Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2005, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Femic schreef op 04-04-2005 @ 12:55 :
Aah wens je jezelf dood..?

Nee, dan had ik wel gezegd dat mijn ouders nooit seks gehad zouden mogen hebben.

Laatst gewijzigd op 04-04-2005 om 16:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2005, 16:43
Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 02-04-2005 @ 17:21 :
Ik zou voorkomen dat mijn ouders elkaar ontmoeten.
Ik ook
Oud 04-04-2005, 21:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 04-04-2005 @ 14:24 :
Duh, dat snap ik ook wel dat je dat bedoelt, maar ik kots alleen van die stijl (van jou).

'Wat ga je vanmiddag doen?'
'Nou, ik ga naar de stad met 'haar''

Met wie verdorie?! Zeg het gewoon of zeg het niet
Eén woord: negeerlijst.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 23:17
Shock
Shock is offline
Citaat:
Mushu schreef op 04-04-2005 @ 14:43 :
Mezelf eerder geboren laten worden.
Idd. Rond 1960 ofzo...
Oud 04-04-2005, 23:50
Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
ik zou de romeinen niet laten verliezen maar heel europe laten overnemen, dan waren we nu waarschijnlijk een stuk slimmer geweest (ik bedoel we hadden waarschijnlijk een betere technoligie), en was europa een eenheid zodat landen als amerika ons niet domineren,
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 23:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Legend Of Rusj@ schreef op 05-04-2005 @ 00:50 :
ik zou de romeinen niet laten verliezen maar heel europe laten overnemen, dan waren we nu waarschijnlijk een stuk slimmer geweest (ik bedoel we hadden waarschijnlijk een betere technoligie), en was europa een eenheid zodat landen als amerika ons niet domineren,
Waarom denk je dat we een betere technologie hadden gehad als de Romeinen niet hadden 'verloren'? (Er is sowieso nooit één grote oorlog of veldslag geweest die ze zouden kunnen hebben 'verliezen') 'Wij' hebben tijdens de overheersing van de Romeinen al hun technologie en kennis overgenomen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 23:58
Legend Of Rusj@
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-04-2005 @ 00:53 :
Waarom denk je dat we een betere technologie hadden gehad als de Romeinen niet hadden 'verloren'? (Er is sowieso nooit één grote oorlog of veldslag geweest die ze zouden kunnen hebben 'verliezen') 'Wij' hebben tijdens de overheersing van de Romeinen al hun technologie en kennis overgenomen.
ga A.U.B de geschiedenisboek weer lezen nadat de romeinen vielen, begon europa kort daarna de middeleeuwen, waar mensen geen Rioleeringsysteem hadden, en er geen eenheid meer was onder europa
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Legend Of Rusj@ schreef op 05-04-2005 @ 00:58 :
ga A.U.B de geschiedenisboek weer lezen nadat de romeinen vielen, begon europa kort daarna de middeleeuwen, waar mensen geen Rioleeringsysteem hadden, en er geen eenheid meer was onder europa
Hahaha! 'Ga de Geschiedenisboeken weer lezen'! Tegen voormalig student Geschiedenis. Maar goed, als jij die geschiedenisboeken ook hebt gelezen, weet je dat we een hoop van de Romeinen hebben overgenomen toen ze ons nog overheersten. Later is dat voor een deel in elkaar gesodemietert. Maar ten eerste blijven wereldrijken in de Geschiedenis nooit eeuwig bestaan. Ze komen op en gaan weer ten onder. Zo is het altijd geweest en de Romeinen vormen daar geen uitzondering op. Ten tweede was er tijdens de bezetting van de Romeinen ook geen onverdeelde eenheid. De laatste eeuwen van het Romeinse Rijk had men te maken met een West-Romeins Rijk en een Oost-Romeins Rijk, ieder met een eigen keizer. Bovendien viel Skandinavië (toch ook Europa) altijd al buiten Romeins gezag.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 02:49
Legend Of Rusj@
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-04-2005 @ 01:24 :
Hahaha! 'Ga de Geschiedenisboeken weer lezen'! Tegen voormalig student Geschiedenis. Maar goed, als jij die geschiedenisboeken ook hebt gelezen, weet je dat we een hoop van de Romeinen hebben overgenomen toen ze ons nog overheersten. Later is dat voor een deel in elkaar gesodemietert. Maar ten eerste blijven wereldrijken in de Geschiedenis nooit eeuwig bestaan. Ze komen op en gaan weer ten onder. Zo is het altijd geweest en de Romeinen vormen daar geen uitzondering op. Ten tweede was er tijdens de bezetting van de Romeinen ook geen onverdeelde eenheid. De laatste eeuwen van het Romeinse Rijk had men te maken met een West-Romeins Rijk en een Oost-Romeins Rijk, ieder met een eigen keizer. Bovendien viel Skandinavië (toch ook Europa) altijd al buiten Romeins gezag.
Ja het andere deel was byzantine, met de hoofdstad Contantinople (baghdad). Maar toen was Rome al onder de moeilijkheiden van de Germanic groepen en de mongolen. Wat ik wou zeggen is dat hoe rome begon moest blijven bestaan als ik de krachten daarvoor had, Als student geschiedenis moet waarschijnlijk weten dat toen rome onder probelemen was Constantinople de nieuwe hoofstad van rome werd, (senate en stuff ging daar naar toe) Mijn punt was gewoon dat Rome mischien liever zag blijven staan, beter voor de eenheid in europe, had mischien veel problemen voorkomen, en waarschijnlijk zijn nu op een punt dat een wereldrijk blijft bestaan
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 08:45
bracelance
bracelance is offline
al dat kinderachtige unban-gedoe van bepaalde forummers...
Oud 05-04-2005, 11:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Legend Of Rusj@ schreef op 05-04-2005 @ 03:49 :
Ja het andere deel was byzantine, met de hoofdstad Contantinople (baghdad). Maar toen was Rome al onder de moeilijkheiden van de Germanic groepen en de mongolen. Wat ik wou zeggen is dat hoe rome begon moest blijven bestaan als ik de krachten daarvoor had, Als student geschiedenis moet waarschijnlijk weten dat toen rome onder probelemen was Constantinople de nieuwe hoofstad van rome werd, (senate en stuff ging daar naar toe) Mijn punt was gewoon dat Rome mischien liever zag blijven staan, beter voor de eenheid in europe, had mischien veel problemen voorkomen, en waarschijnlijk zijn nu op een punt dat een wereldrijk blijft bestaan
Constantinopel werd de hoofdstad van het Oost-Romeinse Rijk, en Rome bleef de hoofdstad van het West-Roemiense Rijk.

