| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Een meisje word al snel uitgemaakt voor slet..
Dat is ook niet goed, overdrijven is ook een kunst.. Je kan niet zomaar iemand een slet noemen, zeker niet als je der niet kent.. Er zijn gewoon kenmerken voor Slettengedrag: *Iedere avond iemand anders zoenen.. *Jongens alleen maar playen.. *Jezelf stoer vinden met dit gedrag..
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
't is diegene zijn/haar eigen schuld dan, in mijn ogen, dat diegene dat oordeel krijgt en zo gebrandmerkt word. Als diegene dat een 'vooroordeel' vind, zit er in mijn ogen bij diegene een schroefje los. Hoe mensen er verder op reageren ed. gaat 't me niet om. Hoe diegene intern onzichtbaar voor mij in elkaar zit, gaat 't me niet om. Meer puur om 't feit dat in mijn ogen het heel simpel is; 30 mensen zoenen op een avond;ben je aan het sletten; en op dat moment in mijn ogen dus een slet. Een moordenaar word ook veroordeeld voor zijn moord. Wat voor teweegredenen hij/zij ook had .. redden van een geliefde .. redden van de hele wereld .. ; hij is en blijft een moordenaar. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Zo gaat dat ook op scholen en met kinderen die gepest worden, dat gebeurd ook op die manier. Als jij het niet eens bent met de leefstijl van iemand, dat is best, maar dat geeft jou nog niet het recht om degene op een hatelijke manier te bejegenen. Dan kan je wel zeggen dat het de schuld is van degene zelf, maar dat is onzin. Dat meisje of die jongen zoent alleen maar met meerdere mensen, jij bent degene met de hatelijke bejegeningen en dus die van iemand een slet maakt. Door hem/haar die naam te geven en wie bepaald nou helemaal wanneer iemand wel een slet is of wanneer niet? Zijn daar regels voor? Is één wel goed, maar ben je bij twee al een slet? En dan kan jij het niet belangrijk vinden hoe andere mensen op jouw bejegeningen reageren, maar je beïnvloed wel andermans leven ermee en dat terwijl jou oordelen helmaal nergens op gebaseerd hoeven te zijn en dan zijn het: vooroordelen. Oordelen kan je alleen als je de situatie helemaal kent. Als jij een meisje op een avond tegenkomt die met 3 jongens zoent en je weet voor de rest niets van haar en haar situatie kun je nergens over oordelen omdat je gewoon te weinig informatie over de situatie hebt en dus heb je dan vooroordelen, zonder dat je het zelf weet. Ook zeg je dat een moordenaar wordt veroordeeld voor moord, ongeacht zijn beweegredenen. Dat is ook niet juist, iemand is onschuldig totdat er iets bewezen wordt en daar spelen de beweegredenen juist heel vaak een grote rol. Laatst gewijzigd op 06-04-2005 om 14:10. |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik had 't en heb 't over getallen van rond de 30. Niet 3 Als het er idd. duidelijk op wijst dat 't structureel is en niet incidenteel. ![]() Anders ben ik 't met je eens
|
||
|
|
|
|
als het meisje met een jongen gaat omdat ze gewoon zin heeft om met iemand te gaan . Maar dan niet gewoon een keertje, als de reden voor haar om met iemand te gaan heel vaak is " ik heb er gewoon zin in" en dat dat dan egt zonder verliefd gevoel is enzo dan is ze wel een beetje een slet.
en als ze probeert jongens haar leuk te laten vinden omdat ze dat wil, niet omdat zij die jongens zelf leuk vind maar zodat er gewoon heel vel jongens HAAR leuk vinden. gewoon zon lijstje " he , die kan ik er ook bij zetten want die vind mij ook leuk> aaaight "maar iedereen vind t gewoon leuk om af en toe een beetje sletterig te zijn , TOCH?!
|
|
|
|
|
|
Je bent een slet als je elke avond met een ander in bed ligt, of op een avond met meerdere mensen zoent en daar ook een gewoonte van maakt (dus dat regelmatig doet)
En vreemdgaan is helemaal not done! Dan ben je echt een slet
|
|
|
|
ik denk dat veel meisjes worden uitgescholden omdat een iemand een keer slet zegt, en iedereen dan gewoon meelult.
Maar dat is niet echt een antwoord op de vraag. Ik vind iemand een slet als ze uit gewoonte met veel jongens op een avond/dag zoent, seks heeft en zich er niet schuldig over voelt.
|
|
|
Verwijderd
|
Dit is blijkbaar wel een onderwerp wat de mensen aanspreekt.
Ook al brandmerk je iemand als slet, wat dan nog. Zolang je voor de rest met diegene omgaat zonder hem te bevooroordelen. Als ik iemand zie die lelijk is, bestempel ik hem toch ook als lelijk, maar dat betekend niet dat het geen vriend van me kan worden, of vriendin. Het is pas erg als je iemand vanwege het stempeltje slet anders gaat behandelen. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
hmm, maar als dit "heel vaak" voorkomt, dan wordt het wel sletterig gedrag naar mijn bescheiden mening Laatst gewijzigd op 07-04-2005 om 18:53. |
||
|
|
|
|
Ik heb paar jaar geleden in paar maanden met 15 jongens gezoend. Niet om stoer te doen vond ik gewoon leuk toen . Maar nou zou ik dat echt niet meer doen .
Maar die 'slettenfase 'heb ik nu gehad. En het maakt me niet uit wat andere mensen er van vonden toen want ik had het goed naar men zin . En het is niet dat ik die jongens geplayd heb want die jongens proberen het bij elk nieuw meisje wat in die tent binnenkwam . En ik deed vrolijk mee. Mhh.. mischien waren we beide players ![]() Afgelopen jaar mischien met 2 of 3 jongens gezoend. Nu ga ik er meer voor de 'ware ' ![]() Of ik moet hem gewoon leuk vinden voor zo een keer. En ik zit nog steeds in die tent ben alleen iets verstandiger geworden
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |