nooit veel te leren, omdat er meestal werd gevraagd naar de bekende weg (lees: dingen die bij geschiedenis / literatuurgeschiedenis of KCV al behandeld waren, ja, dan moet je die vakken wel gehad hebben natuurlijk!) Met logisch nadenken kom je een eind heb ik in ieder geval ondervonden.

De methode (er is nog maar 1 methode) vind ik wel erg slecht, het boek is erg onoverzichtelijk, maar wel leuk om doorheen te bladeren Kortom: ik heb ondervonden dat je er niet zoveel van leert, maar het is wel een aardig vak
Oud 21-04-2005, 10:39
Fatality
Fatality is offline
Ik heb CKV2 naast mijn exacte vakken gekozen. CKV2 stelde bij ons op school heel weinig voor, telkens die computeropdrachten waarvoor je eigenlijk niet kon leren waardoor ik dit jaar voor 1 toets het boek open heb gehad. Je hoeft eigenlijk maar vrij weinig feiten te kennen voornamelijk de grote lijnen. Het vak interesseert me vrij weinig en als iets me niet interesseert leer ik er vrij moeilijk voor. Toch zat ik dit jaar met mijn cijfers telkens rond de 7/7.5.
Oud 22-04-2005, 09:50
lilo
lilo is offline
bij ons was het slecht gemaakt.
het hoogste was een 7,8.
ik had een 7,6
Oud 22-04-2005, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Alwien schreef op 21-04-2005 @ 09:40 :
Kortom: ik heb ondervonden dat je er niet zoveel van leert, maar het is wel een aardig vak
Ik heb juist heel veel geleerd. Wij hadden dan ook intensief les, dwz iedere week opdrachten maken, heel veel doen tijdens de lessen, bijvoorbeeld video's kijken en aantekeningen maken, of we kregen gekke opdrachten als 'maak zelf een tableux vivant', of opdrachten met bijvoorbeeld een zak aarde en moesten we daarmee aan de slag in een groepje om de rest van de klas uit te leggen wat arte povera was. Het boek vind ik ook niet zo geweldig, maar wij kregen heel veel stensils en aantekeningen als aanvulling. En natuurlijk museumhandelingsdelen.
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat wij zo les hebben gehad.
Oud 22-04-2005, 10:40
lilo
lilo is offline
wij hebben net zo les gehad als Marloser beschrijft. Behalve de ''gekke'' opdrachten als zelf een tableaux vivant maken
verder hetzelfde.
ik vond het ook wel leuk!!
Oud 22-04-2005, 15:00
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
lilo schreef op 22-04-2005 @ 10:50 :
bij ons was het slecht gemaakt.
het hoogste was een 7,8.
ik had een 7,6
Bij ons waren het ook voornamelijk 6'jes.
We hebben dit jaar ook maar een stuk of 4 lessen gehad waarin we stof hebben besproken. Het werkboek heeft nooit iemand bij zich gehad want opdrachten maken was niet nodig. De voorgaande jaren was het ook erg luieren.
En dan mag ik niet eens zeggen dat C&M een pretpakket is.
Oud 28-04-2005, 20:03
Verwijderd
Wij hebben zeven weken geen CKVII les gehad dit jaar, dus daarom was het bij ons in de klas ook niet bijster goed gemaakt (hoewel weinig echt diepe onvoldoendes).

Ik had een 7.3, 7.5 was het hoogst. Onze punten worden misschien nog met een paar tienden opgehoogd.
Oud 29-04-2005, 15:38
Verwijderd
Superhoge cijfers!
Wij hebben het afgelopen Woensdag gehad, maar wel hetzelfde als jullie. Best raar eigenlijk
Ik vond het niet echt goed gaan, ik heb het gevoel of ik die hele toets bij elkaar heb gekletst. Ik verwacht maar een mager punt, maar ik stond er heel goed voor en samen met ckv3 beeldend moet er wel een 7 van te maken zijn
Nu eerst vakantie, maar toch ben ik stiekem wel erg benieuwd naar mn toetsweek cijfers...
Oud 01-05-2005, 21:02
simsalabim
simsalabim is offline
Ik heb mijn ckv2 examen afgelopen donderdag gehad.
Vond het nog best pittig, zeer krap in de tijd. Mede door de vele filmpjes en muziekjes.
Onderwerpen waren wel leuk, mariken en de jazz.
Desondanks toch moeilijk, helaas...

Nu maar hopen op een goed punt, anders verpest ik mijn muziekpunt helemaal.
Oud 02-05-2005, 13:30
Fatality
Fatality is offline
Jazz? zat er Jazz in?
Oud 02-05-2005, 18:33
Alwien
Alwien is offline
Mariken was bij ons ook niet aanwezig. Dat is niet de toets die wij hebben gehad...

Regels voor berichten