Geen wereldrijk blijft voor altijd bestaan? Waar dacht je aan? De VS? Die zijn pas een goeie halve eeuw een wereldrijk. Dat blijft ook niet eeuwig voortduren.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 11:23
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 05-04-2005 @ 09:45 :
al dat kinderachtige unban-gedoe van bepaalde forummers...
en ban-gedoe dan?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 11:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
S. schreef op 05-04-2005 @ 12:23 :
en ban-gedoe dan?
Ja hoor, dat ook.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 11:25
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 12:14
Pikey
Pikey is offline
Citaat:
en ban-gedoe dan?
Dat ook.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 13:53
Rodion
Rodion is offline
...dan zou ik het nog niet kunnen.

ha-ha
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 14:01
Legend Of Rusj@
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-04-2005 @ 12:21 :
Constantinopel werd de hoofdstad van het Oost-Romeinse Rijk, en Rome bleef de hoofdstad van het West-Roemiense Rijk.

Geen wereldrijk blijft voor altijd bestaan? Waar dacht je aan? De VS? Die zijn pas een goeie halve eeuw een wereldrijk. Dat blijft ook niet eeuwig voortduren.
het hele romeinse senate, ging naar contantinople, rome was niet meer belangerijk
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 15:01
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
en ban-gedoe dan?
daar zullen ze van s.com wel redenen voor hebben om een persoon te bannen. Nee daar ben ik niet tegen.
Oud 05-04-2005, 15:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Legend Of Rusj@ schreef op 05-04-2005 @ 15:01 :
het hele romeinse senate, ging naar contantinople, rome was niet meer belangerijk
Misschien na de val van het West-Europese Rijk, maar ook toen had Rome nog veel invloed, zeker nadat daar de Paus was neergestreken. Maar dan zijn we al een hele tijd verder.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 15:13
RanC
RanC is offline
Citaat:
bracelance schreef op 05-04-2005 @ 16:01 :
daar zullen ze van s.com wel redenen voor hebben om een persoon te bannen. Nee daar ben ik niet tegen.
Zulk blind vertrouwen in FB's is naief.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 15:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
RanC schreef op 05-04-2005 @ 16:13 :
Zulk blind vertrouwen in FB's is naief.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 15:20
bracelance
bracelance is offline
vertrouwen is hetgeen waardoor we kunnen leven
Oud 05-04-2005, 15:22
RanC
RanC is offline
Citaat:
bracelance schreef op 05-04-2005 @ 16:20 :
Vertrouwen in iets is een zwakte. Het zover laten komen dat anderen je vertrouwen echter, dat is een gave.

Overigens gaan wij off-topic.

Ik zou graag al mijn toetsen van het afgelopen jaar willen veranderen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 15:23
Scharfenberg
Scharfenberg is offline
Citaat:
Het kan echter ook je dood betekenen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 15:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*mist braak-smiley*
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 17:36
hasseltboy
hasseltboy is offline
nickchange
Oud 05-04-2005, 18:01
one.
one. is offline
Citaat:
Legend Of Rusj@ schreef op 05-04-2005 @ 03:49 :
Contantinople (baghdad)
Was het niet Istanbul?

Over de romeinen, dergelijke dingen kan je simpelweg niet weten, misschien dat de ontdekkingsreizen een heel ander verloop hadden genomen etc.. De situatie van nu hangt van een stuk meer dingen af dan de Romeinen, voor hetzelfde geld waren een aantal belangrijke wetenschappers dan niet geboren.
Oud 05-04-2005, 18:05
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 05-04-2005 @ 19:01 :
Was het niet Istanbul?

Ja.
Oud 05-04-2005, 19:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 05-04-2005 @ 19:01 :
Was het niet Istanbul?
Nu je het zegt, ja! Dat was wel een heel grove fout van Rusj@ (die ik over het hoofd heb gezien).
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 00:34
Legend Of Rusj@
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-04-2005 @ 20:52 :
Nu je het zegt, ja! Dat was wel een heel grove fout van Rusj@ (die ik over het hoofd heb gezien).

Dat inderdaad een grote fout, maar toch je bent Ex-geschiedenis studend, Ik ben een ex-vakkenvuller maar veel verstand heb er niet van
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 00:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Legend Of Rusj@ schreef op 06-04-2005 @ 01:34 :
Dat inderdaad een grote fout, maar toch je bent Ex-geschiedenis studend, Ik ben een ex-vakkenvuller maar veel verstand heb er niet van
Heeft wie er niet van? Jij niet? Dat klopt. Van Geschiedenis dan, he. Ik weet niet hoe jij vakken vulde. Heb ik trouwens ook een tijdje gedaan. Had ik ook verstand van. Wat ben ik toch multi-getalenteerd.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 12:36
XyZyX
XyZyX is offline
Citaat:
Dukko schreef op 02-04-2005 @ 17:16 :
Ik heb "The butterfly effect" gezien, dus ik verander helemaal niks.
Goeie film!
Oud 06-04-2005, 13:35
Str0nk
Str0nk is offline
Ik zou Jezus' plaats aan het kruis innemen
Reageren

Regels voor berichten